ریش تراش خط زن سال 2012

ماشین ریش تراش های برقی مشکل دارندماشین ریش تراش برقی. من آنها را دوست دارم من تقریباً 20 سال است که

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399


ماشین ریش تراش های برقی مشکل دارندماشین ریش تراش برقی.

من آنها را دوست دارم

من تقریباً 20 سال است که یکی از آنها را داشته ام (همان زمان کامیون خود را خریداری کردم).

این که آیا من در پایه بودم یا در زمین بودم …

… همیشه کار را انجام می داد.

اما در اینجا یک اعتراف است:

من از آنها متنفرم

چرا؟

ماشین ریش تراش برقی خوب است:

ریش تراش خط زن
مناسب برای اصلاح سریع
حمل آسان هنگام رانندگی یا مسافرت
اما آنها همچنین یک سمت تاریک دارند …

… یک مسئله اصلاح اصلی که همه مردان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که چیست (و چگونه آن را حل کنید).

10 ماشین ریش تراش برقی

کدام ماشین ریش تراش برقی آنتونیو را توصیه می کند؟ برای کشف اینجا را کلیک کنید

تراشیدن ماشین ریش تراش ​​برقیدرک ماشین ریش تراش های برقی
ماشین ریش تراش های برقی دستگاه های مدرن (معمولاً دارای عملکرد ضرب و شتم هستند) که یک تجربه اصلاح سریع ، آسان و راحت را ارائه می دهند.

شما ممکن است قبلاً این را بدانید - و احتمالاً خودتان هم یکی را امتحان کرده اید. اما همه از دو نوع اصلی موجود آگاهی ندارند:

• تراشنده های چرخشی: اینها با ماشین ریش تراش ه های دایره ای طراحی شده اند که حرکات آهسته و چرخان را تحت "سر" های شکاف دار ایجاد می کنند (تعداد آنها می تواند از 1-5 باشد).

• تراشنده های فویل: آنها دارای موتور الکتریکی برای تقویت ماشین ریش تراش ه های برش تیز هستند. تا کنون پنج ردیف ماشین ریش تراش ه زیر فویل های فلزی نازک و خمیده قرار می گیرند. این فویل ها به عنوان سدی بین پوست و پره ها عمل می کنند و قبل از اینکه ماشین ریش تراش ه ها از بین آنها عبور کنند ، موها را در جای خود نگه می دارند.

مشکل تراشیدن سوزش پوستمشکل - تحریک پوست
این چیزی است که همه ما با آن آشنا هستیم. و بیشتر ما آموخته ایم که "انسان را" بگیریم و آن را بپذیریم. اما علت اصلی تحریک پوست چیست؟

یک مشکل بزرگ با ماشین ریش تراش برقی | ریش تراش برقی بهترین را پیدا کنید

همه اینها به تعامل بین پوست شما و محل تماس ماشین ریش تراش (چه مجموعه ای از ماشین ریش تراش ه های دایره ای یا یک فویل فلزی که دارای ماشین ریش تراش ه های تیز است) می رسد.

اجتناب ناپذیر است که هر وقت از هر نوع ماشین ریش تراش استفاده می کنید ، قسمت هایی از پوست شما به شکاف های ریز و درشت مو که موهایشان کوتاه می شود ، فشار می یابد - و خود آنها نیز مورد اصابت قرار می گیرند!

این منجر به سایش خفیف لایه های بیرونی پوست می شود . و سپس منجر به عوارض جانبی زیر می شود:

افزایش جریان خون و قرمزی روی صورت
احساسات گرم یا "سوزش"
سفتی پوست
خشکی
خارش
و این همه چیز نیست. به یاد داشته باشید که تراشهای برقی شما را در برابر تراشیدن و بریدن در هنگام تراشیدن مصون نمی کنند (مانند ماشین ریش تراش های سنتی). بنابراین مهم است که برش های ماشین ریش تراش را بلافاصله بدون توجه به نوع ابزاری که ایجاد می کند ، آب بندی کنید. وگرنه مستعد ابتلا به عفونت پوستی خواهید بود.

راه حل: بهترین ریش تراش برقی را بیابید
به همان اندازه که من یک رابطه عشق و نفرت با تراشیدن برقی دارم - من مخالف آنها نیستم و شما را از استفاده از آنها منصرف می کنم. واقعیت مانند بسیاری از محصولات دیگر است … از نظر کیفیت نیز اهمیت دارد.

جهان پر از گزینه های بسیاری با مجموعه های مختلف از جوانب مثبت و منفی است. بنابراین ترفند این است که بفهمیم کدام یک از طرف مشروعیت "قوی تر" هستند. و وقتی صحبت از ماشین ریش تراش برقی است ، من 3 عامل اصلی را که محصول ایده آل را تشکیل می دهند ، ذکر کردم .

بستن
این لیست براساس مقاله "رویکردهای نوآورانه برای جلوگیری از تحریک پوست ناشی از تراشیدن الکتریکی" توسط دانشجویان در Charité - Universitätsmedizin Berlin (سال گذشته در ژورنال بین المللی علوم زیبایی ) منتشر شده است.

آب یخعامل شماره 1 - سیستم خنک کننده
با تشکر از تکنولوژی مدرن - شما می توانید ماشین ریش تراش های برقی پیشرفته ای که با سیستم خنک کننده فعال و یکپارچه طراحی شده برای صورت خود خریداری کنید.

برخی از تراشندگان فویل مخصوصاً نوار آلومینیومی خنک شده ای دارند که درون سر (بین فویل ها) یکپارچه شده است. این دما را تا حدود 20 درجه سانتیگراد کاهش می دهد و در تمام طول ریش تراش باقی می ماند. به طور فعال پوست را با انتقال گرما از بین می برد.

دانشجویان در Charité تأیید کردند که چنین سیستم خنک کننده برای یک فرد متوسط ​​که تراشیده است اختلافات بزرگی ایجاد می کند. هنگامی که آنها با استفاده از یک ماشین ریش تراش که خنک می شود و طرف دیگر با ماشین ریش تراش معمولی ، یک طرف صورت خود را تراشیده اند - نتایج مطابقت داشتند. این افراد به طور کلی سوزش ، سوزش و ناراحتی پوست را کمتر تجربه کردند.

فقط توجه داشته باشید:

این عملکرد خنک کننده ممکن است به خودی خود قرمزی را کاهش ندهد - اما به کاهش جریان خون و تسکین سوزش پوست در طی فرایند کمک می کند
شرکت ها می توانند "سیستم خنک کننده" موارد مختلفی را بنامند (بنابراین برخی از تحقیقات را انجام دهید یا هنگام خرید یک ماشین ریش تراش مخصوص آن را توصیف کنید)

نقشه تراشیدن مردانهعامل شماره 2 - قابل تنظیم در شکل صورت شما
مجدداً ، فناوری راه را برای تراشیدن موها با ماشین ریش تراش ه ها (یا عناصر برش دهنده) که می توانند جدا از همدیگر حرکت کنند - تنظیم بر روی سطوح نامنظم پوست - هموار کرده است.

این چه فایده ای برای شما دارد؟ یکی از دلایل تحریک پوست در هنگام تراشیدن این است که ماشین ریش تراش ه ها برای از بین بردن موها چندین بار (به جای فقط یک یا دو بار) از روی پوست عبور می کنند.

هرچه موهای شما فوراً کوتاه نشود ، پوست شما با دستگاه ارتباط بیشتری خواهد داشت. ماشین ریش تراش به آرامی و بارها و بارها به خارجی ترین لایه پوست شما فشار می آورد (به خصوص اگر این یک ریش تراش فویل قدیمی است). و اینگونه است که تحریک شروع به لگد زدن می کند.

بعضی از ماشین ریش تراش ها دارای یک سر محوری هستند که کاملاً در اطراف چانه و فک شما کار می کنند … که درد یا ناراحتی را به حداقل می رساند. اینها همانهایی هستند که واقعاً باید مراقب آنها باشید.

عامل شماره 3 - سازگار با پیوست های چندگانه
آخرین مورد درباره انعطاف پذیری است. ماشین ریش تراش ی که می تواند با انواع تر و تمیز کننده ها یا دستگاه ها (بر اساس طول یا نوع مو) کار کند. این امکان را برای شما فراهم می کند که پول بیشتری را برای آن پیوست ها خرج کنید - از آنجا که با گرفتن یک ابزار "جهانی" قبلاً پس انداز کرده اید.

چه کسی می داند چه وسایلی که در آنجا وجود دارد ممکن است مفید باشد؟ برخی روی حرکات طولانی و مستقیم (که باید در جهت جهت رشد موها انجام شود) تمرکز دارند تا در حین تراشیدن حداکثر نتیجه به دست آورید. برخی دیگر دارای عناصر برش سریع یا افزایش لرزش فویل ریش تراش هستند.

بنابراین برای کاوش برخی از ویژگی های جدید تریمر باز باشید.

تراشیدن با ماشین ریش تراش برقی: نکات جایزه

  1. یک ماشین ریش تراش خریداری کنید که می تواند برای اصلاح و مرطوب و خشک کردن استفاده شود

اصلاح مو هنگام کوتاه بودن ترجیح داده می شود. اما من فکر می کنم اصلاح کلی بهتر است. هنگامی که موها در یک خامه کف یا آب خیس می شوند ، نرم تر و برش راحت تر می شوند. و هنگامی که با ماشین ریش تراش مناسب شریک است - روند تراشیدن سلولهای مرده پوست را نیز از بین می برد. این باعث می شود صورت شما صاف و شاداب تر به نظر برسد.

توجه: از یک نوع کرم اصلاح کننده روغن یا سنگین استفاده نکنید. شما به چیزی نیاز دارید که می توانید داخل و خارج از ماشین ریش تراش را تمیز کنید.

  1. از یک پس لرزه خوب استفاده کنید

برای جلوگیری از بروز هرگونه عفونت پوستی یک پس لرزه بخرید که دارای یک محلول ضد عفونی کننده باشد (از آنجایی که شما همیشه نمی توانید از ریزترین بریدگی ها و بریدگی ها فرار کنید). من اخیراً این 5-در-1 پس از اصلاح مومیایی توسط Aqua Velva را امتحان کردم . و نه تنها مانند جذابیت عمل می کند - بلکه بعد از هر بار استفاده احساس و بوی خوبی نیز می دهد!

پست های مرتبط:

آخرین مطالب