آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی همانطور که می‌دانید، یادگیری زبان در دنیای امروزی بسیار حائز اهمیت بوده و ا

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1400

آموزش زبان انگلیسی

همانطور که می‌دانید، یادگیری زبان در دنیای امروزی بسیار حائز اهمیت بوده و از ضرورت زیادی برخوردار است. به همین دلیل همه ما باید دیر یا زود، به تقویت مهارتهای خود در آموزش زبان انگلیسی بپردازیم، چرا میتوان گفت انگلیسی رایجترین زبان گفتاری در دنیا بوده، و داشتن سفرهای بین المللی و یا حتی مواجه شدن با یک فرد انگلیسی زبان، اهمیت آموزش زبان انگلیسی را دو چندان خواهد کرد.

 

یکی از مهمترین عوامل برای یادگیری این زبان این است که انگلیسی زبان علمی جهانیان بوده و غالبا در اکثر مقالات، کلاسها، سمینارها و  از آن برای تبادل اطلاعات استفاده می‌شود.

از این رو روش‌های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد که هر یک از مزایا و معایب خاص خود برخوردار است و با توجه به شرایط افراد، نتایج گوناگونی را در بر خواهد داشت.

در ادامه به دو روش مرسوم برای آموزش زبان انگلیسی و افزایش مهارت در لغات انگلیسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزش زبان انگلیسی با کتاب 504

کتاب 504 یکی از بهترین روشهای آموزش زبان انگلیسی بوده که باعث تقویت و بهبود دانش لغات جدید میشود. لغاتی که در این کتاب آموزش داده میشود، از واژههای ضروری زبان انگلیسی بوده که در مکالمات روزمره استفاده میشود.

 

هر درس این کتاب شامل تعدادی لغت جدید بوده که معنی آن کنار آن نوشته شده است. همچنین لغت جدید در چند جمله مختلف استفاده شده است تا زبان آموز معنی لغت را به خوبی درک کند.

اگر این کتاب را به خوبی و با دقت مطالعه کنید، به درک درصد زیادی از معنی متون انگلیسی خواهید رسید و در آزمونهای زبان نمره بیشتری کسب خواهید کرد.

 کتاب 504 به شما کمک میکند که از منابع آموزشی زیادی که در اینترنت موجود است، بهرهمند شده و همچنین با افراد انگلیسی زبان به راحتی ارتباط برقرار کنید و از دیدن فیلمهای بدون زیر نویس و گوش دادن به موسیقیهای انگلیسی لذت خواهید برد.

آموزش زبان انگلیسی با کتاب 4000 واژه

کتاب 4000 واژه مجموعهای  شش گانه است که برای آشنایی زبان آموزان با کلمات پرکاربرد زبان انگلیسی تهیه شده است که یکی از بهترین و تاثیرگذارترین روشها برای آموزش زبان انگلیسی به شمار میرود. با تهیه و استفاده از این کتاب می‌توانید به بیش از 90 درصد واژگان کاربردی و مهم استفاده شده در مکالمات روزمره انگلیسی، به خوبی تسلط پیدا کنید.

این کتاب شامل سی درس است که هر درس دارای فایل صوتی vocabulary برای آموزش کلمات جدید و فایل Story برای آموزش همین لغات در یک داستان بوده، و در هر درس بیست کلمه آموزش داده می‌شود.

در بخش اول درس لغات جدید به همراه تعریف و مثال آموزش داده میشود، و در بخش دوم لغات درس اول در قالب یک داستان زیبا برای زبان آموز خوانده خواهد شد.

 

واژههای استفاده شده در کتاب 4000 واژه، هم در زبان محاوره و هم در نوشتار بسیار پرکاربرد هستند و برای هر سطحی از زبان آموزان مفید خواهد بود. یادگیری این واژگان می‌تواند در پیشرفت شما در یادگیری زبان انگلیسی و صحبت و مکالمه به این زبان بسیار موثر واقع شود.

 

به‌طور خلاصه

در این مقاله از سایت انگلیش بای رز؛ به بررسی راه‌ها و روش‌های مختلف جهت آموزش زبان انگلیسی پرداخته و شما را دو روش رایج آموزش زبان انگلیسی با کتاب 504 و آموزش زبان انگلیسی با کتاب 4000 واژه آشنا کردیم . تمامی راه‌ها را با ذکر نام مجموعه‌ها برای شما گردآوری کرده و توضیحات کاملی در هر بخش به شما ارائه دادیم. لازم به ذکر است شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت انگلیش بای رز مرجع کاملی از آموزش گرامر، لغات،اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی و ... را برای آشنایی بیشتر خود با زبان انگلیسی و همچنین آماده‌سازی برای آزمون‌های تخصصی زبان استفاده کنید.

 

 

آخرین مطالب