پرطرفدارترین مانتوها

یکی از پرطرفدارترین طرحهای زیبای <a class="auto-link" title="مانتو" href="http://kharid-manto.ir/" target

توسط MINERALNEWS در 11 بهمن 1399

یکی از پرطرفدارترین طرحهای زیبای <a class="auto-link" title="مانتو" href="http://kharid-manto.ir/" target="_blank" rel="noopener">مانتو</a> پیراهنی در بین خانمها طرح گل است. اما این روزها، انواع مدلهای مختلف موجودند: اُورسایزها (oversize)، مانتوهای طرح کت مردانه، مانتوهای کتی غیررسمی و… البته که شیک پوشی و خاص بودن درمحیط کار همیشه با <a class="auto-link" title="خرید مانتو" href="http://kharid-manto.ir/" target="_blank" rel="noopener">خرید مانتو</a> فرم و <a class="auto-link" title="مانتو" href="http://kharid-manto.ir/" target="_blank" rel="noopener">مانتو</a> اداری گران قیمت و یا رنگ و طرحهای خاص موثر نمیشود، اما اگر تمایل دارید که در محیط کار خود شیکتر و جذابتر به نظر برسید گاهی با پوشیدن مانتو اداری و مانتو فرم ساده و مناسب با رعایت تمام اصول یک لباس کاری و اداری میتوان به راحتی خاص به نظر برسید. شاید تا چندین سال پیش تنها مدل و رنگی که برای مانتو اداری در ذهن افراد بود مانتوهایی با رنگهای تیره و عموماً با طرحهایی ساده بود که مدلدار ترین شکل آن با یقه انگلیسی همراه بود اما امروزه به برکت توسعه جامعه و حضور پررنگ بانوان در تمامی نقشهای اجتماعی، تولیدکنندگان برای رقابت بیشتر با همصنفان دست به ابتکار عمل زده و حتی گاهاً بر اساس تم رنگی سازمان و یا حتی ویژگیهایی که مد نظر مصرفکنندگان است، مدلهای بسیار متنوعی با رنگهای خاص تولید میکنند.

 

امروزه خرید پوشاک به سختی گذشته نیست زیرا روشهای خرید متنوعی وجود دارد که اگر به آنها آگاه باشیم میتوانیم خرید خوبی داشته باشیم. اغلب پالتوهای دخترانه و زنانه که برای فصل زمستان تولید می شوند از جنس فوتر بوده و در رنگ های متنوعی دوخته می شوند. مدل طراحی ناخن بهاره دخترانه; آموزش کشیدن 3 مدل خط چشم زیبا برای خانم های مبتدی! بلکه انتخاب مدل مانتو و همخوانی ان با ظاهر تان از مواردی است که می توانید با رعایت کردن آن جذابیت تیپتان را بیشتر کنید. شاید جمع کردن همه این ها در یک مانتو که باید ضوابط و مقررات پوشیدن در دانشگاه را داشته باشد کمی سخت به نظر بیاید ولی با مراجعه به هزاران مدل شیک اینترنتی متوجه میشوید این طور نیست. در سِت کردن مانتو فرم با دیگر پوششها باید توجه شود که لباسهای دیگر نیز با همدیگر تناسب داشته باشند. کلمه ی مانتو در حقیقت از کلمه ای فرانسوی به معنی کت مشتق شده و جالب است بدانید به همین دلیل در قدیم به خیاط های زنانه دوز ، مانتودوز گفته می شده است.در حال حاضر در موزه های هنر ، تنها نمونههای معدودی از لباسهای زنانه بلند به نام مانتو که متعلق به قرن هفدهم میلادی است وجود دارد.به عنوان نمونه در نمایشگاه لباس موزه هنر مترو پولیتن ، میتوانید یک مانتوی پشمی قلابدوزی شده و همچنین یک مانتوی ابریشمی به رنگ صورتی را ببینید که متعلق به سال ۱۷۰۸ میلادی هستند!

<div>

<div><span class="ctaText">READ</span>  <span class="postTitle">۲۵ مدل مانتو اسپرت بلند و زیبا</span></div>

</div>

سالیان سال است که شاغلین در حرفههای مختلف از لباس کار مخصوص و مربوط به شغلشان استفاده میکنند که هرکدام از این لباسهای فرم با توجه به نوع حرفه و محیط کار و جنسیت فرد استفاده کننده طراحی و دوخته میشود که متعاقبا لباسهای فرم ویژگیهای خاص خود را دارند. همچنین جهت ارائه شخصیتی باکلاستر و تاثیرگذاری بیشتر از مانتو مدل فرمهای خاص اداری استفاده میشود. این برشها از پارچههای مختلف که معمولاً تم رنگی سازمان مربوطه در قطعات رنگی آن گنجانده میشود و هماهنگ با فرم اداری آقاین در شرکت مربوطه میباشد. گشادی پایین آستین با یک سرآستین جمع میشود. نكته 1: چون اين مانتو از پارچه ريون استفاده شده ( ريون پارچه اي كه بسيار كش مي اورد ) پس اندازه ها بايد چسب بدن گرفته شود و نبايد اندازه ها را با عددي جمع كنيم و جا دوخت نياز نداريم . مانتوی جلو بسته گزینه مناسبی برای مجالس می باشد که با توجه به سلیقه تان می توانید رنگ و طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید، این روزها استفاده از این نوع مانتوها در بین خانم ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، در ادامه مطلب تصویر از مدلهای مانتوی مجلسی جلو بسته را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن بتوانید طرح شیک و زیبا از مدلهای مانتوی جلو بسته انتخاب کرده و بسیار شیک و زیبا به نظر آیید بنابراین مطمئن باشید بعد از نگاه گردن به این تصویر برای مجالس مانتو دلخواه خودتان را پیدا خواهید کرد.

<div>

<div><span class="ctaText">READ</span>  <span class="postTitle">مدل مانتو پاییزه ؛ 45 مدل مانتو اسپرت و مجلسی جدید برای پاییز 97</span></div>

</div>

همونطور که از اسم این مانتوها مشخص هست معمولا نواری دور گردن آن و یقه وجود دارد که میتوان آن را یا گره زد و یا به شکل کراوات بست و یا اینکه همانند پاپیون به آن شکل داد. این مانتوها اصولا سادهترین شکل ممکن را دارند و در برخی موارد با استفاده از رنگهای مختلف متمایز میشوند. همچنین در اواخر قرن هجدهم میلادی از مانتو به عنوان یک پوشش متداول برای مکانهای رسمی استفاده میشد و نخستین بار در دادگاه ها مورد استفاده قرار گرفت. برای این مدل دو قد پارچه با پهنای ۱۲۰ تا ۱۵۰ نیاز است. مدتی بود که میخواستم یک سری مدل حجاب بذارم که متاسفانه فرصتش پیش نمیومد. برای خرید انواع مانتو اداری سایز بزرگ از فروشگاه بن بیگی مسیر بسیار ساده ای پیش روی شما است. مد و لباس در زمینه فروش مانتو وشلوار اداری همیشه پیش قدم بوده و اولین سایت فروش آنلاین مانتو شلوار فرم ، مقنعه اداری ، کلاه مهمانداری ، کت زنانه و … مرحله اول این است وارد لینک مانتو شلوار اداری سایت بشوید و از کاتالوگ متنوع سایت با بیش از ۲۰۰ مدل مانتو اداری, مدل مورد نظر را انتخاب نمایید. شما نیز می توانید برای خرید و دوخت مانتو شلوار اداری ارزان قیمت می توانید از وب سایت آرا فرم در تماس بوده و سفارشتان را ثبت کنید.

<div>

<div><span class="ctaText">READ</span>  <span class="postTitle">مدل مانتو مزونی</span></div>

</div>

</div>

<footer class="entry-meta"><span class="cat-links"><span class="screen-reader-text">دسته‌ها</span><a href="http://kharid-manto.ir/blog/category/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%88/" rel="category tag">انواع مانتو</a></span></footer>

آخرین مطالب