19 کشته در درگیری میان باندهای مواد مخدر در شمال مکزیک

مکزیک - شهرستان بزرگ در ضربات پنالتی بین رقیب باندهای مواد مخدر کشته شدن 19 نفر در شمال مکزیک مرز ایالت چیهواه

توسط MINERALNEWS در 17 فروردین 1399

مکزیک - شهرستان بزرگ در ضربات پنالتی بین رقیب باندهای مواد مخدر کشته شدن 19 نفر در شمال مکزیک مرز ایالت چیهواهوا, دولت ایرباس خبر داد.

در مجموع 18 اجساد دو نارنجک و وسایل نقلیه و اسلحه های مورد یافت شد: در صحنه برخورد در هملت از Chuchuichupa این شهرستان مدرا.

دو مرد دیگر پیدا شد مسلح و زخمی در جاده خاکی که در آن درگیری رخ داده در اواخر جمعه. یک نفر بعد در یک بیمارستان دیگر در بازداشت است.

دفتر گفت: پلیس و سربازان فرستاده شده بود به منطقه امن که در آن گروه های متحد با کارتل سینالوآ شده است به مبارزه با باندهای دیگر از جمله باقی مانده از Beltran Leyva باند و دیگران هم تراز با Juarez cartel.

در منطقه ای در حدود 60 مایل (100 کیلومتر) به سمت شمال از روز جمعه برخورد نه آمریکایی-مکزیکی دوگانه شهروندان کمین شد و کشته Nov. 4 مظنون مواد مخدر باند بازی assassins همراه یک کنترل از راه دور جاده ها است. آن را روشن کنید اگر هر از همان گروه درگیر شدند, در دو مجموعه از قتل.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن