چادر مسافرتی ضد آب و سرما سال نو

کمپینگچادر مسافرتی پل بلر 4 مارس 2020 45 مدل در نظر گرفته شده است 72 ساعت تحقیق 5 کارشناس مصاحبه کردند

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399


کمپینگچادر مسافرتی
پل بلر 4 مارس 2020
45 مدل در نظر گرفته شده است
72 ساعت تحقیق
5 کارشناس مصاحبه کردند
252 بررسی تجزیه و تحلیل
بروزرسانی - 5 مارس 2020 لیست 10 چادر مسافرتی های پاپ آپ به 7 کاهش یافت ، تصمیم گرفتیم چند مدل قدیمی تر را برداریم و نکات و راهنمای خریدار خود را به روز کنید. 2020. علاوه بر این ، چادر مسافرتی Coleman Galiano را دوباره آزمایش کردیم و آموخته است که حداقل 4 نفر متناسب با افراد تبلیغ شده مناسب نیستند … حداقل 4 فرد بالغ.
ما همه آنجا بوده ایم. رسیدن به محل اردوگاه پس از خورشید فرو رفته است و مجبور به جنگیدن با ظروف سرباز یا مسافر و قطب و پارچه برای بلند شدن چادر مسافرتی هستید ، نه اینکه بتوانید ببینید که چه کاری انجام می دهید. حتی در نور روز ، چادر مسافرتی زدن می تواند یکی از ناامید کننده ترین قسمت های کمپینگ باشد.

وارد چادر مسافرتی پاپ آپ شوید. بهترین چادر مسافرتی های پاپ آپ همه ویژگی های سرپناه مانند یک چادر مسافرتی سنتی را ارائه می دهند ، اما از ساختارهای داخلی قطب داخلی استفاده می کنند که به آنها اجازه می دهد تا با کمی بیشتر از یک مچ دست ، POP را در محل خود قرار دهند. بسته های تاشو را به سادگی در هوا پرتاب کنید و رونق بگیرید! تو چادر مسافرتی داری

از آنجا که تولید کنندگان چرخ دنده ها اساساً ناامیدکننده ترین قسمت از راه اندازی اردوگاه شما را از بین برده اند ، شاید جای تعجب نباشد که چادر مسافرتی های پاپ آپ در سالهای اخیر اینقدر محبوب شده اند. به همین دلیل انتخاب بهترین چادر مسافرتی های پاپ آپ برای شما دشوار است.

ما در حال شمارش 7 بهترین چادر مسافرتی های پاپ آپ در بازار هستیم و به مواد ساختمانی ، اندازه و وزن و سهولت استفاده در طول راه می پردازیم.

فهرست مطالب

جدول مقایسه
مشخصات محصول + مثبت - منفی
< >
چادر مسافرتی ضد آب و سرما
پناهگاه آفتاب ZOMAKE Pop Up Sun

zomake pop up چادر مسافرتی 4 نفره

بررسی محصول در آمازون
ظرفیت: 4 نفر

ضد آب: مقاوم در برابر آب

وزن: 5 پوند

تهویه: 2 درب /

حفاظت از اشکال: گنجانده شده است

محافظت از آفتاب: بله

پناهگاه آفتاب پرشهر ZOMAKE به چند دلیل بهترین انتخاب ساحلی ما برای ساحل است. حالت اول ، چراغهای نمایشگر مش ، ویژگی ای است که هنوز در بیشتر چادر مسافرتی های سنتی موجود نیست و به شما امکان می دهد در زیر یک آسمان درخشان پر از ستارگان دراز بکشید ، بدون اینکه نگرانی در مورد هرگونه اشکال داشته باشید.

نکته دوم این است که چقدر این چیز باز و شاداب است وقتی کاملاً تنظیم شد. با داشتن پنجره های مش در هر اندازه ، شما احساس قطع جهان نخواهید کرد ، حتی اگر نیاز به استراحت از مگسهای شن و ماسه یا پشه داشته باشید. اگر بیش از حد آفتاب وارد می شود ، می توانید ویندوزهای کاملاً بسته شده را با تسمه های نایلونی ببندید و کمی بیشتر از حریم شخصی خود استفاده کنید.

از نظر راه اندازی ، این چیز تقریباً فوری است. هنگامی که آن را از کیف بیرون آوردید ، تقریباً بقیه کارها به تنهایی انجام می شوند. برای مهمانی ساحلی یا مراسم خیاطی ، این قطعاً بهترین گزینه در بازار است.

از طرف دیگر شکستن می تواند کمی پیچیده تر باشد. نمی خواهم دروغ بگویم ، مدتی طول کشید تا بفهمم چگونه می توانم این پرونده را در پرونده خود برگردانم. این کار آزمایشی و خطایی بود و من را به خودم نفرین می کرد ، اما این فقط به این دلیل است که من ویدیوی مفید YouTube را قبلاً تماشا نکردم. اگر تصمیم دارید که با ZOMAKE Pop Up بروید ، چندان کاری نیست که قبل از اینکه یک روز روی شن بریزید ، چند بار آن را به عقب بکشید.

دوخت روی ZOMAKE مربوط به چیزی است که شما از این قیمت انتظار دارید ، بنابراین من انتظار دارم که استفاده سنگین و یا طبیعت مخرب برای چند کودک ممکن است باعث پارگی و پارگی شود.
طرفداران
راه اندازی فوری
نورگیر مش بسیار خنک
منفی
شکستن پیچیده
ممکن است لباس و پارگی را بعد از یک یا دو فصل نشان دهد
بهترین چادر مسافرتی پاپ آپ برای نگه داشتن در اتومبیل خود
کلمن گالیانو

چادر مسافرتی پاپ آپ 4 نفره coleman

بررسی محصول در آمازون
ظرفیت: 2-4 نفر

ضد آب: مقاوم در برابر آب

وزن: 6.5 پوند

تهویه: 1 درب / بالای باز

حفاظت از اشکال: گنجانده شده است

بهترین چادر مسافرتی های بازشو برای اینکه سفر خود را در کمپینگ لذت بخش تر کنید

برخلاف مدل 60 SECOND ، 4 نفری از Coleman دارای رنگین کمان و درزهای تقویت شده است ، به این معنی که هنگام ورود به هوا ، می تواند ضرب و شتم بیشتری کسب کند. تقریباً در همین مدت زمان تنظیم می شود ، یعنی نیازی نیست که سهولت و سرعت یک پاپ آپ را قربانی کنید.

برای ما جای تعجب دارد که این چادر مسافرتی به همان قیمت کم خود (65 پوند) در حال فروش است. به نظر می رسد با توجه به قیمت مشابه 60 SECOND ، یک سرقت است اما محافظت بیشتری در برابر آب و هوا ارائه می دهد.

همچنین یک چراغ مش مشبک وجود دارد که شاید بدانید تاکنون ویژگی مورد علاقه من هنگام چادر مسافرتی زدن است ، زیرا هیچ چیزی مثل خوابیدن در زیر ستاره ها وجود ندارد. متأسفانه ، چراغ قوه به گونه ای قرار گرفته است که نمی توان با استفاده کامل از آن چهار نفر در چادر مسافرتی (اگر می خواستید آن را به ظرفیت پر کنید).

در حالی که ما در این موضوع هستیم ، ممکن است کمی کشش آن را یک چادر مسافرتی 4 نفره بنامیم. اگر این 2 بزرگسال و 2 فرزند بودند ، شاید ، اما چهار بزرگسال می توانند با تمام وسایل خواب خود در این کار جا بیفتند. در واقعیت ، من فکر می کنم این یک چادر مسافرتی به اندازه مناسب برای یک سفر 2 نفره در کمپینگ است زیرا شما فضای زیادی برای وسایل خود باقی خواهید گذاشت بدون اینکه همه چیز به هم ریخته باشد.

بند حمل کمی کوچک است. اضافه کردن یک بند شانه به صندوق حمل مفید خواهد بود تا راحت تر از آن به داخل و خارج از محل اردوگاه راحت شوید ، اما این یک مسئله جزئی است.
طرفداران
پرواز باران خوب است
بسیار مناسب برای کلاس آن است
منفی
واقعاً 4 نفر مناسب نیست
و فقط در صورت نیاز به آن ، در اینجا تنظیمات و ویدیوی تفکیک رسمی GALIANO IV Coleman:
بهترین پاپ برای کشش پاها
چادر مسافرتی پاپ ایلئوس

خیمه های ایلئوس پرش به چادر مسافرتی های 4 تا 6 نفری آسمان چادر مسافرتی

بررسی محصول در آمازون
ظرفیت: 4-6 نفر

ضد آب: مقاوم در برابر آب

وزن: 7/7 پوند

تهویه: 2 درب / 2 پنجره / سقف

حفاظت از اشکال: گنجانده شده است

محافظت از آفتاب: خیر

تولید کننده تجهیزات OILEUS کمی از همه چیز استفاده می کند ، از Footbaths گرفته تا دوربین های 4K. ممکن است تعجب آور باشد که فهمید که آنها نه تنها یک چادر مسافرتی پرسرعت درست می کنند ، بلکه در واقع یکی از کارآمدترین چادر مسافرتی های پاپ آپ در کلاس خود است و تقریباً با همان قیمت برخی از مارک های قابل تشخیص بیشتر در فضای باز وجود دارد.

آنچه دوست داریم: چادر مسافرتی پاپ ایلئوس شاید بلندترین چادر مسافرتی پاپ آپ است که از دیدن آن لذت بردیم. این می تواند تفاوت زیادی در سفر کمپینگ شما ایجاد کند زیرا داشتن اتاق ایستادن باعث می شود چادر مسافرتی شما بسیار قابل زندگی باشد. همچنین به اندازه کافی طولانی است که همه سرنشینان می توانند فضای کافی برای جابجایی برخی در شب داشته باشند. این تبلیغ به عنوان توانایی پشتیبانی از 4-6 نفر تبلیغ می شود ، اما به نظر ما 6 کشش کمی دارد.

4 نفر؟ بسیار راحت. 5 نفر؟ مناسب محکم 6 نفر؟ نه اتفاق نخواهد افتاد

همه چیز در یک دایره کوچک بسیار زیبا قرار می گیرد. این یک تکه کیک برای نگهداری در پشت حتی شلوغ ترین SUV است. اما ما با چادر مسافرتی ایلئوس دو عیب پیدا کردیم:

ابتدا کف این چادر مسافرتی همان مواد وینیل است که دیوارها و سقفها دارند ، به این معنی که برای محافظت از رطوبت بسیار نازک و شکننده است و می تواند در برابر پاره شدن توسط صخره های تیز و خارها آسیب پذیر باشد. راه حل آسان برای این کار استفاده از نوار سنگین به عنوان پای شما است ، اما این باعث می شود وزن بیشتری به معادله اضافه شود ، که برای هر یک از راه اندازها ایده آل نیست.

ثانیاً ، روکش باران پنجره فقط از بیرون چادر مسافرتی قابل دسترسی است. بنابراین کاملاً ممکن است که شما فقط در زیر ستارگان بخوابید تا در زیر طوفان ناگهانی بیدار شوید. در این حالت مجبور خواهید بود از چادر مسافرتی بیرون بروید تا آنها را به عقب ببندید و احتمالاً جورابهای خود را در این مرحله مرطوب کنید!
طرفداران
یکی از بلندترین چادر مسافرتی های پاپ آپ.
سیستم تاشو بی نظیر سریع و راحت است.
منفی
کف نازک؛ به یک اثر اضافی نیاز دارد.
پانل های پنجره فقط از خارج قابل دسترسی هستند.
بهترین ارزش پاپ آپ
G4Free Swift Open

g4free pop up چادر مسافرتی 3-4 نفره تنظیم خودکار و فوری

بررسی محصول در آمازون
ظرفیت: 2-4 نفر

ضد آب: خیر

وزن: 3 پوند

تهویه: 4 درب

محافظت از اشکال: خیر

محافظت از آفتاب: بله

شما نمی خواهید یک پناهگاه پاپ آپ مقرون به صرفه تر در بازار پیدا کنید ، بنابراین می توانید جلوی نگاه خود را بگیرید. چادر مسافرتی G4Free Swift Open 100٪ راحتی و سرعت چادر مسافرتی پاپ آپ را بدون افزایش قیمت ارائه می دهد. مطمئناً ، از نظر کیفیت کلی معامله هایی صورت خواهد گرفت (ما به زودی به آن خواهیم رسید) اما گاهی اوقات شما فقط به یک چادر مسافرتی مناسب و مقرون به صرفه نیاز دارید تا شما را به ماجراجویی بعدی خود برساند.

فروشندگان آنلاین این را به عنوان چادر مسافرتی کوله پشتی تبلیغ می کنند ، اما ما فکر می کنیم این کمی خالی از لطف است. درست است که سبکی نسبی آن (4.5 پوند پوند) آن را به خوبی در چادر مسافرتی های کوله پشتی دیگر قرار می دهد ، اما از دوام یا مقاومت عنصر لازم برای آن استفاده نمی کند.

WATCH: چگونه چادر مسافرتی پاپ آپ G4Free خود را تجزیه کنیم.

برای مثال ، این چادر مسافرتی فقط در برابر آب مقاوم است ، به این معنی که حتی یک طوفان کوتاه توانایی معرفی مقداری آب به خانه شما را از خانه دور کرده است. پر از طوفان باران ، شما را کاملاً خیس کرده رها می کند. با دیدن اینکه چگونه هیچ رنگین کمان در دسترس نیست ، G4Free Swift Open ممکن است برای سایر برنامه ها مناسب تر باشد.
مانند یک روز گرم در پارک یا یک BBQ کنار ساحل ، وقتی تمام چیزی که واقعاً به آن احتیاج دارید اینست که از چشمان آفتاب بیرون بروید. به اندازه کافی کوچک می شود که به خوبی در وسیله نقلیه شما قرار بگیرد ، به شما امکان پناهگاه فوری را در هر کجا می دهد.

و ما را اشتباه نگیرید: شما کاملاً می توانستید شب را در این کار بگذرانید. فقط کافی است آنها را به ابرهای بارانی توجه کنید.
طرفداران
مقرون به صرفه ترین پاپ آپ. ارزش عالی
سبک وزن
بسته های کوچک
منفی
ضد آب و بدون رنگین کمان نیست
به اندازه سایر مارک ها ماندگار نیست
بهترین پاپ آپ برای جشنواره های موسیقی
چادر مسافرتی گنبدی در فضای باز HUI LINGYANG

چادر مسافرتی گنبدی 4 نفره در فضای باز فوری hui lingyang

بررسی محصول در آمازون
ظرفیت: 3 نفر

ضد آب: پرواز باران ضد آب

وزن: 7.8 پوند

تهویه: 2 درب / 2 پنجره

حفاظت از اشکال: گنجانده شده است

محافظت از آفتاب: خیر

اطلاعات زیادی در مورد چادر مسافرتی نشین HUI LINGYANG در دسترس نیست ، به جز اینکه آنها چند چادر مسافرتی مختلف دارند که اخیراً در بازار روبرو شده اند و بخاطر سبک و سهولت استفاده ، توجه زیادی را در بین جامعه فضای باز جلب کرده اند. ما از مدل 4 نفره سبز استقبال کردیم و توانستیم برای خودمان ببینیم که همه هیاهو چیست.

اول موارد: این یک خیمه نادرست ماجراجویی نیست. این به سادگی به گونه ای طراحی نشده است که از هر نوع آب و هوای بد ، از باد شدید گرفته تا باران ثابت ، مسئولیت رسیدگی کند. این بیشتر چادر مسافرتی هایی است که می توانید هنگام نیاز به یک پناهگاه فوری و ساده به آن اعتماد کنید ، مانند یک شب گرم تابستانی در زیر ستاره ها یا یک سه روزه در جشنواره موسیقی مورد علاقه خود.

تماشای: چادر مسافرتی پاپ آپ HUI LINGYANG در عمل
مورد مورد علاقه ما در مورد چادر مسافرتی HUI LINGYANG اندازه کف آن است. هر دو اندازه کافی و به اندازه کافی گسترده دارند که بتوانند تشک بادی با اندازه ملکه را در خود جای دهند ، این یک چیز واقعاً خوب برای کسانی است که دوست دارند هنگام راحتی فرصت اردو بزنند. بسیاری از دیگر چادر مسافرتی های پاپیون در آنجا خیلی باریک هستند که از تشک ملکه یا حتی یک تشک با اندازه دوتایی پشتیبانی می کنند و ما را مجبور می کنند مسیر مدرسه قدیمی تختخواب های نازک و باریک را بپیماییم.

گذشته از عدم ضد آب بودن ، بزرگترین اشکال این چادر مسافرتی احتمالاً روند خرابی است. حتی اگر با نحوه انجام این روند آشنایی داشته باشید ، می توانید بسته شدن آن با هر کمتر از دو نفر مشکل باشد. راه اندازی بسیار آسانتر و سریعتر از خرابی است ، اما من این را در اکثر تجهیزات کمپینگ پیدا کردم.
طرفداران
نصب آسان. سریع اما فوری نیست
کف برای تشک هوا به اندازه ملکه بسیار بزرگ است
منفی
ضد آب نیست
جمع کردن و کنار گذاشتن سخت است
بهترین همه جا پاپ آپ
محصولات EasyGo MINUTO

نصب آسان فورا minuto 3 - 4 نفر کابین چادر مسافرتی ضد آب گنبد

بررسی محصول در آمازون
ظرفیت: 3 نفر

ضد آب: پلی استر ضد آب

وزن: 8.8 پوند

تهویه: 1 سقف / 2 درب

حفاظت از اشکال: گنجانده شده است

محافظت از آفتاب: بله

هیچ راه دیگری برای گفتن آن وجود ندارد MINUTO توسط EasyGo Products فقط یک چادر مسافرتی کوچک عالی است که برای پیگیری شما در هر پارک ، ساحل یا کمپ کوهستانی مناسب است. من نمی دانم آن چیست ، من فقط عاشق این هستم که با ریختن آن به هوا آن را تنظیم کنم. سپس POP! چادر مسافرتی راه اندازی شده است. شکست کمی پیچیده تر است ، اما بعد از انجام این کار چند بار آن را به حدود 30 ثانیه کاهش داده ام.

MINUTO مانند بسیاری از چادر مسافرتی های بازشو در این کلاس ، ضد آب نیست و فقط مقداری ضد آب است. این بدان معنی است که شما می خواهید قبل از تصمیم گیری برای جابجایی این چیزها در اعماق کوه های راکی ​​، آب و هوا را بررسی کنید. همچنین هیچ رنگین کمان در دسترس نیست به این معنی که تنها راه کار در آب و هوای بد آن است که تار موی آن را بکشید ، چیزی که ممکن است اما چیزی بدون دردسر.

MINUTO از یک نقص عمده رنج می برد ، و این زیپ ها هستند. به نظر می رسد که اینها به خوبی کار نمی کنند و غالباً بدون دلیل مشخص در پارچه گرفتار می شوند یا کاملاً گیر نمی شوند. ورود به داخل و خارج کردن مجدد آن و انجام سریع آن دشوار است ، بنابراین اگر محافظت از اشکال است ، به دنبال این هستید که شاید بهترین گزینه نباشد.

سهام موجود نیز برای استفاده موثر بسیار قابل استفاده هستند. ما توصیه می کنیم برای اطمینان از ماندگاری آنها در مجموعه ای از سهام چادر مسافرتی تیتانیوم سرمایه گذاری کنید.
طرفداران
تنظیم آسان و سرگرم کننده
بسیار مقرون به صرفه
منفی
زیپ ها خوب کار نمی کنند
بهترین پاپ آپ 2 نفره
VITCHELO 2 Ultralight شخص

vitchelo 2 نفر فوری آب چادر مسافرتی کابین به طور خودکار ظاهر می شود

بررسی محصول در آمازون
ظرفیت: 2 نفر

ضد آب: خیر

وزن: 4 پوند

تهویه: 2 درب

حفاظت از اشکال: گنجانده شده است

محافظت از آفتاب: بله

VITCHELO که تازه وارد صحنه چرخ دنده در فضای باز شده است ، توانسته است محصولی را تهیه کند که هم از نظر قیمت و هم از نظر کاربردی ، و در تعدادی از خرده فروشان آنلاین به خوبی به بررسی های ترکیبی می پردازد.

در حالی که مطمئناً این با دوام ترین چادر مسافرتی نیست که نگاهی به آن انداخته ایم ، اما تمام عملکرد و سهولت استفاده را نسبت به بقیه چادر مسافرتی های ما در لیست دارد. به طور خلاصه: این یک سرپناه سرعتی است که برای استفاده در فضای باز کم تا متوسط ​​در شرایط ایده آل طراحی شده است.

برخی سایت ها این محصول را ضد آب تبلیغ می کنند و این نادرست است. خود تولیدکننده اعتراف می کنند که پارچه فقط در برابر آب مقاومت دارد ، به این معنی که شما را به اندازه کافی خشک نگه می دارد تا بتوانید ماشین را به طرف خود بکشید و شروع به بسته بندی کنید.

با این وجود این همه چیز را برای یک روز یا دو روز خوب در ساحل به شما احتیاج دارد و در شرایط گرم و خشک تابستان مشکلی برای گذراندن چندین شب در آن نخواهید داشت.
طرفداران
اندازه کاملاً مناسب برای 2 نفر
سبک وزن؛ فقط 4 پوند
منفی
ضد آب نیست
تا حدودی شل و ول
چه چیزی باعث ایجاد یک خیمه عالی پاپ آپ می شود؟
مصالح ساختمانی
چادر مسافرتی پاپ آپ
در بیشتر مواقع ، چادر مسافرتی های بازشو از پارچه ها و مواد کاملاً مشابه چادر مسافرتی های سنتی ساخته شده است. تنها تفاوت در نحوه شکل گیری و نصب قطب های پشتیبانی فلز داخلی یا فایبرگلاس است.

با وجود برخی موارد استثنا ، چادر مسافرتی های پاپ آپ از پلی استر یا وینیل ساخته شده اند ، و مواد مصنوعی در ارائه کیفیت ضد آب مانند مقاومت در برابر آب و مقاومت در برابر باد ، در عین حال که هنوز سبک و سبک هستند ، ماهر هستند.

در خیمه های بازشو همچنین در ساخت پنجره های خود مشبک فشرده ای وجود دارد که باعث می شود نور وارد شود اما اشکالات را از بین نبرد.

اندازه و وزن
ابعاد چادر مسافرتی پاپ آپ
درست مانند چادر مسافرتی های معمولی ، پناهگاههای پاپ آپ و چادر مسافرتی ها در اندازه های مختلفی قرار می گیرند و بسته به شرایط خاص ، در هر جایی بین 2 تا 10 نفر قرار دارند. انتخاب اندازه مناسب برای شما همه این است که در نظر بگیرید که چند نفر از آن استفاده می کنند و چه مقدار کالاهایی را با خود به همراه می آورند.

مگر اینکه به دنبال آزمایش برای پیاده روی در مسافت های طولانی باشید ، احتمال اینکه وزن چادر مسافرتی به خودی خود نباشد ، جای نگرانی زیادی ندارد. اگر اینگونه باشد ، توصیه ما این است که همیشه چادر مسافرتی را انتخاب کنید که کمی بزرگتر از روشی باشد که فکر می کنید نیاز دارید.

به عنوان مثال ، یک چادر مسافرتی 2 نفره ممکن است فضای کافی برای 2 نفر نداشته باشد تا کاملاً راحت باشند. هنگامی که در کوله پشتی ، لباس ، کفش ، کولر و هر چیز دیگری که ممکن است بخواهید از عناصر خود دور شوید ، عامل اصلی هستید ، فضا سریعاً سریع می شود.

از طرف دیگر چادر مسافرتی 4 نفره می تواند تمام وسایل شما را بدون آنکه فضای خسته یا احساس گرفتگی شود ، نگه دارد.

راحتی در استفاده
نصب چادر مسافرتی پاپ آپ
دلیل این که ما خیلی چادر مسافرتی های پاپ آپ را دوست داریم نه تنها به این دلیل که آنها بسیار زیاد برای پرتاب در هوا و تماشای پاپ در جای خود قرار دارند ، بلکه نیاز به حرکت درهم و برهم کردن قطبهای چادر مسافرتی خیمه ای را نیز برای از بین بردن پناهگاه خود از بین می برند. برپایی.

هنگامی که چادر مسافرتی ظاهر شد ، شما باید از مجموعه خوبی از سهام چادر مسافرتی استفاده کنید تا از حرکت در اطراف آن جلوگیری کنید. بسیاری از چادر مسافرتی های موجود در بازار دارای چادر مسافرتی های مخصوص به خود هستند اما به ندرت به اندازه آنهایی که می توانید جداگانه بصورت آنلاین یا در فروشگاه خارج از منزل محلی خود پیدا کنید ، بسیار قوی هستند. وقتی صحبت از چادر مسافرتی می شود ، تیتانیوم را توصیه می کنیم.

تفکیک مسئله دیگری است. از آنجا که پناهگاه های پاپ آپ به گونه ای طراحی شده اند که باید به داخل کیف حمل آنها فشرده شوند ، باید به روشی کاملاً خاص جمع شوند و یا در غیر اینصورت دیگر در قسمت حمل آنها قرار نگیرند. معمولاً برای این منظور می توانید فیلم های آموزشی را در YouTube پیدا کنید ، اما ما همچنین توصیه می کنیم قبل از شروع ماجراجویی در فضای باز ، چند مرتبه تنظیم و خراب کردن را تمرین کنید.

نتیجه
اینها بعضی از محصولات واقعاً هیجان انگیز بودند که نگاهی به آنها بیاندازد و کاملاً صادقانه بگویم که ما از انجام این کار بسیار سرگرم کننده بودیم. بهترین چادر مسافرتی های بازشو برای فعالیتهای فضای باز در سال 2019 برای اکثر مسافرتهای فضای باز مناسب است و پناهگاه سریع و آسان را در هر زمان و هر کجا که به آن احتیاج دارید فراهم می کند.

برای پول ما از نظر عملکرد همه جانبه بهتر از COLEMAN GALIANO IV نیست. با استفاده از رنگین کمان می توانید شرایط آب و هوایی جدی تری نسبت به دیگر پنجره های بازشو که مشاهده کردیم ، حفظ کند و کمی محکم تر باشد.

اما گرانترین چادر مسافرتی موجود در این لیست است ، بنابراین کمپینی هایی که به دنبال صدای کمی بیشتر برای گاو خود هستند ، باید با G4FREE SWIFT OPEN بروند.

قبل از خرید ، حتما راهنمای ما را در مورد نحوه انتخاب بهترین چادر مسافرتی پاپ آپ برای شما بررسی کنید.

سوالات متداول
س: بهچه اندازه پاپ آپ نیاز دارم؟
آ:
ابعاد پاپ آپ شما باید با نیازهای ماجراجویی شما مطابقت داشته باشد ، یعنی به اندازه کافی بزرگ باشد برای هر کس که در داخل آن خوابیده باشد علاوه بر کمی اتاق اضافی علاوه بر کمی اتاق اضافی ، بتواند وسایل و وسایل شخصی افراد را به خود اختصاص دهد. به عنوان مثال ، یک گروه 4 نفره که وسایل خود را در آن بغل می کنند ، در چادر مسافرتی 4 نفره قرار نمی گیرند ، اما ممکن است در یک چادر مسافرتی 6 نفری بسیار مناسب باشند. به طور مشابه ، یک گروه 2 نفره با چادر مسافرتی 3-4 نفره بهتر عمل می کنند

Q:آیا شعله های چادر مسافرتی پاپ آپ مقاوم هستند؟
آ:
بیشتر محصولات خارجی که در ایالات متحده بویژه چادر مسافرتی ها و پناهگاه ها فروخته می شوند ، درمورد خواص مقاوم در برابر آتش دارای مقررات خاصی هستند. استانداردهای فعلی با عنوان CPAI-84 شناخته شده است و مدتی است که برای محافظت از مصرف کنندگان در برابر آتش سوزی خطرناک در نظر گرفته شده است. با بیان این مطلب ، مقاومت در برابر آتش از محصول به محصول دیگر متفاوت خواهد بود ، بنابراین قبل از خرید حتما مشخصات تولید کننده را بررسی کنید.

سوال:چادر مسافرتی های پاپ آپ چقدر دشوار هستند؟
آ:
در حالی که چادر مسافرتی های پاپ آپ با ضربات انگشتان بالا می روند ، تاشو آنها و بسته بندی مجدد آنها به داخل کیف حمل آنها می تواند کمی دلسوز باشد اگر با آنچه انجام می دهید آشنا نیستید. خوشبختانه این چادر مسافرتی ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت خاصی خم شوند ، به این معنی كه برای تبدیل شدن به یك حرفه ای فقط به خودآموزی کمی نیاز است. صدها ویدئوی YouTube در آنجا وجود دارد که روش صحیحی برای تجزیه کردن چادر مسافرتی خاص خود را نشان می دهد. توصیه می کنیم قبل از انجام این کار در جنگل در تاریکی ، چند بار آن را در راحتی در خانه خود امتحان کنید!

س:آیا چادر مسافرتی های پاپیون ضد آب هستند؟
آ:
این از محصول به محصول دیگر متفاوت است. درست است که اکثر چادر مسافرتی های پاپ آپ که نگاه کردیم 100٪ ضد آب نبودند . این امر به این دلیل است که پارچه ضد آب نه تنها گران و سنگین نیست ، بلکه نفس خوبی ندارد ، که می تواند یک عصر بسیار چسبناک را در چادر مسافرتی ایجاد کند. علاوه بر این ، بیشتر این چادر مسافرتی های بازشو برای شرایط شفاف مانند روزهای آفتابی و شب های ابری طراحی شده اند. با این حال برخی از مدل ها مانند COLEMAN GALIANO IV یک رنگین کمان (گاهی اوقات به طور جداگانه فروخته می شوند) را ارائه می دهند که به شما اجازه می دهد چادر مسافرتی شما کمی ضد آب باشد. اگر می خواهید بیش از یک یا دو روز در یک مکان بمانید ، همچنین می توانید برای جلوگیری از دسترسی به هوای تازه ، چادر مسافرتی خود را کاملاً خشک نگه دارید تا بتوانید چادر مسافرتی خود را کاملاً خشک نگه دارید.

آخرین مطالب