بهترین گوشتکوب برقی خارجی

مقالات برجسته انواع گوشت کوبها/ توسط BlendWithUs آیا به دنبال بهترین گوشت کوبدستی برای آشپزخانه خود هستی

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399


مقالات برجسته انواع گوشت کوبها/ توسط BlendWithUs
آیا به دنبال بهترین گوشت کوبدستی برای آشپزخانه خود هستید؟ اگر بله ، شما به جای مناسب رسیده اید. همچنین به عنوان گوشت کوبغوطه وری شناخته می شود ، این تجهیزات آشپزخانه کوچک همه کاره می تواند به شما در انجام کارهای مفید مانند مخلوط کردن ، جوش زدن ، امولسیون و پوره کردن بدون دردسر کمک کند.

نکته خوب در مورد میکسرهای دستی این است که می توان آنها را مستقیماً در ظروف پخت و پز استفاده کرد . شما می توانید با تهیه اسموتی یا دسته های سوپ در مدت زمان نسبتاً کمی و با تلاش کمی از طرف شما این کار را انجام دهید. علاوه بر این ، برای تهیه سس و سس سالاد ، به راحتی مواد موجود در کاسه را مخلوط کنید!

گوشت کوبهای مختلف دست
چرا باید از گوشت کوبهای دستی استفاده کنید
استفاده از گوشت کوبدستی ساده و راحت است. لازم نیست محتویات یک سس یا سس را به پردازنده مواد غذایی خود منتقل کنید ، که این امر باعث ایجاد یک آشفتگی زیاد در این فرآیند می شود. فقط گوشت کوبدست خود را به سمت جایی که در حال پخت و پز هستید ، بیاورید.

تمیز کردن گوشت کوبهای دستی نیز بسیار آسان تر از تمیز کردن پردازنده های مواد غذایی است زیرا نیازی به شستشوی ده ها لوازم جانبی نیست. بیشتر گوشت کوبهای دستی در پایه قرار دارند و می توانید قطعات تمیز شده در ماشین ظرفشویی را پرتاب کنید.

Braun اولین برندی بود که بندهای دستی را راه اندازی کرد ، اما اکنون تعدادی محصول بسیار توصیه شده توسط نامهای دیگر مانند Cuisinart Smart Stick ساخته شده است که همراه با چندین پیوست مفید است.

آنچه را که باید هنگام خرید گوشت کوبدستی جستجو کنید
اینها مهمترین جنبه های گوشت کوبدستی است:

قدرت
اگر بسیاری از سبزیجات را خالص خواهید کرد ، مطمئناً نمی خواهید پول را برای گوشت کوبدستی خراب کنید که پس از تهیه چند دسته سوپ بزرگ می میرد. برای بیشتر کارهای سنگین ، گوشت کوب200 تا 220 واتی به اندازه کافی مناسب است.

گوشت کوبدست Tornado و قطعات آن
به همین ترتیب ، اگر می خواهید تجهیزات چند منظوره ای وجود داشته باشد که بتواند در تهیه اسموتی یا نوشابه های یخ زده به شما کمک کند ، برای خرد کردن یخ به دنبال چیزی با حداقل 500 وات موتور و تیغه های استنلس استیل قوی باشید .

بند ناف یا بند ناف؟
گوشت کوبهای دستی که بدون سیم کار می کنند ممکن است به دلیل وزن اضافی باتری ها کمی سنگین تر باشند اما بسیار راحت تر از وسایلی هستند که باید به دیوار وصل شوند. شاید تنها نقطه ضعف استفاده از گوشت کوبدستی با سیم وجود داشته باشد که سیم ها در هنگام کار بتوانند به این روش برسند.

به یاد داشته باشید که این بستگی به شما دارد که کدام مدل را ترجیح می دهید. توصیه می شود تا گوشت کوبرا با بند ناف بخرید تا توان ولتاژ خود را به حداکثر برساند.

طراحی و ساخت
گوشت کوبدستی که شما انتخاب می کنید باید احساس راحتی بیشتری در دست داشته باشید و از آن مهم تر ، نباید خیلی سنگین باشد. در حالت ایده آل ، بند ناف باید از تجهیزات شما فاصله داشته باشد تا در راه شما قرار نگیرد.

پیوست ها
برخی از مدلهای اخیر گوشت کوبهای دستی دارای تعدادی پیوست هستند که ممکن است استفاده کنید یا ممکن است هرگز از آنها استفاده نکنید. افرادی که در حال حاضر دارای یک پردازنده مواد غذایی هستند ، واقعاً نیازی به گوشت کوبدستی ندارند که همراه با هلی کوپتر یا چرخ چرخ است.

از این گذشته ، باید درک کنید که خرد کردن تیغه ها در گوشت کوبها هرگز به اندازه برش دادن پره ها در یک پردازنده مواد غذایی سنگین کارآمد نیست.

گوشت کوبدستی با پیوست های مختلف
نظافت و نگهداری
یک مزیت بارز گوشت کوبتمیز کردن آسان است. به راحتی می توانید گوشت کوبرا زیر آب گرم و درست در سینک آشپزخانه بشویید. مدل هایی که دارای شفت قابل جدا شدن هستند نیز می توانند در ماشین ظرفشویی تمیز شوند.

بهترین گوشتکوب برقی
گوشت کوبهای دست وسایل آشپزخانه جمع و جور هستند و بی ضرر به نظر می رسند. با این حال ، اکثر مدل ها از قدرت خوبی برخوردار هستند و تیغه ها کاملاً تیز هستند. اگر تجهیزات تمیز کردن را جدا می کنید ، حتماً گوشت کوبجدا نشده و دستان شما خشک است.

نیازی به گفتن نیست ، مانند سایر تجهیزات آشپزخانه ، گوشت کوبهای دستی باید از بچه ها دور نگه داشته شوند.

مزایای استفاده از گوشت کوبهای دستی چیست؟
بیایید به برخی از مزایای شگفت انگیز گوشت کوبهای دستی نگاهی بیندازید:

گوشت کوبهای دستی همه کاره هستند
از گوشت کوبهای دستی می توان برای مخلوط کردن ، خرد کردن ، مخلوط کردن ، پوره کردن و جوش زدن استفاده کرد. شما به سادگی می توانید مواد لازم را در یک کاسه یا گلدان بزرگ ترکیب کنید ، تیغه های گوشت کوبرا وارد کنید و گوشت کوبرا روشن کنید.

گوشت کوبدستی با شفت بلند در کنار لوازم جانبی
بیشتر مشتریان این واقعیت را دوست دارند که می توان از گوشت کوبهای دستی در همان گلدان استفاده کرد ، که برای پخت و پز استفاده می شود. اگر مرتباً از میکسرهای دستی استفاده می کنید ، می توانید در مدلی که دارای شافت طولانی تر است سرمایه گذاری کنید . این امر باعث می شود که مواد غذایی مخلوط شوند ، بدون آنکه همه آنها پاشیده شوند ، پوره شوند.

از آنجا که مجبورید از بلندر برای مدت طولانی استفاده کنید ، مطمئن شوید که دکمه گوشت کوببه راحتی فشار داده و نگه دارید.

گوشت کوبهای دستی راحت هستند
شاید بزرگترین مزیت گوشت کوبهای دستی این باشد که آنها راحت تر از پردازنده های مواد غذایی هستند. دیگر لازم نیست نگران ریختن و انتقال مایعات گرم از یک ظرف به ظرف دیگر باشید.

از آنجا که می توانید از گوشت کوبهای دستی به طور مستقیم در گلدان مورد استفاده برای پخت و پز استفاده کنید ، بسیاری از ظروف داخل سینک آشپزخانه شما قرار نمی گیرند. میکسرهای دستی تمیز کردن آنها بسیار ساده تر است و شاید مجبور شوید تیغه ها را برای شستن به راحتی حذف کنید. شافت و دسته را می توان با یک پارچه تمیز پاک کرد.

به یاد داشته باشید که برای تمیز کردن باید تیغ ها را جدا کنید.

آنها شامل لوازم جانبی مفید هستند
تعدادی مدل گوشت کوبدستی وجود دارد که دارای لوازم جانبی اضافی مانند زوزه ، هلی کوپتر و چرخ و مخلوط کردن کاسه هستند. شما به احتمال زیاد با ماشین هایی روبرو شده اید که هر دو ابزار خرد و کوچک و بزرگ را به همراه شیشه های انبار نیز شامل می شوند.

بهترین گوشت کوبهای دستی برای آشپزخانه شما

گوشت کوبدستی با لوازم جانبی در زمینه سفید
در صورت نیاز به ترکیب مواد در یک ظرف جداگانه ، می توان از ظرف مخلوط یا کوزه مخلوط شده با گوشت کوبدست استفاده کرد. گوشت کوبهای مدرن دارای 3 و حتی 5 سرعت هستند که می توانند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین گوشت کوبهای دستی وجود دارد که شامل قلاب خمیر برای خمیر ورز دادن برای پیتزا و نان است. نکته جالب این است که خمیر به همان روشی که با استفاده از دستان خود انجام می دهید ، ورزیده می شود.

بهترین گوشت کوبهای دستی

  • توجه : در دستگاه های تلفن همراه ، سمت راست بروید تا کل جدول را ببینید

نام محصول

رتبه ما

تصویر

بیشتر بدانید

Hamilton Beach 59765 وام دهنده 2 سرعته Hand B

4.1 / 5
ترکیب سبزها با Hamilton Beach 59765 2 Speed ​​Hand Blender
دکمه قرمز کوچک بررسی آخرین دکمه های قیمت
میکسر دستی 3 سرعته KitchenAid KHB2351CU

4.4 / 5
میکسر دستی 3 سرعته KitchenAid KHB2351CU
دکمه قرمز کوچک بررسی آخرین دکمه های قیمت
گوشت کوبدست 2 سرعته Cuisinart Smart Stick

4.2 / 5
گوشت کوبدست سرعت Cuisinart Smart Stick 2
دکمه قرمز کوچک بررسی آخرین دکمه های قیمت
Hamilton Beach 59765 گوشت کوب2 سرعته
این گوشت کوبدستی بسیار محبوب است و بسیار مقرون به صرفه است. در حقیقت ، اگر به دنبال میکسر دستی هستید که شامل انواع لوازم جانبی می شود و بانک را خراب نمی کند ، این تجهیزات مورد نیاز شماست.

Hamilton Beach 59765 2 بلیدر دستی سرعت
گوشت کوبدستی Hamilton Beach 2 می تواند طیف وسیعی از کارها مانند پوره کردن ، مخلوط کردن ، مخلوط کردن ، شلاق زدن و خرد کردن را انجام دهد. این محصول به طور کلی بررسی خوبی دارد. با این حال ، مشتریان ذکر می کنند که احتمالاً ضمیمه قطع می شود. بنابراین اگر می خواهید پس انداز کنید ، خرد کردن مواد غذایی را در دسته های کوچک و پالس های کوچک در نظر بگیرید.

طرفداران
موتور 225 وات
گوشت کوبهمه کاره و چند منظوره
شامل شلاق و مخلوط کردن و خرد کردن کاسه است
لوازم جانبی ماشین ظرفشویی ایمن هستند
منفی
تجهیزات پر سر و صدا هستند
احساس سنگینی در دست دارد
پیچ خوردن یا تغییر پیوست ها کار ساده ای نیست
دکمه قرمز بررسی آخرین قیمت ها
میکسر دستی 3 سرعته KitchenAid KHB2351CU
این گوشت کوبسه سرعته به شما اجازه می دهد تا مواد مخلوط ، خرد کردن ، پوره ، شلاق و خرد کردن مواد را مخلوط کنید. هلی کوپتر فولاد با دوام و ضد زنگ پیوست به اندازه کافی خوب برای پردازش پنیر و آجیل است.

یک برجسته برجسته است سیم برق 5 فوت، که استفاده از گوشت کوبرا در انواع تنظیمات آشپزخانه آسان تر می کند.

میکسر دستی 3 سرعته KitchenAid KHB2351CU
دستگیره نرم ضمن مخلوط کردن مواد لازم برای سوپ ها ، سس ها ، لرزش شیرها ، اسموتی ها و حتی غذاهای کودک ، از گرفتن راحتی برخوردار است. پیوست هلی کوپتر برای خرد کردن گیاهان ، آجیل و گوشت پخته شده در کاسه هلی کوپتر مناسب BPA مناسب است.

طرفداران
3 تنظیمات سرعت
سیم برق 5 فوت
شامل ضمیمه های شوفاژ و شوالیه BPA می باشد
3 فنجان مربا مخلوط رایگان BPA
منفی
احتمال اینکه اتصالات گوشت کوبخارج شود وجود دارد
محتوای مایع می تواند در کاسه پاشیده شود
نیاز به یک سیستم قفل دلبستگی ایمن و واقعی دارد
دکمه قرمز بررسی آخرین قیمت ها
گوشت کوبدست 2 سرعته Cuisinart Smart Stick
یک موتور قدرتمند با قدرت 200 وات ، این گوشت کوبرا برای مخلوط کردن ، مخلوط کردن و پوره کردن تقریبا هر نوع مواد غذایی ایده آل می کند. یک فشار دکمه فشار برای دستگاه بین پالس و عملکرد مداوم وجود دارد.

بیشتر مشتریان از گرفتن راحتی که کنترل بیشتری بر روی میکسر می گذارد ، تحت تأثیر قرار می گیرند . حتی اگر می خواهید چندین دقیقه از گوشت کوباستفاده کنید ، دستان شما احساس درد نمی کنند. تیغه ضد زنگ ثابت که با گوشت کوبهمراه است توسط محفظه استیل ضدزنگ پوشانیده شده است که باعث می شود تا حداقل پاشش را حفظ کند.

ساخت اسموتی با گوشت کوبCuisinart Smart Stick 2 Speed ​​Hand
نکته خوب دیگر در مورد این گوشت کوبSmart Smart ، گوشت کوباندازه گیری و اختلاط 16 اونس است که باعث می شود آماده سازی غذا راحت تر شود.

Cuisinart Smart Stick را می توان با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پایین یا پایین ، فعال کرد. برای متوقف کردن ترکیب یا مخلوط کردن ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه را به راحتی رها کنید. برای تمیز کردن آسان می توانید ضمیمه ها را جدا کنید.

طرفداران
موتور 200 وات
کنترل دکمه فشار برای عملکرد مداوم یا پالس
دستگیره راحتی
با مخلوط کردن و اندازه گیری لیوان همراه است
منفی
ویسک زدن می تواند کثیف شود
دلبستگی هلی کوپتر احتمالاً به مرور زمان شکاف خواهد کرد
سیستم قفل پیوست بهترین نیست
دکمه قرمز بررسی آخرین قیمت ها
خط پایین
نکته آخر این است که سرمایه گذاری روی یک میکسر دستی خوب و قابل اطمینان قطعاً زندگی آشپزخانه شما را بسیار ساده تر و سرگرم کننده تر خواهد کرد. بنابراین کدام گوشت کوبرا انتخاب می کنید؟

آخرین مطالب