راهنمای خرید تهویه آشپزخانه

هر نوع طراحی جامد آشپزخانه باید شامل یک سیستم تهویه برای کنترل دود ، گریس و بو از پخت و پز باشد. مایکروویو بی

توسط MINERALNEWS در 4 اسفند 1398

هر نوع طراحی جامد آشپزخانه باید شامل یک سیستم تهویه برای کنترل دود ، گریس و بو از پخت و پز باشد. مایکروویو بیش از حد دامنه در بسیاری از خانه ها یک گزینه رایج است ، اما معمولاً به خارج منتقل نمی شود. مایکروویو OTR می تواند مفید باشد ، اما تهویه مناسب آنها نیست.

اگر آشپزی stovetop زیادی ، سرخ کردن ، یا پخت و پز wok را انجام دهید ، به سیستم تهویه نیاز دارید که به خوبی و به اندازه کافی قدرتمند باشد تا کار را انجام دهید.

ما با راهنمای خرید تهویه آشپزخانه ما فرایند را ساده کرده ایم. در این مرور مفصل ، ما 6 مرحله مهم برای اطمینان از موفقیت در هنگام خرید بعدی خود را برای شما ارائه خواهیم داد. حتماً این راهنما را قبل از رفتن به فروشگاه بخوانید!

فهرست
بررسی اجمالی
دوباره گردش در مقابل تهویه مجاری
طراحی ها و سبک های تهویه
محاسبه CFM مورد نیاز
شرایط و ویژگی های تهویه
چگونه گزینه ها را مقایسه کنیم - بهترین مدل را برای نیازهای خود پیدا کنید
افکار نهایی
بررسی اجمالی
راهنمای خرید تهویه - بررسی اجمالی - سوئیت آشپزخانه با هود دودکش

انواع هود و سبک های مختلفی وجود دارد که می توانید با بسته های مختلف و سطح قیمت از بین آنها انتخاب کنید. اگر در حال ساختن آشپزخانه جدید هستید یا به طور گسترده ای موجود خود را نوسازی می کنید ، مشاوره با سازنده یا پیمانکار خود می تواند به شما در انتخاب سطح مناسب و طراحی مناسب برای نیازهای شما کمک کند. یک کاپوت با قدرت زیر به طور موثری دود و بو را از آشپزخانه شما خارج نمی کند و یک هود بیش از حد استفاده خوبی از پول شما نخواهد بود!

هودها از 49 دلار تا 1200 دلار و بیشتر قیمت خواهند داشت. لازم نیست بیش از 400 دلار هزینه کنید تا یک هدیه بگیرید که بدون شکسته شدن بانک ، کار بزرگی در بیشتر آشپزخانه ها انجام می دهد. بیشتر مشتریان بین 159 تا 599 دلار برای یک هود برای خانه خود هزینه می کنند ، اما شما می توانید بسته به نیاز و بودجه خود هزینه های بیشتری هزینه کنید.

در ابتدا ، تفاوتهای بین هودهای دور تا دور ductless یا چرخشی و هودهای مجرای مورد بحث را بررسی خواهیم کرد.

دوباره گردش در مقابل تهویه مجاری
معامله با Ductless چیست؟
گزینه های دیگری برای تهویه مطبوع در خارج از خانه وجود دارد که می تواند در خانه های مسن تر استفاده شود که دارای تهویه بیرونی نباشند و یا شرایطی که نصب کارخانجات لازم دشوار یا گران باشد. یک هود بدون داکت نیاز به کار مجرای ندارد - آنها هوا را از طریق فیلترها اجرا می کنند و سپس آن را دوباره به داخل اتاق می فرستند. به این نوع هود ها که در گردش هستند نیز گفته می شود .

هودهای قابل تبدیل با تغییر موقعیت ترشحات هوای داخلی در داخل هود می توانند به عنوان یک هود بدون داکت یا یک هود تهویه نصب شوند و یا با اضافه کردن مجرای به بیرون یا اضافه کردن فیلترها برای نصب بدون چربی. فیلترها و سایر قطعات تبدیل نشده ductless معمولاً جداگانه فروخته می شوند.

به طور کلی ، هودهای برد بدون داکت بهتر از هیچ چیز نیستند. در صورت عدم وجود مجرای موجود ، نصب آنها ارزان تر است و در نتیجه نصب انعطاف پذیر تری ارائه می دهند. با این حال ، آنها هوا و همچنین یک هود هواگیر را "شسته" نخواهند کرد - بنابراین بوها ، دود ، گرما و رطوبت احتمالاً طولانی می شوند. فیلترهای ذغال قطعاً به کیفیت هوا کمک می کنند ، اما از نظر عملکرد آنها هیچ جای نزدیکی با یک مونتاژ تهویه ندارند.

هودهای طاقدار یا داکت شده
یک هود با محدوده مجرای هوا معمولاً از طریق یک دیوار یا سقف هوا را به بیرون منتقل می کند. همانطور که از نام آن پیداست ، این نوع تهویه نیاز به نصب مجرای کار دارد - و بسته به نوع طراحی آشپزخانه شما ، این می تواند یک فرایند گران باشد. شما همچنین باید در نظر داشته باشید که چگونه طول کارخانجات و هرگونه چرخش یا آرنج می تواند بر کارایی سیستم تهویه شما تأثیر بگذارد (در مورد این در بخش محاسبه CFM ما بیشتر بخوانید).

مگر اینکه زمینه HVAC قوی داشته باشید ، این یک سناریوی DIY برای شما نیست! قیمت نصب داکت کار بسیار متفاوت است زیرا عوامل زیادی در این امر دخیل هستند. مشاوره با یک متخصص HVAC همیشه توصیه می شود اگر شما یک کاپوت قابل حمل را در نظر بگیرید و می خواهید از هزینه های بالقوه سفارشی شده به منزل خود ایده ای بهتر داشته باشید. اگر کاپوت برد شما نزدیک یک دیوار بیرونی باشد یا خانه ای تک طبقه ای داشته باشید ، احتمالاً هزینه نصب آن کمتر از این است که هود برد شما نزدیک یک دیوار داخلی نباشد یا خانه شما دو طبقه باشد.

طراحی ها و سبک های تهویه
چندین تنظیم مختلف برای تهویه در اطراف اجاق گاز و آشپزخانه وجود دارد.
دریچه های Downdraft
راهنمای خرید تهویه آشپزخانه - محدوده downdraft - Broan 273603

دریچه downdraft معمولاً برای تهویه بنزین و پخت و پزهای برقی مورد استفاده قرار می گیرد و در جزایر و شبه جزیره قرار دارد که نصب تهویه سربار دشوار است. اینها معمولاً دارای یک دریچه بازشو در داخل پیشخوان است که در حدود 3 "عرض 30" / 36 "عرض دارد تا با عرض دستگاه مطابقت داشته باشد.

مونتاژ دمنده در زیر پیشخوان در برابر دیواره پشتی کابینت قرار دارد. دریچه تقریباً 7 اینچ از بالای ظرف بالا می رود تا دود ، بخار و گریس را ضبط کند و آن را به بیرون بفرستد. اینها معمولاً از طریق کف و سپس به خارج از پایین تخلیه می شوند. این کارآمدترین راه برای تهویه از زمان بالا رفتن دود و گرما نیست ، بنابراین هم موقعیت دریچه (در کنار و نه بالاتر از اجاق گاز) و هم مجرای کار (که باید هوا را به سمت پایین و به جای بالا و بیرون بکشاند) نیست. ایده آل.

دامنه Downdraft با یک دریچه downdraft داخلی بسیار محبوب است ، اما امروزه گزینه های بسیار کمی در بازار وجود دارد و به زودی ممکن است کاملاً ناپدید شوند. اگر به دنبال جایگزینی دامنه downdraft هستید ، گزینه های شما عبارتند از:

با یک سیستم تهویه پاپ آپ مستقل به آشپزخانه تبدیل شوید - دریچه های مستقل downdraft به هواکش و قسمت های دیگر به فضای زیر کابینت شما نیاز دارند و می توانند 1000 دلار قیمت داشته باشند. بسته به منطقه ممکن است جایی برای اجاق گاز و مونتاژ دمنده وجود نداشته باشد که در زیر پیشخوان ها قرار بگیرد. ممکن است مجبور باشید اجاق دیواری را در جاهای دیگر نیز نصب کنید.

یک هود محدوده خنثی یا چرخشی را نصب کنید - اگر هزینه نصب مجرای جدید از طریق دیوار یا سقف هولناک باشد ، این بهترین گزینه خواهد بود. شما می توانید محدوده downdraft خود را با طیف وسیعی از انتخاب خود جایگزین کنید و هنوز هم تصفیه هوا داشته باشید.

یک هود برد تهویه نصب کنید - بهترین گزینه در کل ، به ویژه برای دامنه های طرفدار یا افرادی که اغلب طبخ می کنند ، اما همچنین می تواند گرانترین باشد.

هودهای محدوده زیر کابینت
راهنمای خرید تهویه آشپزخانه - در زیر کابینت - لوازم خانگی GE JVX5305SJSS

کاپوت های محدوده زیر کابینت به کابینتی بالاتر از محدوده ای که به آن متصل هستند نیاز دارند. آنها را می توان مستقیم از پشت یا از طریق کابینت بیرون بکشید. این سبک همچنین معمولاً به عنوان مبدل یا چرخشی در دسترس است. این هودهای برد کم حجم و بسیار پرطرفدار هستند و این سبک از هود تمایل دارد که کمترین قیمت را در دسترس داشته باشد. برخی از آنها همچنین به سبک سایبان "Hood Range Hood" موجود است که بزرگتر است و به اندازه آن با کابینت ترکیب نمی شود. قیمت آنها می تواند 50 دلار باشد ، اما بیشتر آنها حدود 150 دلار و بالاتر هستند.

هودهای ساخته شده در محدوده پنهان شده در زیر روکش کابینتی ، "بسته های قدرت" یا "درج" نامیده می شوند و معمولاً در محدوده 400 دلار + هستند.

هودهای دودکش
راهنمای خرید تهویه آشپزخانه - هود دودکش Zephyr ZSAE30DS

انواع هودهای سبک دودکش را می توان در سبک های دیواری و مونتاژ جزیره مشاهده کرد. آنها دارای یک پایه گسترده و یک محفظه تزئینی طولانی یا "گردن" یا دودکش هستند. آنها را می توان از طریق یک دیوار یا از طریق پشت بام تخلیه کرد. برخی از هودهای دودکش را می توان به کار با خاموش تبدیل کرد. این مدل ها به طور معمول با قیمت 500 دلار برای سبک های دیواری شروع می شوند. سبک ها شامل یک پایه هرمی شکل شعاعی ، پایه های مسطح و سایبان های منحنی مدرن هستند که از شیشه ساخته شده اند.

انواع هودهای دیواری
هودهای برد دیواری را بدون پشتیبانی از کابینت بالا می توان به دیوار نصب کرد. اینها معمولاً هودهای سبک دودکش با پایه شعله دار هستند. پایه گسترده تر پوشش بهتری از منطقه cooktop ارائه می دهد و جذابیت زیبایی شناختی متفاوتی دارند. آنها معمولاً در پشت سر خود از یک دیوار بیرونی دریچه می کنند ، و طرف مقابل دیوار ناتمام است. آنها با قیمتی در حدود 500 دلار شروع می کنند و مدلهای با کیفیت بالاتر و قیمت بالاتر از 1000 دلار و بالاتر دارند. بسیاری از هودهای حرفه ای از هودهای دیواری هستند.

هودهای محدوده جزیره
راهنمای خرید تهویه آشپزخانه - هود جزیره - Zephyr ZRME36DS

هودهای دامنه جزیره به گونه ای طراحی شده اند که از یک جزیره یا شبه جزیره عبور کنند و در آنجا هیچ دیوار یا کابینی برای پشتیبانی از آنها وجود نداشته باشد. آنها هودهایی به سبک دودکش هستند و معمولاً از طریق پشت بام تخلیه می شوند. آنها ممکن است از شیشه ، مس و سایر مواد منحصر به فرد برای افزودن استعدادی سبک برخوردار باشند. آنها از هر طرف به پایان رسیده و از گزینه های نصب شده در دیوار گران تر هستند و از حدود 1000 دلار شروع می کنند.

هودهای محدوده حرفه ای
راهنمای خرید تهویه آشپزخانه - هود دامنه حرفه ای - نصب دیواری Zephyr AK7536BS

این کاپوت ها از نظر ظاهری تجاری ساخته شده اند و معمولاً نسبت به سایر کاپوت های دیگر قدرت بیشتری دارند. افزایش قدرت مورد نیاز است به درستی بیرون ریختن Btu جهت بالاتر از محدوده گاز حرفه ای . آنها ممکن است به سبک دودکش یا یک سایبان سایبان گسترده ای بیابند که بزرگتر و نمایشی تر از اکثر مدل های زیر کابینت است.

آنها در حالت نصب دیوار یا گزینه های نصب کابینت قرار دارند. اصطلاح "هود محدوده حرفه ای" طیف گسترده ای از سبک ها و گزینه های هود را پوشش می دهد که ویژگی اصلی تهویه قوی تر آن ، معمولاً حداقل 600 CFM است. آنها معمولاً حدود 800 دلار و بالاتر هستند.

محاسبه CFM مورد نیاز
CFM یا پاهای مکعب در هر دقیقه ، سرعت و سرعت هوای سیستم هوای شما را اندازه می گیرد. روش های مختلفی برای فهمیدن میزان CFM مورد نیاز بر اساس دامنه خود وجود دارد:

BTU های مشعل گاز: 100 CFM برای هر 10،000 BTU. به عنوان مثال ، یک محدوده گاز 40000 BTU یا اجاق گاز نیاز به یک کاپوت 400 CFM دارد.

سطح پخت و پز خطی: 100 CFM در هر پای سطح خط پخت. اجاق گاز شما چقدر گسترده است؟ اجاق گاز معمولی 30 اینچی بر اساس این اندازه گیری به 250 CFM نیاز دارد.

عوامل دیگر:

هودهای جزیره ای نیاز به CFM اضافی برای پیش نویس متقاطع دارند - بنابراین اندازه گیری پای خطی باید 150 CFM در هر پا خطی باشد تا 100. 100 CFM دیگر را برای یک گاز حرفه ای اضافه کنید.

اگر به ندرت از گرمای زیاد در اجاق گاز خود استفاده می کنید (برای مثال ، برای سرخ کردن wok) ، یک هود با CFM پایین تر ممکن است برای نیازهای شما خوب باشد.

ارتفاع هود ایده آل بالاتر از سطح پخت و پز متفاوت است - معمولاً 24-32 "بیش از یک سطح پخت و پز برقی و 26-32" برای یک سطح پخت و پز گاز (تا 36 "اگر این یک دامنه حرفه ای با خروجی BTU بالا باشد). برای هر 3" با افزایش فاصله ، باید 100 CFM دیگر اضافه کنید.

اگر به یک هود بیش از 400 CFM احتیاج دارید ، در نظر بگیرید که به یک فن منبع تغذیه ، دمپر موتوری یا مکانیسم دیگری برای سوزاندن هوای آرایش از بیرون نیاز دارید. ما در مورد شرایط هوایی آرایش بیشتر در زیر در بخش شرایط و ویژگی ها بحث می کنیم

طول کارگردانی عامل دیگری است - مجاری بیشتر و خم شدن بیشتر در این مجاری همچنین به میزان قدرت شما نیاز دارد. به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که هر پا از مجرای کارایی تنها 3٪ از عملکرد هواکش هود شما را کاهش می دهد و برای هر آرنج در خط 10٪ دیگر. اگر یک کاپوت با 200 CFM داشته باشید و آن را با فشار 10 فوت کار مجرای با یک آرنج فشار دهید ، قدرت مؤثر هود به حدود 120 CFM کاهش می یابد.

این فقط یک مثال زشت است ، اما می توانید از این واقعیت قدردانی کنید که خطوط و آرنج های مجرای طولانی مطمئناً باعث کاهش CFM موثر خواهند شد. فرمول های بسیار پیچیده ای وجود دارد که می توانید از آنها برای تعیین آمار دقیق استفاده کنید ، اما احتمالاً بهتر است در صورت تمایل به اطمینان از انتخاب بهترین هود برد برای نیازهای خود ، با یک پیمانکار حرفه ای مشورت کنید.

راهنمای خرید تهویه آشپزخانه - نمونه هود زیر کابینت

شرایط و ویژگی های تهویه
علاوه بر CFM ، در اینجا اصطلاحات دیگری وجود دارد که باید هنگام انتخاب هود برد یا سیستم تهویه دیگر ، به ترتیب حروف الفبا ذکر کنید.

دمنده

پنکه ای که هوا را به داخل مجرای (یا از طریق فیلترها باز می کند و اگر یک هود چرخشی باشد به داخل آشپزخانه برگردد). آنها معمولاً در هود قرار دارند ، اما برای عملکرد آرام تر می توانید به دنبال دمنده هایی در مجرای خود یا خارج از محل که مجرای خاتمه یافته است ، بگردید.

دمپر

از خاموش شدن هوا در هنگام خاموش بودن فن جلوگیری می کند. می توان از دمپرهای موتوری در هودهای دریچه ای بیش از 400 CFM برای تأمین هوای آرایش در هنگام روشن بودن دستگاه استفاده کرد.

ساخت و ساز

این لوله کشی یا ماده ای است که برای انتقال هوا از هود شما به خارج استفاده می شود. استفاده از اندازه مناسب مجرای و نصب صحیح آن باعث می شود هود شما بهتر و ساکت تر عمل کند. هرچه مجرا طولانی تر باشد ، از دمنده قوی تری نیز استفاده خواهید کرد.

فیلتر

بیشتر هودها دارای فیلترهای آلومینیومی برای گرفتن چربی از هوا هستند. این فیلترها را می توان به راحتی تمیز کرد و باعث افزایش راندمان هود می شود. کاپوتهای داکتال برای گرفتن دود و بو و جلوگیری از ارسال مجدد آنها به داخل اتاق ، به فیلتر دیگری احتیاج دارند - فیلترهای زغال سنگ یک گزینه است. لازم است که این فیلترهای ثانویه به صورت دوره ای تغییر کنند تا هود به درستی کار کند.

سنسور گرما

برخی از هودها دارای ترموستات هستند که در صورت تشخیص بالاتر از حرارت معمولی ، هود را با سرعت بالا روشن می کند.

درج هود و بسته های برق

این بخش ها و کنترل های عملکردی هستند که می توانند در محفظه ای از هود سفارشی که برای مطابقت با کابینت های آشپزخانه شما طراحی شده است ، نصب شوند. این امر معمولاً به خرید و نصب آستر هود نیز نیاز دارد.

راهنمای خرید تهویه آشپزخانه - درج هود و پاورهای قدرت - درج طرفدار Broan RMIP45

روشنایی

هودها همچنین روشنایی را برای سطح آشپزی و پیشخوان اطراف آن فراهم می کنند. به طور معمول نور هالوژن یا LED را می بینید ، و بعضی از هودها ممکن است در نورپردازی کار بهتر از سایرین باشند. بیشتر هودها حداقل دو تنظیم روشنایی را ارائه می دهند. لامپ های رشته ای کمتر متداول هستند. چراغ هالوژن تمایل به گرم شدن بیشتر از LED ها در هنگام روشن ماندن برای مدت طولانی و از نظر مصرف انرژی کمتری است - اگر قصد دارید از چراغ دامنه خود برای روشنایی مکمل آشپزخانه استفاده کنید یا آن را به عنوان یک چراغ شب بگذارید ، LED ها ممکن است گزینه بهتری باشند. . در غیر این صورت این یک پرت کردن است - فقط کافی است نور را در فرد بررسی کنید تا ببینید که چه میزان نور روشن است و چه رنگی دارد.

هوای آرایش

هر زمان که یک هود محدوده در حال کار باشد ، فشار هوا از خانه شما خارج می شود و باید تعویض شود. هوا از طریق ترک ها و شکاف های موجود در دیوارها ، درها و غیره جایگزین می شود اما خانه های جدید بهتر از خانه های قدیمی تر عایق بندی شده و از هوا محکم تر هستند ، بنابراین شما به یک حرفه ای نیاز دارید تا بتواند جایگزینی هوا را به درستی برنامه ریزی کند و سیستمی مناسب برای خانه شما بسازد. در رهنمودهای مجاز تعیین شده توسط ایالت شما یا دولت فدرال است. قاعده کلی پذیرفته شده این است که هر هود با 300 CFM یا بیشتر به هوای آرایش احتیاج دارد ، اما لزوماً در همه خانه ها اینگونه نیست. کیت های لوازم آرایشی از اکثر تولید کنندگان تهویه هوا و تهویه هوا در دسترس هستند و فراهم آوردن مقدار صحیح هوا آرایش برای خانه شما آسان تر است.

کلاه بام

درپوش پشت بام به پشت بام منزل شما متصل می شود و همان کار کلاه دیواری را انجام می دهد. درپوش سقف به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان می دهد مستقیم از پشت بام خانه خود سوار شوید. این روش تهویه چندان کارآمد نیست و معمولاً در صورتی استفاده می شود که تنها راه رسیدن به بیرون با مجرای شما باشد.

پاشیدن

ناحیه معکوس در اطراف لبه سایبان یک هود محدوده که بخاری را جمع می کند تا فن بتواند آنها را خسته کند. در حالت ایده آل باید حداقل 1 "عمق داشته باشد.

فرزندان

این یک اندازه گیری از میزان سر و صدای یک هود یا سیستم تهویه است. هرچه امتیاز سونی پایین تر باشد ، هود آرام تر خواهد بود. تهویه مناسب می تواند بر میزان نویز تأثیر بگذارد: دمنده های درون خطی یا یک دمنده خارجی می توانند نویز عملکرد را کاهش دهند.

1 تخته سنگ، = 28 دسی بل (زمزمه)

2 سون = 38 دسی بل

3 سون = 44 دسی بل (برگهای زنگ زدگی یا موسیقی نرم)

4 سون = 48 دسی بل

6 عدد = 54 دسی بل (یک دفتر آرام)

7 سون = 56 دسی بل

8 سون = 58 دسی بل

9 سون = 60 دسی بل (مکالمه عادی)

10 سون = 62 دسی بل

از آنجا که 60 دسی بل در مورد میزان صدا است که یک مکالمه صورت می گیرد ، گویا در اطراف آن سطح مزاحم خواهد بود. با این حال ، اگر هود دریچه تنها هنگام اجرای تنظیمات "زیاد" یا "تقویت" به آن میزان نویز برسد ، باید برای مقادیر نسبتاً کوتاهی در آن سطح قدرت کار کند.

درپوش دیواری

درپوش دیواری یک کلاه انتهایی برای مجاری است که به دیواره خارجی منزل متصل است. یک درپوش دیواری مناسب برای جلوگیری از وارد آمدن ایرادات و پرندگان از مجرای و یک فلاپ پر از فنر که به شما امکان خروج هوا را می دهد اما نزدیک است تا از ورود هوای خارج از منزل به داخل منزل شما جلوگیری کند.

راهنمای خرید تهویه آشپزخانه - درپوش دیواری با مایع پس زمینه - Broan 641

چگونه گزینه ها را مقایسه کنیم - بهترین مدل را برای نیازهای خود پیدا کنید
راهنمای خرید تهویه آشپزخانه دیواری هود دودکش

آیا یک هود بدون داکت یا تهویه مناسب در محدوده 49 تا 129 دلار مناسب شماست؟ این مدل ها به طور معمول 160-200 CFM ارائه می دهند و دارای نورپردازی کار هستند. دریچه های چرخشی در این بازه قیمتی کار بزرگی را برای تهویه و نگه داشتن هوا در آشپزخانه شما تمیز و بدون بو انجام نمی دهند. هود در این محدوده قیمت ، کار منصفانه ای را برای تهویه انجام خواهد داد ، مادامی که برای رسیدن به خارج ، مجبور نشده است بسیاری از مجرای کار را تحت فشار قرار دهد. اجاق های مایکروویو OTR یک کار مشابه تهویه و روشنایی را انجام می دهند.

اگر هود را فقط در هنگام سوختن نان تست یا در صورت لزوم کاملاً ضروری روشن کنید ، یک هود ارزان قیمت یا OTR در آشپزخانه شما خوب به نظر می رسد و نیازهای شما را تأمین می کند. اگر به دنبال عملکرد بهتر ، روشنایی بهتر و عملکرد آرام تر هستید - یا ظاهر یک هود دودکش یا سبک جایگزین دیگر را می خواهید ، باید کمی آن را بالا برید!

قدرت فن یکی از مهمترین مواردی است که هنگام خرید کاپوت باید در نظر بگیرید. محل نصب و میزان سنگ فرش به شما کمک می کند تا میزان توان مورد نیاز خود را تعیین کنید. هر پا از داکت و هر آرنج ای که فن مجبور به عبور هوا می شود بر روی کارآیی هود شما تأثیر خواهد گذاشت!

اگر به طور کلی آشپزی اجاق گاز را به طور کلی انجام می دهید ، ممکن است به یک هود بیش از 300 CFM احتیاج داشته باشید ، اما به خصوص برای …

هم بزنید سرخ کردن

آشپزی ووک

غلیان

آرایش سیستم های هوا توسط قانون در برخی موارد نیاز است، بنابراین با ساز و یا پیمانکار خود مشورت برای تعیین اینکه آیا این مورد نیاز است.

نورپردازی عامل دیگری است. نوع (هالوژن یا LED) و محل قرارگیری لامپ ها می تواند بر میزان روشنایی و تأثیر کلی تأثیر بگذارد. LED ها معمولاً در رده های قیمت بالاتر روی کاپوت ها مشاهده می شوند.

سطح صدا (پسران) مورد دیگری است. اگر هود هنگام پخت و پز و در بعضی مواقع هنگام غذا خوردن کار می کند ، می خواهید آن را در سطح قابل قبولی از سر و صدا اجرا کنید.

کنترل ها به چه صورت هستند؟ آنها کجا قرار می گیرند؟ سبک و عملکرد کنترل می تواند بر ظاهر و سهولت استفاده از هود برد شما تأثیر بگذارد. برخی از هودها همچنین دارای گزینه کنترل از راه دور هستند.

راهنمای خرید تهویه آشپزخانه - کنترل پنل هود محدوده

افکار نهایی
این چیزی است که شما باید قبل از ورود به فروشگاه بدانید:

اگر در حال تعویض کاپوت هستید ، باید بدانید که آیا هود قدیمی شما به بیرون منقل می شود یا دوباره به داخل آشپزخانه می چرخد. اگر خارج از منقل باشد:

آیا از داخل کابینت خارج می شود یا مستقیم از پشت کاپوت خارج می شود؟

تقریباً چقدر مجاری وجود دارد؟

اگر در حال ساخت یا بازسازی هستید ، باید از محل هود ، چیدمان مجاری و اندازه و سبک هود مورد نظر خود اطلاع داشته باشید.

شما همچنین نیاز به دانستن …

چقدر عرض باز است که کاپوت نصب شود

اجاق گاز چقدر گسترده است

بودجه شما برای این خرید

مهمترین ویژگی هایی که دوست دارید هود جدید شما از آن باشد ، از جمله سبک و نوع نصب (دیوار نصب شده ، جزیره نصب شده و غیره)

هنگامی که یک هود محدوده را تعویض می کنید ، چند فاکتور دیگر باید در نظر بگیرید ، مانند:

آیا باید دیوار قدیمی و یا درپوش سقف هود خود را تعویض کنید؟ درپوش قدیمی را بازرسی کنید و مطمئن شوید که فلاپر در حال کار است ، باز کنید تا هوای تهویه شده خارج شود و ببندد تا هوای بیرون وارد خانه نشود. یک درپوش دیواری بد می تواند بسیار ناکارآمد باشد.

آیا یک هود دور چرخشی دریافت می کنید؟ در نظر بگیرید یک مجموعه فیلتر اضافی را خریداری کنید تا در صورت نیاز به تغییر آنها را در دست داشته باشید.

خرید لامپ های سازگار را در نظر بگیرید - بیشتر هود ها با لامپ ها همراه نیستند.

مارک های مخصوص تهویه و همچنین مارک های لوازم خانگی وجود دارد. اگر به دنبال گرفتن یک مجموعه لوازم تطبیقی ​​هستید ، یک هود دامنه تطبیق را از همان برند در نظر بگیرید. مارک های تخصصی مانند XO Ventilation ، Zephyr و Broan برخی از فروشندگان برتر ما هستند که گزینه های زیادی را ارائه می دهند. شما می توانید این هودهای برندهای خاص را که از محدوده 200 دلاری شروع می شوند ، پیدا کنید ، زیرا Zephyr انتخاب های بسیار بالایی را در دامنه 1200 دلار + ارائه می دهد.

آنچه در اینجا می بینی را دوست داری؟ نسخه PDF رایگان این راهنمای خرید را بارگیری کنید و آن را با خود در هر کجا ببرید!

راهنمای معایب هود مخفی کم صدا - تهویه آشپزخانه
آیا می خواهید در مورد خرید لوازم بیشتر بدانید؟
برای بارگیری هر یک از راهنمای خریدار ما در انواع مختلف محصولات اینجا را کلیک کنید . این راهنماهای مصور 20 تا 30 صفحه طول دارند و با نکات عالی بسته بندی می شوند! شما ممکن است علاقه مند به راهنمای دامنه خریدار ما یا راهنمای خرید اجاق گاز دیواری برای ارتقاء لوازم خانگی باشید!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن