11 بازداشت بازیافت رستگاری طرح از قاچاق قوطی و بطری به کالیفرنیا

مقامات بازداشت 11 مظنون آنها می گویند زد چند دولت بازیافت تقلب عملیات که قاچاق خالی قوطی و بطری به کالیفرنیا د

توسط MINERALNEWS در 8 بهمن 1398

مقامات بازداشت 11 مظنون آنها می گویند زد چند دولت بازیافت تقلب عملیات که قاچاق خالی قوطی و بطری به کالیفرنیا در یک طرح که هزینه های دولت را بازیافت صندوق بیش از 2 میلیون دلار.

مظنون هستند متهم آوردن قوطی و بطری از آریزونا و نوادا به لس آنجلس-منطقه مراکز بازیافت به طور غیر قانونی از گرو در اوردن سپرده است. آن را غیر قانونی است چرا که مصرف کنندگان در نوادا و آریزونا را پرداخت نمی کند 5 یا 10 درصد کالیفرنیا رستگاری ارزش سپرده بنابراین کسانی که ظروف واجد شرایط برای بازپرداخت.

مظنون شدند و به اتهام جنایت بازیافت تقلب و توطئه و grand theft پس از چهار ماه بررسی توسط وزارت دادگستری کالیفرنیا و CalRecycle, دولت, مقامات روز دوشنبه گفت:.

محققان دریافتند که نوشیدنی ظروف نگهداری در لس آنجلس تجهیزات ذخیره سازی قبل از اینکه متقلبانه بازخرید در 15 محلی مراکز بازیافت.

تبلیغات

در میان کسانی که دستگیر شد این اپراتور از یک مرکز بازیافت در Pacoima همراه با 10 مظنون دیگر.

بین Jan. 13 Jan 17, عوامل, اعدام حکم جستجو و کشف و ضبط 17,669 پوند آلومینیوم 7,554 پوند پلاستیک و 2,430 فتح کرد گرفته شد پوند از شیشه خالی نوشابه, ظروف بالقوه ارزش رستگاری از $38,899. به طور کلی مقامات می گویند کالیفرنیا آشامیدنی ظرف بازیافت صندوق defrauded شد بیش از 2 میلیون دلار است.

"ما نمی خواهد اجازه می دهد متقلب برای گول زدن ما با بودجه عمومی بازیافت برنامه های خودخواهانه خود به دست آورید. من ادامه خواهد داد برای برگزاری عاملان پاسخگو" گفت: Atty. ژنرال خاویر بکررا.

هزینه حمل یک پتانسیل حبس از شش ماه تا سه سال پشت میله های زندان, در علاوه بر این به جریمه و ممکن است از دست دادن گواهینامه رانندگی و وسایل نقلیه.

تبلیغات

11 متهمان Nores Rojas اشعیا Rojas, رائول فرناندز, کاتالینا هرناندز انریکه Morado-Amador, Jaime Bojado پرز خوزه Orozco-لوپز Selvin رودریگز Amnel Ruano آرتورو ریس و کارلوس گریمالدی با توجه به بکررا ،



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن