1st ساحل فلوریدا بازگشایی پس از Coronavirus Shutdown

جکسونویل فلوریدا., شهردار لنی کاری پنج شنبه اعلام کرد که پارک ها و سواحل در شهرستان Duval خواهد بازگشایی جمعه

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

جکسونویل فلوریدا., شهردار لنی کاری پنج شنبه اعلام کرد که پارک ها و سواحل در شهرستان Duval خواهد بازگشایی جمعه با محدودیت های خاصی. شهردار گفت: محدودیت اجازه می دهد "فعالیت های ضروری" تنها به عنوان تعریف شده در یک فرمان اجرایی امضا شده توسط فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis. کسانی که "فعالیت های ضروری" شامل پیاده روی, دوچرخه سواری, پیاده روی, ماهیگیری, در حال اجرا, شنا, مراقبت از حیوانات خانگی و گشت و گذار به عنوان طولانی به عنوان آنها در حال انجام در اجتماعی فاصله دستورالعمل.

در بیانیه ثبت و توزیع شده در رسانه های اجتماعی کاری گفت: "این می تواند آغاز مسیر بازگشت به زندگی عادی است." اما او گفت: ساکنان "لطفا احترام و به دنبال این محدودیت ها است. ماندن در داخل دستورالعمل برای ایمنی خود را به عنوان به خوبی به عنوان ایمنی از همسایگان خود."

ساحل ساعت را محدود به صبح و شب ساعت. آنها باقی می ماند بسته بین 11 صبح و 5 بعد از ظهر

Duval اولین شهرستان برای بازگشایی سواحل آن پس از ماه گذشته زمانی که دولت های محلی در فلوریدا آغاز کرد و بستن آنها را در طول زمستان ، جکسون نگه داشته سواحل آن باز بعد از بسیاری از, اما آنها را بسته نزدیک به یک ماه پیش.

DeSantis تشکیل یک نیروی کار به منظور توسعه یک طرح برای بازگشایی فلوریدا اقتصاد است. او می گوید: از آن خواهد شد کار "در سراسر ساعت" و باید یک پروپوزال آماده "خیلی زود است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب