راهنمای صفحه کلید مکانیکی: سری مزایای تاکتیکی قسمت دوم

یک صفحه کلید مکانیکی ، برخلاف صفحه کلید غشایی سنتی ، هر کلید را با سوییچ لود شده بهار خود جفت می کند. امروزه

توسط MINERALNEWS در 7 اسفند 1398

یک صفحه کلید مکانیکی ، برخلاف صفحه کلید غشایی سنتی ، هر کلید را با سوییچ لود شده بهار خود جفت می کند. امروزه بیشتر صفحه کلیدها از انواع ارزان قیمت غشایی یا سوئیچ قیچی برخوردار هستند ، اما زمانی وجود داشت که تقریباً هر صفحه کلید رایانه ای با سوئیچ مکانیکی فردی در زیر هر کلید مجهز بود. با این حال ، ساخت آن ها هزینه بالایی داشتند و تولید کنندگان به نفع تولید صفحه کلیدهایی که از ورق های غشایی قابل چاپ استفاده می کردند و یک سوئیچ تک برقی استفاده می کردند ، از اینها دور شدند. این صفحه کلیدها از یک مدار الکتریکی برای تشخیص کلیدهای کلید استفاده می کنند تا یک سنسور واحد برای هر کلید. بیشتر گیمرها قبول دارند که یک صفحه کلید بازی مکانیکی ، به دلیل بازخورد برتر از هر پرس کلید ، باعث ایجاد مزیت رقابتی نسبت به کاربران صفحه کلیدهای غشایی می شود.

چه چیزی باعث ایجاد صفحه کلید مکانیکی می شود؟ سوئیچ های به کار رفته در کلیدها ، اندازه و طراحی زیبایی شناسی و ویژگی های اضافی سه ویژگی متمایز از هر کیبورد مکانیکی هستند. در حالی که این موارد معمولاً به ترجیح شخصی کاهش می یابد ، آنها فاکتورهای مهمی هستند که باید قبل از سرمایه گذاری روی صفحه کلید مکانیکی مورد توجه قرار گیرند.

توجه داشته باشید که محصولات مورد بحث در سایت ما بطور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شوند. در صورت خرید چیزی از طریق پیوندهای موجود در صفحات ما ، HGG ممکن است سهم فروش شما را جمع کند.

مطالب [ پنهان ]

1 با خانواده Switch Cherry آشنا شوید
2 سوئیچ ها برای ایجاد بهترین صفحه کلید مکانیکی برای بازی چه چیزی ایجاد می کنند؟
3 مزایا و معایب کیبوردهای بازی مکانیکی
4 آیا باید صفحه کلید مکانیکی بازی خریداری کنید؟
با خانواده Switch Cherry آشنا شوید
4 عدد-لوت-گیلاس-فونت-ب-مکانیکی-ب-فونت-کیبورد-mx-font-b-switch-b-font-shaftسوئیچ قلب آنچه باعث می شود هر صفحه کلید مکانیکی احساس خود را داشته باشد. سوئیچ های گیلاس MX تقریباً در کلیه تولید کنندگان صفحه کلید مکانیکی استفاده می شوند. آنها توسط شركت Cherry ساخته شده است ، كه در سال 1953 تأسيس شد و آنها را به عنوان قديمي ترين سازنده كيبورد در اطراف خود قرار داد. آنها سوئیچ های مکانیکی را تولید می کنند که متفاوت عمل می کنند و آنها را بر اساس رنگ طبقه بندی می کنند. پنج نوع اصلی سوئیچ Cherry MX وجود دارد:

قهوه ای: سوئیچ دست انداز لمسی با مقاومت متوسط. توسط بسیاری از سوئیچ های میانه ، که برای تایپ کردن و بازی کردن مناسب است.
قرمز: سوئیچ خطی بدون لمس و صاف با مقاومت کم. هر ضربه کلید بدون ضربه و صاف است و بسیار پاسخگو است. سوئیچ عالی برای بازی.
آبی: سوئیچ مقاومت کم که با یک کلیک بسیار بلند لمس می کند. مقاومت کم مانع از خستگی از جلسات طولانی تایپ می شود و کلیک برای هر پرس فشار می دهد. این سوئیچ برای تایپیست ها بهترین گزینه در نظر گرفته شده است.
مشکی: این سوئیچ با عملکرد تحریک خطی صاف همراه است. مانند سوئیچ قرمز ، برای بازی بسیار ارزشمند است.
Green: سوئیچ جدیدتری در بازار است که بازخورد شنوایی دارد و لمسی است. این سوئیچ تقاضای کسانی که کلیدهای مقاومت بالا را ترجیح می دهند اما هنوز صدای کلیک را می خواستند برآورده شد.
بنابراین خط آخر چیست؟ با کلیک یا بدون کلیک ، ضربات یا بدون ضربات ، نور یا سفت بودن هنوز هم ترجیح شخصی است. برخی افراد در انجمن های بازی سوگند می خورند که بهترین عملکرد را با سوئیچ های قهوه ای داشته اند و برخی دیگر ادعا می کنند که سوئیچ سبز بهترین چیز است زیرا نان خرد شده برای بازی. باز هم ، به هر یک از آنها.

آنچه خواهیم گفت این است که با گذشت سالها افراد بیشتری سوئیچ های قرمز و سیاه را برای بازی انتخاب کرده اند. این به چند دلیل مختلف است. داشتن یک دست انداز لمسی برای گیمرها بسیار مهم نیست زیرا به هر حال می خواهید هر فشار کلید را پایین بیاورید. احساس آرام از سوئیچ های قرمز و سیاه به طور کلی در یک فضای بازی با زمان واکنش سریع نسبت به یک احساس بی نظم طرفدار دارد. نقاط فعال سازی و رهاسازی در سوئیچ های سیاه و قرمز در همان مکان قرار دارند. این به خودی خود به خوبی به بازیهایی که نیاز به ضربه زدن مضاعف زیادی دارند ، باعث می شود که شیر دو برابر (یا سه گانه + شیر) از هر سوئیچ دیگر آسان شود.

سوئیچ-عامل

قرمزها سبک تر هستند و سیاهپوستان سفت تر هستند و هر دو اردوگاه از کاربران از کیفیت مربوطه ستایش می کنند. هر دو به خوبی گیمر مشتاق را خدمت می کنند. اگر شما فردی هستید که بعضی وقت ها هنگام زدن کلید اشتباه را هنگام بازی اشتباه می کنید ، سیاه پوستان یک انتخاب محکم است زیرا نیاز به نیروی بیشتری برای فعالیت نسبت به قرمزها دارد. اگر تایپ کردن زیادی انجام دهید (فکر می کنید چت کردن زیادی انجام می دهید ، اسناد را تایپ می کنید ، و غیره.) ، قرمزها به احتمال زیاد خستگی انگشت را که ممکن است در یک بازی طولانی تجربه کنید ، ایجاد نمی کنند. قرمزها به فشارهای كلیدی ظریف تر و سریع تر اجازه می دهند در حالی كه سیاه پوستان خواستار ضربه زدن به كلیدی عمدی هستند.

سوئیچ ها واقعاً بهترین کیبورد مکانیکی را برای بازی چه ساخته اند؟
خوب ، این بستگی به کاربر دارد. نگاهی بیندازید که این گیمرها در مورد طعم های مختلف سوییچ چه گفتند.

shogrran بازی از صفحه کلید علاقه مندان به انجمن geekhack.org گزارش:

دوست من مسئله اولویت شخصی است. من ترجیح می دهم بازی را در fps با استفاده از قرمز mx انجام دهم. چرا؟ فقط به این دلیل که سوئیچ های لمسی نرم را دوست دارم. این فقط راهی است که من بازی می کنم.

من استاد بازی ها نیستم اما این نکته را این نکته را مطرح می کنم که خودم را آموزش دهم که با صفحه کلید ناامید نشوم. من همچنین به خودم آموزش می دهم که بیش از حد بر روی کلیدها فشار ندهم یا به آن ضربه نخورم. به یاد داشته باشید … مگر اینکه صفحه کلید شما یک دستگاه سنجش حرکت باشد ، یک فشار کلید فقط یک کلید ساده است. فرقی نمی کند که کلید را چقدر سخت بزنید. هنگامی که نقاط تماس در داخل آن وصل می شود ، کلید ثبت می شود. همچنین مهم نیست که کلید را به پایین فشار دهید. با این استدلال در ذهن من تمرین می کنم که کلیدها را خیلی سخت فشار ندهم - این مفید است زیرا انگشتان من به همان سرعتی خسته نمی شوند انگار که من فشار کلیدها را سخت تر می کنم. - توجه داشته باشید ، ممکن است متوجه آن نشوید ، اما عضلات درگیر حرکت انگشتان شما می توانند چندین فشار کلید را حفظ کنند … اما آنها خیلی سریع خسته می شوند.

با تمام آنچه گفته شد ، به همین دلیل است که من برای صفحه کلید نرم تر از سیاه پوستان سخت تر پیش می روم. سیاهان سریعتر انگشتان من را خسته می کنند. اما چه کسی می داند؟ ممکن است دست و انگشتان بزرگ تری داشته باشید؟ ممکن است وزن محکم انگشت شما که بالای یک سوئیچ قرمز استراحت می کند ، برای عملی کردن آن کافی باشد؟ این به شما بستگی دارد

گیمر WiL11o6 chimes در:

سیاهان:
اگر تنها کاری که انجام می دهید 100٪ FPS است ، این سوئیچ برای شما است. فشار اضافه شده در هر پرس کلید باعث می شود بازی کمی لذت بخش تر شود. توضیح آن دشوار است ، اما به راحتی احساس می کنید که با فشار اضافه به اطراف نقشه بروید زیرا احساس می کنید که هر سکته مغزی کلید برای بقای شما بسیار مهم است زیرا می توانید در هنگام اجرای برنامه ، هر سکته مغزی کلیدی را با شخصیت خود ثبت کنید. برای تایپ کردن ، این یک داستان دیگر است. انگشتان من بعد از تایپ پاراگراف خستگی می کنند. من 80wpm پایدار تایپ می کنم تا انگشتان من خیلی سریع خسته شوند روی سیاهان تایپ می کنند.

ردز:
این موضوع کمی برای FPS در کتاب من بسیار سبک است. این احساس خوبی دارد ، اما گاهی اوقات خیلی سبک است که می خواهم در یک خط مستقیم دویدم ، ناگهان شروع به دویدن در کنار خود کردم و مثل این هستم ، "چرا من به پهلو می دوسم؟" سپس متوجه می شوم که انگشتم روی "A" فشار داده شده است. من فقط در حال استراحت انگشت خودم بر روی کلید بودم ، اما خیلی سبک است که حتی نمی دانستم که روی آن فشار می دهم. از آنجا که بسیار سبک است ، تایپ کردن تجربه ای بسیار دلپذیرتر است زیرا هیچ خستگی از انگشت ندارم. من کمی SC2 نیز بازی می کنم ، و من به بازی های RTS به قرمزها رای می دادم زیرا ساختن کلیدهای میانبر آسانتر است.

براون:
این اولین سوییچ من بود که تاکنون خریدم. آن را نپسندیدم. نیمی از تاکتیک های بلوز و نیمی خطی است بنابراین فقط عجیب است. اگر مجبور به پرداخت 100 دلار برای سوئیچ قهوه ای شوم ، ترجیح می دهم روی یک گنبد لاستیکی تایپ و بازی کنم. این احساس سیری داشت و نمی دانم عجیب است. باز هم ، این نظر من است.

بلوز:
این مورد محبوب من از همه آنها است. تایپ کردن روی این صفحه کلید بسیار خوشحال کننده است زیرا تاکتیکی در هنگام تایپ کردن بازخورد خوبی به من می دهد در حالی که قرمزها برای تایپ خیلی خسته کننده بودند. اگر به سختی بازی FPS ، دوباره 100٪ ، به دلیل دلایلی که در بالا گفته شد ، سیاه پوستان می شوم. اما از آنجا که بلوز احساس لامسه خوبی دارد ، در حالی که من بازی BF3 را نیز انجام می دهم ، احساس خوبی دارد. من 50٪ بازی و 50٪ وب / گپ انجام می دهم ، بنابراین این صفحه کلید مورد علاقه من است. تنها نکته این است که این چیز بسیار بلند است. اگر در حال تایپ کردن بر روی آن هستید ، به آن عادت می کنید اما اگر همسر یا یک شخص مهم دیگری دارید که از رایانه شما استفاده می کند یا در اطراف شماست ، خیلی سریع اذیت می شوید.

واضح است ، اگر به دنبال خرید کیبورد مکانیکی هستید ، نوع سوئیچ های مورد استفاده یکی از تصمیمات مهمی است که شما باید تصمیم بگیرید. اگر یک یا چند نفر از دوستان شما دارای صفحه کلید مکانیکی هستند ، ایده خوبی است که قبل از انتخاب نهایی ، از آنها استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که هیچ چیز نمی تواند صاحب آن باشد و آن را در یک بازه زمانی طولانی تر بازی کند تا واقعاً تصوری از تفاوت آن را در تجربه بازی شما ایجاد کند. اکثر علاقه مندان به بازی در طی چندین سال چندین نوع مختلف را امتحان می کنند و یکی از بهترین آنها را می یابند.

مزایا و معایب کیبوردهای بازی مکانیکی
خرید کیبورد کامپیوتر بیایید یک گارد را در قدرت اصلی بدست آوریم و دوست نداریم گیمرها به داشتن یک صفحه کلید مکانیکی وصل شوند.

مزایای:
پاسخ درجه بازی. به طور کلی ، کیبوردهای مکانیکی پاسخ لمسی بیشتری نسبت به انواع دیگر کیبوردها (حتی صفحات صاف) دارند. از ارزش داشتن تاکتیکی ذاتی با هر مطبوعات اصلی نمی توان غافل شد. بخشی از بهترین در بازی انتخابی شما ، ایجاد حافظه عضلات برای ترکیب های بهینه و بیشترین استفاده از دستورات کلیدی است. تصور می شود که کلیدهای مکانیکی کلید به این پیشرفت کمک می کنند. علاوه بر این ، بیشتر کیبوردهای مکانیکی دارای فن آوری ضد اشباع داخلی هستند (شبح کیبورد وقتی است که به دلیل عدم توانایی پردازش کلیدهای کلید همزمان یک یا چند کلید از بین می روند) به گیمرهای سریع تبدیل می شود که نیاز دارند سریعترین دستورات را اجرا کنند. امکان حفظ یک APM بالا را برای آن دسته از گیمرهای RTS که در آنجا هستند تسهیل می کند.
طول عمر . بیشتر صفحه کلیدهای مکانیکی حدود 10 برابر بیشتر از صفحه کلید معمولی هستند. Cherry MX سوئیچ ها دارای چرخه عمر 50 میلیون ضربه کلید هستند. کلیدهای دم WASD به زودی از بین نمی روند! کاربران سنگین خوشحال خواهند شد که این صفحه کلیدها چه مدت در تست زمان و استفاده ایستاده اند. از آنجا که کلیدها مکانیکی هستند ، تمیز کردن یا تعویض آن آسان است. سوئیچ خمیده یا کلید گمشده می تواند بدون نیاز به خرید یک کیبورد کاملاً جدید جایگزین شود.
تجربه رضایت بخش بسیاری از افراد فوراً عاشق احساس صفحه کلید مکانیکی می شوند. آنها ادعا می کنند نه تنها بازی بهتر است ، بلکه تایپ کردن در مورد هر چیز به تجربه ای ارزشمندتر تبدیل می شود. تأیید هر کلید عملی شده چیزی است که یک شخص باید آن را تجربه کند تا کاملاً از آن قدردانی کند. علاوه بر این ، روند تایپ کردن روی یک صفحه کلید مکانیکی می تواند به حداقل رساندن مقادیر ، به ویژه اگر یکی از سوئیچ های مورد علاقه توسط تایپیست ها را انتخاب کنید که قبلاً به آنها اشاره کردیم ، انتخاب کنید. در مورد اینکه کلید را فشار داده یا خیر ، خود را تردید می کنید ، کم کم آن شخصیت ها را تایپ می کنید. برای ارسال مجدد با گذرواژه کمتر هول کنید!
معایب:
هزینه. دو راه در اطراف این یکی وجود ندارد. صفحه کلیدهای مکانیکی با کیفیت بالا ، برچسب قیمت سنگینی را فرمان می دهند. بودجه قطعات ، نیروی کار و بازاریابی همگی در هزینه این کارهای مهندسی ریز تنظیم شده است.
تجربه نه چندان رضایت بخش. آنهایی که در آنجا وجود دارند فقط احساس صفحه کلیدهای دیگر را نسبت به نوع مکانیکی ترجیح می دهند. همچنین ، برخی از افراد تحقیقات خود را انجام نمی دهند (برخلاف خوانندگان بی سیم ما) و در نهایت خرید یک صفحه کلید مکانیکی با سوئیچ های اشتباه را انجام می دهند. شاید آنها تابلوهایی را با کلیدهای خنثی خریداری کرده اند و هر وقت که به دیوانگی تایپ می شوند ، هیئت مدیره خود را با سوئیچ های کلیدی (یا هر کس دیگری که در مجاورت آن است در نزدیکی خود قرار دهند) خراب می کنند. یا شاید آنها گاه به گاه تایپ کردن سنگین انجام دهند و به طور تصادفی یک صفحه کلید با سوئیچ های سیاه بدست آورند.
غیر قابل حمل صفحه کلیدهای مکانیکی سنگین تر و محکم تر از کیبوردهای معمولی هستند و اگرچه خوب است که از صفحه کلید در هنگام آن لحظه های شدید جلوگیری کنید ، افرادی که قابلیت حمل ارزش را دارند از این ویژگی بهره مند نمی شوند.
مقاوم در برابر نشت نیست . این ناحیه ای است که کیبوردهای غشایی کیبوردهای مکانیکی را از بین می برند. مطمئناً برای افرادی که غالباً در منطقه بازی خود غذا و نوشیدنی دارند و مستعد تصادف هستند ، بسیار مهم است. کیبوردهای مکانیکی دارای رابط درزگیر بین کلیدها و کلیدهای مکانیکی نیستند و یک ریختگی خوب معمولاً مرگ یک صفحه کلید مکانیکی وفادار است.
آیا باید یک صفحه کلید مکانیکی بازی خریداری کنید؟
اگر قصد خرید یکی از رایانه های شخصی را دارید که از آن زیاد استفاده نمی کنید ، یا یک بازیگر بسیار سبک هستید که به دنبال سرمایه گذاری زیادی در صفحه کلید نیستید ، نیازی به خرید آن ندارید. . این یک صفحه کلید ایده آل نیست که بتواند با رایانه لوحی یا لپ تاپ در آن کار کند.

برای گیمری که به عملکرد آنها اهمیت می دهد یا فقط می خواهد تجربه محاسبات خود را بالا ببرد ، مطمئناً نمی توانید اشتباه کنید. اکثر مبدل های صفحه کلید مکانیکی طرفداران را خراب می کنند و هرگز به روش های قدیمی خود برنمی گردند. در صورت آماده بودن برای گرفتن شیرجه ، ما یک مقاله مروری گسترده درباره برخی از بهترین کیبوردهای بازی داریم.

آخرین مطالب