121 دانشگاه واشنگتن دانش آموزان آلوده در ردیف شیوع

بزرگنمایی این تصویر سیاتل پردیس دانشگاه واشنگتن در تصویر در ماه مارس شاهد یک رشد شیوع COVID-19 موارد

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سیاتل پردیس دانشگاه واشنگتن در تصویر در ماه مارس شاهد یک رشد شیوع COVID-19 موارد در میان برادری خانه ساکنان این تابستان. کارن Ducey/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارن Ducey/گتی ایماژ

دانشگاه واشنگتن اعلام کرد در روز یکشنبه که حداقل 112 برادری خانه ساکنان شمال آن سیاتل پردیس باید آزمایش مثبت برای COVID-19 آوردن تعداد کل دانش آموزان آلوده در یونانی ردیف تاکنون به 121.

نه دانش آموزان اضافی که تست مثبت بودند تماس نزدیک از ساکنان اما زندگی نمی کنند در برادری, خانه, با توجه به بیانیه ای از دانشگاه واشنگتن است.

تعداد موارد تایید شده است به طور پیوسته افزایش یافته است پس از وقوع اعلام شد برای اولین بار در ژوئن 30. که در آن نقطه, 38 دانش آموزان در 10 برادری خانه تا به حال آزمایش مثبت است. ژوئیه 3, حداقل 117 ساکنان 15 برادری خانه به حال خود گزارش مثبت نتایج آزمون.

"در حالی که ما خوشحال برای دیدن بسیاری از خانه ها قبلا گرفته شده و اقدامات لازم برای کاهش ساکن ظرفیت تا 50% در این تابستان در پاسخ به COVID-19 کسانی که اقدامات کافی نیست و بدون هوشیار روزانه اقدامات پیشگیرانه مانند پوشیدن پوشش صورت فیزیکی, فاصله و بهداشت دست" دکتر جفری Gottlieb صندلی از UW مشورتی کمیته بیماریهای واگیر گفت: در دانشگاه بیانیه ای.

دانشگاه وجود دارد گفت: حدود 1000 نفر از دانشجويان ساکن در 25 برادری خانه با ساکنان خواسته به قرنطینه یا خود منزوی در خانه های خود را اگر آنها تست مثبت نشان دادن علائم و یا ممکن است در معرض. خانه های یونانی هستند سازمان های مستقل از حکومت ملی تخته برای هر برادری و خواهری.

یکشنبه, 171, دانش آموزان, هفت اعضای هیات علمی و 35 کارکنان در دانشگاه تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus.

خوشه تأکید خطرات آوردن دانش آموزان به دانشگاه تصمیم گیری در کالج ها و دانشگاه های سراسر کشور در حال دست و پنجه نرم کردن با آنها به عنوان اعلام آزمایشی بازگشایی قصد دارد در مقابل افت COVID-19 تجدید حیات.

متحده در غرب و جنوب دیده می شود موج در موارد و بستری شدن در بیمارستان در هفته های اخیر. در جولای 2, واشنگتن, گزارش 716 جدید تایید موارد — بالاترین مجموع روزانه از زمان شروع این بیماری همه گیر و رژیم صهیونیستی. جی Inslee اعلام کرد یک توقف موقت در دولت منطقه ای بازگشایی روند.

دانشگاه واشنگتن برنامه ای برای بازگشایی در پایان ماه سپتامبر با یک مدل ترکیبی از حضوری و آموزش از راه دور و همچنین افزایش سلامت و ایمنی پروتکل های. گوتلیب بر اهمیت این اقدامات در جلوگیری از شیوع آینده.

"چه اتفاق می افتد در شمال پردیس فراهم می کند و درس را برای دانش آموزان به عنوان آنها در نظر بازگشت آنها به دانشگاه این سقوط," او گفت:. "اگر هر کس خود را به نگه داشتن هر یک از دیگر امن ما می تواند همچنان به تعامل با یکدیگر و با ما مطالعات انجام شده در دانشگاه محیط زیست با پوشیدن پوشش صورت و باقی مانده جسمی دور. اگر ما اقداماتی مانند آنچه در حال حاضر مورد نیاز در یونانی ردیف خواهد شد اجتناب ناپذیر است. احساس من این است که همه دانش آموزان می خواهید به بازگشت به برخی از حس عادی پس من مصرانه از همه ما به دنبال سلامت عمومی دستورالعمل بنابراین ما فقط می توانید انجام دهید."

زندگی یونانی نیز به شیوع در جنوب که در آن مقامات دولتی مرتبط با خوشه ای از موارد به برادری احزاب در دانشگاه می سی سی پی در ماه ژوئن.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب