فروش عمده کاپوچینو تورابیکا گوددی آلتونسا دژاوو

  فروش عمده کاپوچینو تورابیکا گوددی آلتونسا دژاوو فروش عمده کاپوچینو تورابیکا ، گوددی و آلتونسا ،

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1400

 

فروش عمده کاپوچینو تورابیکا گوددی آلتونسا دژاوو

فروش عمده کاپوچینو تورابیکا ، گوددی و آلتونسا ، خدمت جدید ما به شما مشتریان عزیز و گرامی سایت نسکافه آنلاین است . قیمت انواع آن ها را میتوانید در این صفحه مشاهده کنید و در صورت تمایل ، برای سفارش و خرید کاپوچینو های عمده در برند های تروبیکا ، گوددی و آلتونسا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید . بازرگانی محمدی سال هاست که در زمینه فروش انواع نوشیدنی های کافئین دار مانند کافی میکس ، قهوه فوری ، هات چاکلت و کاپوچینو به صورت فله ای و ارزان فعالیت دارد . قابل ذکر است که قیمت ها به روز بوده و به محض تغییر آپدیت خواهد شد .

در جدول زیر میتوانید وزن هر بسته ، تعداد در هر کارتن ، قیمت هر بسته و هر کارتن را مشاهده کنید . برای اطلاع از موجودی و ارسال Cappuccino تماس حاصل فرمایید . در ادامه مطلب نیز ، درباره تاریخ چه هر کدام از برند ها توضیح مختصری داده شده است . که با مطالعه هر کدام ، اطلاعات خوبی در باره برند هر کدام از برند های چوکولاتو ، اوت چوکو ، سندی ، کافکس و کوپا بدست آورید . و هر کدام را که باب میل شما بود را برای فروش سفارش دهید .

جدول قیمت خرید عمده کاپوچینو

تاریخ بروزرسانی قیمت ها 17 فروردین ماه 1400

** جهت خرید کاپوچینو وارد فروشگاه شوید **کاپوچینو (Cappuccino) یکی از نوشیدنی های بسیار پر طرفدار است که از ترکیب و مخلوط کردن اسپرسو با کف شیر بدست می آید . نام کاپوچینو که ریشه آن ایتالیایی است ، از یک گروه و فرقه از راهبان کاتولیک می آید که دارای کلاه های سیاه و صورتی کم رنگ و پریده رنگ دارند . از این رو ایتالیایی ها این نوشیدنی را شبیه این دسته از انسان ها می دانند و نام آن  را به این شکل انتخاب کرده اند .

جالب است که بدانید ، کاپوچینو ها از نظر میزان کف شیری که بر روی آن قرار دارند ، به سه دسته “کاپوچینو خشک” ، “کاپوچینوی تر” و “کاپوچینو خیلی خشک” دسته بندی میشوند . اما اگر از لحاظ برند بخواهیم آن ها را بررسی کنیم ، 3 نوع برند معروف برای این نوشیدنی وجود دارد که هرکدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند و به بررسی قیمت های هر برند میپردازیم .

قیمت فروش کاپوچینو های تورابیکا

تورابیکا (به انگلیسی : Torabika) از زیر مجموعه های شرکت مایورا (Mayora) اندولزی است . این شرکت فعالیت خود را ابتدا با درست کردن و پخت بیسکوییت آغاز کرد و سپس به تولید انواع کاپوچینو و دیگر محصولات قهوه روی آورد . کاپوچینو تورابیکا ، در سال 2016 ، محبوب ترین برند آسیا شناخته شد و فروش چندین میلیون دلاری را بدست آورد . این برند در ایران نیز طرفداران بیشماری دارد و میتوان گفت پر طرفدارترین کاپوچینو موجود در بازار است .

فروش عمده کاپوچینو تورابیکا

قیمت های فروش عمده این کاپوچینو به شرح جدول زیر است که به صورت هفتگی آپدیت می شود . شما مشتریان عزیز میتوانید  کاپوچینو تورابیکا را زیر قیمت بازار آن ها را خریداری کنید .بدین منظور کافیست با شماره تماس درج شده در این صفحه ، تماس حاصل فرمایید .

لازم به ذکر است امکان ارسال کاپوچینو ها به کلیه شهر های ایران عزیزمان وجود دارد . و شما میتوانید با تماس تلفنی خرید خود را انجام دهید .

قیمت خرید و فروش کاپوچینو گوددی

کاپوچینو گوددی (به انگلیسی : Good day) ، نیز بعد از تورابیکا ، پر طرفدار ترین برند موجود در بازار می باشند . گوددی ، برند معروف تولید انواع قهوه ، کافی میکس ، نسکافه و کاپوچینو است که زیر نظر کمپانی Kapal Api در کشور اندولزی فعالیت می کند . طعم و عطر کاپوچینو گوددی ، واقعا بی نظیر است و کسانی که نوشیدن آن را تجربه کرده اند ، بی شک از مصرف کنندگان دائمی آن شده اند .

فروش عمده کاپوچینو گوددی

فروش عمده کاپوچینو گوددی نیز از هم اکنون برای شما کاربران عزیزان امکان پذیر است . کافیست به جدول و لیست قیمت های هفتگی آن نگاهی بیاندازید و برای سفارش و ارسال با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایید . این محصول نیز امکان ارسال و فروش عمده به شهرستان ها را دارد .

فروش عمده کاپوچینو آلتونسا

آلتونسا (به انگلیسی : Altunsa) ، بر خلاف دو برند قبلی اندولزیایی نیست ، و تحت پوشش کمپانی آلتونکایا (Altunkaya) ، در کشور ترکیه فعالیت میکند . آلتونسا در سال 2005 با شروع نوشیدنی های خود با به عرصه تولید و فروش کاپوچینو و دیگر محصولات گذاشت و ظرف مدت کوتاهی توانست طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا بدست آورد .

فروش عمده کاپوچینو آلتونسا

کاپوچینو های آلتونسا نیز ، در Cappuccino های موجود در بازار طرفداران خود را دارد . این برند نیز از فروش عمده بسیار بالایی برخوردار است . مصرف کنندگان کاپوچینو های آلتونسا (Altunsa) می گویند ، طعم فوق العاده این نوشیدنی بسیار خوش آیند و مورد قبول است .

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید انواع مختلفی از کاپوچینو در بازار وجود دارد که هر کدام طرفداران خود را دارد . شما نیز برای خرید عمده این محصولات میتوانید از راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید .

 

شماره تماس و واتساپ: 96 94 743 0912

آیدی تلگرام : NescafeOnlineCom@

آیدی اینستاگرام :NescafeOnlineCom@

 

آدرس های این مطلب

is.gd bit.ly

 # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #

آخرین مطالب