افزایش فروش قطعی از طریق طراحی سایت املاک با رعایت همین چند نکته!

چرا باید طراحی سایت املاک حرفه ای باشد؟ و اصلا چرا به آن نیاز دارید؟هر مشاور املاک به خوبی مطلع است که اگر&nbs

توسط MINERALNEWS در 22 آذر 1399

چرا باید طراحی سایت املاک حرفه ای باشد؟ و اصلا چرا به آن نیاز دارید؟

هر مشاور املاک به خوبی مطلع است که اگر طراحی سایت املاک، حرفه ای صورت گرفته باشد، به راحتی می تواند نرخ تبدیل را افزایش داده و مشتریان راغب (لید) زیادی تولید کند که به عنوان پایه ای برای بازاریابی دیجیتال خواهد بود.

قطعا هر یک از مشاورین املاک اگر وب سایت داشته باشند، خیلی راحتتر می توانند مشتریان را جذب کنند و به خرید و فروش یا رهن و اجاره منازل بپردازند، اما با وجود این همه اهمیت و حساسیت کاری و مزایای فوق العاده ای که در طراحی سایت املاک وجود دارد، بیشتر زمان خود را روی بازاریابی حضوری می گذارند و ترجیح می دهند سابقه کاری خود را به شکل فیزیکی ارائه کنند.

البته به این معنا نیست که از ارتباط برقرار کردن فیزیکی با مشتریان غافل شوید، بلکه تنها راه نباید باشد و با طراحی وب سایت املاک باید بازاریابی خود را به شیوه آنلاین تکمیل کنید؛ چرا که اکثر افراد فرصت و زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارند و ابتدا در سطح اینترنت از طریق وب سایت های املاک و اپلیکیشن به دنبال ملک مورد نظر می گردند و لذا نداشتن سایت املاک به معنای از دست دادن فرصت های بی شماری خواهد بود.

از طرفی هم باید توجه داشته باشید که ساخت سایت املاک به این سادگی نیست و باید به شکل کاملا حرفه ای توسط شرکت های طراحی سایت تخصصی و با سابقه کار درخشان انجام شود و نباید توقع داشته باشید که با یک طراحی سایت، به درآمدزایی بالایی برسید.

در این بخش به مهمترین نکات جهت طراحی و راه اندازی سایت املاک اشاره می کنیم:

  • تصاویر بسیار با کیفیت: مهمترین مؤلفه ای که در طراحی سایت املاک باید رعایت شود، درج تصاویر و تم های بسیار با کیفیت و با حجم مناسب است که می توان نمایش تصاویر منازل و یا زمین ها را به شکل اسلاید یا لیستی انجام داد. از طرفی هم می دانید که سرعت پردازش تصاویر در مغز نسبت به متن 60 هزار بار بیشتر است و اگر تصاویر غیر واضحی بکار برده باشید مشتریان سایت شما را ترک خواهند کرد.
  • امکان ثبت نام: در طراحی سایت املاک باید بخشی برای عضویت بازدیدکنندگان وجود داشته باشد تا پس از ترک سایت، اخبار روزانه و ماهانه را به شکل آخرین و جدیدترین موارد خرید و فروش دریافت کرده و در زمان مناسب، ترغیب به بازدید مجدد از سایت شوند و با این کار ارتباط شما قطع نخواهد شد.
  • درج لینک شبکه های اجتماعی: از شرکت های طراحی سایت باید خواسته شود که لینک شبکه های اجتماعی در تمامی صفحات سایت مخصوصا صفحه «تماس با ما» درج شود. با این کار می توانید اخبار و اطلاعیه های داخل شبکه های اجتماعی را به وب سایت لینک داد تا بازدید بیشتری پیدا کند، حتی می توان در وب سایت، لینک ثبت نام در فیسبوک یا عضویت در پیج اینستاگرام را هم قرار داد. با توجه به اینکه بیش از نیمی از کاربران در شبکه های اجتماعی عضویت دارند، فرصت بی نظیری برای افزایش تعداد مخاطبین و دسترسی به آنها ایجاد خواهد کرد.
  • رعایت سئو: طراحی سایت املاک بدون رعایت کلیه موارد سئو (SEO یا Search Engine Optimization) بی معنی است چون وب سایت شما توسط گوگل ایندکس نمی شود و مشتریان نمی توانند آن را در اینترنت پیدا کنند. برای این منظور، راهکارهای زیادی جهت بهینه سازی سایت وجود دارند که از جمله آنها می توان به استفاده از پلاگین ها، کلمات کلیدی مناسب و مرتبط، تگ های عنوان و غیره اشاره کرد. حتما از شرکت طراحی سایت املاک بخواهید که این مورد را رعایت کند.
  • راه اندازی بخش وبلاگ: حتما در طراحی سایت املاک، بخشی هم برای وبلاگ نویسی و ارائه مطالب پیرامون آخرین اخبار ملک و زمین، نوسانات بازار، آخرین پروژه های ساخت و ساز اختصاص دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند با مطالعه آنها نکات و مطالب مفیدی را کسب کنند و سایت شما را به عنوان سایت مرجع معرفی کنند.

  • صفحه درباره ما: اصلا اهمیت صفحه درباره ما یا About Us را دست کم نگیرید. در این صفحه سعی کنید به شکل داستانی و بسیار جذاب، توضیح دهید که چطور به این جایگاه دست پیدا کرده اید، هدف شما چیست، چه مزایای رقابتی دارید، چطور به مشتریان خدمات رسانی می کنید و غیره تا بازدیدکنندگان به خوبی با ماهیت حیطه کاری شما آشنا شوند.
  • سرعت وب سایت: وب سایت های املاک به دلیل ماهیت کاری خود، تصاویر زیادی دارند مثلا ممکن است برای یک منزل، 6 عکس وجود داشته باشد و در این سایت صدها نمونه برای معامله ذکر گردد، تصور کنید که چه تعداد عکس نیاز است و چقدر می تواند روی سرعت سایت اثر منفی بگذارد. طراحی سایر بخش ها و کدگذاری هم اثر زیادی خواهند داشت؛ لذا از شرکت طراحی سایت املاک خود بخواهید که طراحی و تم کلی ساده مینیمالیستی باشد و هیچ چیز اضافه ای به چشم نخورد، تصاویر با کیفیت ولی با حجم کم باشند، شرکت های میزبانی وب سایت سرورهای قوی و پر قدرتی داشته باشند و غیره.؛در غیر این صورت اگر سرعت لود وب سایت بیشتر از 3 ثانیه طول بکشد، بازدیدکنندگان، مخصوصا کسانی که از طریق موبایل وارد شده اند آن را ترک خواهند کرد.
  • سازگاری با نسخه موبایل: در طراحی سایت املاک یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در نظر داشت، مسأله سازگاری با موبایل و تبلت هاست؛ یعنی سایت موبایل ریسپانسیو باشد و بدون هیچ مشکلی بر روی این دستگاه های هوشمند، بارگذاری شود و مشتریان یا بازدیدکنندگان مجبور نباشند برای خواندن مطالب یا دیدن تصاویر زوم کنند یا برای دسترسی به منوها، به سمت چپ و راست بروند. همانطور که می دانید حدود 56% کل کاربران اینترنت، از طریق موبایل وارد می شوند و تصور کنید که با عدم رعایت این نکته در طراحی سایت املاک، چه جمعیت بزرگی از مخاطبین را از دست خواهید داد.
  • پرهیز از شلوغی: اگر کسب و کار موفقی داشته باشید و به کمک طراحی سایت املاک نیز حضور بسیار موفقی در سطح اینترنت کسب کنید، قطعا مواردی نیز مثل درج آگهی و تبلیغات به شما پیشنهاد خواهد شد که درآمدزایی شما را افزایش می دهند اما توجه کنید که هنگام طراحی سایت، اکثر فضای خود را به تبلیغات اختصاص ندهید که سایت شما خیلی شلوغ به نظر برسد و از سبک ساده گرایی یا مینیمالیستی خود فاصله بگیرد؛ ضمن اینکه سرعت سایت را نیز پایین می آورد.

جمع بندی مطالب

طراحی سایت املاک یکی از مهمترین اقدامات و فعالیت هایی است که تمامی بنگاه داران و صاحبان و مشاورین املاک باید در دستور کار خود قرار دهند تا دسترسی مشتریان به آنها بسیار بیشتر شود و در نتیجه درآمدزایی بسیار خوبی داشته باشند.، اما باید توجه داشت که صرفا با طراحی سایت املاک نمی توان به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کرد؛ چرا که باید نکات و دستورالعمل هایی برای آن رعایت شود که به این کار طراحی حرفه ای و کاملا منطبق بر اصول سئو گفته می شود.

به همین دلیل در این خصوص به 9 مورد از مهمترین نکات اشاره کردیم که باید از شرکت طراحی سایت خود بخواهید انجام دهد!

اگر شما هم به دنبال یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در خصوص طراحی سایت املاک می گردید که دیگر نگرانی و دغدغه ای نداشته باشید و بهترین و با کیفیت خدمات را با مناسبترین قیمت دریافت کنید، می توانید با شرکت طراحی و مهندسی رایان همکاری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید به آدرس اینترنتی این شرکت www.rayanitco.com مراجعه کنید.

منابع:

https://rayanitco.com/design-real-estate-site/

آخرین مطالب