سشوار خوب چه مارکیه

سشوار با کیفیت سالن به همان اندازه مهم است که داشتن قیچی عالی برای هر سبک حرفه ای مو! آیا خشک کردن موهای م

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398

سشوار با کیفیت سالن به همان اندازه مهم است که داشتن قیچی عالی برای هر سبک حرفه ای مو!

آیا خشک کردن موهای مشتری خیلی طولانی است یا موهایشان آنقدر خشک می شود که شکننده و شکننده می شوند؟ خوب پس شاید از سشوار استفاده نکنید که تنظیمات کافی روی آن داشته باشد. با داشتن یک سشوار حرفه ای ، تنظیمات گرما و هوا را بر روی آن خواهید داشت ، بنابراین می توانید تنظیمات را به خوبی تنظیم کنید تا کاملاً مناسب موهای شما باشد. تصور کنید چقدر خوب است که موها یا موهای مشتری خود را به موقع سشوارید یا اینکه با گرمای بیش از حد قادر به خشک کردن آن نباشید.

داشتن سشوار پرمصرف در واقع با آسانتر کردن کار خود می تواند خود را بپردازد ، بنابراین می توانید مشتری های بیشتری را در یک روز انجام دهید و با کمک به انجام چنین کار خوبی ، مشتری های بیشتری را تکرار می کنید. نکته خوب دیگر در مورد سشوارهای با کیفیت سالن این است که شما مجبور نیستید یک متخصص موی حرفه ای باشید تا مزایای بسیاری از آنها را تجربه کنید.

در این مقاله چندین بررسی حرفه ای در مورد سشوار درباره مدل های با کیفیت سالن که در بازار زیبایی وجود دارد را انجام خواهیم داد. ما همچنین اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهیم که در هنگام خرید سشوار با کیفیت سالن به دنبال چه چیزی باشید و اطلاعات مفید دیگری را در مورد پیدا کردن بهترین سشوار حرفه ای برای یک مدل مو به شما ارائه دهیم .

سشوار خوب چه مارکیه

در اینجا چندین سشوار با کیفیت سالن وجود دارد که هر یک از متخصصین مو حرفه ای با افتخار از داشتن آنها می توانند:

تولید - محصول
جزئیات
بررسی سشوار BaBylissPRO Nano Titanium Portofino
سشوار BaBylissPRO Nano Titanium Portofino

قیمت: $ $ $
تنظیمات سرعت: 6
تنظیمات گرما: 6
وات: 2000
وزن: 1.8 پوند
مشاهده در آمازون
بررسی موهای حرفه ای RUSK Engineering W8less
سشوار حرفه ای RUSK Engineering W8less

قیمت: $
تنظیمات سرعت: 7
تنظیمات گرما: 7
وات: 2000
وزن: 1 پوند
مشاهده در آمازون
بررسی سشوار موی Bio IONIC 10x Ultralight Speed
سشوار سرعت BIO IONIC 10x Ultralight

قیمت: $$$$$
تنظیمات سرعت: 3
تنظیمات گرما: 3
وات: 1800
وزن: 1.1 پوند
مشاهده در آمازون
بررسی سشوار Elchim Classic 2001 - موتور پر قدرت AC
سشوار Elchim Classic 2001

قیمت: $ $
تنظیمات سرعت: سرعت فن دوگانه
تنظیمات گرما: 3
وات: 1875
وزن: 1.1 پوند
مشاهده در آمازون
سشوار حرفه ای Solano Supersolano 3500 Lite
سشوار حرفه ای Solano Supersolano 3500 Lite

قیمت: $ $
تنظیمات سرعت: 2
تنظیمات گرما: 3
وات: 1800
وزن: 1 پوند
مشاهده در آمازون
بهترین بررسیهای حرفه ای سشوار (لیست به روز شده)

  1. سشوار BaBylissPRO Nano Titanium Portofino
    بررسی سشوار BaBylissPRO Nano Titanium Portofinoهنگامی که 2000 وات قدرت دمیدن و گرمایشی را با فناوری گرمای نانو تیتانیوم ترکیب می کنید ، چه می کنید؟ پاسخ یک سشوار حرفه ای مانند این مدل BaBylissPRO است که با خیال راحت و سریع با استفاده از هوای گرم به طور مساوی مو را خشک می کند.

این سشوار نه تنها به لطف موتور ساخت ایتالیایی ، قدرتمند است بلکه شامل فن آوری یون منفی نیز می شود که درست داخل آن نیز ساخته شده است. این به شما کمک می کند تا بیش از حد خشک نشوید و صدمه ای به موهای خود بزنید. همچنین به بیرون آمدن درخشندگی طبیعی موهای شما نیز کمک خواهد کرد.

برای کسانی که دوست دارند تجربه خشک کردن موهای خود را سفارشی کنند ، این وسیله خشک کردن مناسب با شش تنظیم سرعت مشخص و شش تنظیم حرارت متفاوت است.

به غیر از این واقعیت که اتصالات نازل کار سخت و خاموش کردن آن نیست ، ما نمی توانیم چیزهای بد زیادی برای گفتن در مورد این سشوار درجه یک پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: سشوار BaBylissPRO Nano Titanium Portofino

قیمت را در آمازون بررسی کنید!

  1. سشوار حرفه ای RUSK Engineering W8less
    بررسی موهای حرفه ای RUSK Engineering W8lessدر اینجا مدل دیگری از سشوار با کیفیت حرفه ای در شمارش معکوس مدل برتر ما وجود دارد که از گرما مادون قرمز ملایم و سریع استفاده می کند. این سشوار عالی برای موهایی است که نسبت به گرما بسیار حساس هستند اما هنوز دوست دارند موهای خود را به موقع سشوارند.

این موتور دارای موتور بسیار قدرتمند 2000 واتی است که می تواند به راحتی گرمای بالا و سرعت هوای خوبی تولید کند.

اگر شما یک حرفه ای تکنیک باشید ، دوست دارید این واقعیت را داشته باشید اما وزن آن کمتر از 1 پوند است. شما می توانید از آن برای مدت طولانی بدون خسته شدن بازوها استفاده کنید.

همچنین یک کوره تزریق شده سرامیکی و تورمالین وجود دارد که حتی بیشتر سشوارها باعث گرمایش حتی بیشتر می شود و از نظر فن آوری یون منفی نیز برای سرعت بخشیدن به زمان خشک کردن و کمک به از بین بردن یخ زدگی وجود دارد.

متأسفانه ، اگر قبل از مدتی حوله ای را برای خشک کردن موهای خود بگذرانید ، بهتر است این سشوار کار کند.

بیشتر بخوانید: سشوار حرفه ای RUSK Engineering W8less

قیمت را در آمازون بررسی کنید!

  1. سشوار سرعت BIO IONIC 10x Ultralight
    بررسی سشوار موی Bio IONIC 10x Ultralight Speedاین سشوار فوق العاده سبک وزن را به لطف قدرت 1800 واتی خود بسته می کند. این یک کمی سشوار با کیفیت حرفه ای است که شما را در کنترل کامل نحوه دوست داشتن موهایتان خشک می کند. با استفاده از آن ، حتی افرادی که بلندترین مو را دارند می توانند با خیال راحت آن را در کمتر از 10 دقیقه سشوارند.

این سیستم دارای سه تنظیم حرارت مختلف و یک دکمه شات بسیار مهم برای آن قسمت های حساس موهای شما است که گرمای بیش از حد برای آن سالم نیست.

شاید بهترین ویژگی آن تزریق مواد معدنی سنگ آتشفشانی طبیعی به جریان هوا باشد. این یون های منفی را در سراسر رشته های مو شما توزیع می کند که مولکول های آب را به صورت کوچکتر تجزیه می کند تا خشک شدن سریع تر و سرمازدگی کمتری داشته باشد.

این محصول سشوار مو با کیفیت سالن حتی با 10 سال ضمانت شگفت انگیز همراه است.

بیشتر بخوانید: سشوار Bio IONIC 10x Ultralight Speed

قیمت را در آمازون بررسی کنید!

  1. سشوار Elchim Classic 2001
    بررسی سشوار Elchim Classic 2001 - موتور پر قدرت ACدر 1875 وات این یکی از قدرتمندترین سشوارها در لیست بررسی ما از مدل های حرفه ای است. این قطعاً برای داشتن هر سبک سالن مناسب است زیرا موهای خود را سریع خشک می کند و وقتی مشتریانی را انتظار دارید ، زمان مهم است.

طراحی الهام گرفته از ایتالیایی آن نیز سبک و ارگونومیک است بنابراین برای استفاده طولانی در سالن مناسب است. تعادل بین جریان هوا و گرما با مدل توسط کسانی که آن را خریداری و استفاده کرده اند تقریباً کامل توصیف شده است. به دلیل این تعادل ایده آل آن برای استفاده در هر نوع مو است و سشوار ایمن نیز برای استفاده غیر متخصصان است.

این سشوار قابلیت شلیک خنک ندارد اما با تنظیمات گرمای چندگانه آن را تا حدودی جبران می کند. همچنین با ضمانت طول عمر بسیار سخاوتمندانه همراه است.

بیشتر بخوانید: سشوار Elchim Classic 2001

قیمت را در آمازون بررسی کنید!

  1. سشوار حرفه ای Solano Supersolano 3500 Lite
    سشوار حرفه ای Solano Supersolano 3500 Liteخشک کردن موهای شما از داخل یک راه عالی برای سالم نگه داشتن موهای شما است و دقیقاً همان کاری است که این سشوار با کیفیت حرفه ای به شما اجازه می دهد انجام دهید. این به لطف فناوری گرما مادون قرمز دور سشوار امکان پذیر است.

همچنین سشوار بسیار سبک و قدرتمند است به همین دلیل موهای شما را سریع خشک می کند بدون اینکه به بازوها خسته شود. دارای 1800 وات قدرت خشک کردن است و وزن آن نیز کمی کمتر از پوند است.

این سشوار وقتی بهتر می شود که شما به این دلیل که گرما به لطف تورمالین / بشکه سرامیکی با روکش سرامیکی توزیع می شود ، توزیع می شود. این فناوری پیشرفته سشوار است که به رغم داشتن دکمه خنک کننده سریع ، به از بین بردن موهای خشک و موی نیز کمک می کند.

بیشتر بخوانید: سشوار Solano Supersolano 3500 Lite حرفه ای

قیمت را در آمازون بررسی کنید!

موارد مهمی که باید قبل از شروع خرید سشوار با کیفیت حرفه ای خود در نظر بگیرید
بهترین سشوارهای حرفه ای شما وقتی تصمیم به خرید یک سشوار با کیفیت بالا گرفتید ، قدم بزرگی در مسیر درست برداشته اید. مهم است که شما این قدم را یک قدم جلوتر بردارید و یک سشوار با کیفیت سالن تهیه کنید که تا حدودی کاملا مناسب نیازهای شما باشد.

در اینجا لیستی از مواردی وجود دارد که باید قبل از شروع خرید برای سشوار با کیفیت حرفه ای ، کمی فکر کنید:

بودجه
هنگامی که برای هر کالای موردنظر خریداری می کنید ، شانس زیادی وجود دارد که از کیفیت بالایی بهره مند می شوید ، در قیمت آن کالا نیز افزایش خواهید یافت. سشوار قطعاً از این قاعده مستثنی نیست. بعضی از مدل ها می توانند به بالای 300 دلار برسند و این مبلغی نیست که همه مایل به خرج کردن آن برای سشوار باشند ، این امر به ویژه در صورتی که شما یک متخصص سالن نباشید ، صادق است.
بنابراین شما باید در نظر بگیرید که چقدر حاضر هستید در بالای محصول سشوار مو خط هزینه کنید. شما باید در مواردی از قبیل درآمد یکبار مصرف خود ، سایر اولویت های خرید و اینکه چند بار از این دستگاه استفاده خواهید کرد ، فاکتور بگیرید.
نوع مو / نوع موی مشتری شما
این یک مورد بزرگ است و در کمال تعجب اغلب وقتی افراد زیادی برای انتخاب یک سشوار جدید برای خود یا استفاده سالن انتخاب می کنند غافل می شوند. با درک نوع موی خود و سایر نیازهای بعدی بهتر می توانید بفهمید که چه نوع ویژگی هایی را در مورد سشوار با کیفیت حرفه ای که خریداری خواهید کرد نیاز دارید.
به عنوان مثال ، اگر شما یا بسیاری از مشتریان خود موهای ریز و خوبی دارید که به راحتی صدمه می بینید ، می خواهید به دنبال سشوار جدیدی باشید که دارای برخی تنظیمات گرمای کمتری باشد و امکان تحویل سریع انفجار هوا را دارد.
در اینجا مثال دیگری است؛ اگر شما یا بیشتر مشتری های خود موهای تیز دارید که نیاز به مراقبت ویژه دارد ، می خواهید به دنبال یک سشوار با کیفیت سالن جدید باشید که دارای فناوری یون منفی است که درون آن ساخته شده است و به طور خاص به جلوگیری از ایجاد یخ زدگی کمک می کند.
بنابراین وقتی که آماده خرید یک دستگاه سشوار با کیفیت بالا هستید ، قطعاً از نیازهای ویژه موهای خود و نیازهای مشتری خود آگاه باشید.
نظر خود را به سبک مو خود بدست آورید
یکی از راه های خوب برای خرید یک سشوار حرفه ای صدا برای خودتان این است که از سبک متوقف کردن و گفتگو سریع با استایل متخصص حرفه ای که موهای شما را در صورت داشتن موهای خود انجام می دهد ، استفاده کنید. آنها می توانند به شما بفهمانند که در سشوار با کیفیت سالن چه چیزی را جستجو کنید که مشابه آنچه است که استفاده می کنند تا موهای شما هر بار که از آنها بازدید می کنید عالی به نظر برسند. از ارزش توصیه های آنها نباید غافل شد زیرا آنها در بیشتر موارد موهای شما را حتی بهتر از شما می دانند.
تحمل شخصی نسبت به نویز
هنگامی که در کیفیت سشوار قدم می برید ، به احتمال زیاد همزمان در قدرت خشک شدن نیز قدم بر می دارید. متأسفانه ، این بدان معناست که شما در حال خرید یک سشوار با سطح سر و صدا هستید که به احتمال زیاد بالاتر از نسخه قدیمی شما است. اگر شخصاً نسبت به نویز حساس هستید ، می خواهید به دنبال خرید سشوار با کیفیت سالن جدید باشید که برخی از ویژگی های لغو سر و صدا را در آن ایجاد کرده است تا در هنگام استفاده از آن ، درجه دسی بل را پایین بیاورید.
استفاده اصلی از سشوار جدید
یکی از بهترین راهها برای خرید سشوار واقعا حرفه ای این است که مشخص کنید هدف اصلی شما برای آن چه خواهد بود. این به شما کمک می کند دقیقاً مشخص کنید که سشوار جدید شما برای تأمین نیازهای شما چه ویژگی هایی دارد.
در اینجا چند مثال از منظور ما وجود دارد:
سشوار حرفه ای اگر شما یک حرفه ای سولون باشید ، به احتمال زیاد شما به دنبال قیمت پایین سشوار جدید باکیفیت خود نیستید زیرا این یک تجهیزات ضروری است. با این وجود ، شما می خواهید سشوار با کیفیت جدید سالن شما بسیار متنوع باشد. این بدان معناست که شما می خواهید ویژگی های آن از قبیل تنظیمات سرعت و گرمای چندگانه ، فناوری یون منفی و استفاده از آن سبک و سبک باشد.
شاید شما بخواهید سشوار جدید خود را خریداری کنید تا در سراسر جهان با شما سفر کند زیرا شما یک فروشنده مسافرتی هستید؟ در این صورت شما به سشوار با کیفیت جدید سالن خود نیاز دارید تا سبک و کم حجم باشد و همچنین دارای ویژگی هایی از قبیل قابلیت ولتاژ دوگانه باشد.
اگر تازه می خواهید سشوار جدید و باکیفیت جدید خود را برای مصارف خانگی خریداری کنید تا زمان آماده شدن شما در صبح بیشتر شود ، ویژگی هایی نیز وجود دارد که مخصوص این نیاز است. به دنبال مواردی مانند سشوار های وات بالاتر که دارای قدرت زیادی و سایر ویژگی های داخلی مانند فناوری مادون قرمز دور است که موهای شما هنگام خشک کردن سریع آن با گرمای بالاتر است استفاده کنید. حتماً استفاده اصلی را در نظر بگیرید حتماً توجه داشته باشید اصلی از سشوار با کیفیت بالا و جدید خود استفاده کنید و شانس بیشتری برای به دست آوردن مطلبی دارید که برای نیازهای شما مناسب باشد.
سلامت جسمی شما
در اینجا عامل دیگری است که گاهی اوقات افراد هنگام خرید سشوار برای خودشان مورد غفلت قرار می گیرند. لطفاً توهین نکنید زیرا ما در اینجا تلاش خواهیم کرد تا نقطه نظرات خود را کاملاً بی پرده بدانیم. سلامتی شما باید بیشتر از آنچه فکر می کنید در خرید حرفه ای جدید سشوار خود داشته باشید نقش بیشتری داشته باشد.
به عنوان مثال ، اگر از دست ورم مفاصل رنج می برید ، ممکن است هنگام استفاده از آن روی سشوار مشکلی داشته باشید. اگر این مورد برای شما مناسب باشد پس شما به احتمال زیاد آرایش مویی با کیفیت عالی خواهید داشت که سبک وزن ، طراحی ارگونومیکی باشد و دارای دکمه های فعال سازی است که برای استفاده از آن کمی تلاش می کند. فرایند تصمیم گیری سشوار با کیفیت حرفه ای.
پیوست های مورد نظر
آیا سشوار با کیفیت حرفه ای جدید شما مخصوص سالن یا استفاده شخصی است ، شما باید هنگام خشک کردن مشتری یا موهای خود با آن ، ایده خود را در مورد اینکه چه اتصالات را ترجیح می دهید از آن استفاده کنید ، داشته باشید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که سشوار با کیفیت سالن که در مورد خرید خود فکر می کنید دارای اتصالات محبوب مانند کنسانتره و دیفیوزر است که می توان از آن استفاده کرد.
توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که گاهی اوقات پیوست ها به عنوان بخشی از خرید سشوار عرضه می شوند و سایر مواقع برای خرید جداگانه در دسترس هستند. فقط به این دلیل که هنگام خشک کردن موهای خود که در بسته قرار دارد ، دلبستگی هایی را که دوست دارید از آنها استفاده کنید ، نمی بینید به این معنی نیست که آنها برای سشوار خاص در دسترس نیستند.
از کجا آن را خریداری خواهید کرد
یکی دیگر از فاکتورهای غالباً نادیده گرفته شده در هر فرآیند خرید سشوار با کیفیت حرفه ای است. این جایی است که شما آن را از آنجا خریداری خواهید کرد. خرید یک سشوار با کیفیت جدید سالن در فروشگاه ، به صورت آنلاین و از طرف متخصص مراقبت از مو ، همه شما نیاز به زاویه های مختلفی برای دنبال کردن شما در تصمیم گیری مهم خرید سشوار دارید.
به عنوان مثال ، این خرید آنلاین متفاوت از خرید حضوری است. به شخصه ، لازم نیست در مورد مواردی از قبیل وزن و طرح های آسان برای استفاده از آنها سؤال کنید زیرا می توانید در حین نگه داشتن سشوار به صورت حضوری آنها را احساس کرده و ببینید. از طرف دیگر ، اگر در حال خرید آنلاین هستید ، باید کارهایی را انجام دهید که وزن را در توضیحات بخوانید و به بررسی مشتری تکیه کنید تا احساس راحتی استفاده از سشوار با کیفیت بالا را به راحتی کسب کنید.
دو نوع عمده سشوار با کیفیت سالن
سشوار با کیفیت سالنالبته برای این مقاله ، ما در مورد سشوار با کیفیت بالا دستی صحبت می کنیم اما در اصل دو نوع اصلی سشوار وجود دارد که متخصصان سالن از آنها استفاده می کنند.

بیایید نگاهی به آنها و مزایای هر یک از آنها بیاندازیم:

سشوار دستی یا قابل حمل
اگر به هر سالن شلوغی بروید ، به احتمال زیاد بسیاری از تکنسین ها را با استفاده از سشوار قابل حمل برای کمک به سبک موهای مشتری خود مشاهده خواهید کرد. سشوارهای دستی به طور حتم یک مورد ضروری برای هر سبک حرفه ای مو است. آنها به شما امکان تنظیم گرما و سرعت دمیدن را برای برآورده کردن نیازهای موهای هر مشتری ارائه می دهند.
بزرگترین اشکال این نوع سشوارهای دستی این است که برای کار با آنها به یک سالن حرفه ای احتیاج دارند. بنابراین فرآیند خشک شدن بخشی از زمان لازم برای انجام موهای مشتری می باشد.
سشوار
در فضای باز / موی سر در یک زمان این روش سشوار تنها راهی بود که متخصصان سالن می توانستند موهای خود را به همان سرعتی که لازم بود سشوارند تا بتوانند به یک ظاهر طراحی شده برسند. مزیت بزرگ این نوع سشوارها این است که برای خشک کردن موهای مشتری به هیچ یک از استایل ها نیاز ندارند. آنها برای خشک کردن موها بسیار عالی عمل می کنند ، بنابراین می توان خیلی سریع با یک سشوار معمولی دستی نیز به پایان رسید.
نقطه ضعف بزرگ این است که آنها تمایل دارند که یک اندازه متناسب با همه دستگاه ها باشد و همانطور که می دانید نیاز به خشک کردن مو برای هر فرد متفاوت است. همچنین آنها در جای خود تنظیم شده اند و قابلیت جابجایی سخت دارند ، بنابراین هنگام استفاده از آنها قابلیت حمل و نقل زیادی ارائه نمی دهند.
بهترین راهنمای خرید سشوار حرفه ای
بررسی حرفه ای سشواردر اینجا ویژگی های مهمی را که باید در هنگام کار در سالن خریداری یک سشوار با کیفیت حرفه ای و جدید برای استفاده یا استفاده خود در نظر بگیرید:

قدرت
بزرگتر همیشه بهتر است اما در مورد مو قابل حمل سشوار برای منزل و یا استفاده سالن آن را قطعا نمی باشد. هرچه سشوار با کیفیت حرفه ای جدید شما دارای قدرت بیشتری باشد ، گرمای بیشتری نیز برای تولید دارد و همچنین سرعت هوای آن نیز قوی تر است. یک سشوار با کیفیت واقعی سالن دارای قدرت است که معمولاً بیش از 1600 وات امتیاز می یابد و برخی از مدل های قدرتمندتر 1800 وات یا بیشتر دارند. بنابراین از امتیاز قدرت هر سشوار باکیفیت که فکر خرید آن را دارید ، آگاه باشید.

تطبیق پذیری اندازه - تعداد تنظیمات گرما / تنظیمات سرعت / پشت سر هم / Turbo Boost
آیا شما سشوار فوق العاده باکیفیت خود را برای خودتان خریداری می کنید یا برای استفاده در سالن حتماً می خواهید آن را ابزاری برای یک ظاهر طراحی مو به همان اندازه متنوع کنید تا جایی که ممکن است. این بدان معناست که شما می خواهید مقدار زیادی از کنترل دما را که در آن استفاده می کنید کنترل کنید و همچنین سرعت هوای بیرون می آید.
داشتن دکمه ای که به سرعت هوای بیرون از سشوار را خنک می کند ، یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوبی است. این امکان را به شما می دهد که گرمای سشوار کمتری را در مناطق حساس موهای خود استفاده کنید.
دکمه های تقویت کننده توربو نیز از ویژگی های خوبی هستند. آنها حجم کوتاهی از حجم هوای بالاتر را پشت سر می گذارند که می تواند بسیار سریعتر به خشک کردن ناحیه مخصوصاً مرطوب مو کمک کند.
در صورت داشتن سبک سالن ، توانایی داشتن سشوار با کیفیت و حرفه ای جدید برای همه کاره اهمیت بیشتری می بخشد. بنابراین حتماً قبل از خرید سشوار دستی جدید خود ، به این ویژگی های مهم توجه داشته باشید.
روش گرمایش
یکی از مهمترین خصوصیات هر سشوار چه کیفیت سالن باشد یا نه ، وسیله ای است که برای گرم کردن هوا و چگونگی توزیع آن هوای گرم سپس در خود موها ایجاد می کند.
در زیر سه نوع عنصر گرمایشی و مزیت استفاده هر کدام وجود دارد (لطفا توجه داشته باشید که ترکیب آنها می تواند در سشوار با کیفیت سالن نیز وجود داشته باشد).
سرامیک روکش دار / تورمالین
این یکی از محبوب ترین انواع گرمایش است که می توان در بین سشوارهای سبک سالن یافت. دلیل آن این است که بسیار مساوی گرم می شود و گرما را نیز به همین ترتیب توزیع می کند. به دلیل همین سرامیک تولید شده روی موهای شما بسیار ملایم است.
بعضی از بخاری های با روکش سرامیکی به "بلورهای تورمالین" تزریق می شوند. این کریستال ها در واقع از نوع سنگهای قیمتی خرد شده ساخته شده اند ، بنابراین هر سشوار که دارای آنها باشد قیمت را بالا می برند. تصور می شود آنها پر از یونهای با بار منفی هستند که مولکول های آب را می شکنند بنابراین باعث می شوند موهای شما تا 40 درصد از بین بروند.
تیتانیوم
اگر می خواهید یک سشوار سبک حرفه ای داشته باشید زیرا به سرعت موهای شما را خشک می کند سپس یک بخاری با روکش تیتانیوم را انتخاب کنید. شناخته شده است که این نوع بخاری ها ظرف چند ثانیه آماده استفاده هستند و گرمای بسیار بالایی تولید می کنند.
Far Infrared
آیا موهای بلندی دارید یا موهای خوبی دارید که تمایل به خشک شدن و شکنندگی آن هنگام ضربه زدن دارید؟ سپس شما به طور جدی می خواهید خرید سشوار با کیفیت سالن که از گرمای مادون قرمز دور استفاده می کند را در نظر بگیرید. این سبک گرم کردن سشوار روی موهای شما بسیار ملایم است زیرا آن را از داخل به بیرون گرم می کند. این باعث می شود قسمت بیرونی موهای شما آسیب نبیند و دچار سرخ شدن شود.
فناوری یون منفی - بله / خیر
فناوری یون منفیفن آوری های خاصی وجود دارد که در سشوار با کیفیت حرفه ای ساخته شده اند که داشتن آنها بسیار سودمند است. یکی از این فناوری های یون منفی است که دارای چندین هدف است. برای اولین بار ، این فناوری وقتی به جریان هوا از سشوار شما وارد می شود ، می خواهد قطرات آب به ابعاد بزرگتر را در موارد کوچکتر خرد کند. این بدان معنی است که موهای شما سریعتر خشک می شوند. همچنین تنش سطح موهای شما را کاهش می دهد که باعث سبک تر شدن آن می شود و آن را با درخشش بیشتر و یخ زدگی کمتری رها می کند.
دسی بل های سر و صدا
بسیاری از افراد از رفتن به سالن مو وحشت دارند ، زیرا نمی توانند سر و صدای چندین سشوار را که به یکباره مورد استفاده قرار می گیرند تحمل کنند. این امر به ویژه اگر حرفه ای سالن باشید نگران کننده است. اگر این مورد در مورد شما باشد ، پس شما و همکارانتان باید به دنبال خریدن ساکت ترین سشوار باشند که دارای سرکوب سر و صدا باشد. گرچه سشوارها ذاتاً سر و صدایی ندارند ، اما فن آوری برای آرام کردن آنها هنوز کار در دست انجام است. اکثر شرکت ها سطح دسی بل سشوار خود را در بسته بندی یا توضیحات محصول وب سایت اینترنتی خود ذکر کرده اند. به دنبال سشوار با دسیبل های پایین تر باشید و دارای فن آوری حرکتی ویژه ای است که باعث آرام تر شدن آنها می شود.
وزن
با هر نوع خرید سشوار می تواند مسئله بزرگی باشد و اگر شما موهای خود را برای زندگی یا کوچکتر از قد کوتاه کنید ، این حتی حقیقت تر است. چرا وزن هنگام انتخاب سشوار مهم است؟ اگر دو اشیاء با اندازه متفاوت را در دست خود نگه دارید متوجه می شوید که یک دست بزرگتر سریعتر دست شما را محکم نگه می دارد. تفاوت آن با سشوار نیست. به نظر می رسد که سبک تر سشوار شما سبک تر باشد و هر چه مدت زمان استفاده از آن بیشتر باشد ، بازوهای شما خسته تر می شوند. یک سشوار با کیفیت خوب سالن را انتخاب کنید که از وزن کمتری برخوردار باشد بنابراین در مواقعی که موهای مشتری خود را استایل می کنید سریع خسته نشوید.
سهولت استفاده
اگر شما یک سالن حرفه ای هستید ، واقعاً سشوار می خواهید که کار با آن ساده باشد. سعی کنید یک سشوار با کیفیت بالا که دکمه هایی روی آن قرار گرفته است را پیدا کنید به گونه ای که بتوانید فقط با یک دست آن سشوار را به طور کامل کار کنید. به این ترتیب دست دیگر شما در شانه و استایل آزاد است.
یکی دیگر از ویژگی های خوب که استفاده از هر سشوار را آسان می کند در صورت داشتن انتهای بند مفصل گردنده است. این بدان معنی است که سشوار با حرکت شما بدون اینکه سیم به طور مداوم درگیر شود ، آزادانه حرکت می کند.
ولتاژ
بیش از حد برخی از کاربران سشوار ولتاژ سشوار آنها مسئله ای نیست اما از طرف دیگر می تواند بسیار مهم باشد. اگر به دلایل شخصی یک سشوار با کیفیت بالا خریداری می کنید و قصد دارید آن را با خود در خارج از کشور ببرید ، به یک نوع خاص از ولتاژ سشوار نیاز خواهید داشت. این همچنین در صورتی که یک سالن حرفه ای باشید که ممکن است در کشور دیگری آموزش های تجاری یا رفتن را داشته باشد ، صادق است.
اگر غالباً به کشورهای دیگر سفر می کنید سشوار پیدا کنید که یک مدل ولتاژ دوگانه است. برق خروجی استاندارد در آمریکا 115 ولت است و بیشتر کشورها در خارج از کشور از جریان الکتریکی 230 ولت استفاده می کنند. اگر سشوار مسافرتی داشته باشید که دارای ولتاژ دوگانه باشد ، می تواند در هر کشوری که شما آن را به سر می برید ، کار کند.
پیوست های موجود
ممکن است انتخاب کنید که از سشوار جدید خود با پیوست های مختلف استفاده کنید. به همین دلیل است که می خواهید دقیقاً بدانید چه ضمیمه هایی برای هر سشوار با کیفیت سالن وجود دارد که به فکر خرید هستید. به عنوان مثال ، اگر دوست دارید از یک دیفیوزر بر روی موهای خود استفاده کنید اما یک سشوار خاص آن توانایی را ندارد ، هیچ منطقی برای صرف هزینه برای آن نیست.
گارانتی
هنگام خرید سشوار با کیفیت حرفه ای ، مطمئناً شما نمی توانید مدلی را بخرید که دارای احتیاط یا مقرون به صرفه باشد و به طور مرتب جایگزین آن شوید. در واقع ، ما قبلاً نیز اشاره کردیم که برخی از سشوارهای با کیفیت سالن می توانند چند صد دلار قیمت داشته باشند. شما در این حالت به ضمانت کافی به محافظت نیاز دارید. یک سشوار که دارای گارانتی طولانی است را پیدا کنید و تمام قسمت های کار روی آن سشوار را بپوشانید. برخی از سشوارها حتی دارای ضمانت های طول عمر هستند که باعث می شود کمی هزینه اضافی در این زمینه هزینه شود. یک گارانتی عالی به شما آرامش می بخشد که هنگام انتخاب سشوار حرفه ای جدید خود تصمیم به خرید صحیح داده اید.
برندهای برجسته سشوار در بازار زیبایی
برخی از نام های برتر در مورد شرکت های محصولات زیبایی چیست؟

در اینجا لیستی از برخی از شرکت هایی که به هنگام ساخت سشوار با کیفیت بالا دارای اعتبار ستاره ای هستند ، آورده شده است:

Bio-Ionic
این شرکتی است که به دلیل محصولات با کیفیت محصولاتشان در زمینه خشک کردن مو شناخته شده است. همانطور که از نام آنها پیداست ، آنها به شدت در محصولی قرار گرفته اند که یون های دارای بار منفی را ایجاد می کنند تا روند خشک کردن مو را تسریع کرده و بدون آسیب رساندن به موها را براق کنند.
Elchim
این یک تولید کننده سشوار الکترونیکی است که دوست دارد به هنگام تولید سشوار با کیفیت سالن ، به خود ببالد که پادشاه هستند. ممکن است واقعیتی در مورد این واقعیت وجود داشته باشد ، زیرا آنها چندین مدل بسیار معتبر دارند که بررسی محصولات سشوار مو مانند ماست.
BaBylissPRO
این محصول معتبر تولیدکننده محصولات مو Conair در بازار سشوار با کیفیت بالا و دارای سشوار است. کیفیت این سشوارهای سالن باعث شده محصولات این شرکت فرانسوی در صدر بسیاری از لیست های بررسی محصولات زیبایی قرار بگیرند. شرکت های معدودی وجود دارند که مو را می شناسند ، و همچنین Conair ، این کار را انجام می دهد.
پاناسونیک
وقتی مردم به پاناسونیک فکر می کنند ، معمولاً به تجهیزات تلویزیون و تجهیزات استریو فکر می کنند اما آنچه بسیاری از مردم نمی دانند این است که آنها تلاش بیشتری را برای مجموعه سشوار موهای خود انجام داده اند. آنها چند مدل دارند که برای استفاده در سالن های حرفه ای مو بسیار عالی به نظر می رسند.
Gammapiu
ایتالیا از تولید محصولات باکیفیت برای مراقبت از مو شهرت دارد و این یکی از آن شرکت های ایتالیایی است که به حفظ و استقرار آن شهرت کمک می کند. سشوار با کیفیت حرفه ای آنها به قدری محبوب است که به بیش از 100 کشور در سراسر جهان صادر می شود.
Solano
Here یکی دیگر از تولیدکنندگان سشوار با کیفیت بالا است که با تمرکز بر نیازهای متخصصین حرفه ای هنگام سشوار ، کار بسیار زیبایی انجام داده است. آنها دارای چندین مورد از پرفروش ترین سشوارهای با کیفیت سالن از جمله مواردی هستند که باعث شده شمارشگر ما از بهترین سشوار با کیفیت حرفه ای باشد.
خصوصیات مشترکی که متخصصان از سشوارهای با کیفیت سالن نیاز دارند
سشوار با کیفیت سالنما لیستی از موارد بسیاری را برای شما فراهم کردیم که هنگام خرید یک سشوار با کیفیت با کیفیت سالن به آنها توجه کنید. در اینجا برخی از خصوصیاتی که متخصصان زیبایی می گویند در هر سشوار که استفاده می کنند احتیاج دارند.

تطبیق پذیری
ما در طول این مقاله بسیار تأکید کرده ایم که چگونه انواع موهای مختلف نیازهای مختلفی برای خشک کردن ضربه دارند. از آنجا که هیچ یک از سبک های سالن فقط روی همان نوع مو کار نمی کنند ، حداقل می گویند که یک سشوار بسیار متنوع است.
این بدان معناست که هر سشوار که استفاده می کنند باید هنگام انتخاب و گرما و حجم جریان هوا از آن گزینه های مختلفی داشته باشد. از ویژگی های ویژه ای مانند تقویت هوای توربو و شلیک سریع هوا بدون گرما نیز می توان به خوبی استفاده کرد.
سبک وزن
اگر تمام روز روی پاهای خود ایستاده اید و مرتباً بازوهای خود را حرکت می کنید ناگزیر می شوید خسته شوید. این فقط یک واقعیت است. وقتی وزن را وارد سناریوی خستگی می کنید ، فقط اشاره کردید که روند خسته کننده فقط سریعتر انجام می شود. به همین دلیل است که متخصصان سالن به دنبال سشوارهایی هستند که موثر هستند اما همچنین تا حد امکان سبک هستند.
سهولت استفاده
اگر شما یک سبک حرفه ای هستید ، می دانید که شما نمی توانید با استفاده از دو دست موهای خشک را بزنید زیرا به دست دیگری نیاز دارید که شانه بزنید و استایل خود را در هنگام دمیدن سشوارید. این بدان معنی است که هر سشوار که یک سبک حرفه ای از آن استفاده می کند ، باید فقط با یک دست کار کند.
این ترجمه به سشوار منتقل می شود که دارای دکمه هایی است که به راحتی فعال می شوند و به داخل دستگاه طراحی می شوند به گونه ای که روند خشک کردن می تواند یکپارچه ادامه یابد زیرا دکمه ها را می توان با همان دستی که سشوار را نگه می دارد فشرد.
اهمیت کنترل دما
از آنجا که ما در مورد مطابقت گرمازدگی و حجم هوا با انواع خاص موها صحبت کردیم ، فکر می کردیم باید چند مورد دیگر در مورد آن ارائه دهیم. در اینجا بهترین سناریو حدس براساس نظر سالن (به خاطر داشته باشید که موهای همه افراد تا حدی متفاوت است) در مورد تنظیمات سشوار ضربه ترجیحی برای هر نوع مو.

توجه زیادی به مطابقت گرمازدگی با موهای مشتری خود داشته باشید زیرا هیچ وقت سایز موهای شما با یک اندازه مطابقت ندارد. به همین دلیل استفاده از سشوار که دارای انتخاب زیاد دما است و حتی یک دکمه سریع شلیک سریع نیز بسیار مهم است.

انواع مختلف مو و تنظیمات حرارتی سشوار متفاوت
موهای نازک / ریز
یک چیزی که شما هرگز نمی خواهید با موهای ریز و نازک انجام دهید این است که ضربه آن را در بالاترین حالت گرما سشوارید یا احتمال خوبی وجود دارد که شما به آن آسیب بزنید. اکثر سبک شناسان کهنه کار بر روی تنظیمات گرمای پایین که یک سشوار مخصوص فرد دارد موهای ریز و ریز و خشک را انتخاب می کنند و اغلب موها را با استفاده از یک کت بسیار سبک روغن آرگون یا یک محافظ دیگر درمان می کنند تا ایمن باشد. اگر سشوار خود را چند اینچ از کف دست خود نگه دارید و تقریباً احساس ناراحتی می کنید ، تنظیم گرما برای موهای ریز یا نازک بیش از حد است و ممکن است به آن آسیب برساند. هنگامی که موهای نازک و ریز را خشک می کنید ، حتماً سشوار 8 اینچ را از مو دور نگه دارید و مرتباً حرکت دهید. هنگامی که خشک می شوید ، سریعاً هوای خنک به هر ناحیه از مو اضافه کنید که احساس لمس می کند. بررسی کنیدسشوارهای برتر با بهترین کیفیت برای موهای خوب.
موهای
ضخیم / صاف موهای ضخیم و صاف می توانید هنگام خشک کردن نسبت به موهای ریز یا نازک ، گرمای بیشتری به آن وارد کنید ، اما هنوز هم باید از یک حرارت متوسط ​​استفاده کنید. این نوع مو نسبت به تنظیمات درجه حرارت حداکثر روی سشوار حساس است. شما می توانید برای رسیدن به ظاهر نهایی در قسمت هایی که نیاز به دستکاری بیشتری دارند ، یک تنظیم گرمای بالا را انتخاب کنید. فقط مطمئن شوید که از ویژگی خنک کننده انفجار استفاده می کنید ، موها را در جایی تنظیم کنید که می خواهید آن را تنظیم کنید.
استفاده از کمی محافظ قبل از شروع روند خشک کردن روی موهای ضخیم / صاف نیز توصیه می شود.
موهای ضخیم / موهای ضخیم
موهای ضخیم و بد بو یا فرفری بسیار در برابر صدمه در برابر گرما مقاوم هستند اما به هیچ وجه قابل نفوذ نیستند. همچنین تمایل به جذب رطوبت بیشتر از موهای نازک یا ریز دارد ، بنابراین خشک کردن آن سخت تر است. بنابراین بهتر است از موهای ضخیم و مجعد استفاده کنید و از موی ضخیم و نرم استفاده کنید. استفاده از اتصال دیفیوزر روی ریشه ها باعث می شود روند خشک کردن موهای فرفری یا دست و پا گیر نیز نرم و صاف شود. حداقل شش تا هشت اینچ از بخش موهایی که خشک می کنید. اگر مو شروع به لمس بیش از حد گرم کرد ، پس از اتمام تنظیم درجه حرارت ، کار را تمام کرده و از ایجاد انتهای شکاف یا آسیب دیگر جلوگیری می کنید. سشوار که دارای پراکندگی گرمای سرامیکی / تورمالین است نیز در هنگام ضربه زدن به خشک کردن فرفری ضخیم کمک خواهد کرد. یا موهای ضخیم این روند خشک کردن را سرعت می بخشد و همچنین به از بین بردن فیرزی که متداول است هنگام ضربه هنگام ریزش این نوع مو کمک می کند. راهنمای راهنمای را بررسی کنیدبهترین سشوار های مو برای موهای مجعد !
اشتباهات متداول در خشک کردن ضربه ، که واقعاً می توانند تأثیر منفی بر سلامت مو یا مشتری شما بگذارد
اشتباهات خشک کردن ضربه
در اینجا اشتباهاتی وجود دارد که کاربران روزمره سشوار و حتی برخی از متخصصان سالن هنگام خشک کردن موها مرتکب می شوند:

در ابتدا موهای خشک نکردن حوله
چیزی وجود ندارد که روند خشک کردن مو را سریعتر از آنکه اگر حوله آن را سشوارید تا یک رطوبت سبک تسریع کند. منظور از سشوار های ضربه ای است که لایه های پایان را روی روند خشک کردن موها قرار داده و به سبک مو کمک می کند. آنها هرگز به معنای محصولی مستقل برای خشک کردن مو نبودند.
عدم درمان مو قبل از خشک شدن آن
حتی استفاده از بالاترین کیفیت سشوار حرفه ای تضمینی نیست که هنگام خشک شدن آن به مو یا مشتری خود آسیب نرسانید. محصولاتی مانند روغن آرگون به محافظت از مو در برابر صدمه به سشوار کمک می کند و چندین محصول یک ظاهر طراحی شده مخصوص (ولوایزر ، تهویه هوا و غیره…) وجود دارد که به دلیل خشک شدن دمیدن ، به محافظت از مو در برابر صدمات بالا کمک می کند.
عدم مطابقت دمای گرما با نیازهای انواع موهای فرد
این یک گربه بزرگ است. برخی فکر می کنند گرمای زیاد و حجم زیاد هوا تنها راهی است که می توانند موهایشان را سشوارند اما این نمی تواند اشتباه تر کند. مطمئناً اگر شما یا مشتری موهای فرفری ضخیم دارید ، بسیار خوب است اما می تواند به موهای نازک و ضخیم کمتری آسیب برساند. بنابراین حتماً با تنظیمات سشوار مطابق با نوع موهای خشک شده مطابقت داشته باشید تا از آسیب دیدن آن جلوگیری کنید.
خشک نکردن از بالا به پایین
اگر تا به حال کسی را تماشا کرده اید که موهایش را خشک می کند می بینید که نه بار از ده تا انتهای موهای خود شروع می شود و به سمت بالا کار می کند. ما هنگام بازدید از سالن ها آن را همیشه متوجه می شویم.
خشک کردن مو از بالا به پایین رطوبت را به سمت انتهای مو هل داد تا تمام آن کاملا خشک شود. هنگامی که شروع به خشک شدن از انتها کردید و به سمت بالا می روید رطوبت موهای نزدیک به پوست سر را به دام می اندازد. این می تواند بسیاری از مشکلات را ایجاد کند وقتی مو پس از آن سعی در یک ظاهر طراحی شده دارد.
عدم قطع بخش مو
موهای بیشتر افراد به شکلی خاص رشد می کند و اگر از نزدیک به آن نگاه کنید تقریباً گویا در لکه ها استفاده می شود. این بخش های مو واقعاً دوست داشتند که به هم برسند. خواهید دید که تمام وقت در سالن های حرفه ای انجام می شود. بنابراین موها را قبل از خشک کردن تقسیم کرده و سپس این بخش از موها را بطور مستقل سشوارید.
عدم استفاده از اتصالات مناسب برای خشک کردن مو
بسیاری از افراد با سشوار جدید روبرو می شوند و هرگز اتصالات همراه خود را لمس نمی کنند. این کار باعث می شود روند خشک شدن مو کندتر شود و یک ظاهر طراحی را نیز سخت تر کند. دیفیوزرها ، کنسانترورها و سایر اتصالات همه یک هدف را دارند و می توانند در موفقیت روند خشک کردن مو نقش بسزایی داشته باشند. اگر یاد بگیرید که هر کدام چه کاری را انجام می دهند و با آن آزمایش می کنید ، هنگام خشک شدن موها نتایج بهتری و سریعتر کسب خواهید کرد.
سؤالات متداول در زمینه سشوار با کیفیت حرفه ای
در اینجا چند سؤال متداول در مورد سشوار با کیفیت سالن وجود دارد که بطور منظم از آنها استفاده می کنیم:

سؤال: من یک سالن سبک سالن کوچکتر هستم و من نمی دانم که آیا این کار بهتر است که یک سشوار فشرده تر بدست آورم و مقداری قدرت را فدا کنی؟ بازوهای من اغلب تا پایان روز کاری خسته می شوند.
پاسخ: این یک سؤال جالب است که در آن جواب ممکن است شما را غافلگیر کند. آنچه شما تجربه می کنید در بین کلیه موهای سایز بسیار رایج است. وزن سشوار می تواند یک مشکل بزرگ باشد و قدرت فداکاری می تواند زمان خشک شدن شما را کند کرده و مشتری خود را در طول روز بازگرداند.
خوشبختانه در بیشتر موارد ، دیگر نیازی به انتخاب بین وزن و قدرت در خرید سشوار ندارید. تولید کنندگان تلاش قابل توجهی برای کاهش وزن سشوارهای با کیفیت سالن داشته اند بدون اینکه قدرت زیادی را هدر دهند. بنابراین برای حل مشکل خود به دنبال این نوع مدلها باشید. به عنوان مثال ، چندین مدل در لیست بررسی برتر ما دارای وزن سبک و در عین حال قدرتمند هستند.
سؤال: آیا فناوری های جدید سشوار مانند گرمای مادون قرمز و تزریق یون منفی واقعاً کار می کنند؟
پاسخ: به نظر می رسد پاسخ به سؤال شما نشان می دهد که این فناوری های سشوار عالی در واقع در واقع کار می کنند. نشان داده شده است که تزریق یون منفی 40 درصد سریعتر از سشوارهایی که فاقد مو هستند خشک می کند.
به نظر می رسد سشوارهای گرمای مادون قرمز کمتر آسیب دیدگی موها مانند انتهای اسپلیت یا سرخ شدن را نشان می دهند زیرا این فناوری موها را از داخل به بیرون خشک می کند.
سؤال: من در آمریکا و چندین کشور دیگر بسیار مسافرت می کنم. آیا فناوری ولتاژ دوگانه واقعا کار می کند یا باید دو سشوار ولتاژ مختلف برای خرید استفاده کنم؟
جواب: پول خود را پس انداز کنید و فقط یک سشوار را تهیه کنید که در هر دو پریز 115 ولت و 230 ولت قابل استفاده باشد. این کاملا خوب کار می کند و واقعیت این است که شما مهم نیست که در آن از آن استفاده کنید تفاوت زیادی پیدا خواهید کرد. فناوری ولتاژ دوگانه مدت زمان طولانی است و در چنین دستگاههایی مانند شارژرهای رایانه لپ تاپ بسیار موفقیت آمیز مورد استفاده قرار گرفته است.

بهترین نمودار مقایسه موهای حرفه ای
تولید - محصول قیمت تنظیمات سرعت تنظیمات گرما وزن وات
سشوار سرعت BIO IONIC 10x Ultralight
$ $ - 3 1.1 پوند 1800
سشوار حرفه ای Solano Supersolano 3500 Lite
$ $ $ 2 3 1 پوند 1800
سشوار Elchim Classic 2001
$ $ $ سرعت فن دوگانه 3 1.1 پوند 1875
سشوار BaBylissPRO Nano Titanium Portofino
$ $ 6 6 1.8 پوند 2000
سشوار Parlux 3200 Compact 1900 وات
$ $ $ 2 4 2.2 پوند 1900
سشوار حرفه ای RUSK Engineering W8less
$ 7 7 1 پوند 2000
برخی از افکار نهایی در بالای موهای با کیفیت سالن خط
داشتن یک متخصص موی حرفه ای فرقی نمی کند با یک نجار یا هر شخص دیگری که زندگی خود را به انجام تجارت ماهر تبدیل می کند. داشتن ابزارهای مناسب برای انجام این کار به بهترین شکل ممکن بسیار مهم است. سشوار با کیفیت بالا برای داشتن هر حرفه ای سالن ضروری است.

خوشبختانه ، بسیاری از سشوارهای با کیفیت حرفه ای بسیار خوب در آنجا وجود دارند که در بازار زیبایی خریداری می شوند. این مدل ها بسیار قدرتمند هستند ، اما همچنین ساخته شده اند تا از نظر وزن سبک تر باشند و به راحتی قابل کنترل باشند.

ما چندین مدل را بررسی کردیم که متناسب با این مشخصات سشوار دمنده حرفه ای ایده آل بسیار زیبا هستند و یک افزودنی عالی برای کیت ابزار یک ظاهر طراحی شده شما خواهد بود. این بررسی حرفه ای سشوار و راهنمای خرید ما به شما همچنین باید بسیار مفید باشد ، زیرا شروع به خرید سشوار با کیفیت برتر سالن خود می کنید.

پیدا کردن بهترین سشوار حرفه ای برای سالن ها کار سختی نخواهد بود اگر تمام این اطلاعاتی را که ما در اختیار شما قرار داده ایم قرار داده و در طی مراحل خرید سشوار حرفه ای ، از آن استفاده کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن