سه ساختمان پیوند تاکتیک های است که شما باید به جلوگیری از پس از پاندا و پنگوئن

[ad_1] دوره نقاهت بعد از تاثیر منفی از گوگل پاندا و پنگوئن است کار آسانی نیست. شما را مجبور به وصله پینه کردن

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
[ad_1]

دوره نقاهت بعد از تاثیر منفی از گوگل پاندا و پنگوئن است کار آسانی نیست. شما را مجبور به وصله پینه کردن مطالب از وب سایت شما خواهد شد و باید برای برآورده گوگل است که شما با تمرکز بر روی نه تنها موتورهای جستجو اما در پایان کاربر از وب سایت شما. شما همچنین باید برای جلوگیری از برخی از اشتباهات است که می تواند ثابت کند هزینه برای وب سایت خود را. مطمئن شوید که شما را متوقف و با تکیه بر زیر پنج تاکتیک های داده شده در زیر در هنگام اجرای استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو برای وب سایت خود را.

لینک خرید

گوگل به وضوح نشان داده است که خرید لینک اثبات واضح و روشن است که شما ارائه با کیفیت واقعی. گوگل می خواهد به شما برای توسعه وب سایت خود را در چنین شیوه ای است که کاربران همان به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی وب سایت ها بدون هیچ گونه انگیزه. این واقعیت است که شما باید برای خرید لینک ها برگزار خواهد شد بر علیه شما. البته این استراتژی می تواند اثبات مفید باشد اگر آن را به اجرا در هوشمند شیوه ای.

اما شما را پیدا خواهد کرد آن را دشوار است برای متقاعد کردن مشهور وب سایت به لینک به وب سایت خود را فقط به خاطر اینکه شما در حال ارائه پول است. هر کس خواهد که به نگرانی در مورد شهرت و اعتبار خود را. یک شایعه است که شما در حال شرکت در لینک خرید مبارزات می تواند فاجعه آمیز برای وب سایت خود را. جدا از این واقعیت است که شما ممکن است آمار توسط گوگل مجازات دوباره کاربران خود را نیز ممکن است متوقف معرفی وب سایت خود به دیگران است.

مجبور لینک متقابل

بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که پیوندهای متقابل باید اجتناب شود پس از پاندا و پنگوئن به روز رسانی. اما آن را به طور کامل اجتناب از لینک متقابل. این امکان وجود دارد که شما ممکن است لینک به یک وب سایت خاص و وب مستر از این وب سایت ممکن است لینک به سایت شما به صورت کاملا واقعی ، تمام طرف های درگیر ممکن است تحت تاثیر قرار با محتوای دیگر و این ممکن است به دلیل ارتباط متقابل.

مقدار زیادی بستگی به زمینه. اگر شما لینک با پیج رنک بالا سایت که کاملا نامربوط به تو رفتگی در دیوار خود را و سپس شانس هستند که شما خواهد بود flapped برای غرقه شدن در ارتباط متقابل شیوه های. سعی کنید برای جلوگیری از مجبور لینک متقابل. اگر چنین لینک طور طبیعی رخ می دهد و سپس شما نیاز به نگرانی در مورد تاثیر منفی این تاکتیک خود را در رتبه بندی کلی.

کیفیت پایین دایرکتوری لینک

لینک با دایرکتوری ها مقاله متعدد است که دقیق سرمقاله روند می تواند ثابت کند در دراز مدت فاجعه. به شما خواهد شد تعداد زیادی از لینک ها بسیار به سرعت. این استراتژی ساختمان پیوند را حفظ نمی خود را برای مدت طولانی. به روز رسانی بعدی معرفی شده توسط گوگل مطمئنا آمار وب سایت خود را بد. آن را حس می کند به تمرکز بر مشهور و معتبر دایرکتوری ها مقاله. نگاهی طولانی و سخت خود را نگاه دایرکتوری مقاله مبارزه است. در صورت لزوم توقف کمک مقالات اگر شما مشکوک تاثیر آن بر رتبه بندی سایت خود را.

نمی توان در عجله برای گرفتن یک تصمیم نهایی است. بازی در اطراف با محتوای وب سایت خود را و تاکتیک های خود را. سعی کنید برای پیدا کردن تعادل ایده آل. سعی کنید برای پیدا کردن یک راه حل دائمی برای مشکل این است که همیشه در حال تغییر است. در عوض سعی کنید به تکامل و انطباق با وب سایت خود را به نیازهای در حال تغییر از بهینه سازی موتور جستجو و پیوند ساختمان.

[ad_2]
آخرین مطالب