درمان ریزش موی آقایان

وقتی از خواب بیدار می شوید نگران کننده ترین صحنه ممکن دیدن تارهای  موی خودتان بر روی رخت خواب تان است؟دس

توسط MINERALNEWS در 18 فروردین 1399

وقتی از خواب بیدار می شوید نگران کننده ترین صحنه ممکن دیدن تارهای  موی خودتان بر روی رخت خواب تان است؟دستی بر سر می کشید و درکمال ناباوری لابه لای انگشتان دستان نیز پر می شود ار موهای ریخته شده ؟ چه احساسی به شما دست می دهد؟ قطعا با خود می گویید اگر یک هفته دیگر این داستان تکرار شود حتما کچل خواهم شد.خودتان را یک مرد بدون مو تصور کرده و بسیارناراحت می شوید وبه فکر چاره ای برای مقابله با ریزش مو می افتید.

ترس ازدست دان موهای تان می تواند منفی ترین انرژی ای باشد که پس از بیدار شدن از خواب دریافت کرده اید. ما در این مقاله به شما مثبت ترین انرژی ممکن را با ارائه طلایی ترین راهکار مقابله با ریزش مو درآقایان القا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

درمان قطعی و ۱۰۰ درصد تضمینی ریزش مو در آقایان

همانطور که حتما تا به حال شنیده اید پیش گیری بهتر است از درمان. قبل از اینکه راهکار طلائی درمان ریزش مو در آقایان را معرفی کنیم بهتر است به ۳ عامل مهم شروع ریزش مو در آقایان اشاره کرده و با توصیه هایی در راستای حل آنها مسئله ریزش مو را از ریشه درمان کنیم.

ریزش مو در آقایان عموما به  ۳ دلیل عمده  استرس ،کم خونی و یوبوست خود نمایی می کند، پس بهترین راهکار برای پیشگیری از ریزش مو، حفظ آرامش و خونسردی همراه با مصرف مواد غذایی خون ساز (کاهو، آب انار و آب زرشک ) و استفاده از مایعات به اندازه کافی می باشد.

اما گر بنا به هر دلیل ریزش مو مساله آزاردهنده این روز های شما و اطرافیان تان است،دیگر نگران نباشید. با راهکاری که در این مقاله خواهید آموخت قطعا کچل نخواهید شد.

روغن سیاه دانه، شگفت انگیز ترین داروی مقابله با ریزش مو در آقایان

درمان خانگی ریزش مو آقایان :محلول شگفت انگیز و طلایی مقابله با ریزش مو در آقایان که از ابتدای مقاله راجع به آن صحبت کردیم ، روغن سیاه دانه است.

روغن سیاه دانه محلول شگفت انگیز مقابله با ریزش مو

تصورش را هم نمی کردید که دانه های کوچک سیاه دانه قدرت این را داشته باشند تا انرژی مثبت این روزهای شما باشند؟

حتما می دانید که سیاه دانه  طعمی تلخ دارد و به عنوان ادویه در مواد غذایی به خصوص ترشیجات استفاده می شود.این دانه بومی جنوب غربی آسیاست و بیشتر به عنوان ضد انگل، ضد باکتری و مسهل استفاده می شود. اما این را نمی دانستید که می تواند محلول اعجاب انگیز مقابله با ریزش مو باشد. بد نیست این را هم بدانید که  نام های دیگر سیاه دانه، سیاه تخمه، سرنیچ سیاه، سنوخ سیاه، کمون اسود، شونیز، شونوز و کمون هندی است.

تحقیقات نشان داده است مواد معدنی و ویتامین های موجود در سیاه دانه در درمان دیابت، سل، بیماری های قلبی و عروقی، کم خونی ، میگرن  و یبوست مفید است. در واقع سیاه دانه به این دلیل محلول طلایی درمان ریزش مو شناخته می شود که می تواند درمانی برای ۳ عامل اصلی ریزش مو در آقایان باشد.  اسیدهای چرب ضروری فراوان موجود در سیاه دانه آن را به نوعی مواد غذایی ضد سرطان تبدیل کرده که در حفظ سلامت پوست و مو نیز مفید است.

نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای مقابله با ریزش مو

روغن سیاه دانه را می توان به روش های گوناگونی برای درمان ریزش مو استفاده کرد. از آن جهت روغن سیاه دانه را طلایی ترین روش مقابله با ریزش مو در آقایان میدانند که آنتی اکسدان های موجود در این روغنبا هورمون های رشد مو در مردان سازگار تر هستند. در ادامه روش های استفاه از این محلول شگفت انگیز را با هم مرور می کنیم.

روش اول:  ساده ترین روش ماساژ مستقیم روغن سیاه دانه است. برای این کار دو قاشق روغن را روی دست ها ریخته و با نوک انگشتان روی پوست سر ماساژ دهید. البته سعی کنید ماساژ در قسمت هایی که بیشتر دچار ریزش مو شده است، بیشتر باشد. سپس ست ها را از ریشه تا ساقه مو نیز بکشید. اجازه دهید نیم ساعت روغن روی وست سر بماند و سپس با شامپوی همیشگی خود شستشو دهید. تکرار این روش ۲ تا ۳ بار در هفته پیشنهاد می شود.

روش دوم: روغن سیاه دانه را می توان همراه با روغن های مفید دیگر نیز استفاده کرد. یکی از آنها روغن زیتون است. مقدار مساوی از هر روغن را مخلوط کرده و با انگشتان دست روی پوست سر ماساژدهید. تمرکز بیشتر در قسمت هایی باشد که بیشتر مو از دست داده است. بگذارید این محلول حدودا ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت روی سر تاان بماند و  سپس شستشو دهید. این روش نیز ۲ تا ۳ بار در هفته توصیه شده است. این روش برای افراد دارای موهای چرب بیشتر توصیه می شود. روغن زیتون می تواند برای درمان آسیب های مو و درمان موخوره نیز موثر باشد.

روش سوم:  ترکیب روغن سیاه دانه با روغن نارگیل نیز در درمان ریزش مو بی نظیر عمل می کند. با ماساژ مخلوط این دو روغن روی پوست سر و ساقه مو فولیکول های موی شما تغذیه خواهند شد و ریزش موی شما نیز به بهترین شکل ممکن درمان می شود.این مخلوط برای موهای نرمال مفید است.

روش چهارم:  ترکیب روغن سیاه دانه و روغن کرچک نیز برای ریزش مو وتقویت تارهای مو موثر است. روغن کرچچک به عنوان تقویت کننده رشد مو شناخته شده است. روغن کرچک سرشار از مواد مهمی است که از نازک شدن موها جلوگیری کرده و با تغذیه موها، باعث افزایش رشد می شود.

روش پنجم مقداری عسل و روغن نارگیل و روغن سیاه دانه را باهم مخلوط کرده تا مخلوطی یک دست ایجاد شود. سپس مواد را روی پوست سر ماساژ دهید. وقتی کل پوست سر پوشیده شد، ریشه و ساقه مو ها رانیز آغشته کنید. سپس با یک حوله گرم بپوشانید تا بهتر عمل کند و پس ز ۳۰ دقیقه شستشو دهید. این مخلوط باعث نرم و ابریشمی شدن موها شده و از ریزش مو و آسیبدیدن آنها نیز جلوگیری می کند. همچنین مخلوط عسل و روغن سیاه انه را در یک لیوان حل کرده و میل کنید تا از خواص جلوگیری از ریزش موی آن بیشتر بهره ببرید

آخرین مطالب