شرکت پرگاس را بیشتر بشناسید | پرگاس به چه معناست؟

شرکت دیجیتال مارکتینگ پرگاس  شرکت دیجیتال مارکتینگ پرگاس با نام پرگاس انفورماتی

توسط MINERALNEWS در 25 شهریور 1400

شرکت دیجیتال مارکتینگ پرگاس 

شرکت دیجیتال مارکتینگ پرگاس با نام پرگاس انفورماتیک آسیا از شرکت‌های فعال و ارائه دهنده سرویس ها در زمینه‌های طراحی، بهینه‌سازی و  SEO وب‌سایت، تبلیغات کلیکی گوگل و راه اندازی باشگاه مشتریان است. محل کار با فعالیت فیزیکی این کمپانی در محله اراج تهران می باشد و سرویس های خویش را به تمامی کسب‌وکارها در سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما شما را یاری می کنیم با دریافت این سرویس ها به نتیجه های ابتدای وب سایت گوگل برسید و بیش از رقبای‌تان در فضای مجازی دیده شوید.

معنی کلمه پرگاس

پرگاس در هر دو صورت (پِرگاس) و (پَرگاس) واژه‌ای فارسی به‌معنای: تلاش کردن و درهم آویختن استاین کلمه و واژه همچنین در زبان علمی به‌معنای طلوع آفتاب بوده. پرگاس هنگامی با حروف انگلیسی نوشته شود (pergas)، واژه‌ای با نقش فعلی و ریشه لاتین (pergo) هست. معنی pergas: ادامه دادن، پیش رفتن، حرکت کردن و بیدار شدن.  گزینش نام پرگاس به جهت این شرکت با هدف های کمپانی پرگاس ارتباط تنگاتنگی دارد؛ چون گروه متخصص پرگاس با فعالیت بی‌وقفه در حوزه طراحی و بهینه سازی سایت برای google وبسایت و ارائه خدمات پشتیبانی سعی دارند به دلیلی کلیدی برای ترقی کسب‌وکارها با جذب و وفادارسازی مشتریان و افزایش فروش تبدیل شوند.

سرویس های کمپانی پرگاس 

تمامی سرویس های شرکت پرگاس با اصول SEO هماهنگی دارند. بهینه سازی سایت (سئو) مخفف کلمه انگلیسی (Search Engine   Optimazation) به معنای “بهینه‌سازی موتورهای جستجو” می‌باشدچنانچه می‌خواهید یک وب‌سایت اختصاصی موثر با فضایی کاربرپسند داشته باشید؛ چنانچه صاحب وب‌سایت می‌باشید اما تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما قلیل است؛ و در صورتی که می خواهید به نتایج صفحه نخستین موتورهای کاوش بپیوندید، ما همین عمل را با رعایت اصول بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو برای شما انجام می‌دهیم. با برخی از سرویس های کمپانی پرگاس آشنا می‌شویم.

با پرگاس انفورماتیک به بهترین هدف های کسب‌وکار خود برسید 

کمپانی دیجیتال مارکتینگ پرگاس آماده ساخت و طراحی گونه های وب‌سایت فروشگاهی، دایرکتوری، خبری و وب‌سایت منحصر به فرد به جهت کسب‌وکارها هست. ما همچنین در حوزه بهینه‌سازی وب‌سایت‌های موجود، سرویس های خویش را به‌همراه آموزش مجانی و پشتیبانی به صاحبان کسب‌وکار ارائه می‌دهیم. مجموعه متخصص شرکت پرگاس به مدیریت مهندس امیر محمدی (جهانشاهی) در تمامی مسیر و پروسه بازاریابی اینترنتی از راه اندازی سایت، بهینه سازی سایت برای گوگل وبسایت و تبلیغات آنلاین تا ارتقا فروش و توسعه و گسترش کسب‌وکار با شما همراه خواهد بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن