برترین ریمل حجم دهنده در ایران کدام برند است؟

محتوا راهنمای خرید بهترین ریمل حجم دهنده ابرو آموزش تصویری کشیدن خط ابرو بهترین ریمل حجم دهند

توسط MINERALNEWS در 1 فروردین 1400

راهنمای خرید بهترین ریمل حجم دهنده ابرو

چندین سال است که به جای استفاده از یک مداد ابرو که باعث افتادگی و حساسیت ابروها می شود ، بهترین ریمل حجم دهنده ابرو به دلیل سهولت در استفاده از آن در بازار قرار گرفته است. استفاده از ریمل ابرو راهی آسان و سریع برای شکل دادن و زیباتر کردن ابروهای شما است. برای خرید ریمل ابرو ، باید مطمئن شوید که نوع رنگ را می خواهید یا فقط ابروها را برطرف می کنید. ریزش موهای ابرو با گذشت زمان یا استفاده مکرر از رنگ مو باعث می شود که ابروها توخالی یا ریخته شوند ، بنابراین به جای رنگ آمیزی ابرو یا روش های آرایشی ، می توانید از ابزارهای مختلفی مانند سایه ابرو ، مداد ابرو و… استفاده کنید. ریمل ابرو از بازار جهانی تولید کننده های مختلفی ارائه شد. ریمل ابرو یکی از ابزاری است که می توان در آن جلوه ای طبیعی و یکنواخت به ابروها داد و در رنگ های مختلف برای برآوردن سلیقه مشتریان تولید می شود.

آموزش تصویری کشیدن خط ابرو

جهت آشنایی با نحوه صحیح کشدن خط ابرو فایل تصویری زیر را تماشا کنید.
نمایشگر ویدیو
00:00
01:00

راهنمای خرید ریمل  + بهترین ریمل حجم دهنده ابرو

بهترین ریمل حجم دهنده ابرو متنوع زیادی دارد و باید با توجه به نیاز خود یکی از انواع ریمل ابرو را انتخاب کنید. بنابراین ابتدا باید بدانید که از ریمل ابرو چه می خواهید. شما می توانید انتخاب های مختلفی داشته باشید؛ ریمل ابرو رنگی ، ریمل ابرو تهویه مطبوع ، ریمل ضد آب ، ریمل بدون عطر یا ریمل ابرو با چندین کارکرد در کنار هم! به چه نوع نیاز دارید؟ ابروهای همه نقش مهمی در زیبایی فرد دارند. ابروهای ضخیم و کامل ظاهر بسیار زیبایی به فردا می بخشد. در هر دوره یک الگوی ابرو در نظر گرفته می شد ، اما این ابروهای ضخیم و طبیعی بودند که چندین سال است که بسیار محبوب هستند. افرادی که آرایش را دوست ندارند ، معمولاً ابروهای خود را جوانه می زنند و عیوب ابرو را با خال کوبی برطرف می کنند ، اما یکی از ابزارهای کم خطر برای اصلاح نواقص ابرو ، ریمل ابرو است. در این پست شما را برای خرید ریمل ابرو راهنمایی می کنیم و پس از مشاهده انواع ریمل ابرو بهترین مارا برای ابرو را با قیمت مناسب از بهترین مارک های دنیا به شما ارائه می دهیم. Eyebrow-mascara

آیا نیاز به خرید ریمل ابرو دارید؟

در دنیایی که مد ، آرایش و زیبایی از اولویت برخوردار است و هر سال لوازم آرایشی و لوازم جانبی مختلفی تولید می شود که دیگر لازم نیست نگران افتادگی ابرو باشید. خرید و استفاده از ریمل ابرو به شما کمک می کند ابروهای زیبا تر و بی نقص تری داشته باشید. برای اعمال ریمل روی ابرو ، می توانید از ریمل طبیعی و هم از ریمل های ژل استفاده کنید. ریمل های ژل به نگه داشتن موهای ابرو در جای مناسب و شاد کمک می کنند. ریمل ابرو در اشکال مختلفی به چشم می خورد ، برخی با ژلی که به ابروها اضافه نمی کند و برخی دیگر علاوه بر ژل ، دارای رنگ هستند. برای توضیح انواع ریمل ابرو با ما همراه باشید.

چند نوع ریمل ابرو را می توان طبقه بندی کرد؟

ریمل ابرو هر دو ژل است و می توانید از بین طالم های رنگی استفاده کنید. اکثر تالیسم های ابرو حالت پودر ژل دارند و می توانید از آنها استفاده کنید تا ابروهای شما پررنگ تر و محکم تر شود. یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید ریمل ابرو باید به خاطر داشته باشید انتخاب یک طلسم است که با رنگ موهای شما مطابقت دارد. علاوه بر رنگ مو ، هماهنگی رنگ طلسم با رنگ پوست صورت شما نیز حائز اهمیت است. رنگ پوست و مو هنگام انتخاب یک ماسک ابرو مهم است ، اما معمولاً انتخاب رنگ های تیره باعث می شود ابروها طبیعی تر و زیبا تر به نظر برسند. به طور کلی متخصصان آرایشگری و آرایشی توصیه می کنند ریمل ابرو را در موارد زیر خریداری کنید: هنگامی که ابروهای شما مو دارند ، اما می خواهید جسورانه تر باشند. وقتی ابروهای شما خارج از شکل است و هر آنچه را که آنها را شانه می کنید ، تلاش های شما بیهوده است و به اشتباه می روند. وقتی موهای خود را رنگ کرده اید و نمی خواهید ابروهای خود را رنگ کنید. اما می خواهید بین رنگ مو و ابرو هماهنگی داشته باشید. Eyebrow-mascara

نکات مهم برای خرید بهترین ریمل حجم دهنده

برای خرید ریمل ابرو ، به نکات زیر توجه کنید. به یاد داشته باشید که طلسم صحیح دارای خصوصیات زیر است:
خشک شدن سریع
ریمل خریداری شده باید بلافاصله پس از استفاده خشک شود. تالیسم هایی که به سرعت خشک نمی شوند ، معمولاً باعث می شوند که هنگام تعریق ، ریزش ابروها را کثیف و کثیف کند. رنگ مناسب را برای ریمل ابرو انتخاب کنید همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، رنگ طلسم باید مطابق با رنگ پوست و موهای هر فرد باشد. در این رابطه ، پیشنهاداتی وجود دارد: برای موهای سیاه بهتر است از ریمل قهوه ای خاکستری یا دودی استفاده کنید. برای موهای قهوه ای تیره بهتر است از ریمل های قهوه ای تیره یا موکا استفاده کنید. برای موهای قهوه ای روشن بهتر است از کیسه قهوه ای روشن یا دودی استفاده کنید. برای اینکه دریابید کدام رنگ ریمل ابرو برای شما مناسب است ، باید زیر نور بروید و ببینید دقیقا چه رنگ موی شما را پوشش می دهد. سپس به دنبال یک طلسم باشید که همان رنگ موهای شما باشد یا یک درجه تیره تر باشد. البته انتخاب رنگ تا حدودی خوشمزه است ، اما اگر ابروهای شما ضخیم است و دوست دارید آنها را با یک طلسم شکل دهید و کمی رنگ اضافه کنید ، حتماً یک خط را دور رنگ های تیره بکشید. زیرا در پایان نتیجه خوبی نخواهید گرفت. اما اگر ابروهایی با کمر دارید بهتر است ریمل ابرو را با رنگ تیره تر خریداری کنید. جهت آشنایی با بهترین دستگاه جوانسازی پوست می توانید به صفحه مذکور مراجعه فرمایید.

بهترین ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Extend Volume

بهترین ریمل حجم دهنده ، آرایش چشم مدت هاست که یکی از اصلی ترین انواع آرایش برای زیبایی صورت محسوب می شود. این نشان می دهد که ما به آرایش چشم اهمیت می دهیم و یکی از پرکاربردترین مواد آرایشی استفاده از ریمل برای فرم دادن مژه ها است. مژه یکی از موارد اصلی است که زیبایی چشم را اضافه می کند. ریمل Calista Extend Volume در حجم 11 میلی لیتر موجود است و به زیبایی هرچه بیشتر چشم کمک می کند. از ویژگی های این ریمل می توان به مژه های پرپشت ، بلند و خوش حالت اشاره کرد که حاوی یک رنگدانه سیاه ضخیم و ماندگاری مناسب است.

مشخصات کلی

پارابن   :   ندارد
حجم   :   11 میلی لیتر
ضد آب  :  خیر
کشور مبدا برند   :   ایران
شماره مجوز    :    6587274056667124
صادر کننده مجوز    :    سازمان غذا و دارو

سایر توضیحات

– ریمل حجم دهنده
– پرپشت کننده
– بلند و خوش حالت کننده مژه ها
– حاوی رنگدانه های غلیظ و مشکی
– ماندگاری مناسب
 


بهترین ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense Volumising

مشخصات کلی

پارابن  :  ندارد
حجم  :  10 میلی لیتر
ضد آب  :  خیر
کشور مبدا برند  :  ایران
شماره مجوز  :  6260374026325
صادر کننده مجوز  :  سازمان غذا و دارو

سایر توضیحات

– مژه‌های یکنواخت و انعطاف‌پذیر
– بدن ایجاد چسبندگی و ریزش
– پوشش‌دهی مناسب
– حجم دهنده، حالت دهنده و پرپشت کننده مژه
– حفظ حالت مژه به مدت طولانی
 


ریمل حجم دهنده کالیستا بیوتی مدل BB Express

مشخصات کلی

پارابن   :   ندارد
حجم    :   6 میلی لیتر
ضد آب   :   بله
شماره مجوز  :   770812/4

سایر توضیحات

-حجم‌دهنده
– بلندکننده
– ضدآب
– ماندگاری بالا
– با سری ژله‌ای – لیزری
– گیاهی
– دارای فیبرهای طبیعی
– دارای ژل ترانسپلانت
– طراحی حرفه‌ای براش
– با براشی نرم و منعطف
 


ریمل حجم دهنده و بلند کننده ریمیلیا مدل Amazing حجم 15 میلی لیتر

نقاط قوت
  • بلند کننده
  • حجم دهنده
  • جدا کننده

مشخصات کلی

  • پارابن   :   ندارد
  • حجم    :   15 میلی لیتر
  • ضد آب   :  خیر
  • کشور مبدا برند   :   ایران
  • شماره مجوز   :   65856425419
  • صادر کننده مجوز   :   سازمان غذا و دارو
     



ریمل سه کاره مای مدل Infinite

مشخصات کلی

  • حجم   :   10 میلی لیتر
  • ضد آب   :   خیر
  • کشور مبدا برند   :   ایران
  • شماره مجوز   :   1205587668672943
  • صادر کننده مجوز   :   سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
  • حجم دهنده بسیار موثر
  • حالت دهندگی و بلند کنندگی مژه ها
  • دارای برسی متفاوت با قابلیت افزایش فر مژه ها
  • با قابلیت پاک شدن آسان
  • بدون ریزش و سیاه کردن زیر چشم





ضمنا برای مشاهده تمام بهترین ریمل های حجم دهنده برروی لینک زیر کلیک کنید

کلیک کنید

شناسه مطلب: ۳۳۶۳ - بازدید: ۳۰۶
منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن