تبدیل 5 نکاتی برای بهینه سازی وب سایت شما

[ad_1] مهم نیست که چه کارشناس استخدام شما و یا چه مقدار پول شما صرف وجود دارد هیچ دیگر فشارسنج این بدان معناس

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
[ad_1]

مهم نیست که چه کارشناس استخدام شما و یا چه مقدار پول شما صرف وجود دارد هیچ دیگر فشارسنج این بدان معناست که بیشتر به یک موتور جستجو موفق استراتژی بازاریابی از چگونه بسیاری از تبدیل و بازگشت سرمایه می آید از جستجوی خود را در مبارزات انتخاباتی.

مهم نیست که چه خدمات ارائه شده - آلی جستجوگرها و یا جستجو پرداخت (و یا ترکیبی از هر دو) بازاریابان موتور جستجو با وظیفه هستند نه تنها رانندگی واجد شرایط ترافیک به وب سایت خود را, اما همچنین به ارائه وب سایت و بهینه سازی تبدیل مشاوره برای کمک به افزایش احتمال فروش یا نوع دیگر تبدیل برای مشتریان خود وب سایت.

تحقق پتانسیل تبدیل وب سایت خود را متکی بر بسیاری از عوامل جذابیت این وب سایت و مطالب در سایت و سهولت ناوبری برای کاربرانی که سایت را مشاهده نمایید. در زیر من شناسایی پنج تبدیل بهینه سازی راهنمایی که کمک به نوبه خود ساده و بازدید کنندگان وب سایت به تبدیل.

ارزیابی رقابت خود را

اول شناسایی که خود را قوی ترین رقابت در بازار است. و سپس رفتن در یک ماموریت شناسایی و پیدا کردن همه چیز شما می توانید در مورد آن رقیب(s). چه استراتژی را استفاده می کنند و به درایو ترافیک بیشتر و تبدیل بیشتر فروش در سایت خود(s)? آنها در حال ارائه تخفیف یا جوایز ویژه? آنها را آسان تر برای پیدا کردن محصول/خدمات اطلاعات ؟ آنها مشتری مشتریان حمایت خود را از محصول/خدمات ؟

نگاهی به آنچه شما آموخته ام از شما ماموریت شناسایی و تدبیر خود را سفارشی برنامه ریزی برای تبدیل بازدید کننده بیشتر در وب سایت.

فکر می کنم مثل مشتریان خود را

اگر شما یک مشتری در وب سایت خود شما می دانید چگونه می توانید در اطراف و پیدا کردن آنچه شما دنبال آن هستید ؟ به منظور به درستی بهینه سازی وب سایت خود را برای تبدیل شما باید به فکر می کنم مانند مشتریان خود را. چه اطلاعات آنها به دنبال زمانی که تعیین چه محصول برای خرید ؟ آیا وب سایت شما به سرعت بارگذاری (شما نمی خواهید برای جلوگیری از آنها را دور با یک وب سایت کند?) وجود دارد دسترسی آسان به اطلاعات تماس? وجود دارد و ویژه ارائه می دهد در دسترس در وب سایت است که آنها می توانند در سرمایه گذاری (به یاد داشته باشید مردم عشق یک معامله خوب است!)?

تولید با ارزش محتوای وب سایت

تبدیل تکیه به شدت بر روی کیفیت محتوای وب سایت خود را فقط به عنوان یک موفقیت مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها می کند. محتوا در وب سایت خود باید ارتباط خود را با نام تجاری و خدمات خود را/گزینه های محصول به طور موثر در یک شیوه ای روشن و مختصر. محتوای وب سایت شما نیاز به تمرکز بر تبدیل, توسط, توضیح حیطه از مزایای آن محصول/خدمات خود را ارائه می دهد و باید تماس بگیرید قوی به عمل که بی درنگ بازدید کنندگان خود را تبدیل کنید.

گوگل ساخته شده است آن را حتی ساده تر برای صاحبان وب سایت خود را برای بهبود بهینه سازی تبدیل زمین با معرفی محتوای آزمایش به عنوان بخشی از گوگل آنالیز برنامه. در محتوای آزمایش صاحبان وب سایت می توانید تست های مختلف, صفحه فرود, تغییرات با محتوای جداگانه در تلاش برای تجزیه و تحلیل و مشخص است که صفحه وب است که به طور موثر تر برای رانندگی تبدیل شده است.

ارائه جوایز ویژه

تخفیف توسط یکی آنهایی که حمل و نقل رایگان, کد کوپن رایگان و کتابها همه روش های موثر است که کمک جلب کاربران وب سایت تبدیل کنید. ارائه این نوع از ارتقاء می دهد بازدید کنندگان خود را روانی استفاده از گرفتن یک معامله در خرید و افزایش احتمال که آنها واقع خواهد شد که خرید.

این مهم است که توجه داشته باشید که بیشتر ارائه می دهد باید منافع کوتاه مدت برای تبدیل و به طور مداوم نیاز به بهبود پس از کمک به تاسیس حفظ مشتریان.

اعتماد

نهایی سایت تبدیل نرخ بهینه سازی استراتژی من مورد بحث است که به سادگی قابل اعتماد بودن به بازدید کنندگان است. شفاف با بازدید کنندگان سایت خود را. باید به وضوح مشخص شده و اطلاعات تماس به طوری که آن را آسان برای مشتریان به پیدا کردن. ارائه لینک سایت شما در صفحات رسانه های اجتماعی که کاربران می توانند دریافت حرکت شبیه چمچه زنی خود را در شرکت از مشتریان واقعی.

اگر وب سایت خود را برای جمع آوری اطلاعات باید روشن سیاست حفظ حریم خصوصی است که می گوید چه اطلاعات خود را استفاده خواهد شد. باید حمل و نقل و عودت سیاست. اگر وب سایت شما نیاز به نصب یک گواهی SSL بنابراین بازدید کنندگان وب سایت خود را می دانید سایت ارتباط رمزگذاری شده و امن است.

هر یک از این استراتژی ساده می تواند تا حد زیادی بهبود نرخ تبدیل در وب سایت خود را به طوری که شما در حال گرفتن بیشتر از موتور جستجو بازاریابی سرمایه گذاری.

[ad_2]
آخرین مطالب