بهینه سازی موتور جستجو

[ad_1] بهینه سازی موتور جستجو بسیار مهم است اگر شما به دنبال گسترش اینترنت خود را در معرض قرار گرفتن با این ح

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
[ad_1]

بهینه سازی موتور جستجو بسیار مهم است اگر شما به دنبال گسترش اینترنت خود را در معرض قرار گرفتن با این حال به نظر می رسد که بسیاری از مردم قربانی به بد SEO (بهینه سازی موتور جستجو) شیوه های. عمده انتقاد این است که بسیاری از مردم در حال پرداخت به طور کامل بیش از حد کم و یا هیچ نتیجه ای. علاوه بر این بسیاری از آنها را به سقوط طعمه به بد تکنیک های SEO. اگر شما قصد استخدام یک سئو حرفه ای در آینده, من پیشنهاد می کنم شما به دنبال مراحل زیر را قبل از استخدام هر شرکت جستجوگرها و یا فردی:

الف) پیدا کردن چگونه به خوبی شناخته شده و تجربه شرکت در جستجوگرها است که قبل از شما صحبت کنید.

آنها تعداد قابل توجهی از مشتریان لیست ؟
آنها در دسترس هستند?

ب) بررسی نمونه کارها خود را.

چه نوع از نتایج آنها انجام شده است ؟
تماس با چند تن از مشتریان خود را. آنها راضی به این کار SEO که انجام شد ؟

ج) در نظر گرفتن و تایید روش خود را?

چگونه می شود آنها بهینه سازی سایت خود در موتورهای جستجوی بزرگ برای رسیدن به کلمات کلیدی خود را?
آیا آنها با استفاده از روش های آلی? برخی از افراد و یا شرکت ها استفاده از صفحات راهرو پنهان کردن متن در پس زمینه استفاده از re-هدایت و دیگر در لیست سیاه روش. دور ماندن از این از آنجا که موتورهای جستجو در نظر گرفتن این تکنیک ها به عنوان اسپم.

د) دریافت حداقل سه پیشنهاد از دیگر شرکت های جستجوگرها.

نگاه هر یک با دقت. وجود شباهت? پیشنهاد کمک خواهد کرد شما می دانید که شرکت ها صادق هستند و که در حال تلاش برای شما چیزی برای فروش که کار نمی کند.
چه هزینه ؟ ارزان ترین نیست همیشه بهترین; اما بالاترین قیمت ممکن است متصل به یک کامل و عملی دوره از عمل است. سعی کنید برای پیدا کردن یک فرد یا یک شرکت است که شما را به آنچه شما می خواهید در جستجوگرها خود را برنامه ریزی مالی.

E) همه چیز را در نوشتن.

نگاه بیش از این سند با دقت. مطمئن شوید که آن را پوشش می دهد همه چیز شما باید در مورد بحث از جمله روشهای دستیابی به نتایج مورد نظر خود را. باید نسخه امضا شده توسط هر دو طرف. اگر این کار بزرگی است که یکی از شما ممکن است بخواهید به یک وکیل مشورت.

F) به وضوح دولت شرایط پرداخت.

در حالی که اکثر شرکت های جستجوگرها نمی خواهد انجام هر کار به صورت رایگان یا به یک توافق بر اساس نتایج مقیاس پرداخت, بسیاری از دانش حرفه ای جستجوگرها خواهد خجالتی نیست دور از یک پایه به علاوه عملکرد تشویقی بسته است. من اعتقاد راسخ در پیش پرداخت قرارداد. اکثر جستجوگرها حرفه ای را رعایت 50% جلو 50% پس از اتمام استاندارد است. مطمئن شوید که تمام شرایط مالی هستند که به وضوح تعریف شده در قرارداد خود را به عنوان واقعی حوزه کار می کنند. این به حفاظت از تمام طرف های درگیر در صورتی که انتظارات برآورده نمی شود.

همه در همه, سعی کنید برای انجام بهترین خود را به آموزش خود را در جستجوگرها. باید یک درک اساسی از اصطلاحات SEO و بهینه سازی سایت روش. هر کسی ارائه خدمات جستجوگرها باید یک مشکل و توضیح داد که چگونه آنها قصد دارند به شما نتایج.

[ad_2]
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن