سپاهانِ قلعه‌نویی مغلوب ذوب‌آهن بی‌مربی شد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوتیم سپاهان و ذوب آهن در دیداری تدارکاتی به مصاب یکدیگر رفتند که سبزپوشا

توسط MINERALNEWS در 18 خرداد 1399
[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوتیم سپاهان و ذوب آهن در دیداری تدارکاتی به مصاب یکدیگر رفتند که سبزپوشان اصفهان موفق شدند در این بازی پیروز شوند. این دیدار از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان و بدون حضور اصحاب رسانه یعنی خبرنگاران و عکاسان برگزار شد تا آگاهی نسبت به اتفاقاتی که در جریان این بازی رخ داده، به پایین ترین حد ممکن برسد. 

سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر نیز برگزار کننده آخرین بازی بودند؛ دیداری که در فولادشهر برگزار شد و در شرایطی که سپاهان در آستانه کسب سه امتیاز بود، نتیجه را با تساوی یک بر یک تغییر یافته دید.


در این دیدار دوستانه که اولین دیدار دو تیم پس از تعطیلی مسابقات به شمار می رود، باز هم اتفاق مشابهی افتاد و ایوان مارکوویچ در دقیقه 88 موفق شد دروازه پیام نیازمند را باز کند تا تیمش با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود.

در این دیدار هر دو تیم تقریبا از تمامی نفرات خودشان استفاده کردند و در نیمه دوم با ترکیبی متفاوت از نیمه اول وارد زمین شدند.

همچنین می توان به موقعیت های گل در این بازی دوستانه اشاره کرد که سهم هر دو تیم نزدیک به 5 موقعیت بود ولی در نهایت این ذوب آهن بود که روی پاس منظمی و ضربه مارکوویچ به برتری رسید.

256 251


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن