ترجمه حسابداری روان

روش ترجمه نرخ فعلیمتدولوژی استانداردهای حسابداری از روش کارایی ترجمه ارز استفاده می کند ، که وقتی ارز عملکرد

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

روش ترجمه نرخ فعلی
متدولوژی استانداردهای حسابداری از روش کارایی ترجمه ارز استفاده می کند ، که وقتی ارز عملکردی برابر با پول محلی است - به عنوان مثال ، یک شرکت تابعه لندن با استفاده از پوند انگلیس ، متکی به روش نرخ فعلی است. در روش نرخ فعلی ، دارایی ها و بدهی ها از نرخ مبادله فعلی یا "نقطه" موجود در تاریخ ترجمه استفاده می کنند - تاریخ موجود در ترازنامه.

روش ترجمه اقلام حقوق صاحبان سهام به استثنای درآمد باقیمانده با استفاده از نرخ نقطه معاملات تاریخ است. سودهای نگهدارنده و صورتهای درآمدی به طور متوسط ​​از نرخ ترجمه دوره استفاده می كنند ، به استثنای زمانی كه عملیات خارجی می تواند نرخ مشخصی مناسب را تعیین كند.

روش ترجمه نرخ موقت
استانداردهای حسابداری خواستار استفاده از روشهای زمانی یا تاریخی هستند که ارز محلی با ارز محلی از عملکرد آن متفاوت است. به عنوان مثال ، یک شرکت تابعه یک شرکت کانادایی با فعالیت های خارجی در یک کشور کوچک که در آن کلیه مشاغل به دلار آمریکا مبادله می شود ، نه ارز محلی این کشور ، از روش زمانی استفاده می کند.

هنگامی که روش نرخ زمانی را به کار می برید ، دارایی های درآمدزا را در ترازنامه و اقلام موجود درآمدهای مربوطه با استفاده از نرخ های ارز تاریخی از تاریخ معامله یا از تاریخی که آخرین بار شرکت ارزش بازار عادلانه حساب را ارزیابی کرده است ، تنظیم می کنید. شما این تعدیل را به عنوان درآمد فعلی تشخیص می دهید. مطابق قانون FASB 52 ، اگر شما در یک محیط بیش از حد ضد عفونی عمل می کنید ، روش نرخ زمانی را نیز اعمال می کنید.

روش ترجمه پولی و غیر پولی
وقتی یک شرکت تابعه خارجی با شرکت مادر یکپارچه است ، یک شرکت از روش ترجمه پولی غیرمستقیم استفاده می کند. هدف این است که مبلغ ترجمه شده را به گونه ای بیان کنیم که گویی از صادرات ارسال شده از شرکت مادر به بازارهای زیرمجموعه حاصل می شود. شما دارایی ها و بدهی های پولی مانند پول نقد ، حساب های دریافتنی و حساب های قابل پرداخت را با استفاده از نرخ ارز فعلی ترجمه می کنید. شما هنگام ترجمه اقلام غیرمستقیم مانند موجودی ، دارایی های ثابت و سهام مشترک ، از نرخ تاریخی استفاده می کنید. به عنوان مثال ، شما هنگام خرید اقلام موجودی از نرخ های موجود استفاده می کنید.

http://tinyurl.com/ybrnpo5a
https://rebrand.ly/fvyvstn
https://bit.ly/2SbL04a
https://is.gd/rtQ0hQ
https://v.ht/zvU4
https://u.nu/ixv1d
https://clck.ru/NA9ow
http://ulvis.net/MP70
https://cutt.ly/qyp50M8
https://shrtco.de/pnTv6

منبع: http://gg.gg/i86zk

  ترجمه حسابداری روان
آخرین مطالب