بالا 10 نکات بازاریابی اینترنتی برای مبتدیان

[ad_1] در این مقاله من قصد دارم به شما 10 روش ساده اما موثر نکات بازاریابی اینترنتی و همچنین برخی از منابع مف

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
[ad_1]

در این مقاله من قصد دارم به شما 10 روش ساده اما موثر نکات بازاریابی اینترنتی و همچنین برخی از منابع مفید به همراه این.

1. ایجاد یک کانال یوتیوب

یک کانال یوتیوب است که نه تنها بسیار آسان به را اما همچنین آسان برای مدیریت. با توجه به بسیاری از بازاریابان اینترنتی تصویری است که در آینده از ترافیک به عنوان آن را همچنان به رشد در یک سرعت سریع در سال پس از سال است. بنابراین اگر شما به وبلاگ نویسی و در عین حال, شما ممکن است شروع بازاریابی اینترنتی خود سفر با باز کردن یک کانال یوتیوب. علاوه بر این شما می توانید repurpose چیز را به وبلاگ خود را از کانال یوتیوب خود را هنگامی که وبلاگ شما را بالا و در حال اجرا است.

2. ساخت حضور رسانه های اجتماعی

Facebook به تنهایی بیش از یک میلیارد فعال ماهانه کاربران و دیگر رسانه های اجتماعی مانند توییتر Google+ Instagram Pinterest صدها میلیون ها نفر از کاربران به عنوان به خوبی. رسانه های اجتماعی اجازه می دهد تا شما را به اتصال با مخاطبان هدف خود را بر روی یک سطح کاملا جدید.

3. شخصی خود را ایجاد کنید وبلاگ/وب سایت

به عنوان بازاریاب اینترنتی شما باید یک وبلاگ یا وب سایت خود را. شما نیاز به آن را به دلیل آن را به شما ترافیک هدفمند و اجازه می دهد تا شما را به ساخت خود را با نام تجاری. بالاتر از همه, آن کمک می کند تا مردم در پیدا کردن شما در موتورهای جستجو.

4. پیگیری خود را به شماره

راه اندازی گوگل آنالیز برای وبلاگ شما. این اجازه خواهد داد که شما را به می دانم که مطالب خوبی انجام می دهند و آنهایی که در حال انجام میداد.

5. بازاریابی ایمیل

راه اندازی کمپین بازاریابی ایمیل درست قبل از اینکه سایت خود را می رود زندگی می کنند. شروع به جمع آوری ایمیل از حق دور. شما می توانید ارائه برخی از مباحث به طوری که مردم را تشویق به ثبت نام برای خبرنامه خود را. وجود دارد تعدادی از شرکت های موجود در وب سایت که ارائه هر دو رایگان و پرداخت, ایمیل, خدمات بازاریابی برای صاحبان وب سایت است. برخی از محبوب بازاریابی ایمیل, ارائه دهندگان خدمات Aweber, Mailchimp, Convertkit تماس ثابت و غیره.

6. شروع پادکست

پادکست نشان می دهد که فقط می خواهم کمی خود را نشان می دهد رادیو. شما می توانید با استفاده از سیستم عامل های مختلف به میزبان و جریان خود را از فایل های پادکست. سایت های مانند اپل آیتونز Libsyn ، Podbean ساوندکلاود ، ارائه پادکست خدمات میزبانی. شما همچنین می توانید با استفاده از Archive.org ارائه می دهد که پادکست میزبانی وب به صورت رایگان (نامحدود فضای دیسک و پهنای باند).

7. محتوای توزیع مجدد

یاد بگیرند که چگونه شما می توانید repurpose موجود خود مطالب و توزیع مجدد آنها را در سایت های مانند LinkedIn Pulse, مقالات Ezine Hub صفحات متوسط و دیگر سایت های مرجع. همچنین پست جایگزین نسخه از فیلم های یوتیوب خود را به دیگر سایت های جریان مانند Dailymotion, Vimeo, و غیره. تبدیل فیلم های خود را به تصاویر به صورت خودکار با استفاده از MS پاورپوینت و سپس به اشتراک گذاری آنها را بر روی اسلایدشیر.

8. کمک به مردم برای حل مشکلات خود

ایجاد حساب در Quora و پاسخ یاهو. پیدا کردن سوالات که مربوط به تو رفتگی در دیوار شما. سعی کنید برای پاسخ به سوالات و ذکر خود را سایت/نام تجاری در پاسخ شما اگر مرتبط است.

9. تبلیغ بر روی Facebook و Google AdWords

در اکثر موارد Facebook تبلیغات ارزان تر از گوگل AdWords است. Facebook نیز فراهم می کند بیشتر در عمق آگهی هدف قرار دادن گزینه های. بنابراین سعی کنید بیشتر از Facebook ad با هدف قرار دادن گروه کاربری دقیق تر و موثر است.

10. برون سپاری برخی از حجم کار خود را

اینترنت بازاریابی کار در واقع شامل انواع مختلف از وظایف به عنوان مثال نوشتن تصویری ساخت وب سایت و مدیریت محتوا, مدیریت اعتبار, لینک, ساختمان و غیره. شما ممکن است استخدام مترجمان آزاد از سایت های مانند Upwork مترجم آزاد یا PeoplePerHour برای انجام بعضی از این وظایف را برای شما. این کمک خواهد کرد که شما را به رشد و گسترش کسب و کار خود را با سرعت بیشتری.

[ad_2]
آخرین مطالب