موضع‌گیری معاون ترامپ نسبت به قتل دردناک جورج فلوید

[ad_1] به گزارش پایگاه هیل، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در جریان سفرش جورجیا گفت: ما نژادپرستی در آم

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
[ad_1]

به گزارش پایگاه هیل، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در جریان سفرش جورجیا گفت: ما نژادپرستی در آمریکا را تحمل نمی‌کنیم. ما خشونت  الهام گرفته از نژادپرستی را تحمل نمی‌کنیم و همانطور که رئیس جمهور ترامپ گفت، عدالت اجرا خواهد شد.

معاون رئیس جمهور آمریکا در ادامه صحبت هایش گفت: ما در عین حال معتقد به قانون و نظم در این کشور هستیم و خشونت علیه اموال  یا اشخاص را محکوم می‌کنیم. ما همچنین همواره از حق آمریکایی‌ها برای اعتراض صلح آمیز و به گوش رساندن صدایشان حمایت می کنیم.

اخیراً دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قتل فلوید به دست پلیس در شهر مینیاپولیس را یک "حادثه بسیار غم انگیز" توصیف کرده و خواستار تحقیقات فدرال درباره آن شد. اما از سوی دیگر معترضان به این حادثه در شهرهای مختلف آمریکا را با لفظ "اراذل و اوباش" توصیف و تهدید به استفاده از نیروی نظامی در شهر مینیاپولیس برای کنترل خشونت‌ها کرد.

مایک پنس اظهارات خود را در جریان توقف کوتاهی طی روز جمعه در یک بانک متعلق به اقلیت‌ها در آتلانتا بعد از شرکت در یک مراسم یادبود برای کشیشی به نام "راوی زاکاریاس" مطرح کرد.

احمد آربری مرد سیاهپوستی است که ماه فوریه حین دویدن در خیابانی در ایالت جورجیا در اوایل ماه جاری میلادی مورد اصابت گلوله مردان سفید پوست قرار گرفت و کشته شد.

310311


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب