18th Street عضو باند طول می کشد درخواست در سال 1993 Westlake آپارتمان آتش سوزی که در سمت چپ 10 مرده

یک 18th Street عضو باند التماس کرد گناه را به طرح اتهامات جمعه برای نقش خود در مرگبار انتقام سوخت آتش سوزی که

توسط MINERALNEWS در 19 بهمن 1398

یک 18th Street عضو باند التماس کرد گناه را به طرح اتهامات جمعه برای نقش خود در مرگبار انتقام سوخت آتش سوزی که در سمت چپ 10 نفر مرده در لس آنجلس بیش از یک ربع قرن پیش دادستان گفت.

یوسف Monge, 44, التماس کرد گناه به داوطلبانه قتل نفس خواهد شد و محکوم به 11 سال زندان و بعد از این سال با توجه به گرگ Risling سخنگوی لس آنجلس دفتر دادستان منطقه.

Monge یکی از سه متهم انتظار برای محاکمه در یک سال 1993 فروغ در وستلیک مجتمع آپارتمانی است که زندگی سه زن و هفت فرزند: اولگا لئون 24 و سه فرزند — روسیه, 7, عیسی و خوزه هر دو 4; Alejandrina Roblero, 29 و سه فرزند — Leyver, 11, ویلیام و Yadira هر دو 6; و Rosalia رویز, 21 و لانسی متئو, 1.

لس آنجلس اجرای قانون رهبران اعلام کرد اتهامات علیه Monge یوهانا لوپز و Ramiro "حریص" Valerio در سال 2017. 18 باند خیابان برگزار نوسان بیش از Westlake در 1990s و پلیس گفت: آتش پس از لوپز ابراز نا امیدی با یک مدیر مجتمع آپارتمانی که گرفته بود تلاش برای محدود کردن فروش مواد مخدر در اموال.

تبلیغات

لوپز دستگیر شد در سال 2011. با توجه به دادگاه براده متصل به پرونده او پرداخت شده بود به Valerio و یک مرد دیگر به صورت مناسب به فروش مواد مخدر در 18th, خیابان چمن. در سال 1993 لوپز گفت: او گفت: Valerio مدیر رانندگی کردن سود و خواست اعضای باند به مداخله از جانب خود با توجه به دادگاه رونوشت.

آتش آغاز شده و در طبقه دوم و به سرعت در حال گسترش به دلیل تعدادی از درب ایمنی در این مجموعه شده بود لبه پنجره رساند و باز آتش در انتخابات گفت: در این هفته پس از فروغ. پیچیده شده بود بارها و بارها ذکر شده برای نقض ایمنی از جمله داشتن ناکارآمد آشکارسازهای دود.

دوزخ ناگهانی گسترش چپ ساکنان از کوره در رفته به فرار. برخی از تشکیل زنجیره انسانی برای کمک به پیرزن همسایه فرار و در برخی موارد پدر و مادر انداخت فرزندان خود را از ویندوز, امید کسی خواهد آنها را بگیرد. یک مرد تماشا در وحشت به عنوان همسر خود و سه تن از فرزندان او فرار به دود که در آن آنها جان سپردند.

بیش از 100 ساکنان آواره شدند و بیش از 40 مجروح شدند.

تبلیغات

Monge به عنوان یک lookout در روز آتش و موافقت کرده است که به شهادت علیه خود متهم با توجه به اجرای قانون رسمی با آگاهی از این مورد است. رسمی صحبت می کرد به شرط ناشناس ماندن به منظور بحث در مورد با صراحت.

Monge قبلا خدمت نه سال در زندان مکزیک پس از او به اتهام سابق, دوست دختر, قتل پلیس لس آنجلس گفت: در زمان دستگیری او.

زمانی که آنها اعلام کرد این اتهامات در سال 2017, Los Angeles, دادستان گفت: یک چهارم مشکوک بود می خواستم در ارتباط با آتش سوزی مرگبار, هر چند او ممکن است در کشور فرار کرده اند. دادستان بلافاصله پاسخ به سوالات در مورد آن شک دارم.

اسناد دادگاه نشان می دهد لوپز قرار است برای محاکمه در ارتباط با آتش سوزی در اواخر این ماه. Valerio بعدی دادگاه ظاهر این است که برنامه ریزی شده برای اواخر ماه مارس است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب