سئو و شما

[ad_1] جستجوگرها. آنچه در آن است و چگونه می تواند کمک به وب سایت خود را نگاه و احساس و رتبه بهتر از رقابت است

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
[ad_1]

جستجوگرها. آنچه در آن است و چگونه می تواند کمک به وب سایت خود را نگاه و احساس و رتبه بهتر از رقابت است ؟ خوب, برای شروع, موتورهای جستجو, جستجوگرها نوشتن و اگر شما آن را ندارید و سپس شما را در دردسر بزرگ. آن را مخفف بهینه سازی موتور جستجو و آن را کمک می کند تا رتبه سایت خود را با موتورهای جستجو است که به نوبه خود می شود سایت شما دیده می شود افرادی که در انجام جستجوهای آنلاین در هر روز است. و واقعا کسی نیست انجام جستجوهای آنلاین? آن را و اگر شما می خواهید ترافیک آنلاین شما به SEO نیاز به کار برای شما.

کلید واژه ها چیزی است که شما نیاز به نوشتن خود را شامل این لینک بازگشت به سایت و بهینه در صفحه خود را متوجه. کلمات کلیدی باید به عنوان مفید به مهمانان خود را به عنوان اولیه خود را جستجو است. برای مثال اگر سایت شما در مورد سگ یک کلمه کلیدی اصلی خواهد بود سگ بلکه همه چیز در ارتباط با سگ به طوری چیزهایی مانند پوست درخت, دم سگ و غیره که نیاز به استفاده می شود. اول شما نمی خواهید به اشتباه خود خواننده و دوم شما می خواهید آن دسته از کلمات که ممکن است در یک جستجو منجر به کاربر بازگشت به شما.

به آزار یک موتور جستجوی خود را با محتوا است از یک بوسه مرگ برای یک وب سایت. سایت های که پر از کلمه کلیدی چاشنی کسانی که صفحات فاقد اطلاعات و یا کسانی که سخت به حرکت می تواند غیرقابل اعتماد تلقی خواهد شد و رتبه پایین اگر در همه.

اما آنچه از رتبه بندی می شود ؟ چه کسی مراقبت کنید ؟ اگر آن را به سایت خود را و شما می توانید بدون ترافیک شما مراقبت خواهد شد. تصور کنید که شما در حال جستجو برای چیزی و برای اولین بار دو یا سه سایت شدند مطلق ظروف سرباز یا مسافر. شما نمی توانید پاسخ شما به دنبال و شما گیج تر از همیشه است. با جستجوگرها این هرگز اتفاق می افتد چرا که این صفحات را رتبه بندی می شوند به گونه ای که یکی با اکثر کلمات کلیدی مطابق با جستجوی خود را تا موسیقی پاپ ، مگر اینکه شما واقعا واقعا واقعا به دنبال چیزی برای انجام هیچ کس نمی خواهد رفتن به صفحه: 2 یا فراتر از آن در یک جستجو. دلیل این است که ما آمده اند به یاد بگیرند که بهترین صفحات هستند که صفحه نمایش برای اولین بار. اگر اول کار نمی کند آن را به یک شرط بندی مطمئن دوم خواهد شد. همه خوشحال با اطلاعات خود و سایت خود را در ترافیک. نگه داشتن آن واقعی نگه داشتن آن را قابل اعتماد و بهینه سازی به کار برای شما هستند همه نشانه ها سایت خود را در حال رفتن در مسیر درست است.

[ad_2]
آخرین مطالب