1 میلیون Coronavirus موارد در حال حاضر گزارش شده است در سراسر جهان

بزرگنمایی این تصویر یک آتش نشان طول می کشد یک لحظه به استراحت خارج موقت بیمارستان در یک کنفرانس مرکز

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک آتش نشان طول می کشد یک لحظه به استراحت خارج موقت بیمارستان در یک کنفرانس مرکز در مادرید, اسپانیا بود که به عنوان یک سرریز منطقه برای COVID-19 بيمار. بیش از یک میلیون coronavirus موارد در حال حاضر گزارش شده در سراسر جهان و قرار دادن فشار شدید بر سلامت و اورژانس کارگران است. سرجیو پرز/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سرجیو پرز/ایسنا

کشورها در سراسر جهان در حال حاضر گزارش شده بیش از 1 میلیون coronavirus موارد به عنوان COVID-19 pandemic همچنان به رشد. این بیماری تنفسی به کشته شدن بیش از 51,000 مردم و در حداقل 181 کشور و منطقه است.

به روز شده در شماره آمده از coronavirus داشبورد ایجاد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه Whiting دانشکده فنی و مهندسی که آهنگ داده ها در نزدیکی زمان واقعی است.

جهانی مورد مجموع شامل برخی از 209,000 افرادی که از بهبود COVID-19. اما تعداد موارد جدید سر به فلک کشید در ایالات متحده, ایتالیا و اسپانیا در هفته های اخیر رانندگی شیوع نگران کننده ارتفاعات جدید.

این COVID-19 بیماری همه گیر به شدت اخلال در زندگی روزانه بسته شدن مدارس و کسب و کار و وادار کردن محدودیت های مسافرتی در میلیاردها نفر از مردم در سراسر جهان است. آن است که قریب به اتفاق سیستم مراقبت های بهداشتی با سیل بیماران بدحال. در بسیاری از نقاط این ویروس نیز تحریک حیاتی کمبود تجهیزات پزشکی و نیازهای روزانه.

"این ویروس بود که برای ما ناشناخته سه ماه پیش در معرض ضعف و بی عدالتی در نظام سلامت و جوامع" سازمان بهداشت جهانی مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در روز پنج شنبه.

Coronavirus نشان داده است: "ما عدم آمادگی و شکاف در زنجیره تامین و ضروری دیگر سیستم های" Tedros اضافه شده است.

آمریکا تایید کرده است 234,000 موارد بسیاری در جهان — از جمله بیش از 5600 مرگ و میر. ایتالیا 115,242 موارد و حدود 14000 مرگ و میر و اسپانیا بیش از 110,000 موارد است.

چین اصلی کانون شیوع هنوز گزارش کمتر از 83,000 موارد است. پس از دو ماه از لازم الاجرا مستندات مردم باید در نهایت شروع به سرمایه گذاری در خارج از خانه های خود. اما وجود دارد نیز گزارش مرموز دوم-زمان عفونت در ووهان که در آن کروناویروس اولین بار شناسایی شده در اواخر سال 2019.

در حالی که اذعان به افزایش مرگ و میر از این coronavirus Tedros همچنین هشدار داد که این بیماری همه گیر است که باعث آبشار اثر که برای برخی ثابت خواهد کرد که کشنده است. اگر بیش از حد سیستم های سلامت موفق به محافظت و درمان بیماران گفت: COVID-19 خواهد شد که حتی یک اثر شدید تر.

"ما می دانیم که زمانی که سیستم های سلامت در حال غرق از مرگ و میر قابل پیشگیری با واکسن و دیگر قابل درمان شرایط را افزایش می دهد به طور چشمگیری" Tedros گفت. او افزود: "شکاف در مراقبت ضروری می تواند در نتیجه بسیاری از مرگ و میر ناشی از کوروناویروس خود را."

محققان به شدت به دنبال یک راه برای جلوگیری و یا درمان جدید کروناویروس از جمله نزدیک به 50 بالقوه واکسن و 25 ممکن است آنتی بادی درمان با توجه به hariri آنلاین ابزار ردیابی.

مبارزه با COVID-19 شامل یک همبستگی بین المللی محاکمه است که افرادی که در حال سازماندهی برای ارزیابی درمان های بالقوه است. تا کنون 74 کشور یا پیوست و یا شروع روند کمک, Tedros گفت: در روز پنج شنبه. بیش از 200 نفر شده اند به طور تصادفی به یک بخش از مطالعه.

همبستگی آزمایشی است که در مقایسه با چهار مواد مخدر و ترکیبات. این پروژه شامل آزمايش ابولا مواد مخدر remdesivir به مالاریا, داروی کلروکين و ترکیبی از لوپیناویر و ریتوناویر — دو بازدارنده های پروتئاز است که استفاده شده است برای مبارزه با اچ آی وی است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب