دانلود کتاب از آمازون : معرفی چند کتاب برای دانلود از آمازون

«دیوید اتنبرو» مستندساز و تاریخ‌دان دارای شهرت بریتانیایی که بیشتر برای اجرای مستندهایی همچون «سیاره زمین» و «

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
«دیوید اتنبرو» مستندساز و تاریخ‌دان دارای شهرت بریتانیایی که بیشتر برای اجرای مستندهایی همچون «سیاره زمین» و «سیاره‌ آبی» شناخته میگردد , کتاب تازه خویش را با تیتر «یک معاش بر روی سیاره ما» فصل‌پاییز همین سال برای دانلود کتاب از آمازون منتشر میکند .

دانلود کتاب یک معاش روی زمین از آمازون

به نقل از ایران پیپر و به گزارش گاردین , «اتنبرو» کتاب «یک معاش روی زمین» را «بیانیه گواه» خویش تیتر دانلود کتاب از آمازون نموده است . این مستندساز در رابطه تکثیر کتاب نو خویش اعلام‌کرد : «این کتاب بعضی از وحشتناک‌ترین آسیب‌هایی که تا به امروز به وسیله انسان به دنیا فضای سبز وارداتی را به همراه خطرها بدون شوخی و حقیقی وواقعی که می تواند با ادامه فرآیند کنونی وخامت بیشتری پیدا نماید , بررسی می‌نماید . » «اتنبرو»‌ خاطر نشان کرد : «اما این کتاب از جهتی امید‌بخش است : این کتاب آینده‌ای متعدد را سفارش میدهد . لطفا این کتاب را از آمازون دانلود کنید. این کتابی راه‌هایی را ارائه میدهد که به یاری آنها می توانیم مراحل تغییر و تحول الان را آغاز کنیم . . . اینجانب شاهد زوال محیط زیست بوده‌ام و این کتاب گواه و شهید شدن اینجانب در این باره و دیدگاه اینجانب درباره ی آتی را دربرمی‌گیرد ; این رمان به‌وجود داخل شدن حال حاضر , غلط بزرگی که انجام داده‌ایم و کاری که اینک می توانیم برای خوب تر شدن وضعیت انجام دهیم را ماجرا می نماید . » «اتنبرو» پیش‌تر یک سری کتاب پرفروش دانلود کتاب از آمازون به بازار عرضه نموده است که از جمله آنان می‌توان به «ماجراجویی طبیعت‌شناس جوان» , «سفر به‌ آن سوی جهان» و «زندگی در عرش و معاش در زمین» اشاره نمود . کتاب تازه «‌اتنبرو» اکتبر همین سال برای دانلود کتاب از آمازون منتشر خواهد شد . جدیدترین فهرست هفتگی کتاب‌های پرفروش داستانی نشریه نیویورک‌تایمز با صدرنشینی کتاب داستان «جایی که خرچنگ‌ها سرود می‌خوانند» منتشر شد .

دانلود کتاب داستان جایی که خرچنگ‌ها سرود می‌خوانند از آمازون

به نقل از ایران پیپر , کتاب داستان «جایی که خرچنگ‌ها سرود می‌خوانند» متن «دلیا اوئنز» که در اکثر وقت ها هفته‌های پیشین در درجه در آغاز قرار گرفته بود کماکان با گذشت ۸۴ هفته صدرنشین فهرست پرفروش‌های داستانی جلد دانلود کتاب از آمازون است . این کتاب داستان که اولیه تجربه داستان‌نویسی «اوئنز» به حساب می‌آید که این کتاب برای دانلود در آمازون گذاشته شده است. قصه دختری به اسم «کیا» و حادثه ها پیچیده‌ای را که در‌پی کشف لاشه مرد جوانی در شهر محل معاش این دختر پر اسم و رسم به «دختر مرداب» به وقوع می‌پیوندد داستان مینماید . کتاب داستان «غبار آمریکایی» به خودکار «جنین کامینز»‌ هم بعداز گذشت ۱۲ هفته از حضور در‌این فهرست , در موضع دوم چشم می شود . این کتاب داستان روایت یک کتاب‌فروش اهل مکزیک را قصه مینماید که بعد از تعقیب شدن به وسیله یک باند متخلف به همراه فرزندش از مکزیک در جهت مرز ایالات‌ متحده گریزو فرار می نماید . «پسری از جنگل» متن «هارلن کوبن» بعداز گذشت چهار هفته حضور در‌این فهرست در درجه سوم قرار گرفته است . در‌این کتاب داستان قصه گم شدن یک دختر و کارآگاه خصوصی‌ای را که برای یافت کردن وی از خاطرات کودکی‌اش یاری میگیرد میخوانید . کتاب داستان «در کنار جاده» متن «آن تایلر» مولف آمریکایی که‌این هفته در موضع چهارم قرار گرفته , صرفا اثر تازه‌وارد این فهرست دانلود کتاب از آمازون به حساب میآید . «بیمار ساکت» اثر «آلکس میشائیلایدز»‌ هم که در چهل و پنج‌مین هفته از حضورش در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز به رمز میبرد این‌بار در موضع پنجم به چشم می خورد . «بیمار ساکت» قصه جست‌وجوی «تئو فابر» در رابطه رمز نقاش مشهوری را که بعد از شلیک به همسرش دیگر سخن نمی کند ماجرا میکند .
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن