قیمت هدرز 206

برای تخلیه بهتر موتور از دود درون سیلندر نیز از هدرز استفاده شده است. ههمچنین با افزایش راندمان موتور مصرف سوخ

توسط MINERALNEWS در 7 شهریور 1400

برای تخلیه بهتر موتور از دود درون سیلندر نیز از هدرز استفاده شده است. ههمچنین با افزایش راندمان موتور مصرف سوخت نیز بطور مـیانگین 0.6 لیتر درون صد کیلومتر کاهش یـافته و موتور نرمتر کار کرده و عمر بیشتری مـیکند. زیرا سوپاپ بزرگتر حجم بیشتری از سوخت و هوا را به سمت سیلندر خرید هدرز پراید هدایت میکند. شاسی نردبانی این خودرو با استفاده از فولاد با کشش بالا و آلیاژ پایین تقویت شده و میتوان گفت نسبت به نمونههای قبلی فورد دوام و تحمل بیشتری دارد. برای خنککاری بهتر موتور نیز از واترپمپ و اویلپمپ با قدرت بیشتر نسبت به حالت استاندارد استفاده شده. آخرین عضو خانواده CA اما بهترین آنها نمونه ای که مجهز به توربوشارژر کارخانه ای بود و هزینه تولید آن نیز به مراتب پایین تر از مدل های دیگر نیسان ارزیابی شد. اما در ایران، تنها نسخههای هشت سیلندر بلیزر K5 وارد شد. در آخر از آقای شهرام گوهری مدیر کلوب “بلیزرسواران” و مالک بلیزر و آقایان محمد یحیاییان رییس کمیه آفرود شمیرانات و امیرعباس یحیاییان مالک فورد برانکو برای همکاری با گروه تست ماهنامه خودروها، کمال تشکر را داریم. همانند بسیاری از خودروهای آمریکایی آن زمان، طراحی کلی بدنه برانکو با دو رقیب دیگرش یعنی بلیزر و رم، شاید یکسان باشد.، اما از نظر ما، این یکسان بودن را تنها در ابعاد میتوان دانست و از نظر طراحی تفاوتهای زیادی بین این برانکو و بلیزر وجود دارد.

اما برای انتقال 535 نیوتنمتر گشتاور به چرخها باید گیرباکسی انتخاب شود که تاب این گشتاور بالا را داشته باشد. كيت برق ام اس دي:به سيستم برق خودرو يا سيستم اشتعال ميرسيم.شايد درنگاه اول ايجاد تغييرات در سيستم برق خودرو انچنان روي راندمان خودرو تاثير نگذارد،اما اينطور نيست.دردوموتور بالا تر از 3هزارعملكرد كوئل خودوربسيار ضعيف ميشود وجرقه زني شمع ها هم بصورت صحيح انجام نمي شود زيرا بايد درهر ثانيه50 بار عمل جرقه زني انجام شود،امااين مشكل بانصب كيت برق ام اس دي حل ميشود بانصب كيت ام اس دي علاوه براينكه جرقه ي ايجاد شده خيلي بزرگتر وقويتر خواهد بود سرعت انتقال برق براي ايجاد جرقه هم بالا ميرود.كيت برق ام اس دي شامل كوئل،وايرها وآمپلي فايريا تقويت كننده ميباشد. ما هم در زمان سفر می کنیم و از سال 2020 یکراست به دهه 70 میلادی میرویم. زیرا در مدلهای گرافیتی به دلیل شدت اصطکاکی که این صفحات ایجاد میکنند، در تردد شهری استفاده از آنها را کمی دشوار میکند.

مثل اینکه آلایندگیها را کم کنند، صدا و دما را هم کم کنند. اگر هم در مناطق مرطوب و شرجی زندگی میکنید که باید حواستان ششدانگ جمع باشد. وقتی یک مجموعه تکنولوژی و تبحر در جمع کردن خودروهای مسابقهای دارد، قطعا میتواند در آمادهسازی و تیونینگ خودروهای خیابانی هم قدرتمند ظاهر شود. در واقع این لولهها، قطعاتی هستند که منیفولد، انباره و سر اگزوز را به هم ربط میدهند. کمکها در سیستم تعلیق قابلیت تنظیم در 25 حالت مختلف را دارند و ساخت کمپانی GAZ هستند. همانطور که میدانید سیستم تعلیق مینی دارای فنرهای مرسوم در دیگر خودروها نیست و استخوانبندی سیستم تعلیق در واقع با لاستیکهای خاصی فعال است و به دلیل سواری نسبتا خشک آن بیشباهت به یک کارتینگ نیست. پاژن 6 سیلندر 3000 سواری ارومـیه دیوار … خودرو کلاسیکی که بازسازیاش در مجموعه سام اسپید 3 سال زمان برده و احیای حرفهای آن مهر تاییدی بر تخصص گاراژ سام اسپید در بازسازی و تیونینگ مینی بهشمار میرود. آخرین کاردستی مجموعه سام اسپید از جمله قدرتمندترین مینی های ایران است که با تکنولوژی روز تیونینگ شده و قرار اتس در پیت استاپ پیست ازادی، خودش را برای حضور در مسابقات اتومبیلرانی گرم کند. یکی از رایجترین موتورهایی که برای تیونینگ پراید مورد استفاده قرار میگیرد، موتور BP بوده که به دلیل ساختار مستحکم و کیفیت بالای آلیاژ آن، قابلیتهای بسیار زیادی برای اعمال تغییرات جانبی دارد.

آن طور که مهندسان مگا موتور و سایپا میگویند، این پیشرانه ارتقا یافته قرار است تا بر روی محصولات جدید خانواده X200 نصب شود. دسته اول سوپراسپرتهای خاص مثل فراری F40، لامبورگینی کانتاش، فورد F40 و یا شلبی کبرا هستند که از نظر توانمندیهای فنی در سطح بسیار بالایی در زمان خود قرار دارند. Super Duty نامی بود که پونتیاک برای محصولات قدرتمند خود در دهه ی 60 استفاده می کرد. به گفته علی صادقی مالک خودرو رنگ قرمز بدنه از فراری 458 ایتالیا اقتباس شده است که در نوع خود بسیار جالب است! اما یکی از جذابترین و محبوبترین اسپرتها، خودروهای نسبتا ارزانقیمت و کوچک هستند که تولیدکنندگان آنها سعی داشتند با قیمت کم آدرنالین را در خون خریدارانشان بالا ببرند. ضمن اینکه فرماندهی قلب کوچک اما توانمند این خودرو را یک میلسوپاپ 276 درجه ساخت Kent برعهده دارد که با زنجیر دبل به گردش در میآید. اما لنتهای گرافیتی ضمن قابلیت تحمل حرارت بالا از اصطکاک بسیار بالاتری نسبت به لنت های استاندارد برخوردارند به همین دلیل در خودروهای که با هدف شرکت در مسابقات ست آپ می شوند از همین جنس لنت کلاچ استفاده می شود. کمتر بودن نسبت L بـه R موجب بـه وجود آمدن اختلاف فاز درون دو سیمپیچ مـیشود کـه معمولاً بیشتر از ۳۰درجه نیست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن