پست بالا پنگوئن پیوند ساختمان مراحل

[ad_1] بهینه سازی موتور جستجو است که نقطه کانونی موفق بازاریابی آنلاین است. آن انجام شده است با هدف اصلی از گ

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
[ad_1]

بهینه سازی موتور جستجو است که نقطه کانونی موفق بازاریابی آنلاین است. آن انجام شده است با هدف اصلی از گرفتن محتوای وب سایت خود را متوجه موتورهای جستجو به طوری که شما می توانید یک رتبه بالاتر است. هیچ کس نمی تواند انکار کند از چگونه خوب و مفید آن است که برای رشد وب سایت خود را به دید اجتماعی و تقویت حضور شرکت.

اساسا در اینجا سه مرحله ساده برای بالا پست پنگوئن ساختمان پیوند:

1. تحقیقات

سعی کنید به مطالعه و تحقیقات اولیه از وب سایت خود را. به دنبال وب سایت های مربوطه خود را برای کسب و کار محلی خود را در صنعت و غیره.

شما می توانید شروع با ساده گوگل جستجو و پرس و جو توصیفی کلمات کلیدی دم بلند. اضافه کردن یک سایت اپراتور (keyword-site:domain.com) برای شکستن این نتایج که مربوط و مرتبط به آنچه شما به دنبال.

هرگز فراموش نکنید که برای بهره برداری کامل از Facebook به دلیل آن است در حال حاضر یک گراف جستجو و البته جستجوی داخلی. نه تنها شما می توانید وب سایت های مربوطه اما شما می توانید جنبه های اجتماعی آن را به عنوان به خوبی و شروع به ساخت پایه مشتری و مشتریان بالقوه است.

استفاده از یک سایت فروشگاه به تعیین که وب سایت لینک به سایت های که شما در حال بررسی است. شروع به ساختمان از خود را از لیست مربوطه سایت های قابل اعتماد.

2. توسعه

هنگامی که شما به پایان رسید ایجاد یک لیست خوب و با کیفیت بالا وب سایت های مربوطه همه شما باید انجام دهید این است که اشفتگی فکری موقتی یک روش در مورد چگونه به یک اشاره از آنها را به آگاهی به کسب و کار شما.

تمرکز بر روی آنچه که محتوای وب سایت شما است همه چیز در مورد. به منظور به طور موثر آن را اجرا ذیل راهنمایی شما باید بدانید:

واقعی باشد. شما باید واقعی که گفتن در مورد وب سایت خود را کسب و کار. آن را باید انتقال معقول اطلاعات به طوری که آن را به یک ضربه بزرگ به مخاطبان خود را. بیشتر پرشور شما بیشتر بازاریابان و مخاطبان خواهد شد به احتمال زیاد به شما را باور دارند.

هرگز عجله همه چیز. یک حرکت یک روز در یک زمان یک گام در یک زمان. شما باید به ساختن یک رابطه قوی میان دوستان و پیروان خود را.

دریافت درگیر در سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و پینترست و Facebook. بیشتر شما فعال اجتماعی شانس بیشتری برای رشد نام تجاری خود را آنلاین.

3. حفظ قوی و رفتن رابطه

حفظ یک رابطه قوی بسیار مهم است به هر جنبه ای از زندگی است. باید آن را دو راه ارتباط به منظور نگه داشتن آن رفتن و تبدیل شدن به بیشتر قابل اعتماد. در ساختمان پیوند, آن را بسیار مهم است که این روش به دلیل آن را به عنوان خود را فشارسنج به وب سایت خود را تعیین سلامت و بنابراین بهبود است. یک اکسل لیست برای پیگیری از تاریخ اول خود را توسعه و خرما از یو پی اس را دنبال انواع لینک های شما در حال کار بر روی و یا به دست آورد, سایت, دامنه, صاحب وب سایت اطلاعات تماس و هر گونه اطلاعات دیگر شما ممکن است نیاز به پیگیری لینک خود را در تلاش ایجاد. آن را مفید به یک یادآوری از یک مکالمه شما ممکن است تا به حال ماه پیش برای جلوگیری از یک وضعیت شرم آور که در آن شما را فراموش کرده ام چگونه به شما متصل با کسی که در اینترنت بازاریابی کسب و کار.

[ad_2]
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن