مركز خريد ساك و چمدان در تهران سال 2012

چمدان مناسب به موفقیت در سفر کمک می کند. پس دفعه بعد که شما سفر، آن است که آیا یک شب ماندن در عمه سالی اس

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

چمدان مناسب به موفقیت در سفر کمک می کند. پس دفعه بعد که شما سفر، آن است که آیا یک شب ماندن در عمه سالی است، و یا کروز 14 روز است، دریافت حق کیسه پوشاک ، کوله پشتی ، کیسه لوازم شخصی ، حمل بر روی ، حمل و نقل کردن ، و یا چمدان را در eBay بیابید کانادا، در جهان فراگیر ترین فروشگاه چمدان
چمدانی را تهیه کنید که متناسب با نیاز شما باشد
چمدان های کامل را جستجو کنید
لوازم جانبی چمدان را انتخاب کنید
چمدان را در eBay پیدا کنید
چمدان را با اعتماد به نفس بخرید

چمدانی را تهیه کنید که متناسب با نیاز شما باشد

چمدانی را تهیه کنید که متناسب با نیاز شما باشد
شما معتبرترین مارک های موجود در چمدان ها از جمله American Tourister ، Atlantic ، Briggs & Riley ، Eagle Creek ، Hartmann ، Samsonite ، Travelpro و Tumi را در eBay خواهید یافت. برای سفرهای طولانی چمدان هایی با اندازه بزرگتر خریداری کنید و اندازه های چمدان را برای سفرهای کوتاه کوچک نگه دارید. یا یک ست چمدانی بخرید که شامل چمدان ، کالسکه و کیف های پوشاک در اندازه های مختلف باشد.

چمدانهای بزرگ و پولمان
سه نوع چمدان و پولمن وجود دارد : سفت و سخت ، نیمه نرم و نرم و یک طرفه. اندازه هر کدام از آن از 24 اینچ تا 36 اینچ است.

چمدان های سفت و سخت : چمدان های سفت و سخت دارای چرخ ، قفل و تسمه های کشش هستند و به خصوص در برابر ساییدگی و بادوام دوام دارند. بسیاری از آنها از پلاستیک ، فلز یا سایر مواد قالب ساخته شده است. قاب های داخلی چوبی یا فلزی و یک پوشش نرم مانند پارچه یا چرم.

چمدان های نیمه نرم : چمدان های نیمه سبک وزن نسبت به سایر انواع چمدان ها فضای بیشتری برای انبساط دارند و بیشتر آنها دارای چرخ و بند برای حمل و نقل آسان هستند.

چمدان نرم طرفه : نور و قابل ارتقا چمدان نرم طرفه دارند تعطیلی زیپ و سخت به جای یک چارچوب داخلی.

مركز خريد ساك و چمدان در تهران
وسایل چمدان کوچک را برای سفرهای یک شبه ، سفرهای کوتاه و استفاده هواپیما طراحی کنید.

چمدان حمل : چمدان های حمل شده به اندازه کافی کوچک هستند که بتوانند در زیر صندلی هواپیما قرار بگیرند ، معمولاً کمتر از 22 اینچ اندازه. چمدان های حمل شده در انواع سخت ، نیمه نرم یا نرم موجود است.

موارد کسب و کار : موارد تجاری می تواند کامپیوتر شما ، مقالات مهم و در برخی موارد تغییر لباس در شب را در خود جای دهد.

کیسه های لوازم شخصی : بزرگ و جادار لوازم شخصی کیف دارند طرف نرم و یک مقدار زیادی از لباس و لوازم جانبی را حمل کند. برای سهولت در مانور ، به دنبال کیف های دوتایی با دسته و چرخ باشید.

کیف و کیسه های گاه به گاه : کیسه های مخصوص حمل و نقل ساده در هر اندازه برای سفرهای روزانه و سایر مسافرتهای گاه به گاه ایده آل هستند. مدل های دقیق تر دارای جیب و تسمه های شانه هستند.

کیف و چرخ خیاطی : برای حمل لباس ، لباس و سایر لباسهای مخصوص روی چوب لباسی از کیف های پوشاک استفاده کنید . کیسه های پوشاک در طول 40 تا 60 اینچ موجود است.

کوله پشتی : برای مسافرت های گاه به گاه و سفرهای خارج از منزل که طراحی شده است ، کوله پشتی ها برای افرادی که مایل به بسته بندی سبک هستند ، کار می کنند. شانه ها و پشت شما باید تمام وزن موجود در کوله پشتی شما را پشتیبانی کند. این گفته می گوید: "هر آنچه را که فکر می کنید نیاز دارید بسته بندی کنید. سپس از نیمی از آن خلاص شوید. "

راهنمای خرید چمدان

چمدان های کامل را جستجو کنید

چمدان های کامل را جستجو کنید
هنگام جستجوی چمدان ، ماده و عملی را به سبکی انتخاب کنید.

ساخت چمدان
شما می خواهید تقویت زیادی روی چمدان کنید.

چمدانها را با درزهای ضبط شده بین زیپ و کیف بچسبانید تا کمتر تراش داده شود.

اطمینان حاصل کنید که اتصالات بیرونی با جوش و لوله کشی تقویت شده تا در مقابل سوءاستفاده از نگهبانان چمدان بایستید.

برای دوام بیشتر به دنبال درزهایی باشید که به صورت جداگانه قفل شده اند.

پارچه چمدان
صنعت چمدان برای توصیف دوام چمدان از کلمه "انکار" استفاده می کند. به طور کلی ، هرچه منکر بالاتر باشد بهتر است. شما همچنین یک پارچه قوی می خواهید.

نایلون و پلی استر با دوام در درزهای چمدان شما به خوبی نگه می دارند. چمدان نایلون باید حداقل 400 سکه باشد که در ساختمانی محکم بافته می شود. به دنبال یک بافت بالیستیک باشید که در برابر پاره شدن مقاومت بیشتری دارد.

چرم نیز قوی و بادوام است و ممکن است چمدان شما جلوه خاصی ببخشد.

قاب چمدان
قاب های چمدان داخلی فایبرگلاس بار سبک تر و همچنین دوام بالایی را ارائه می دهد. قاب های چمدان های آلومینیومی و بادوام پلاستیکی نیز محکم و وزن کمتری دارند.

سخت افزار چمدان
اطمینان حاصل کنید که کیف پوشاک شما دارای دو براکت برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک ، تعدادی دستگیره برای پاسخگویی به نیازهای شما ، و بندهایی برای نگه داشتن لباس های شما است.

دستگیره ها را بکشید
حتما دستگیره ها را ترک کرده تا در معرض آسیب قرار نگیرند.

چرخ ها
چرخ هایی را که دارای مسیر گسترده ای هستند ، دارای سیستم تحمل و بررسی در قاب واقعی کیف هستند بررسی کنید.

زیپ
استفاده از زیپ های بزرگتر آسان تر بوده و معمولاً از زیپ های کوچکتر دوام بیشتری دارند.

بازگشت به بالابازگشت به بالا

لوازم جانبی چمدان را انتخاب کنید

لوازم جانبی چمدان را انتخاب کنید
از لوازم جانبی مناسب برای حمل اثاثیه بهتر چمدان خود بهره بگیرید .

تسمه ها : تسمه های چمدان می توانند گم شوند. تسمه های اضافی چمدان را در اطراف خود نگه دارید تا مطمئن شوید که می توانید کیف خود را بسته نگه دارید.

قفل : اطمینان حاصل کنید که اشیاء با ارزش شما در برابر قفل های چمدان با کیفیت امن است .

سبد خرید : اگر یک کیف بزرگتر و بدون چرخ دارید ، آن را دور نریزید. یک چرخ دستی پیدا کنید تا کیف خود را از طریق فرودگاه چرخ کنید.

برچسب های چمدان : اطمینان حاصل کنید که کیف شما نام ، آدرس و شماره تلفن شما را با برچسب چمدان در اختیار شما قرار داده است . در صورت گم شدن ، اضافی را درون چمدان خود نگه دارید.

پوشاک بخار : نگاهی به چین و چروک از لباس خود را با یک کشتی بخار پوشاک .

بازگشت به بالابازگشت به بالا

چمدان را در eBay پیدا کنید

چمدان را در eBay پیدا کنید
هنگامی که می دانید چه نوع چمدانی را می خواهید ، به پورتال Travel بروید ، روی « چمدان» کلیک کنید و جستجوی موارد در eBay را شروع کنید.

دسته بندی ها : لیست دسته بندی ها در سمت چپ هر صفحه به شما كمك می كند تا لیست های خود را براساس نوع مورد كاهش دهید. پیوندهایی برای کوله پشتی ، وسایل حمل بار ، ست ، کیف پوشاک و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

جستجوی کلید واژه : عناوین لیست eBay را برای کلمات خاص جستجو کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک مجموعه چمدان سامسونیتی پنج تکه را پیدا کنید ، "سامسونیت 5" (بدون سهمیه) را در جعبه جستجو تایپ کنید. "عنوان و توضیحات جستجو" را برای گسترش نتایج خود انتخاب کنید. برای راهنمایی بیشتر در مورد جستجوی کلمات کلیدی ، به صفحه نکات جستجوی eBay مراجعه کنید .

اگر نمی توانید دقیقاً آنچه را می خواهید پیدا کنید ، خرید eBay Stores را امتحان کنید ، با ایجاد یک پست در Want It Now ، به انجمن eBay بگویید که می خواهید ، یا جستجوی خود را در eBay ذخیره کنید و eBay با در دسترس بودن مسابقه به شما ایمیل می دهد.

بازگشت به بالابازگشت به بالا

چمدان را با اعتماد به نفس بخرید

چمدان را با اعتماد به نفس بخرید
قبل از خرید خود ، اطمینان حاصل کنید که دقیقاً چه چیزی را میخرید ، درباره فروشنده خود تحقیق کنید و بدانید چگونه eBay و PayPal از شما محافظت می کنند.

خرید خود را بدانید
جزئیات را در لیست موارد با دقت بخوانید.

هزینه تحویل را به قیمت نهایی شما نشان می دهد. اگر پول زیادی خرج می کنید ، اطمینان حاصل کنید که فروشنده هنگام ارسال کالا ، کالا را بیمه کند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، با کلیک روی پیوند " سؤال از فروشنده بپرسید " در زیر مشخصات فروشنده.

همیشه اطمینان حاصل کنید که معاملات خود را در eBay انجام دهید (با یک پیشنهاد ، آن را بخرید یا بهترین پیشنهاد). معاملات انجام شده در خارج از eBay تحت برنامه های محافظت از eBay نیست.

هرگز با استفاده از خدمات انتقال سیم نقدی فوری از طریق Western Union یا MoneyGram ، مورد eBay خود را پرداخت نکنید. این روش های پرداخت در هنگام پرداخت کسی که نمی شناسید ناامن هستند.

فروشنده خود را بشناسید
در مورد فروشنده خود تحقیق کنید تا در مورد هر معامله ای احساس امنیت و امنیت کنید.

بازخورد فروشنده چیست؟ چند تراکنش انجام داده اند؟ چه درصد از پاسخ های مثبت دارند؟

خریداران در بازخورد خود چه می گویند؟ آیا فروشنده ستایش دریافت کرده است؟

بیشتر فروشندگان برتر eBay مانند فروشگاه های خرده فروشی فعالیت می کنند و خط مشی بازپرداخت دارند. آیا آنها ضمانت برگشت پول ارائه می دهند؟ شرایط و ضوابط چیست؟

محافظت از خریدار
در صورت بعید نیست که هنگام معامله شما مشکلی ایجاد شود ، eBay و PayPal برای شما وجود دارند.

با خیال راحت پرداخت با PayPal : پی پال به شما امکان می دهد بدون فروشنده تا کنون حساب بانکی یا شماره کارتهای اعتباری خود را ببینید تا پرداخت کنید. در حقیقت ، پی پال از خریداران 100٪ در برابر پرداختهای غیرمجاز از حسابهای خود محافظت می کند. بعلاوه ، با محافظت از خریدار پی پال ، خرید شما می تواند تا 1.250 دلار C پوشیده شود.

eBay Security & Resolution Center : برای یادگیری نحوه محافظت از حساب خود و استفاده از ابزارهای حل سریع و کارآمد eBay ، به مرکز امنیت و رزولوشن مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن