آشنایی با بسته های اینترنت همراه اول

در صورتی که شما جزء آن دسته از افرادی باشید که از وب خانگی استفاده می کنید و برای انجام مسئولیت خود به یک بازه

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
در صورتی که شما جزء آن دسته از افرادی باشید که از وب خانگی استفاده می کنید و برای انجام مسئولیت خود به یک بازه زمانی کوتاه نیاز به وب دارید ، توصیه می کنیم اولین بسته های قابل حمل یک روزه آلفا پلاس را به شما پیشنهاد کنیم ، که می توانید حداقل در کمترین سرعت قابل توجه باشید هزینه. به اینترنت دسترسی پیدا کنید.

خرید بسته اینترنت همراه اول

به این صورت که به احتمال زیاد ، به احتمال زیاد شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در طول روزهای ایزوله شب از خواب بیدار بمانید و با کار خود سر و کار داشته باشید ، بسته اینترنت همراه اول شبانه آلفا پلاس را با حمرا آوال توصیه می کنیم ، که مطابق با نیاز مشتری است. در رفتارهای مختلف توسط حمرا آوال پیش بینی شده است. به گونه ای که ممکن است ، اگر مانند ما ، شما یکی از آن دسته از مشتریانی هستید که به اینترنت بیشتر احتیاج دارید ، می توانید بسته های یک ماهه و دو ماهه حمل و نقل را تهیه کنید. سه ماهه ؛ چهار ماه؛ از آن برای نیم سال و یک سال استفاده کنید ، که علی رغم همه چیز با مشتری های شما همراه اول است و مجموعه ای از بسته های وب را به اندازه زمان و هزینه در اختیار شما قرار می دهد.

طیف گسترده ای از بسته های آلفا پلاس همراه اول

1-بسته های لحظه ای آلفا +: بسته های کوتاه مدت (در بعضی مقاطع و بسته های هفت روزه) مجدداً برنامه ریزی نشده (حجم و زمان) دارند. 2-بسته های آلفا + ماه به ماه و بسته های طولانی حمل و نقل: برخی از بسته های ماه به ماه دارای ترافیک برکت صبح هستند (می توان در ساعت 6 صبح تا 12 بعد از ظهر از آن استفاده کرد). به عنوان مثال ، بسته نرم افزاری یک ماهه به ماه 5 GB + 500 MB از نعمت صبحانه 30 روزه ، با وجود 5 گیگابایت خریداری شده ، دارای 500 مگابایت ترافیک برکت است که می توانید از 6 صبح تا 12 بعد از ظهر مورد استفاده قرار بگیرید. سه بسته جدید ماه به دو بخش: ترافیک جهانی و محلی. اندازه این بسته ها شامل دو بخش ، ترافیک مسکونی (قابل استفاده در مقصد محلی و جداشده ها و ترافیک جهانی (قابل استفاده در شبکه محلی با عجله محلی و جهانی) می باشد. به عنوان مثال ، یک بسته جهانی 5 گیگابایتی + 10 گیگابایت داخلی ، 5 گیگابایت از ترافیک در کلیه مقصد های محلی و جهانی استفاده می شود و از 10 GB ترافیک نیز می توانید در مقصد و فرستاده های خانگی منتخب استفاده کنید.این بسته ها با اتمام حجم ترافیک جهانی یا به پایان رسیدن فریم ورک مشروعیت (سی روز) به پایان می رسد. . 3. بسته های ساعت صریح: بسته های ساعت اول موبایل مجموعه ای از بسته های اینترنتی است که می توانید در ساعات خاص یا شب از آنها استفاده کنید. این بسته ها می توانند همزمان با سایر بسته های وب همه کاره اول شروع شوند. با شماره گیری * 100 * 331 # ، حامیان می توانند بسته های اینترنتی را در مواقع صریح مشاهده و تصویب کنند. از هم اکنون ، این بسته ها در دو نوع بسته صبحانه (6 صبح تا 12 بعد از ظهر) و بسته های شعبانت (2 تا 7 صبح) ارائه می شود. - بسته های اینترنتی برای کلیه اعتبار دهندگان معتبر و معتبر قابل استفاده است. - این بسته ها از حجم برنامه ریزی شده یا افزایش زمان ندارند. 4-بسته های نامحدود شبانه: این بسته ها برای کلیه اعتبار دهندگان معتبر و ماندگار قابل استفاده هستند. بسته های شب بی حد و حصر رزرو برنامه ریزی شده ای ندارند. تأییدکننده فقط می تواند هر بسته شب بی حد و مرز را به نوبه خود عملی کند. در صورتی که طرفدار یکی از بسته های Alpha + را همزمان به عنوان بسته بی شب بطور فعال عمل کند ، نیاز به استفاده از آن با بسته نرم افزاری وب بی حد و حصر در ساعات شب انجام خواهد شد.

نحوه فعال سازی بسته اینترنت همراه اول

برای فعال کردن بسته های شبانه بی حد و حصر ، کد * 100 * 332 # را شماره گیری کرده و از کد * 100 * 10 # سؤال کنید. 5-بسته های ویژه برای اعضای جدید: در صورت درخواست تحقق حامیان جدید با Hamrah Aval ، خرید بسته اینترنت همراه اول العاده ای برای اعضای جدید ارائه شده است. این بسته های نرم افزاری فقط مخصوص طرفداران جدید (پایدار / اعتباری) است. تأییدکننده های جدید به معنی طرفدارانی هستند که از تاریخ تصویب سیم کارت خود حداکثر 30 روز گذشته اند. حامیان جدید می توانند هر یک از این بسته های پیشنهادی را در مدت زمان مصوب (30 روز قبل از تاریخ خاتمه فعال سازی سیم کارت خود) خریداری کنند.

استراتژی های خرید بسته نرم افزاری:

Hamrah Aval در مورد روشهای مختلف برای خرید و فعال کردن بسته های آلفا + اینترنت فکر کرده است. پیشنهاد می شود قبل از خرید بسته های نرم افزاری و شروع آنها با مراجعه به سایت Hamrah Aval ، با در نظر گرفتن قوانین پیش خرید و تصویب بسته نرم افزاری ، بسته نرم افزاری مناسب و متوسط ​​را در مورد نوع بسته نرم افزاری ، زمان قانونی بودن بسته نرم افزاری پیدا کنید. و حجم. بسته پیش فرض و هزینه پیش فرض و نمایش را انتخاب کنید ، و بسته های آلفا + اینترنت را به صورت آنلاین خرید از سایت یا یکی از تکنیک های خرید و اقساطی برای هر بسته نرم افزاری ، به شرح زیر بخرید و عملی کنید. 1-سیستم * 100 # • شماره گذاری * 100 # • بسته های مختلف را مشاهده کرده و بسته نرم افزاری ایده آل را انتخاب کنید 2-چارچوب جامع پیام کوتاه 009810 یا +9810: • 32 عدد لاتین ارسال کنید • بسته های مختلف را مشاهده کرده و بسته نرم افزاری ایده آل را انتخاب کنید چارچوب پیام کوتاه 3-8080: • 32 عدد لاتین ارسال کنید • بسته های مختلف را مشاهده کرده و بسته نرم افزاری ایده آل را انتخاب کنید 4-با من حساب کنید. • به حساب "شریک زندگی من" مراجعه کنید • بسته های مختلف را مشاهده کرده و بسته نرم افزاری ایده آل را انتخاب کنید
آخرین مطالب