آنچه باید قبل از خرید سینک بدانید

در تئوری انتخاب سینک آشپزخانه کار دشواری نیست. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب مواد ، رنگ و اندازه است.

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398

در تئوری انتخاب سینک آشپزخانه کار دشواری نیست. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب مواد ، رنگ و اندازه است.

در عمل ، برای جلوگیری از برش کابینت برای قرار دادن سینک ، تعویض میز آشپزخانه یا جعبه زهکشی ، و همچنین شکایت از موقعیت بد سینک که باعث می شود عملیات آشپزخانه معمولی به دردسر بیفتد ، باید تعداد زیادی موارد را به خود اختصاص دهید.

ما به عنوان یک تولید کننده سینک ظرفشویی تقریباً درمورد هر مسئله ای که توسط افرادی که به درستی فکر نکرده اند از انتخاب سینک خود استفاده کند ، شنیده ایم. در این مقاله تجربه خود را با شما به اشتراک می گذاریم و به شما می گوییم:

چگونه یک سینک و شیر را انتخاب کنید تا در حین انجام ظروف ، ستون فقرات شما آسیب نبیند
جایی که برای نصب سینک نیست
چرا بهتر است سینک گرانیتی را با سوراخ های آماده خریداری کنید
کدام مواد countertop را انتخاب کنید
چگونگی انتخاب رنگ سینک نیست
مهمترین ویژگی های شیر آب آشپزخانه
چگونه از شر لکه های گرانیت خلاص شویم
حال بیایید به این سؤالات پاسخ دهیم.

چگونه یک سینک و شیر را انتخاب کنید تا در حین انجام ظروف ، ستون فقرات شما آسیب نبیند
هنگام شستن ظروف به ازای هر زمان ، باید به جریان آب برسید ، به عنوان مثال برای خیساندن یک اسفنج شستشو.

اکنون ، هنگامی که جریان خیلی دور است ، باید لاغر شوید یا به سمت آن سوار شوید.

بدیهی است که جریان بیش از حد دور خیلی ایده آل نیست. افراد سریعتر خسته می شوند و ممکن است افرادی که مشکلات کمر دارند احساس ناراحتی کنند.

چگونه در این شرایط خود را پیدا نکنیم؟ بیایید راه حل ها را ببینیم.

سینک ظرفی خریداری کنید که یک کاسه بسیار باریک داشته باشد - به این ترتیب که شیر آب را می توانید به شخص نزدیکتر کنید.
سینک را انتخاب کنید که در آن شیر آب به اندازه شخصی که شستن ظرف ها را ممکن است نصب شود. شما باید به دنبال آنهایی باشید که دارای یک "قاب" بسیار باریک در اطراف کاسه ها هستند.
یک شیر آب بخرید که در آن دهانه طولانی داشته باشد و خروجی آب حداقل 6 اینچ از سطح countertop باشد.
شیر آب را کنار کاسه بجای پشت سر بچسبانید.
همچنین ، ممکن است در جستجوی یک سینک مناسب ، ابزار مقایسه اندازه سینک بصری ما را بی ارزش ارزیابی کنید. این دقیقاً به شما نشان می دهد که یک سینک ظرفشویی در مقایسه با دیگران چقدر بزرگ است. این به نوبه خود این امکان را برای شما فراهم می کند که یکی از متناسب ترین نیازهای شما را انتخاب کنید.

جایی که برای نصب سینک نیست
سینک ها به شکل ها و اندازه های مختلفی عرضه می شوند.

چنین انتخاب گسترده ای مشتریان را قادر می سازد سینک هایی را انتخاب کنند که مناسب آشپزخانه های آنها باشد. با این حال ، آنچه که مشتریان اغلب به آن توجه نمی کنند … فضای کنار سینک است.

به دلایل عملی بهتر است سینک ظرفشویی را نصب نکنید:

بلافاصله کنار گلدان - آب کثیف و مایع شستشو ممکن است وارد غذای شما شود
با کاسه ای که در مجاورت یخچال یا دیوار قرار دارد - شستشو با یخچال یا دیوار درست کنار آن ناخوشایند است.
در زیر یک کابینت کم آویز - چنین کابینتی شستشو ، برداشتن یا قرار دادن اشیاء بزرگ را در سینک دشوار کرده است ، و - اگر قد بلندی دارید - هنگام انجام شستشو ، نمای شما را مسدود می کند.
کنار پنجره - هنگام نصب سینک کنار پنجره ، باید بدانید که مکانی مناسب برای خشک کردن صفحات در کابینت بالای سینک دیگر در دسترس نخواهد بود. علاوه بر این ، شیر آب ممکن است هنگام باز و بسته شدن پنجره باعث ناراحتی شود.
به علاوه ، اگر قصد نصب خردکن مواد غذایی را دارید ، باید فضای زیادی را در زیر سینک بگذارید.

چرا بهتر است سینک گرانیتی را با سوراخ های آماده خریداری کنید
سینک های گرانیتی را می توان به مواردی تقسیم کرد که:

دارای سوراخ های نصب شده توسط سازنده هستند
هیچ سوراخی ندارید اما مکانهایی وجود دارد که می تواند به خودی خود سوراخ شده و ماسه زده شود
هیچ سوراخ یا مکان خاصی برای آنها وجود ندارد ، در این صورت باید با یک مته مخصوص ساخته شوند
به دلایل واضح ، سوراخ کردن سوراخ یک راه حل ایده آل نیست - ممکن است گاهی اوقات منجر به تراشیدن لبه سوراخ شود ، که با ماسه زدن نمی توان آن را جبران کرد. لطفا توجه داشته باشید که چنین نقصی تحت پوشش ضمانت نامه قرار نمی گیرد.

علاوه بر این ، اگر تصمیم به خرید سینک با سوراخ هایی دارید که باید سوراخ شود ، نمی توانید بدون حفاری آنها را در جایی دیگر تهیه کنید. و حفر سوراخ در یک سینک ، به یک مته مخصوص ، یک دسته و به وضوح زمان نیاز دارد.

از این گذشته ، مواردی از وقوع غرق شدن در طی حفاری و فرایند سوراخ شدن نیز وجود داشته است. به همین دلیل ، اتصالات فاقد تجربه ای در این زمینه ، گاهی اوقات از ایجاد سوراخ خودداری می کنند ، زیرا آنها نمی خواهند مسئولیت هرگونه صدمه به سینک را بر عهده بگیرند.

بهترین مارک سینک ظرفشویی

هنگامی که یک سینک از ما خریداری می کنید ، سوراخ هایی را به صورت رایگان برای شما ایجاد خواهیم کرد - هر تعداد که می خواهید و در هر مکان دیگری که می خواهید!

کدام یک از میزهای کانتر را باید انتخاب کنید

یک میز آشپزخانه به همراه یک سینک مناسب ، بیشترین و بیشترین نمایانگر و قابل مشاهده ترین عناصر آشپزخانه هستند. با این حال ، شما باید با دقت انتخاب مواد را برای countertopas در نظر بگیرید هر تصمیم بد در اینجا برای سالهای آینده مشخص خواهد شد.

سنگ ، گرانیت یا کامپوزیت برای کمردرد و افت غرق مناسب خواهد بود.

به دلیل مشکل در فراهم آوردن محافظت مناسب در مورد لبه های کانتر میز چند لایه در برابر آب ، معمولاً نباید در زیر و روکش های ساخته شده از نئوپان چند لایه نصب نشود.

یک میز چوبی واقعی با وجود داشتن زیبایی ظاهری ، در اکثر آشپزخانه ها نیز انتخاب خوبی نخواهد بود.

چرا که نه؟

میزهای چوبی در برابر تأثیرات طولانی مدت آب بسیار مقاوم نیستند بنابراین نیاز به آغشته سازی دارند. فقط چوب بلوط و ساج ، که مقاومت بیشتری دارند ، یک استثناست. با این وجود ، حتی اگر یک کانتر ساخته شده از چنین چوب دارید و آغشته به طور منظم را انجام می دهید ، باید به یاد داشته باشید که مرتباً لکه ها را از بین ببرید تا چوب در طی سال ها متورم نشود.

به همین دلیل ، یک میز چوبی را فقط به افرادی که گاهی اوقات از آشپزخانه استفاده می کنند توصیه می کنیم و ظروف را عمدتا در ماشین ظرفشویی می شستیم.

چگونه رنگ سینک را انتخاب نکنید
ما اغلب این عقیده را می شنویم که بهتر است رنگ سینک را مستقیماً در مغازه انتخاب کنید.

با این حال ، واقعیت این است که با انتخاب رنگ به این روش قادر به تعیین شکل ظاهری در آشپزخانه ما نخواهید بود.

چرا که نه؟

زیرا همان سینک در مغازه و خانه شما متفاوت خواهد بود. شرایط نور و رنگ در آشپزخانه به طور مستقیم بر ارائه سینک تأثیر می گذارد.

حتی اگر به صورت آنلاین بخرید و رنگی را انتخاب کنید ، هنگام خرید یک عکس روی صفحه نمایش ، حتی بدتر هم می شود.

رنگ های صفحه نمایش بسته به تکنولوژی صفحه نمایش ، تنظیمات آن و همچنین دوربین و نورپردازی مورد استفاده در فتوشاپ محصول متفاوت است.

بنابراین بهترین راه برای انتخاب رنگ سینک شما چیست؟

نمونه های رنگی را سفارش دهید. در فروشگاه ما می توانید نمونه های رنگی را بصورت کاملا رایگان سفارش دهید . اگر امروز آنها را سفارش دهید ، طی یک هفته نمونه های 5 5 5 سانتی متر ساخته شده از همان کامپوزیت گرانیتی به عنوان سینک های ما دریافت خواهید کرد.

مهمترین ویژگی های شیر آب آشپزخانه چیست
در گذشته به طور عملی در هر آشپزخانه می توانست راه حل های سنتی با دو شیر آب پیدا کند - یکی برای آب گرم و دیگری برای آب سرد. بعضی از آنها به سینک مجهز شده بودند ، در حالی که برخی دیگر به میز یا دیوار. با این حال ، همه آنها معایب یکسانی داشتند - یک خروجی آب با موقعیت کم از محل دهانه چشمه با فاصله بسیار ضعیف.

این کار دشوار ساختن ، به عنوان مثال ریختن آب درون دیگ ، گلدان های بزرگ را درون سینک ظرفشویی یا خارج از آن قرار داده و مشکلات کمر را به خود اختصاص داده است.

چنین شیرآلات هنوز در دسترس هستند ، اما ما به هرکسی که با احساسات به آنها نگاه کند هشدار می دهیم. یک شیر آب خوب باید دارای یک خروجی آب باشد که حداقل 6 اینچ از بالای صفحه باشد و باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید بدون تکیه به راحتی به جریان برسید. تنها در این صورت استفاده از سینک آسان و راحت خواهد بود.

رفتن یک قدم بیشتر به یک راه حل ایده آل یک شیر آب است که نه تنها دارای آب خروجی زیاد بلکه سمپاش کشویی است. این یک راه حل ارزشمند در تمام آشپزخانه ها است.

نحوه تمیز کردن سینک گرانیتی
بعضی اوقات ممکن است در اینترنت با نظرات مختلفی روبرو شوید که لکه بر روی غرق گرانیت با رنگ تیره دشوار است. آیا این درست است؟

دلیل اصلی شکل گیری لکه ها میزان بالای مقیاس موجود در آب است. برای جلوگیری از قرار گرفتن مقیاس روی سینک ، کافی است که مرتباً سینک ظرفشویی را با مایع لباسشویی پاک کرده و آن را با پارچه خشک کنید. سینک ظرفشویی همچنین می تواند با روغن پخت و پز آغشته شود تا مقیاس آرامتر بر روی آن حل شود.

اما اگر مقیاس موجود در آب زیاد باشد و مدت طولانی است که سینک را تمیز نکرده اید ، ممکن است لکه های بزرگتری ظاهر شوند. برای خلاص شدن از شر آنها توصیه می کنیم که سینک ظرف را با اسفنج آشپزخانه با کمی سفید پاک کرده و چند دقیقه بعد با پارچه خشک کنید.

ما از استفاده از مواد سوز آور قوی و شستشو با دستگاه های سیم استفاده می کنیم. استفاده از آنها ممکن است به صورت غیرقابل جبران به سطح سینک آسیب برساند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن