11 تایید موارد کروناویروس در آمریکا; 1st مرگ در خارج از چین در فیلیپین

بزرگنمایی این تصویر چینی افسران پلیس پوشیدن ماسک محافظ در پکن ایستگاه on Jan. 22, 2020. اولین مرگ در

توسط MINERALNEWS در 14 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

چینی افسران پلیس پوشیدن ماسک محافظ در پکن ایستگاه on Jan. 22, 2020. اولین مرگ در خارج از چین از سرعت گسترش coronavirus گزارش شد یکشنبه در فیلیپین. Kevin Frayer/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kevin Frayer/گتی ایماژ

به روز شده در 1:15 a. m. ET دوشنبه

مقامات بهداشت تایید دو مورد جدید از کروناویروس در آمریکا یکشنبه شب در سن بنیتو کانتی, کالیفرنیا., جنوبی سن خوزه. این دو زن و شوهر هر دو 57.

بخش بهداشت و خدمات انسانی سازمان در بیانیه ای گفت که شوهر به تازگی از سفر از ووهان, چین, اگر همسر او نمی ساخت این دومین فرد به فرد انتقال این ویروس در ایالات متحده در این شهرستان گفت: بیماران باید سمت چپ خانه خود را پس از بازگشت از چین است.

در اوایل روز شنبه مقامات بهداشت تایید یکی دیگر از ایالات متحده صورت به تازگی شناسایی سویه از coronavirus در یک زن در شهرستان سانتا کلارا, کالیفرنیا.

او از ووهان چین و سفر به منطقه خلیج سان فرانسیسکو به دیدار خانواده در Jan. 23. او توسعه علائم و باقی مانده در خانه به جز برای به دنبال مراقبت های پزشکی دو بار.

این مورد دوم در شهرستان سانتا کلارا — هر چند مقامات بهداشتی می گویند شده است وجود دارد هیچ فرد-به-فرد گسترش ویروس شناسایی شده در این شهرستان است.

"من درک می کنم که مردم نگران هستند اما بر اساس آنچه ما امروز می دانیم خطر به عموم مردم کم باقی مانده است," گفت: دکتر سارا کودی از شهرستان سانتا کلارا عمومی وزارت بهداشت در بیانیه ای.

او گفت: این زن شده است به طور منظم تحت نظارت و هرگز بیمار به اندازه کافی برای در بیمارستان بستری شود. اعضای خانواده نیز خود جدا شده و در سمت چپ صفحه اصلی.

جدید کالیفرنیا موارد را در مجموع در آمریکا به 11.

مقامات بهداشتی در چین در عین حال گفت: در صبح روز دوشنبه به وقت محلی است که مجموع موارد تا به حال بیش از 17,000 با حدود 3000 موارد جدید در 24 ساعت و 361 نفر در حال حاضر مرده در سرزمین اصلی از ویروس.

پیشتر در روز یکشنبه فیلیپین مقامات بهداشت گفت: 44 سال بود و درگذشت در فیلیپین از تازه شناسایی سویه از coronavirus مارک اول شناخته شده و مرگ در خارج از چین از سرعت گسترش بیماری است.

مرد ساکن ووهان, چین, کانون شیوع بیماری درگذشت, شنبه در یک بیمارستان پس از در حال توسعه "ذات الریه شدید به دلیل عفونت های باکتریایی و ویروسی" با توجه به مقامات بهداشت. آنها توجه داشته باشید که به نظر می رسد دوره نقاهت در روزهای اخیر قبل از رو به وخامت در 24 ساعت گذشته.

این بیماری به سرعت در حال گسترش از ووهان هوبئی از زمانی که اولین گزارش در ماه دسامبر عمدتا در سرزمین اصلی چین است.

بیش از 170 موارد گزارش شده در بیش از 20 کشور باعث شد سازمان بهداشت جهانی در روز پنج شنبه به اعلام اورژانس بهداشت جهانی.

در ایالات متحده هشتمین مورد از این ویروس اعلام شد در روز شنبه.

عفونت تایید شد در بوستون در 20s خود که به تازگی از سفر به ووهان, چین با توجه به ایالت ماساچوست مقامات بهداشتی.

او به دنبال مراقبت های پزشکی به زودی پس از بازگشت او به آمریکا شده است و در انزوا مقامات بهداشت گفت. خود را "چند تماس نزدیک شده است و در حال نظارت برای هر نشانه ای از نشانه های" ماساچوست وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت.

روز جمعه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام اضطراری برای بهداشت عمومی. با وجود اعلام مقامات بهداشتی آمریکا تاکید کرده اند که در این زمان به طور کلی خطر را برای آمریکایی ها کم است و خطر آنفولانزا باقی مانده است بسیار بیشتر است.

هنوز هم ایالات متحده در حال کار برای اطمینان از coronavirus نمی کند به دست آوردن جای پایی در این کشور است. وزارت امور خارجه هشدار داده است آمریکایی ها به سفر به چین و اصرار کسانی که در حال حاضر وجود دارد را ترک کنند.

بیش از یک دوجین شرکت های هواپیمایی در حال تعلیق پروازها به مقصد و از چین سرزمین اصلی. این شامل عمده ایالات متحده حامل مانند آمریکا خطوط هوایی دلتا و ایران.

علاوه بر این برگ برنده دولت اعلام کرد که یکشنبه آغاز همه اتباع خارجی که سفر در چین در گذشته 14 روز خواهد بود اجازه ورود به ایالات متحده استثنا خواهد بود ساخته شده برای اقامت دائم و خانواده از شهروندان ایالات متحده.

مسافران در پروازهای ورودی از چین در حال هدایت به 11 خاص ایالات متحده در فرودگاه برای نمایش درمانی. شهروندان بازگشت از هوبئی استان را به معرض تا دو هفته اجباری قرنطینه.

در سفر دوشنبه به ازبکستان, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo گفت: آمریکا قصد دارد "یک تعداد انگشت شماری بیشتر پرواز" را به آمریکایی ها از هوبئی استان با توجه به انتخاب.

بزرگنمایی این تصویر

یک کارمند می پوشد یک ماسک محافظ به عنوان او نشسته در فروشگاه اپل پس از آن بسته شنبه در پکن. اپل اعلام کرد که بسته شدن تمام 42 فروشگاه های خود را در سرزمین اصلی چین تا فوریه. 10 دلیل شیوع کروناویروس. Kevin Frayer/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kevin Frayer/گتی ایماژ

"ما ممکن است آوردن شهروندان از کشورهای دیگر و همچنین" Pompeo گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در پایتخت تاشکند. "علاوه بر این ما ممکن است در برخی از تجهیزات پزشکی."

روز جمعه مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از تحمیل اجباری 14-روز قرنطینه در نزدیک به 200 آمریکایی از تخلیه ووهان. Evacuees در حال مستقر در پایگاه هوایی رزرو مارس در کالیفرنیا است.

"در حالی که ما می دانیم این است که یک اقدام بی سابقه ما بی سابقه ای مواجه بهداشت عمومی را تهدید," گفت: دکتر نانسی r. schultze ، مدیر مرکز ملی ایمن سازی و بیماری های تنفسی در CDC. "و این یکی از ابزار در جعبه ابزار ما برای کاهش تاثیر بالقوه این رمان ویروس در ایالات متحده است."

به دلیل فشار ناشی از این بیماری جدید و بسیار ناشناخته باقی مانده است. تا کنون کارشناسان می گویند به نظر می رسد کمتر کشنده تر از سارس, یکی دیگر از coronavirus.

برای کاهش خطر ابتلا به رمان coronavirus گسترش این که تشویق های قدیمی از مد افتاده تکنیک های خوب از جمله شستن دست ها, اجتناب از تماس نزدیک با کسانی که تب یا سرفه و عطسه به کج آرنج و یا بافت.

در ضمن اپل روز شنبه اعلام کرد که آن را به طور موقت بسته شدن تمام فروشگاه های خود را در چین.

"از فراوانی از احتیاط و بر اساس آخرین مشاوره از کارشناسان ما در حال بسته شدن تمامی شرکت ها و ادارات و فروشگاه ها و مراکز تماس در سرزمین اصلی چین از طریق فوریه 9," این شرکت در بیانیه ای گفت.

اپل بیش از 40 فروشگاه در سرزمین اصلی چین است.

اکثر محصولات اپل در چین ساخته شده در کارخانه های متعلق به خارج از پیمانکاران از جمله الکترونیک غول Foxconn.

در حال حاضر تایوان بر اساس Foxconn می گوید نمی توان آن را تغییر تولید آن گاهشمار اما در یک Jan. 28 درآمد تماس مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک گفت که این شرکت در حال کار بر روی برنامه های پشتیبان به حداقل رساندن هر گونه بالقوه اختلال در عرضه.

با اعلام آن در روز شنبه اپل می پیوندد یک لیست در حال رشد از عمده شرکت های آمریکایی — از جمله استارباکس مک دونالد و KFC — در تعلیق کسب و کار در چین است.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب