150 کنسروسازی کارگران مجبور به هتل قرنطینه بدون پرداخت

لس آنجلس - حدود 150 نفر از کارگران فصلی را استخدام کرد تا یک ماهی قزل آلا کنسروسازی در آلاسکا هستند که مجبور ب

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

لس آنجلس - حدود 150 نفر از کارگران فصلی را استخدام کرد تا یک ماهی قزل آلا کنسروسازی در آلاسکا هستند که مجبور به قرنطینه بدون پرداخت در یک هتل در لس آنجلس پس از سه نفر از آنها آزمایش مثبت برای coronavirus یک طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند.

کارگران بسیاری از آنها از مکزیک و جنوب کالیفرنیا استخدام شد 2 ژوئن شمالی اقیانوس آرام Seafoods به کار در آن ماهی قزل آلا قرمز کنسروسازی در Naknek, آلاسکا, طریق, اوت, با توجه به طرح دعوی در دادگاه واصل جمعه در سن فرانسیسکو دادگاه عالی لس آنجلس تایمز گزارش داد.

در عوض آنها باید گیر شده است در Crowne پلازا سهل انگاری هتل از ژوئن 10, وکیل جاناتان دیویس گفت:.

Leauri مور معاون منابع انسانی برای شمال اقیانوس آرام Seafoods گفت: این روزنامه در یک ایمیل که او تا به حال نه دیده دعوی و نمی تواند نظر.

مور گفت: مقامات در آلاسکا را صادر سفارشات نیاز به یک 14-بعد کنترل قرنطینه و coronavirus تست در سفارش برای هر کسی که برای کار در غذاهای دریایی پردازش گیاه در دولت است.

یک سخنگوی گروه هتلهای بین قاره ای که صاحب Crowne پلازا سهل انگار است و همچنین نام در طرح دعوی در دادگاه گفت: این بار در بیانیه ای گفت که این شرکت در نظر نیست در انتظار دادخواهی اما آن اولویت سلامت و ایمنی از مهمانان و کارکنان. .

"ما می خواهم به استرس است که هتل نیست جلوگیری از هر گونه مهمان آزادانه از خروج اموال و ارائه امن و راحت و امکانات رفاهی به مهمانان از جمله سه وعده غذا در روز" یعقوب Hawkins, سخنگوی نوشت: در یک ایمیل.

مستقر در سیاتل اقیانوس آرام Seafoods هر تابستان استخدام صدها نفر از کارگران از سراسر جهان برای مشاغل موقت در آن Naknek کنسروسازی امیدوار کننده آنها را دور سفر حمل و نقل به و از نقطه نظر خود را از استخدام به عنوان به خوبی به عنوان محل سکونت و غذا.

کارگران به کارگردانی هتل در لس آنجلس به آزمایش می شود برای coronavirus. هنگامی که وجود دارد, آنها دستور به صبر را با هم در یک راهرو شلوغ و پر کردن کاغذ بازی به اشتراک گذاشته شده با استفاده از قلم و قرار دادن آنها در تماس نزدیک با یکدیگر تا شش ساعت طرح دعوی در دادگاه مدعی.

چهار روز بعد وقتی نتایج آمد مثبت برای سه نفر از کارگران تمام 150 گفته شد که خود را قرنطینه کرده بود تمدید شده است 11 روز تا ژوئن 25 و که آنها نمی خواهد پرداخت برای زمان طرح دعوی در دادگاه مدعی.

این هتل غیر فعال خود را keycards به طوری که آنها نمی آیند و می روند و به آنها هشدار داده بودند که اگر آنها را ترک اتاق خود را به هر دلیلی آنها می شود بلافاصله از کار اخراج شکایت متحده است.

پس از شروع اولیه قرنطینه ژوئن 10, هتل فراهم کرده است کارگران با بیش از دو وعده غذا در روز با توجه به طرح دعوی در دادگاه. علاوه بر اینکه ممنوع از خروج از محل به دریافت اضافی مواد غذایی یا لوازم آنها نیز منع شده است از سفارش خدمات اتاق و یا دسترسی به هر گونه خدمات هتل شکایت متحده است.

دیویس در توصیف این وضعیت به عنوان "عجیب و ظالمانه است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"قطعا وجود دارد بسیاری از داستان وحشتناک در تاریخ نیروی کار و کارگران مهاجر و کارگران فصلی در ایالات متحده است. اما من نه دیده می شود این نوع از مورد قبل," او گفت:.

طرح دعوی در دادگاه مدعی دروغین حبس دلیل عدم پرداخت دستمزدها و عدم پرداخت حداقل دستمزد و اضافه کاری سهل انگاری و غیر قانونی و شیوه های کسب و کار. وکلای قصد رفتن به دادگاه در هفته آینده و به دنبال یک ضابط موقت به کارگران بلافاصله پرداخت می شود, دیویس گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب