نحوه انتخاب شرکت مناسب برای بهینه سازی وب سایت

[ad_1] وجود دارد بسیاری از تغییرات در جهان از بازاریابی موتور جستجو و بهینه سازی. گوگل منتشر کرده است دو سرنو

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
[ad_1]

وجود دارد بسیاری از تغییرات در جهان از بازاریابی موتور جستجو و بهینه سازی. گوگل منتشر کرده است دو سرنوشت الگوریتم تغییرات در موتور جستجوی خود یعنی "پاندا" و "پنگوئن" که باید هر دو ایجاد شده کاملا با داد و بیداد, در بهینه سازی وب سایت میباشد. علاوه بر این غول جستجو در حال غرق Google Places برای بیشتر اجتماعی گرا رویکرد با استفاده از+ Google محلی صفحات - یکی دیگر از حرکت بزرگ برای کسب و کار و بازاریابان آنلاین به طور یکسان.

ما حتی نیمی از راه را از طریق 2012 و گوگل SEO و اینترنت بازاریابان خاراندن سر خود تفکر "گام بعدی چیست؟"

بنابراین اگر شما صاحب یک کسب و کار و یا بازاریاب, شما نیاز به اطمینان حاصل شود که کار با راست بهینه سازی وب سایت شرکت. به هم بزنید از "پاندا" و "پنگوئن" و " magnified اهمیت استفاده از تنها اخلاقی بهترین شیوه از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو و شما نیاز به اطمینان حاصل شود که شرکت شما را انتخاب کنید برای کمک به شما در یافت می شود در نتایج جستجو می داند که دقیقا چه باید بکنید و چگونه به آن را انجام دهد.

در این مقاله ما می رویم به برجسته یک چند ملاحظات مهم شما می خواهید برای حفظ در ذهن در هنگام انتخاب شرکت مناسب برای سئو و بهینه سازی وب سایت.

چگونه به خوبی می کند و آینده نگر خود را در جستجوگرها ارائه دهنده برقراری ارتباط?

ارتباطات کلیدی در هر کسب و کار ارتباط. این اغلب بر اهمیت نگه داشتن شما فروشندگان محلی به عنوان به عنوان امکان پذیر است. بنابراین اگر شما نماینده یک شرکت آمریکایی است که جذب به مدل قیمت گذاری از شرکت در جستجوگرها در هند, شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن موانع زبان درگیر است. زیرا محتوا و copywriting انتگرال جنبه های سایت, بهینه سازی, شما همچنین می خواهید برای ارزیابی کیفیت محصول است که این شرکت ارائه خواهد شد.

علاوه بر این شیوه ای که در چشم انداز خود ارتباط برقرار توده بزرگ است بازتاب چگونه حرفه ای این شرکت ممکن است. گاهی اوقات شما می توانید انتخاب کنید تا نشانه به سادگی با خواندن کپی بر روی وب سایت خود را. برخی از ویژگی های دیگر که شما ممکن است بخواهید به در نظر بگیرید در رابطه با ارتباطات عبارتند از:

  • آیا شرکت شامل خود را در رسانه های اجتماعی و اینترنت دیگر کانال های بازاریابی?
  • آیا ارائه دهنده باید یک وبلاگ یا انتشار مقالات که مربوط به آن صنعت ؟
  • چگونه موثر شرکت در نوشتن مطالب هر دو برای مشتریان سایت خود را?
  • آیا شرکت ارائه دقیق گزارش ماهانه به مشتریان خود نشان می دهد که جستجو رتبه بندی سایت تجزیه و تحلیل ترافیک و عملکرد معیارهای ؟
  • آیا ارائه دهنده ارائه مداوم به روز رسانی بینش و استراتژی های جدید?

اگر شرکت شما با توجه به اختصاص یک Facebook یا Google+ صفحه شروع به خواندن پست های خود را. اگر آنها یک وبلاگ و یا بخش مقالات را در سایت خود به خواندن این مطالب و ارزیابی کیفیت برای خودتان. آن است که معمولا واضح است که مردم شرکت می دانم آنچه آنها در حال صحبت کردن در مورد, و یا اگر آنها فقط پر از کرک.

ارتباط موثر و کلیدی برای تقریبا هر نوع از خدمات آژانس. به شما می دانم که آینده نگر خود را بهینه ساز به عنوان بسیاری به عنوان شما می توانید قبل از هر گونه تعهدات. اگر هر گونه احساسات و یا عوارض جانبی احساسات دل و روده مورد یک شرکت خاص آن است که به احتمال زیاد بهترین است که شما عبور آنها را خاموش لیست شما از پتانسیلهای.

آیا آینده نگر خود را بهینه سازی آژانس ارائه ویژگی های تخصص ؟

تقریبا هر کسی می تواند نوشتن کلمه کلیدی صفحه حاوی عناوین و متا توضیحات و تماس خود را در جستجوگرها حرفه ای. اما قوی ترین متخصصان SEO ارائه ویژگی های وب سایت خدمات خود را به دقت اشاره کردن نقاط ضعف و فرصت ها در HTML back-end سایت خود ، آیا چشم انداز در خانه توسعه دهندگان وب که می دانید در داخل و خارج از جستجو پسند برنامه نویسی و یا آنها به سادگی برون سپاری این قابلیت بسیار مهم است که خود را بهینه سازی شرکت اذعان به اهمیت داشتن یکپارچه کد وب سایت.

به طور کلی ساختار برنامه نویسی وب سایت خود را که آیا آن شده است سفارشی توسعه یافته و یا صرفا بر اساس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) را نادیده گرفته است. وجود یک تن از سازمان های جستجو که موفق به در نظر گرفتن SEO مشکلات با استفاده از قوی پلت فرم سیستم مدیریت محتوا و یا دست و پا گیر برنامه نویسی HTML. نتیجه نهایی چنین سهل انگاری اغلب منجر به تنبل وب سایت است که می تواند مانع از موتور جستجو عنکبوت از خزنده و نمایه سازی سایت در شیوه ای کارآمد.

در عدم آگاهی از چگونه جستجوگرها وب سایت خود را به عقب پایان است که می تواند به یک دستور غذا برای فاجعه است. مطمئن باشید به درخواست چشم انداز خود را در مورد درجه ای از تخصص های فنی را ارائه می دهد. آیا شرکت دارای تجربه توسعه دهندگان وب سایت در کارکنان ؟ آیا ارائه دهنده پایه تمام وب سایت خود را از خدمات در یک سیستم مدیریت محتوا?

زمانی که مصاحبه خود را در جستجوگرها چشم انداز ایجاد یک لیست از سوالات است که نشانی از ظرفیت فنی این شرکت. اگر آنها در ساخت وب سایت خود را در اطراف سیستم مدیریت محتوا نرم افزار از آنها بپرسید که چه پلت فرم سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند. علاوه بر انجام برخی تحقیقات در مورد چگونه جستجوگرها از پلت فرم سیستم مدیریت محتوا واقعا (معمولا وجود دارد همیشه در بررسی بر روی این نوع از چیزی.) مهارت و اعتماد شرکت در جستجوگرها باید کالاهای خود را با هم و اغلب اوقات قرار دادن تمام توانایی های فنی خود را در جدول. وظیفه شما این است برای پرس و جو و استخراج اطلاعات به عنوان بسیاری به عنوان شما می توانید.

چه منابعی می کند چشم انداز خود را با استفاده از برای ساخت لینک ها ؟

بعد از همه تغییرات از گوگل با هدف قرار دادن 'بیش بهینه سازی' از وب سایت هایی که بیش از حد بسیاری از بهینه سازی, بک لینک, لینک, ساختمان جنبه های SEO مهم مورد توجه است. بسیاری از شرکت ها که ارائه SEO و بهینه سازی وب سایت در حال از دست دادن آج از لینک قبلی شیوه های ساخت و ساز که دیگر کار می کنند. نه تنها مشتریان خود را وب سایت های کاهش یافته در نتیجه جستجو اما تا به سایت خود.

قوی ارائه دهندگان جستجو موتور بهینه سازی باید متناسب اخیر تغییرات الگوریتم های موتور جستجو (در ابتدا "پنگوئن" که هدف بیش از حد بهینه سازی ساختمان پیوند). این نوع از شرکت ها اصلاح محبوبیت لینک برنامه های آنها را به مشتریان ارائه. به جای ایجاد تن از لینک دقیق با عبارت کلیدی متن لنگر (که در گذشته کار کرده) رهبران SEO pack را متنوع لینک خود را در اوراق بهادار شامل ترکیبی از بک لینک.

اگر شما به دنبال یک شرکت برای ارائه SEO (و مطمئنا link building بیش از حد) در زیر برخی از جنبه های که شما ممکن است بخواهید به در نظر بگیرید در انتخاب صدا تا-به-par متخصص.

  • آیا ارائه دهنده با استفاده از یک مخلوط از انجام پیگیری و دنبال بک لینک?
  • چگونه به خوبی می کند این متخصص استفاده از متن لنگر تغییرات? است که نسبت خود را از لینک های لنگر متن که شامل صرفا URL (طبیعی) جزئی با استفاده از کلمات کلیدی (نیمه طبیعی) و یا کامل و دقیق عبارت بازی (نه به عنوان طبیعی اما هنوز هم ضروری از جستجوگرها.)
  • چه نوع از منابع شرکت استفاده برای ساخت لینک ها ؟ آنها مطالب مرتبط منابع که مربوط به لینک های خروجی و لنگر متن ؟
  • چقدر قدرت انجام این لینک منابع باید ارائه دهد (اغلب اوقات اندازه گیری رتبه گوگل)?

زمانی که جستجو برای حق SEO کارشناسان مطمئن شوید که بخواهید چشم انداز خود را در مورد لینک خود را در ساختمان منابع است. نکات کلیدی برای کشف هستند چقدر طبیعی و چگونه مربوطه لینک خدمات ساختمان است. بسیار متنوع و ترکیبی از بک لینک با استفاده از ترکیبی از متن لنگر طبیعی است. ساخت لینک از محتوای با کیفیت است که برخی از رابطه با لینک های مربوطه است. استفاده گسترده وبلاگ شبکه های, مقاله ریسندگی و نرم افزار و توده پلت فرم چاپ و نشر است غیر طبیعی و خطرناک است.

علاوه بر این برخی از جستجوگرها ارائه دهندگان هنوز هم استفاده از سنتی قدیمی مدرسه پیوند استراتژی های ساختمان مانند ارسالی دایرکتوری وبلاگ اظهار نظر و پست در فروم. اگر چه این منابع از بک لینک بسیار ضعیف تر برای جستجوگرها از کسانی که از قدرت بالا وبلاگ ها و مقالات آنها هنوز هم کمک به ایجاد یک بسیار طبیعی به دنبال backlink نمونه کارها به وب سایت خود را. زمانی که در حد اعتدال (و نه تنها منابع برای رتبه بندی قدرت) این سنتی ارتباط تکنیک های قرار داده icing در کیک است.

[ad_2]
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن