هشدار کاخ سفید به «جان بولتون»/ کتاب افشاگرانه منتشر می شود؟

[ad_1] «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در کتاب افشاگرانه‌ای که قرار است به زودی چاپ شود نوشته انت

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399
[ad_1]

«جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در کتاب افشاگرانه‌ای که قرار است به زودی چاپ شود نوشته انتخاب مجدد تنها دغدغه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بوده است.

ناشر کتاب بولتون گفته او در کتاب خاطراتش گفته اعضای مجلس نمایندگان آمریکا باید دامنه مسائلی که ترامپ به خاطر آن احضار شده را به مسائلی فراتر از گفت‌وگوی تلفنی او با رئیس‌جمهور اوکراین گسترش می‌دادند زیرا دیگر جنبه‌های سیاست خارجی ترامپ هم آکنده از تخلفات مشابه بوده است.

انتشارات «سیمون و شاستر» در بیانیه‌ای روز جمعه افشا کرده‌اند که بولتون در کتابش علاوه بر تشریح هرج و مرج‌های موجود در کاخ سفید ارزیابی خودش را از بازیگران اصلی کاخ سفید و رویه‌های نامتعادل و تکانشی ترامپ برای اتخاذ تصمیم در موقعیت‌های مختلف شرح داده است.

ناشر این کتاب گفته که بولتون از کارهای ترامپ «حیرت‌زده» می‌شد و او را «رئیس‌جمهور می‌دید که برایش انتخاب شدن مجدد در انتخابات تنها مسئله‌ای بود که اهمیت داشت.»

رسانه‌های آمریکا سال گذشته گزارش دادند کاخ سفید برای منصرف کردن «جان بولتون» از انتشار کتاب جدیدش رسماً به او هشدار داده است.

کاخ سفید در نامه‌ای به بولتون ادعا کرده بود اطلاعات مندرج در کتاب او ظاهراً حاوی «اطلاعات محرمانه» است و لازم است قبل از انتشار مورد بازبینی قرار گرفته و بخش‌هایی از آن حذف شود.

2323


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب