نکته وبلاگ نویسی برای مبتدیان

[ad_1] شما در حال حاضر ممکن است یک وبلاگ و یا می خواهید برای شروع یک وبلاگ جدید بنابراین در اینجا نکات وبلاگ

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
[ad_1]

شما در حال حاضر ممکن است یک وبلاگ و یا می خواهید برای شروع یک وبلاگ جدید بنابراین در اینجا نکات وبلاگ نویسی شروع از انتخاب نام وبلاگ (نام دامنه). لطفا زیر 25 نویسی, نکاتی برای ساخت بهتر وبلاگ.

زیر نویسی, نکات مفید قبل از شروع یک وبلاگ جدید و یا نوشتن پست جدید. این مهم برای بهینه سازی موتور جستجو.

1) اول انجام تحقیقات کلمه کلیدی برای وبلاگ موضوع / موضوع. پیدا کردن محبوب کلمات کلیدی مربوط به وبلاگ خود و یا خود را ارسال موضوع است که باید. شما باید حداقل 2-3 کلمات کلیدی برای استفاده در وبلاگ عنوان و حدود 10 کلمات کلیدی برای عناوین پست برای شروع با.

2) سعی کنید به استفاده از کلمات کلیدی در نام دامنه, وبلاگ, عنوان پست عنوان پست مطالب hyper link تگ ALT تگ عنوان ، در یک راه طبیعی است.این کمک خواهد کرد که شما را به بالاتر رتبه بندی موتور جستجو.

3) سعی کنید به منظور محدود کردن ندارد. خود برچسب ها / دسته بندی ها حدود 20. استفاده از ابر برچسب یا label ابر اگر شما می خواهید برای صرفه جویی در فضا. اگر شما بسیاری از موضوعات در یک وبلاگ سعی به تجدید قوا و relabel. اگر کاملا موضوعات مختلف مخلوط شده در یک وبلاگ است و کافی ندارد. پست برای هر موضوع و سپس شروع به وبلاگ جدید برای آن موضوع.

4) کپی پست های یک وبلاگ در وبلاگ جدید.شما می توانید برای جریمه محتوای تکراری.شما نیاز به حذف کپی از موتور جستجو و سپس اضافه کردن همین پست در وبلاگ جدید.

5) استفاده از عنوان پست بهینه سازی ویجت را بر روی این وبلاگ برای وبلاگ نویس / blogspot وبلاگ به طوری که شما بهتر رتبه بندی موتور جستجو. وردپرس وبلاگ نویسان می توانند با استفاده از پلاگین All in one SEO برای تگ متا و عنوان بهینه سازی.

زیر نکات وبلاگ نویسی مربوط به نگاه و محتوای این وبلاگ.

6) نگاه و طرح بندی وبلاگ باید خوب شسته و رفته و زیبا به طوری که آن می تواند به ایجاد احساس خوب در بازدید و او باید احساس به ماندن بیشتر و دیدار دوباره. محتوای با کیفیت نیز باید به خوبی برای این.

7) ناوبری و طرح باید به گونه ای باشد که بازدید کننده باید قادر به پیدا کردن پست های اخیر برچسب به راحتی. بنابراین اگر آخرین پست ها و برچسب ها در نزدیکی بالای نوار سمت آن قابل مشاهده خواهد بود در صفحه اول وبلاگ و بازدید کننده را به یک ایده سریع از آنچه در این وبلاگ است و می تواند پرش به موضوع مورد علاقه به سرعت.

8) استفاده از تصاویر در هر کجا که ممکن است به پست های خود را رنگارنگ و جذاب است. فراموش تصویر / بهینه سازی تصویر به عنوان توضیح داده شده در پست قبلی من. بدون نیاز به استفاده از تصاویر بزرگ شما می توانید با استفاده از رسانه به تصاویر کوچک.

9) زمان بارگذاری وبلاگ نباید بسیار طولانی و یا بازدید کننده را قبل از اجرای دور صفحه باز می شود. پس نگه داشتن چک در چه widgets / کد شما نصب می کند و آن را کند می کند کردن بارگذاری. اگر شما در حال بارگذاری تصاویر مطمئن شوید که اندازه بزرگ نیست.

آیا استفاده از فایل های BMP, شما می توانید با استفاده از jpg, png. همچنین بررسی اندازه تصویر. شما می توانید انجام تمام این کار را با استفاده از فتوشاپ. به عنوان گاهی اوقات تصاویر بار کندتر از منابع خارجی بررسی کنید که همچنین.

نکات وبلاگ نویسی مربوط به نوشتن و بازدید کنندگان

10) نوشتن پست های خود را پس از تحقیقات مناسب و جمع آوری کل اطلاعات. آیا نوشتن نیست بیش از حد طولانی است. استفاده از گروه بندی پاراگراف زیر عنوان گذاری برای تنظیم اطلاعات در پست بدن.

11) زبان نوشتاری باید به آسانی قابل درک و هر جا که امکان نوشتن طنز در راه است. اگر بازدید کننده لذت می برد خود را پس از او خواهد آمد.

12) لینک به منابع مفید مرتبط با موضوع خود را. همچنین لینک به پست های قبلی خود را مناسب با متن لنگر در هر کجا که ممکن است. این بهبود ارتباط داخلی از وبلاگ خود.

13) تشویق خواننده به شرکت / نظر بدهید. شما همچنین می توانید برخی از مسابقه و یا نظر سنجی در وبلاگ خود و نگه داشتن برخی از جایزه برای که.

14) استفاده از زیبا و حرفه ای به دنبال تم / قالب و تصویر هدر برای وبلاگ شما. وجود دارد بسیاری از قالب های رایگان در دسترس بنابراین شما می توانید به راحتی یک مناسب برای وبلاگ خود. را انتخاب کنید 3 ستون قالب که با استفاده از کامل 1024 X 768 وضوح.این به شما می دهد فضای بیشتری.

15) رنگ فونت و اندازه باید به گونه ای باشد که وبلاگ باید قابل خواندن در صفحه نمایش های مختلف با وضوح. دیگر نکته وبلاگ نویسی برای افزایش خوانندگان و درآمد.

16) رایت خوراک خود را در فیدبرنر و ارائه اشتراک از طریق ایمیل مرکز به صورت آر اس اس خود را.

17) بررسی وبلاگ خود دید و خوراک در مرورگر های مختلف.به خصوص در اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس.

18) سعی کنید خود را به افزایش خوراک آر اس اس مشترک و استفاده از حستبلیغ برای خوراک به نمایش حستبلیغ گوگل در خوراک.

19) استفاده از حستبلیغ گوگل و یا دیگر تبلیغات در پست بدن سمت راست نوار زیر هدر. استفاده از حستبلیغ لینک واحد با برچسب و یا لینک و یا زیر هدر. مطابقت با رنگ پس زمینه از حستبلیغ با وبلاگ و یا پست رنگ پس زمینه.

20) خواندن پست من در وبلاگ ترافیک راهنمایی برای ساخت ترافیک از منابع دیگری به غیر از موتور جستجو است.

زیر احتیاطی نکات وبلاگ نویسی

21) باید وجود داشته باشد بسیاری از لینک های خروجی (اشاره به دیگر وب سایت ها / وبلاگ ها) در این پست یا سمت نوار. های غیر ضروری را حذف لینک های خروجی. تمام لینک های خروجی در نزدیکی پایین سمت راست نوار و یا بالا و پایین صفحه.

22 ) آیا خرید و یا فروش لینک کلیک کنید برای پیوند ساختمان.

23) اگر پرداخت, پست هستند باید برای شما نگه داشتن آن حداقل یا باید جداگانه در سایت / وبلاگ خود را برای پرداخت, پست ها و یا مقالات.

24) به عنوان بالا گفت: نمی نوشتن همین پست مجدد ( duplicate content ). نه ویرایش پست عناوین و محتوا برای موتور های جستجو بهینه سازی.

25) آیا باید تنها ابر برچسب ها برای خانه اصلی آدرس وبلاگ نویس, وبلاگ, آن را به عنوان استفاده می شود برای همه ارسال خواهد شد و شما تکراری متاتگ خطا در ابزار وب مستر گوگل. شما نیز گمراه کننده و گیج کننده موتور جستجو با داشتن همین متا تگ برای همه پست ها. بنابراین شما می توانید با استفاده از اسکریپت / ویجت است که می تواند به متفاوت ابر برچسب ها به پست های فردی. وردپرس وبلاگ نویس می توانید متاتگ برای هر پست با استفاده از همه در یک جستجوگرها پلاگین در.

[ad_2]
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن