<h2><strong>کاشت مو</strong></h2>

در حال حاضر ، تنها راه ترمیم موهای از دست رفته استفاده از کاشت موی طبیعی است که در قسمتهای مختلف (سر ، ابرو ،

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1400
در حال حاضر ، تنها راه ترمیم موهای از دست رفته استفاده از کاشت موی طبیعی است که در قسمتهای مختلف (سر ، ابرو ، ریش ، سبیل ، مژه ، زخم) انجام می شود ، کاشت مو اولین بار توسط دکتر Okuda در سال 1939 تئوریزه شد. تقریباً 20 سال بعد در سال 1959 توسط پزشک آلمانی دکتر اورنتریخ تحقق یافت.

در سال های اخیر روش ها و تکنیک های مختلفی انجام شده است و سرانجام روش های FIT و FUT و روش ترکیبی با استفاده از آخرین فن آوری های بخشهای کوچکتر مو به نام میکرو گرافت برای کاشت و بهترین کاشت مو به اوج خود رسیده است. استفاده می شود ، که نتایج بسیار روشن تر و ظاهر طبیعی تری به مو می دهد. تا چند سال پیش حتی تصور این نتایج غیرممکن بود. این روش به یکی از روشهای بسیار ساده جراحی سرپایی تبدیل شده است که مبتنی بر برداشتن سالم ریشه مو از سایر قسمتهای بدن انسان و کاشت در مناطق خالی است.

کاشت مو
چیزهایی که لازم است بدانی


امروزه کاشت و کاشت مو به چندین روش مختلف انجام می شود که بیشتر آنها مفید بوده و تا به امروز نتایج خوبی داشته اند و اکثر بیماران از این روش ها کاملا راضی هستند. مهم نیست که این عمل چقدر ایمن باشد ، مواردی مانند انتخاب مرکز مناسب کاشت مو ، یعنی. کلینیک های تخصصی پوست و مو با مجوز و مهارت پزشک برای دستیابی به نتایج عالی و سلامت مشتریان ضروری است. همچنین ، به دلیل حساسیت زیاد این روش ها ، کار تیمی پزشکی ممکن است م moreثرتر باشد.



بنابراین ، اگر قصد کاشت مو را دارید ، اولین و مهمترین نکته یافتن یک کلینیک مجرب ، متخصص و دارای مجوز است تا زمان و هزینه عمل نتیجه عالی و مطلوبی داشته باشد و اطلاعات کامل در مورد کاشت مو نیز باشد. مورد نیاز دو روش FUT و FIT و روش ترکیبی رایج ترین و اساسی ترین روش کاشت مو است که باید پس از مشاوره با یک متخصص استفاده شود. در حقیقت ، فولیکول های مو یکی یکی جایگزین می شوند و به طور طبیعی جایگزین موهای از دست رفته می شوند ، یکی از مهمترین ویژگی های این روش ها ترمیم موهای کاشته شده است.



آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن