کلنگ احداث کمربندی سردار شهید سلیمانی در قم بر زمین زده شد

[ad_1] به گزارش خبرآنلاین از قم : کلنگ احداث کمربندی آزادراه کنارگذر قم، قم- سلفچگان- اراک(آزادراه شهید سلیما

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
[ad_1]

به گزارش خبرآنلاین از قم : کلنگ احداث کمربندی آزادراه کنارگذر قم، قم- سلفچگان- اراک(آزادراه شهید سلیمانی) با حضور وزیر راه و شهرسازی و بهرام سرمست استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی بر زمین زده شد.

اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم اظهار داشت: اجرای پروژه‌های ملی و استانی گاهی با یک مانع و معارض متوقف می‌شود درحالی‌که اگر مشارکت لازم میان تمامی دستگاه‌های اجرایی باشد بسیاری از طرح‌ها به سرانجام می‌رسد.

عملیات اجرایی آزادراه قم سلفچگان . راهجرد .اراک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کیلومتر شش جاده قدیم قم- تهران جنب پارکینگ خودرو برگزار شد. این پروژه در ۱۱۷ کیلومتر با اعتبار ۱۲ هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال شامل ۳۰ درصد اعتبار دولتی و ۷۰ درصد سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

گفتنی است سرمایه پذیر شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور و سرمایه‌گذار شرکت احداث و بهره‌وری آزادراه کنارگذر قم و سلفچگان راهجرد توسط مهندسین مشاور فرادید و گروه مشارکت تدبیر و تجربه عملیاتی می‌شود.

این پروژه با هدف تکمیل شبکه آزادراهی کشور و کاهش زمان سفر و کاهش آلودگی زیست‌محیطی و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم و کاهش مصرف سوخت اجرایی می‌شود، سرعت طرح ۱۳۰ کیلومتر در ساعت است و این پروژه در سال ۱۴۰۲ عملیاتی خواهد شد.

۴۸


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن