بخار پز خوب چه مارکی بخرم برای بهترین ها در ایران

توسط مارک وایر | 21 ژانویه سال 2020 این را به اشتراک بگذارید! بهترین بخارپز مواد غذایی زیر 50 دلار بخارپزها

توسط MINERALNEWS در 24 فروردین 1399


توسط مارک وایر | 21 ژانویه سال 2020
این را به اشتراک بگذارید!
بهترین بخارپز مواد غذایی زیر 50 دلار
بخارپزهای غذایی یکی از سالم ترین و خوش طعم ترین روش های پخت غذا هستند. آنها بسیار متنوع هستند و با ظرافتی که سایر روش های پخت و پز را ندارند ، ماهی ، گوشت ، سبزیجات ، برنج و صدف را به کار می برند. سود اضافی؟ آنها همچنین مقرون به صرفه هستند

اگر تا به حال در مورد گرفتن یک بخار پز فکر کرده اید و می خواستید بدانید که از نظر ما بهترین ها کدامند ، پس این مقاله برای شما مناسب است. در ادامه 8 مورد بخار پز مواد غذایی زیر 50 دلار را مطالعه کنید.

بخار پز خوب چه مارکی بخرم
1بخار دیجیتال 5.5-کوارتل هامیلتون

پخت و پز 2 لایه
نمایشگر دیجیتال
هشدار سطح پایین آب
عملکرد خودکار گرم
1 سال گارانتی

قیمت آمازون را بررسی کنید
2سحر و جادو آشپز 3-ردیف استیمر

7 تنظیمات لمسی آسان
کلیه قطعات قابل جابجایی در ماشین ظرفشویی ایمن هستند
خاموش شدن خودکار
پخت و پز 3 لایه
1 سال گارانتی

قیمت آمازون را بررسی کنید
3بخار برقی غذای برقی Rosewill

پخت و پز 3 لایه
عملکرد توربو بخار
تایمر 60 دقیقه ای
خاموش شدن خودکار
بهترین بخارپز مواد غذایی زیر 50 دلار

قیمت آمازون را بررسی کنید
4Mockins 3 تکه بخار دیگ تنظیم

فولاد ضد زنگ
روی همه cooktops کار می کند
قابلمه 3 عیار
بخارپز دوتایی
گارانتی مادام العمر

قیمت آمازون را بررسی کنید
5بخارپز 5عطر 5عطر

تایمر 60 دقیقه ای
خاموش شدن خودکار
پخت و پز 2 لایه
کنترل های شماره گیری دستی
1 سال گارانتی

قیمت آمازون را بررسی کنید
6استر 5 استر 5 کوارت

تایمر 60 دقیقه ای
پخت و پز 2 لایه
عناصر ایمن ماشین ظرفشویی
ضمانت 2 ساله

قیمت آمازون را بررسی کنید
7بخار پز سبک عطر

عمل یک لمسی
گلدان داخلی نچسب
صندوق ظرفشویی قطعات قابل جدا شدن
1 سال گارانتی

قیمت آمازون را بررسی کنید
8بخار 7.4-کوارت بخار سالم

خاموش شدن خودکار
پخت و پز 2 لایه
حفاظت خشک را جوش دهید
عملکرد سریع شروع برای بخار 30 ثانیه ای
ضمانت محدود 2 ساله

1
Steamer Digital 5.5-Quart Beach Hamilton Beach

این بخار پز همیلتون یکی از محبوب ترین ها در آمازون است و با قیمت 39.99 دلار می توانیم درک کنیم که چرا. این صفحه نمایش دیجیتالی آسان برای خواندن است که استفاده از این چیز ساده و هشدار سطح پایین آب را ایجاد می کند ، بنابراین شما خطر جوشیدن بخار را خشک نمی کنید. این 2 لایه دارای دسته های پلاستیکی بزرگی برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن است و همراه با اتصال آن به تخم مرغ های بخار به صورت عمودی از نرم تا سخت است.

این یک تنظیم خودکار است که برای گرم نگه داشتن سوئیچ ها ، با زنگ هشدار به شما هشدار می دهد در هنگام پخت غذا. اگر می خواهید دستگاه بخار را بارگیری کنید و زمان شروع را تنظیم کنید ، حداکثر تایمر تاخیر 24 ساعته دارد. این بخارپز برای ماهی ، صدف ، میگو و صدف عالی است. فرایند بخار شدن در رطوبت و طعم دهنده ها به گونه ای قفل می شود که آشپزی معمولی انجام نمی شود ، به همین دلیل غذاهای ظریف در این بخارپز طعم عالی می گیرند.

با وجود نزولی ، تمام قسمتهای جداشونده مانند سبدها فقط با دست شستشو می شوند که باعث راحتی دندان می شود. و از آنجا که فقط دارای 2 لایه است ، ظرفیت کلاس بخارپزهای دیگر را در کلاس خود ندارد.

قیمت آمازون را بررسی کنید
طرفداران
خودکار تنظیمات گرم را حفظ کنید
عالی برای ماهی و غذاهای دریایی دیگر
هشدار سطح پایین آب
نمایشگر دیجیتال
تایمر شروع تاخیر حداکثر 24 ساعته
منفی
فقط 2 لایه دارد
فقط دست شستن
ایجاد مشکلات کیفیت
2
Magic Chef 3-Tier Steamer

این بخار ساز Magic Chef کمی گران تر از مدل Hamilton Beach است اما به جای 2 از 3 ردیف استفاده می شود و این باعث می شود ظرفیت بخار شما تا یک سوم افزایش یابد. این 7 تنظیمات لمسی آسان برای رایج ترین نوع مواد غذایی برای افزایش راحتی دارد. همچنین از صفحه نمایش دیجیتال بزرگ بهره می برد.

بر خلاف مدل Hamilton Beach ، همه عناصر قابل جابجایی ماشین ظرفشویی ایمن هستند ، بنابراین مجدداً این گزینه همه صندوق ها را برای راحتی در اختیار شما قرار می دهد. از ویژگی خاموش کردن اتومبیل برخوردار است ، بنابراین شما بخارپز را خشک نمی کنید و با نمای بیرونی استیل ، خوب به نظر می رسد و باید در اکثر دکوراسیون های آشپزخانه مدرن جای بگیرد.

در روند نزولی ، تایمر فقط به شما امکان می دهد بخار را مطابق با منوهای از پیش تعیین شده کار کنید و به شما اجازه نمی دهد زمان بخار خود را وارد کنید. همچنین ایالت کالیفرنیا تشخیص می دهد که عناصر پلاستیکی این بخارپز ممکن است حاوی مواد شیمیایی مضر باشد که می تواند باعث مشکلات سلامتی شود.

قیمت آمازون را بررسی کنید
طرفداران
7 تنظیمات برای سهولت و راحتی
کلیه قطعات قابل جابجایی در ماشین ظرفشویی ایمن هستند
خاموش شدن خودکار
3 لایه برای ظرفیت بیشتر
طراحی و ظاهری شیک
منفی
تایمر فقط در زمانهای از پیش تعیین شده کار می کند
ممکن است اثری از مواد شیمیایی مضر در عناصر پلاستیک باشد
3
بخار برقی مواد غذایی برقی Rosewill

این بخارپز غذایی 3 لایه آخرین کلمه در سادگی است. این کار با یک شماره گیری دستی انجام می شود که به شما امکان می دهد مدت زمان پخت و پز را حداکثر 60 دقیقه انتخاب کنید. روزویل با چاپ زمان پخت و پز پیشنهادی روی بدنه بخار به عنوان یک راهنمای سعی کرده است زندگی را تا حد امکان آسانتر کند. آنچه این محصول را منحصر به فرد می کند عنصر تقویت کننده توربو است که در نتیجه سریعتر از کمتر از 40 ثانیه بخار تولید می کند.

دارای 9.5 کوارتس ظرفیت است بنابراین می تواند بیشتر کارهای خانوادگی را انجام دهد و از آنجا که پایه دارای ورودی های گسترده ای است که به شما امکان می دهد تا در هنگام بخار مخزن را بالا ببرید ، خطر خشک شدن را از بین می برید. سبد ها از مواد بدون BPA ساخته شده اند و از ماشین ظرفشویی ایمن هستند ، بنابراین در مورد شستشوی دست هیچ مشکلی وجود ندارد.

یک مسئله وجود دارد که ممکن است شما را خاموش کند: اعداد اطراف شماره گیری و زمان پخت و پز پیشنهادی با گذشت زمان از بین می رود. این باعث می شود که زمان آشپز را حدس بزنید ، که می تواند یک ناراحتی قابل توجه باشد.

قیمت آمازون را بررسی کنید
طرفداران
3 لایه برای ظرفیت بیشتر
عملکرد بخار توربو
تایمر 60 دقیقه ای
سبدهای ایمن ماشین ظرفشویی
خاموش شدن خودکار
منفی
ایجاد مشکلات کیفیت
چاپ از بدنه بخار جدا می شود
زمان بخار شدن کامل بیشتر طول می کشد
4
مجموعه گلدان های بخارپز 3 قطعه Mockins

این مجموعه Mockins اولین بخار پز cooktop است و یک تنوع برقی نیست. این گلدان دارای یک گلدان سس 3 کوارته و یک قابلمه بخارپز دوتایی است ، بنابراین اندازه در این لیست با دیگران مطابقت ندارد ، اما همه افراد به ظرفیت انبوهی نیاز ندارند.

این بخارپز برای زوج ها یا افراد مجرد ایده آل است ، و به دلیل این که یک نوع cooktop است آن را برای سال ها و سال ها ادامه خواهد داد. این خودرو در انواع سبک از القایی تا بنزین کار می کند و ساخت فلز ضد زنگ با درجه بالا باعث می شود تا ظاهر خوبی نیز پیدا کند.

این گلدان دارای دسته های بزرگ bakelite است که در طی فرایند پخت و پز خنک می شوند و درب شیشه ای تهویه شده به شما اجازه می دهد تا ببینید که چه چیزی درون گلدان اتفاق می افتد. این مجموعه همچنین دارای یک ضمانت تعویض طول عمر یا بازپرداخت برای آرامش نهایی است که ضمانت 1 ساله استاندارد ارائه شده در دستگاه بخار برقی را در سایه ها ضرب می کند.

نکته منفی این مجموعه این واقعیت است که فضای با ارزش در اجاق گاز را اشغال می کند ، در حالی که مدل های مستقل فضای آشپزخانه شما را برای موارد دیگر آزاد می کنند. علاوه بر این ، به اندازه انواع برقی از نظر انرژی مطبوع نیست و فاقد ظرافت این بخارهای هوشمند نیز هست. همچنین هیچ وسیله هوشمندی را در این مورد به دست نمی آورید ، زیرا این مدل از مدل های قدیمی است.

قیمت آمازون را بررسی کنید
طرفداران
بخارپز و قابلمه سس را در یک
ساخت و ساز قوی
هیچ قسمت متحرک به نقص نمی رسد
ارزش عالی برای پول
ایده آل برای مبتدیان
منفی
خیلی اساسی
هیچ تایمر یا هشدار سطح آب وجود ندارد
برای کار به یک اجاق گاز بالا نیاز دارد
به اندازه انرژی الکتریکی کارآمد نیست
5
بخارپز 5-غذای آروم آروم

این بخار برقی دو لایه Aroma یکی از ارزانترین قیمت های اطراف ، با قیمت کمتر از 30 دلار است ، به این معنی که ارزش خارق العاده ای برای پول دارد. بیشترین ظرفیت آن در 5 کوارتز نیست ، اما باید برای کاربر معمولی فراوان باشد ، و استفاده از شماره گیری دستی آن آسان است که انتخاب زمان های بخار صحیح را ساده می کند.

همچنین عطر میانگین زمان پخت و پز از محبوب ترین غذاها مانند برنج ، مارچوبه ، مرغ و سیب زمینی را روی بدن بخار ذکر کرده است. پلاستیک فاقد BPA است و عناصر جداشونده در آن از ماشین ظرفشویی ایمن هستند ، بنابراین تمیز کردن آسان خواهد بود. Aroma ادعا می کند که بخار را در کمتر از یک دقیقه تحویل می دهد ، بنابراین مدت زمان طولانی برای انتظار برای گرم شدن وجود ندارد و تایمر 60 دقیقه ای به طور خودکار خاموش می شود.

در قسمت نزولی ، بخارپز کاملاً ارزان ساخته شده است ، با سبدهای پلاستیکی شل و ول ، بنابراین اگر قصد قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی را دارید ، ممکن است طول عمر آنها را به میزان قابل توجهی کوتاه کنید. همچنین ، لایه ها مانند سایر بخارپزها به هم نمی ریزند بنابراین احساس سست و ناپایداری می کنند. علاوه بر این ، لایه ها به گونه ای ضعیف طراحی شده اند که تمایل به نشت آب در همه جا دارند.

قیمت آمازون را بررسی کنید
طرفداران
قیمت فوق العاده
تایمر 60 دقیقه ای
خاموش شدن خودکار
پلاستیک بدون BPA
آسان برای استفاده و شماره گیری دستی
منفی
ارزان ساخته شده است
نشت آب می کند
لایه ها به درستی پشته نمی شوند
6
استر 5-کوارت کوارت

این مدل Oster یکی از بهترین بخارپزهای غذایی در این لیست است و کمتر از 25 دلار قیمت دارد و این بدان معناست که این یک معامله واقعی است. در کنار قیمت پایین آن ، مجموعه ای از ویژگی های شگفت آور از جمله خاموش کردن خودکار ، تایمر 60 دقیقه ای ، 2 ردیف برای بخار چند سطحی و قطعات جداشونده ماشین ظرفشویی ایمن است و همگی با ضمانت 2 ساله محدود پشتیبانی می شوند.

آنچه در مورد این مدل دوست داشتیم سبدهای بزرگی بود که فضای زیادی به سبزیجات یا ماهی شما می دهد. واضح است که ، امتیاز قیمت برنده Oster است ، زیرا آنها بیش از 1000 واحد از این واحدها را تنها در آمازون جابجا کرده اند.

نکته منفی این است که عناصر پلاستیکی عاری از BPA نیستند ، به این معنی که شما ممکن است در معرض اثرات کمی از مواد شیمیایی مضر که ممکن است فراتر از میزان تحمل روزانه شما (TDI) باشد. همچنین مانند یک غربال نشت می کند و برای گرم کردن برای همیشه طول می کشد ، اما با این قیمت ، باز هم ارزش بسیار خوبی برای پول دارد.

قیمت آمازون را بررسی کنید
طرفداران
قیمت عالی
تایمر 60 دقیقه ای
خاموش شدن خودکار
قطعات ایمنی ماشین ظرفشویی
کنترل های شماره گیری دستی
منفی
پلاستیک بدون BPA نیست
مدت زمان زیادی طول می کشد تا گرم شود
ساخت و ساز ارزان
نشت

7
بخار پز سبک عطر

این بخار سازنده رایحه بهترین انتخاب ما برای بودجه است و خرده فروشی با 20 دلار ارزان تر است. این یک قیمت باورنکردنی است و با بیش از 4000 فروش در آمازون ، این مدل را به پرفروش تبدیل می کند. این بزرگترین پول بخارپز نیست که می تواند بخرد ، اما تنها یک قسمت از برنج ، ماهی و سبزیجات را با زحمت بخار می کند.

این عمل یک لمسی دارد و گلدان داخلی آن نیز غیر چسبنده است ، بنابراین تمیز کردن آن باید آسان باشد و برای راحتی بیشتر ، عناصر جدا شده از ماشین ظرفشویی ایمن هستند. همچنین دارای ویژگی "Keep Warm" است که غذای شما را در دمای ثابت برای ساعت ها حفظ می کند ، بنابراین هر زمان که آماده نشستن برای وعده غذایی خود هستید داغ می شود. همچنین دارای مواد بدون BPA است ، بنابراین مواد غذایی به مواد شیمیایی مضر آلوده نمی شوند.

با فروختن محصولی با این قیمت ، انتظار می رود با این بخارپز چند تکه وجود داشته باشد که ممکن است شما را اذیت کند. خواندن علائم اندازه گیری روی گلدان دشوار است ، زیرا برنج را گرم می کند ، بند ناف بسیار کوتاه است ، و موارد معمول کیفیت ساخت مانند دکمه کنترل flimsy وجود دارد. کنار گذاشتن این مسائل ، با این حال ، این گلدان هنوز هم ارزش خارق العاده ای برای پول دارد.

قیمت آمازون را بررسی کنید
طرفداران
عمل یک لمسی
قیمت باورنکردنی
گلدان نچسب
عناصر ایمن ماشین ظرفشویی
ساعت ها گرم نگه می دارد
منفی
کوچک در مقایسه با بخارپزهای دیگر
هنگام بخارپز کردن برنج را خرد کنید
احساس ارزان ساخته شده است
خواندن علامت گذاری دشوار است
8
استیلر بلا 7.4-کوارت سالم

این بخار 2 لایه Bella دارای یک شماره گیری کنترل دستی است که کار با آن را آسان می کند ، همچنین دارای ویژگی محافظ خشک جوش برای اطمینان از عدم احتراق عناصر گرمایش است. این سیستم از خاموشی خودکار و همچنین یک سینی پرکننده برای بالا بردن مخزن آب در هنگام بخار استفاده می کند.

نکته هوشمندانه در مورد این بخار ساز عملکرد سریع است که باعث تولید بخار در کمتر از 30 ثانیه می شود و این بدان معنی است که می توانید بلافاصله بخار را شروع کنید. این ظرفیت 7.4 کوارتس سخاوتمندانه است و آن را برای وعده های غذایی خانوادگی ایده آل می کند. علاوه بر این ، بلا حدس و گمان را از بخارپز کردن با یک راهنمای مفید برای انواع مختلف مواد غذایی و زمان پخت و پز گرفته است.

مشکلاتی در مورد این بخار وجود دارد. به عنوان مثال ، تایمر نادرست است ، به این معنی که سبزیجات را می توان چاشنی زد و تبدیل به پشته شد. همچنین روی صفحه روی آب نشت می کند ، شماره های موجود در شماره گیری آن دشوار است و باعث می شود هنگام استفاده ، صدای انگشت مانند یک تخم مرغ سنج ایجاد شود که این امر می تواند آزار دهنده باشد. با کنار گذاشتن تمام این نکات منفی ، فکر می کنیم این بخارپز شایسته است برای ظرفیت ، قیمت و عملکرد در لیست قرار بگیرد.

قیمت آمازون را بررسی کنید
طرفداران
عملکرد شروع سریع
حفاظت خشک را جوش دهید
7.4 ظرفیت کوارتز
خاموش شدن خودکار
راهنمای بخار
منفی
یک صدای تیک تیک ثابت ایجاد می کند
خواندن اعداد روی شماره گیری دشوار است
ایجاد مشکلات کیفیت
نشت آب روی میز
چارت مقایسه
امکانات استیلر ساحل همیلتون سحر و جادو سرآشپز بخار روزویل استیمر گلدان بخارپز عطر استیمر استر استیمر بخار پز سبک عطر استیلر بلا سالم
کنترل ها دیجیتال دیجیتال کتابچه راهنمای N / A کتابچه راهنمای کتابچه راهنمای کتابچه راهنمای کتابچه راهنمای
تایپ کنید برقی برقی برقی Stovetop برقی برقی برقی برقی
اندازه اینچ 7.28 x 13.7 x 12.6 9.4 15 15.4 x 16.1 12.2 در 9.25 x 15.63 11.6 11 11 x 8.2 11.5 9. 9.75 x 11.13 8.4 8. 8.4 8. 8.8 11.1 x 10.4 x 8.1 11.61 x 8.94 x 11.73
پوند وزن 3.97 5.3 4.59 4.85 3.15 1.15 3.3 4.65
ردیف ها 2 3 3 2 2 2 2 2
بدون BPA آره نه آره آره آره نه آره آره
راهنمای خریداران
ارزش یک بخارپز غذا
بخارپز محصولات نسبتاً ارزان هستند ، به خصوص هنگامی که می توانید آنها را با قیمت کمتر از 50 دلار خریداری کنید. آنها از نظر کیفیت و کارکردها متفاوت هستند ، اما همه وظیفه اصلی بخارپز کردن مواد غذایی را به خوبی انجام می دهند. آنها همچنین مناسب هستند زیرا فضای کار را برای چیزهای دیگر آزاد می کنند. تایمرهای موجود در اکثر بخارپزها نیز بدان معنی است که می توانید آن را تنظیم کرده و بروید. برخی از آنها عملکرد خاموش کردن اتومبیل را دارند که مانع از خشک شدن بخارپز می شوند و بعضی دیگر حتی وقتی که آماده نشستن برای وعده های غذایی خود هستید لوله کشی غذا را داغ نگه می دارد.

دوام یک بخارپز غذا
در کل ، بخارپزها برای ماندگاری ساخته شده اند ، اما شما آنچه را می پردازید دریافت می کنید. به نظر می رسد گسلهای اصلی روی سبدهای پلاستیکی قرار دارند که در آن غذا قرار دارد. اینها غالباً پوسته پوسته هستند و با گذشت زمان می توانند شکننده شوند. بسیاری از تولید کنندگان اظهار دارند که قطعات پلاستیکی آنها از ماشین ظرفشویی ایمن است ، با این حال ماشین ظرفشویی محیطی سخت برای پلاستیک ارزان است و بنابراین می تواند طول عمر قابل استفاده سبد را کاهش دهد.

بخارپزهایی که هزینه کمتری داشته باشند ، ملزم به عناصری هستند که انتظارات شما را برآورده نمی کنند و یا برآورده نمی شوند ، و اگر صدها دلار برای یک دستگاه بخار بالای برد پرداخت می کردید ، در صورت عدم موفقیت به هر طریقی ، نگرانی های قانونی دارید. با کاهش قیمت ها ، کیفیت آن نیز کاهش می یابد ، و به نظر می رسد در کل ما به مکانی مهاجرت کرده ایم که انتظار داریم این کالاهای برقی شکسته شود.

مزایای استفاده از بخارپز غذا
ما زندگی روزمره مشغول زندگی ما را مجبور می کنیم که به دنبال وسایل صرفه جویی در وقت باشیم. تنظیم یک تایمر تأخیر بر روی بخارپز و آماده کردن غذای خود در حین انجام کارهای دیگر ، نهایی در پخت و پز راحتی است و چیز دیگری که وجود دارد ، بسیار سالم است.

بخارپز ابزاری عالی برای تهیه غذای سالم و مغذی است. اگر به دنبال آن روش جایگزین برای تهیه وعده های غذایی هستید ، دستگاه بخار سازی چیزی است که باید در نظر بگیرید. آنها گوشت ها و ماهی های خوب را بخار می کنند و در طعم ها ، رطوبت و مواد مغذی قفل می شوند.

برخی از مزایای اضافی بخارپزهای غذایی شامل موارد زیر است:

سالم - هیچ چیز در عطر و طعم قفل نمی شود در حالی که تمام خوبی های غذا را بهتر از بخار پز نگه می دارد. به عنوان مثال ، جوشاندن سبزیجات به طور معمول مواد مغذی را از بین می برد و شما را با قارچ رها می کند اما بخارپز برعکس می شود و به شما سبزیجات محکم و عالی می دهد.
راحت - تنظیم تایمر و رفتن ، یا فضای اجاق گاز را برای موارد دیگر آزاد کنید. دستگاه بخارپز به ما امکان می دهد تا کل وعده های غذایی را به گونه ای تهیه کنیم که برای محیط مناسب باشد ، برای بدن ما مفید باشد و برای خوردن نیز مفید باشد.
انرژی دوستانه - بخارپزها می توانند با کسری از قیمت کار کنند که می تواند هزینه آن را افزایش دهد.
معایب یک بخارپز مواد غذایی
ذخیره سازی - داشتن بخارپز ابزار دیگری است که برای ذخیره آن نیاز دارید. اگر فضا حق بیمه است ، یا در حال حاضر بسیاری از محصولات صرفه جویی در وقت دیگر دارید ، بخارپزها به سادگی به آن مجموعه اضافه می شوند. و با توجه به شکل نامناسب آنها ، آنها ساده ترین چیز برای دور ماندن نیستند.
تطبیق پذیری محدود - همه مواد غذایی را نمی توان بخار پز کرد ، و اغلب وقتی ماهی و گوشت بخار می شوند ، از نظر بصری کمی جذاب تر به نظر می رسند.
زمان پخت و پز آهسته تر - این یک واقعیت زندگی است که اگر می خواهید مواد غذایی بخارپز سالم ، احتمالاً مجبور شوید کمی بیشتر صبر کنید در حالی که آن را می پزند زیرا بخار پز یک فرآیند کندتر است.
طرفداران CONS
بخارپز
غذای سالم
غذای مناسب
انرژی دوستانه
ذخیره کردن دشوار است
تطبیق پذیری محدود
زمان پخت و پز کندتر است
سؤالات متداول
پیشنهاد 65 چیست؟ من آن را در آمازون زیاد دیده ام.
پیشنهاد 65 برای ساکنان کالیفرنیا است و رسماً به عنوان آب آشامیدنی سالم و قانون اجرای سموم شناخته می شود 1986. لازم است هشدارهایی درباره هر محصولی داده شود که ممکن است شهروندان کالیفرنیا را در معرض مواد شیمیایی مضر که ممکن است باعث سرطان یا سمیت تولید مثل شود ، قرار دهد. اگر نگران مواد شیمیایی آلاینده موجود در پلاستیک محصولات داخلی هستید ، به دنبال هر چیزی باشید که ادعا می کند فاقد BPA است.

آیا استفاده از Steamers ایمن است؟
آنها به اندازه استفاده از کتری بی خطر هستند. بخارپزها بخار آب گرم و آب جوش را تولید می کنند ، اما تا زمانی که شما مراقب باشید و از بخار آب مطابق دستورالعمل سازنده استفاده کنید ، دیگر نباید دلیلی برای هشدار یا ترس وجود داشته باشد.

آیا می توانید سبزیجات یخ زده را در بخار بخار کنید؟
بله ، می توانید ، اما انتظار دارید زمان پخت و پز طولانی تر شود. به عنوان مثال ، کلم بروکلی یا کلم یخ زده 15 تا 20 دقیقه زمان نیاز دارد تا کاملاً بخار شود.

افکار نهایی
داشتن یک بخارپز مواد غذایی دنیای کاملی از تغذیه سالم را باز می کند. هنگامی که ماهی و سبزیجات بخارپز را چشیدید هرگز به عقب نگاه نخواهید کرد. جوشاندن به چیزی از گذشته تبدیل خواهد شد ، و خوبی هایی که در غذا حفظ می کنید تقریباً به اندازه خوردن سبزیجات خام است. با چنین هزینه اندک ، شما خود و خانواده را مدیون این هستید که بخار بخورید.

آخرین مطالب