بالا 5 عناصر وب سایت جستجوگرها دوستانه

[ad_1] آن را به اندازه کافی در حال حاضر به طراحی فوق العاده و کاربردی سایت که آدرس مشتری خود را نیاز دارد. اگ

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
[ad_1]

آن را به اندازه کافی در حال حاضر به طراحی فوق العاده و کاربردی سایت که آدرس مشتری خود را نیاز دارد. اگر شما واقعا نیاز مشتری خود را به درو مزایای داشتن حضور آنلاین و سپس در جستجوگرها است که باید چیزی. بهینه سازی موتور جستجو یک سیستم برای بهبود دید یک سایت در جستجوهای اینترنتی از طریق نتایج جستجو های آلی و آن را در حال حاضر مناسب وب ابزار بازاریابی برای بسیاری از کسب و کار.

SEO به شدت تغییر کرده است در طول چند سال گذشته به خصوص پس از گوگل در تازه ترین به روز رسانی در سال گذشته است. 2015 سال است که در آن تلاش بیشتری مورد نیاز است در زمینه سئو و بهینه سازی سایت برای یک سازمان برای باقی ماندن در رقابت در اینترنت. وجود دارد 5 ویژگی ضروری است که با توجه نیاز به اطمینان حاصل شود که وب سایت طراحی یک جستجوگرها طراحی وب سایت.

1. بهینه سازی برنامه نویسی HTML ساختار:

آن است که واقعا بسیار مهم برای طراحی یک سایت که به سرعت لود و هر دو SEO و کاربر پسند. افرادی که مسئول سایت در حال توسعه باید آدرس پایان دادن به عقب در چنین راهی که آن را به خوبی بهینه سازی شده برای سریع سرعت لود و رندر. بهینه سازی وب سایت نیز در خدمت به درایو ترافیک بیشتر به سایت به عنوان مردم نمی اتلاف وقت در یک سایت که نیست بار به اندازه کافی سریع.

2. در صفحه بهینه سازی:

یکی از جستجوگرها ترین مولفه مهم بوده و هنوز هم است, بهینه سازی وب سایت. آن است که واقعا از اهمیت زیادی برای وب سایت خود را دوستانه به وب موتورهای جستجو و به تمام صفحات قابل مشاهده در SERPs. یک سایت باید با دقت برنامه ریزی شده از ابتدا با این هدف که آن را بیشتر به راحتی ایندکس شده توسط خزنده موتور جستجو به عنوان وجود دارد تعداد زیادی از قطعات است که ممکن است تاثیر یک جستجوگرها سایت.

در صفحه بهینه سازی روش نیست که باید انجام شود تنها در سایت اصلی طراحی شده است. اما از آن است که یک فرایند مداوم است که باید ساخته شده و بررسی می شود اغلب. حیاتی ترین مسائل با شناسایی بر روی صفحه بهینه سازی آدرس ها, متا تگ ها, ناوبری, قابلیت های شاخص و هیچ, دنبال, نقشه, عنوان, برچسب ها plagiarized محتوا تغییر مسیر Url های استاندارد, چند زبان, مسائل, صفحه بندی, زیر دامنه, طرح, قطعه robots.txt پوشه ها و دیگران است.

3. در مطالب سایت:

محتوای یک وب سایت تبدیل شده است بسیار مهم برای وب سایت ترافیک اینترنت و بهینه سازی سایت. جستجوگرها حرفه ای اعتقاد دارند و با شور و نشاط حمایت از 'محتوا پادشاه است" تفکر. این روزها اگر یک سایت است نه وبلاگ منطقه است و نه به روز رسانی هر روز توسط نویسندگان متخصص و سپس آن را نمی تواند باقی بماند برای مدت طولانی در افزایش رقابت است. مقالات خوب استفاده می شود به درخواست تجدید نظر به بازدید کنندگان از انواع منابع مانند رسانه های اجتماعی و ترافیک آلی. محتوا است که اطلاعات بیشتر و علاقه به اشتراک گذاشته شده است بیشتر (رسانه های اجتماعی) و نیش ترمزی میزند در تعداد زیادی از لینک دهنده (ترافیک آلی).

4. تماس به عمل ("فرهنگ و هنر") و یا نقاط تماس:

پیشنهاد این است که شما یک تماس به عمل در تمام صفحات خود را در سایت به عنوان کمک به آنها برای ایجاد یک احساس است که نشان می دهد آن است که قوی و تبدیل متمرکز شده است. ترین طراحی وب سایت حرفه ای می دانیم اهمیت CRO (تبدیل نرخ بهینه سازی) به عنوان یکی از دلایل که چرا آنها یکپارچه در سایت های که آنها کار بر روی.

5. تلفن همراه:

به عنوان نشان داده شده توسط یک 2014 تحقيق 25 درصد از تمام ترافیک وب سایت است که نشات گرفته از گوشی های تلفن همراه (تبلت و گوشی های هوشمند). آشکار است که این ترافیک را نمی توان نادیده گرفت و وب سایت ها که باید در تلفن همراه پسند.

وجود دارد دو روش رایج به دنبال به منظور ایجاد یک سایت تلفن همراه پسند:

  1. ایجاد یک وب سایت منحصر به فرد برای کاربران تلفن همراه است که به طور مناسب طراحی شده و آسان تر به جستجو و آن را می توان به سرعت لود می شود در نتیجه کاهش نرخ گزاف گویی. این معمولا باید یک URL های مختلف به عنوان مثال m.mydomain.com. یک حرکت نزولی به این رویکرد در راه است که یک بازدید کننده می تواند به جستجو برای اطلاعات در دسترس نیست در نسخه های تلفن همراه از سایت (برخی از نسخه های تلفن همراه از سایت های خاص حذف چند صفحه که در دسترس هستند در نسخه های دسکتاپ).

  2. بهترین روش برای بسیاری از سایت های است که "طراحی پاسخگو". پس از آن رویکرد یک سایت بهتر خواهد بود قادر به تشخیص پایان دستگاه کاربر (به عنوان مثال اگر مشتری دسترسی از طریق یک لپ تاپ/کامپیوتر و یا تلفن همراه) و تنظیم ظاهر آن با تکیه بر کاربر نهایی.

وجود دارد بسیاری از عناصر مهم هستند که برای جستجوگرها دوستانه وب سایت, اما این پنج عنصر ضروری است. دنبال کردن این نکات ساده به وب سایت خود را موفق تر است!

[ad_2]
آخرین مطالب