فیزیک برای قرن بیست و یکم

وب سایت های فیزیکMIT آنلاینریچارد فاینمن: سرگرم کننده برای تصورفیزیک برای روسای آیندهانیشتین ابتداییشما می تو

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

وب سایت های فیزیک

MIT آنلاین
ریچارد فاینمن: سرگرم کننده برای تصور
فیزیک برای روسای آینده
انیشتین ابتدایی
شما می توانید امروز در مورد هر چیز آنلاین ، از جمله زمینه پیچیده فیزیک بدانید. اگر به حرفه ای در رشته فیزیک علاقه دارید ، ممکن است فکر کنید که برای یک مدرک مربوطه به دانشگاه یا دانشگاه برگردید. از اصول پایه و اساس تا ایده های انتزاعی تر ، این پنج وب سایت عالی فیزیک به شما کمک می کنند تصمیم بگیرید که یک مدرک یا حرفه در فیزیک انتخاب مناسبی برای شما است یا خیر.

  1. فیزیک قرن بیست و یکم
    این یک دوره آنلاین ساده است که شما را از طریق پایه های اصلی فیزیک به سر می برد. چندین روش مختلف برای یادگیری وجود دارد ، از جمله فیلم های تعاملی ، شبیه سازی ها و یادداشت های جامع. شما حتی می توانید در مورد آخرین تحقیقات و اخبار منتشر شده در جامعه فیزیک اطلاعات کسب کنید. این وب سایت برای هرکسی که می خواهد بفهمد رشته فیزیک چیست و چگونه می تواند کاربرد داشته باشد مناسب است. پس از اتمام برخی از ماژول های یادگیری ، باید بتوانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بیشتر مطالعه کنید.
  2. MIT آنلاین
    فکر می کنید برای یک مدرک فیزیک آماده بازگشت به مدرسه هستید؟ این دوره رایگان که توسط MIT ارائه می شود شما را از طریق یک دوره کالج رایگان در رشته فیزیک طی می کند. این دوره ها تعاملی است ، با یادداشت های سخنرانی ، امتحانات و حتی تکالیف. پاسخ به امتحانات و تکالیف با مطالب موجود است ، بنابراین می توانید چقدر خوب انجام دهید را پیگیری کنید. طبق گفته Forbes این دوره رایگان از MIT یکی از بهترین های آنلاین محسوب می شود . این گزینه رایگان به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید که آیا آمادگی خود را برای ادامه تحصیل در رشته های فیزیک دارید.
  3. ریچارد فاینمن: سرگرم کننده برای تصور
    ریچارد فاینمن ، فیزیکدان افسانه ای ، فیزیک و چگونگی ارتباط آن با دنیای اطراف ما را توضیح می دهد. این فیلم ها حدود 10 دقیقه طول دارند و موضوعات پیچیده را با روشی که به راحتی قابل هضم هستند تجزیه می کنند. این فیلم ها برای کسانی که نگران ارتباط درجه فیزیک و چگونگی استفاده از آن برای حرفه ای هستند نگران هستند. در حقیقت ، این فیلم ها ممکن است به شما کمک کند تصمیم بگیرید که در هنگام تحصیل مدرک ، روی کدام حوزه فیزیک تمرکز کنید.
  4. فیزیک برای روسای آینده
    این وب سایت به شما درمورد برخی از جالب ترین و مهمترین مباحث مربوط به فیزیک کمک خواهد کرد. این آموزش ها از طریق فیلم ارائه می شود و موضوعات را به روشی تفکیک می کند که حتی مبتدیان نیز می توانند آن را درک کنند. شما حتی در مورد چگونگی کاربرد فیزیک در زمینه های دیگر مانند ریاضیات ، شیمی و موارد دیگر نیز خواهید آموخت. این وب سایت راهی آسان برای درک هر یک از جنبه های رشته فیزیک ارائه می دهد. این فیلم ها به راحتی می توانند به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که فیزیک حوزه ای است که شما علاقه مند به مطالعه آن هستید.

5- انیشتین ابتدایی
آیا شما نگران این هستید که زمینه فیزیک ممکن است درک یا یادگیری دشوار باشد؟ دیگر نترس! این وب سایت تعاملی عالی به شما می آموزد که مبانی فیزیک را به روشی سرگرم کننده و آسان درک کنید. شما با تئوری نسبیت ، همه چیز را می آموزید و اینکه چرا در فیزیک و سایر زمینه ها ، مانند اخترفیزیک و کیهان شناسی ، اینقدر مهم است. شما همچنین به فیزیک ذرات و اهمیت آن نگاهی انتقادی خواهید داشت. هیچ راه بهتری برای درک فیزیک وجود ندارد تا اینکه در ابتدا با انیشتین شروع کنید. هنگامی که این ایده های اساسی را یاد گرفتید به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که آیا مدرک فیزیک برای شما مناسب است یا نه. اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید ، این وب سایت می تواند شما را از ایده های اساسی تر به ایده های انتزاعی تر و پیچیده تر منتقل کند.

منابع مرتبط: 5 سازمان عالی فیزیک

این وب سایت ها یک نمای کلی در زمینه رشته فیزیک به شما ارائه می دهند ، که می تواند در تصمیم گیری در مورد انتخاب یک مدرک فیزیک انتخاب مناسب برای شما به شما کمک کند. اگر تصمیم دارید که مدرک دانشگاهی را دنبال کنید ، در حال حاضر درک اساسی از آنچه که می خواهید دریافت خواهید کرد.

منبع : https://is.gd/wJNxi5

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن