راهنمای خرید سینک و شیر آلات

شیر و سینک آشپزخانه مناسب می تواند یک لمس کامل باشد - نه فقط با نگاه عالی ، بلکه در آسان تر کردن زندگی در آشپ

توسط MINERALNEWS در 6 اسفند 1398

شیر و سینک آشپزخانه مناسب می تواند یک لمس کامل باشد - نه فقط با نگاه عالی ، بلکه در آسان تر کردن زندگی در آشپزخانه شما. سینک شما یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه شماست زیرا هر روز از آن استفاده می کنید.
انتخاب شیر یا میکسر با توجه به تعداد اتمام های موجود دشوارتر می شود ، بعلاوه انواع شیر یا میکسر نیز وجود دارد. سر یا دستگیره شیر می تواند تک اهرم ، کراس اوور ، اهرم دوتایی یا فقط یک طرح ساده "دستگیره" باشد. با تشکر از اندازه ها و سبک های مختلف موجود ، اکنون به اندازه کافی خوشبخت هستیم که می توانیم یک سینک ظرفشویی و دسته کوچک موسیقی جاز را انتخاب کنیم که مکمل هر آشپزخانه است.
بنابراین ، چه بخواهید چیزی سنتی و کلاسیک باشد و چه چیزی مدرن تر و پرطرفدار تر ، این مجموعه انواع اشکال ، سبک ها و حتی رنگ های مختلف را ارائه می دهد تا علاوه بر ایده آل به آشپزخانه شما تبدیل شود.
تصویر
تمام می شود
سرامیک - سینکهای سرامیکی به دلیل ساخت مقاوم و مقاوم در برابر حرارت ، محبوب ترین گزینه برای خانه ها هستند. آنها به راحتی تمیز می شوند و در رنگ ها ، شکل ها و سبک های متنوعی قرار می گیرند
استیل ضد زنگ - سینک خوب و شیرهای آب از جنس استنلس استیل با دوام و کاربردی بوده و از نظر هزینه کم و نصب آن آسان است. ظاهر تمیز و خنثی آنها به آنها اجازه می دهد تا به راحتی در طراحی هر آشپزخانه قرار بگیرند.
گرانیت - سینک های گرانیتی از گرما ، خراش ، تراشه و لکه برداری نسبت به انواع دیگر برخوردار بوده و در رنگ های متنوعی قرار می گیرند.
کروم - شیپور خاموشی های کروم پایان زیبایی دارند اما حفظ درخشش آنها دشوار است.
برنجی - شیرهای برنجی برای کشوری که به دنبال خانه است مناسب است و می تواند به یک ویژگی اصلی آشپزخانه شما تبدیل شود.
برس ، مات و ساتن - شیپور خاموشی ، مات و ساتن دارای یک براق و براق است تا زیبایی خاصی به آشپزخانه شما ببخشد.
تصویر
تعداد کاسه ها
کاسه منفرد - در صورت عدم شستشوی زیاد ، یک کاسه سینک تنها مفید است ، به عنوان مثال ، اگر ماشین ظرفشویی دارید. آنها دارای زهکشی یکتایی هستند و می توانند به اشکال مختلفی در بیایند.
یک و نیم کاسه - با داشتن یک کاسه بزرگ برای شستشوی اصلی و یک کاسه جانبی کوچکتر ، داشتن یک و نیم کاسه به شما این امکان را می دهد تا قبل از شستن ظرف ها و یا مایعات را داخل کاسه کوچکتر و بدون بزرگتر شدن ظرف بشویید. کاسه کثیف.
Double Bowl - داشتن دو کاسه به شما امکان شستشو و شستشو همزمان را می دهد تا در صورت داشتن شستشوی بیشتر ، فرایند شستشو را تسریع کنید.
تصویر
موارد اضافی
Pout Out Spout - شبیه به یک دوش ، چشمه بیرون کشیدن به شما امکان می دهد دقیقاً دقیقاً جایی را که جریان آب می رود کنترل کنید. برای شستشو و شستن مواد غذایی بی نظیر است

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن