اصطلاحات SEO

[ad_1] نوشتن مواد با SEO بالقوه می تواند یک چالش. شما نیاز به یک تعادل خوب از کلمات کلیدی بدون اینکه متهم از

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
[ad_1]

نوشتن مواد با SEO بالقوه می تواند یک چالش. شما نیاز به یک تعادل خوب از کلمات کلیدی بدون اینکه متهم از کلمه کلیدی چاشنی--بزرگ بدون هیچ در جستجوگرها جهان است. که اساسا بدان معنی تمام محتوای خود را از کلمات کلیدی است و آن را می سازد هیچ حس هیچ اطلاعات واقعی است و فقط وجود دارد به خوبی بسیاری از کلمات کلیدی در حال حاضر.

قدرت ممکن است به نظر می رسد یکی از آسان است. کسی که در مقام پاسخ داده شود و همین امر در اینجا. این بدان معنی است که سطح اعتماد که یک سایت از موتورهای جستجوی عمده. اگر اعتماد بالا است که خوب است و این بدان معنی است که سایت شما رتبه بندی بالا است. اگر نه آن را نمی خواهد و این خبر بد.

خرده نان یک عنصر بزرگ برای میت لوف و آنها به خوبی کار می کنند در افسانه ها به صورت کاراکتر به عقب بر گردیم به جایی که آنها آغاز شده است. در جستجوگرها صحبت خرده نان هستند ناوبری وب سایت ابزار است که کمک به بازدید کنندگان به عقب بر گردیم به جایی که آنها می خواهند در سایت.

ما بسیاری از درگاه در خانه ما است. آنها استفاده می شود برای ورود و خروج از یک اتاق. در جستجوگرها یک ورودی دارای یک عملکرد مشابه که در آنها صفحات استفاده می شود که به طور خاص جذب ترافیک از موتورهای جستجو. پس از آن کاربر خواهد شد 'را وارد کنید' سایت. دیدن آنچه که آنها وجود دارد ؟

محتوا در SEO صحبت می کنند به این معنی که قسمت های خاصی از یک سایت است که بیشترین ارزش را برای بیننده است که مقالات گوشت از سایت دلربایی اگر شما خواهد شد. این محل برای تبلیغات تجاری و یا مرور.

وجود فرودگاه در سراسر کشور است که عمل به عنوان هاب برای شرکت های هواپیمایی مختلف. اگر شما به یکی از این hub فرودگاه شما معمولا می توانید اتصال به تقریبا در هر نقطه دیگری است. همان درست است از یک مرکز در جستجوگرها. یک مرکز تعریف شده است به عنوان یک متخصص صفحه است که در با کیفیت بالا (اطلاعات هیچ کلمه کلیدی چاشنی و غیره) و این لینک کاربر را به دیگر صفحات مرتبط برای بهبود جستجوی خود را.

یک inlink صدا ممکن است مانند چیزی است که در یک زمین گلف اما برای اهداف ما آن معنی است که لینک های ورودی از دیگر صفحات مرتبط (مانند توپی) که در حال حاضر یک منبع اعتماد. شما می توانید inlink به یک صفحه دیگر و بازگشت به دریافت اطلاعات بیشتر در پرس و جو خود را به عنوان یک کاربر.

و در نهایت یک دیواره باغ نیست آنچه شما فکر می کنم. به جای آن یک گروه از صفحات مرتبط با هم اما نه مربوط به صفحات دیگر است. بنابراین شما گیر کرده!

[ad_2]
آخرین مطالب