مقدمه کوتاه به SEO و آن را بهترین شیوه

[ad_1] چه SEOبهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک استراتژی بازاریابی اینترنتی است که باعث افزایش ترافیک تولید شده

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
[ad_1]

چه SEO

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک استراتژی بازاریابی اینترنتی است که باعث افزایش ترافیک تولید شده به وب سایت ها با افزایش دید وب سایت در موتورهای جستجو مانند بینگ و گوگل. اگر شما می توانید به طور کامل استفاده از موتورهای جستجو در کسب و کار شما خواهد تجربه نرخ رشد و افزایش ترافیک مانند قبل از هرگز.

بالاتر رتبه در جستجوگرها, بالاتر رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو صفحه (SERP) و بیشتر به ترافیک تولید شده است به وب سایت. در زیر چند تحقیق آمار برای اثبات چقدر مهم SEO است:

  • 93 درصد از تمام ترافیک به وب سایت می آید از یک موتور جستجو;
  • 67k جستجوهای انجام شده در گوگل در هر ثانیه;
  • داشتن مقام اول در گوگل بیش از 34 درصد از طریق نرخ کلیک کنید;
  • تقریبا 75% از کاربران نمی اسکرول گذشته صفحه اول در گوگل;
  • نزدیک به 80 درصد از کاربران چشم پوشی از تبلیغات پرداخت می شود در نتایج جستجو;
  • 58 درصد از تمام جستجوهای آمده از دستگاه های تلفن همراه.
کسانی که در میان چند اثبات حقایق و آمار می آید با جستجوگرها. به یاد داشته باشید این صنعت همیشه در حال تغییر است بنابراین شما و کسب و کار شما نیاز به تکامل با آن را به عنوان آنجا که ممکن است. در زیر پایه استراتژی SEO شما نیاز به افزایش رتبه بندی وب سایت شما:

کلمه کلیدی بهینه سازی

SEO, کلمات کلیدی, کلمات کلیدی و یا عبارات در محتوای وب سایت شما است که آن را ممکن است برای وب سایت خود را به توان از طریق موتورهای جستجو است. شما با استفاده از آنها با توجه به این تو رفتگی در دیوار شما در حال نوشتن و هر کسی که جستجوهای کلمات کلیدی خاص مربوط به تو رفتگی در دیوار که به راحتی می توانید وب سایت خود را. به این ترتیب آنها به شما کمک کند به طور مستقیم مخاطبان هدف برای وب سایت شما و افزایش ترافیک خود را.

برچسب عنوان

هر محتوای وب سایت شما تولید باید برچسب شده در عنوان. است که به عنوان هدر و زیر هدر باید حداقل یکی از کلمات کلیدی مربوط به تو رفتگی در دیوار شما در حال صحبت کردن در مورد. این باعث می شود گوگل به راحتی پیدا کردن مقاله خود را در میان دیگران که برخی از کلمات کلیدی جستجو. آن همه شروع می شود از عنوان.

و فراموش نکنید که خود را به عنوان آموزنده و جذاب به اندازه کافی برای جذب مخاطبان هدف.

متا توضیحات

توضیحات متا گزیده ای است که خلاصه صفحات وب' محتوا. متا توضیحات نشان داده شده است زمانی که کلمات کلیدی مربوط به سایت برای جستجو در موتورهای جستجو. این بسیار مهم است برای جستجوگرها-صفحه و تشویق مخاطبان هدف را کلیک کنید از طریق وب سایت خود را.

مطالب جذاب

این است که تا کنون مهم ترین چیز از همه آنها را. چه نقطه از انجام تمام موارد بالا اگر مطالب به خودی خود جالب نیست ؟ پس از دعوت بسیاری از مردم داخل وب سایت خود چه می کنند اگر مطالب خود مشکل است ؟ است تماس خود را به عمل قوی در حق خود? در حال پست های وبلاگ خود را فقط به صورت تصادفی اطلاعاتی که نگرانی خود را در تو رفتگی در دیوار? شما در حال نوشتن فقط به خاطر آن است ؟ یا بدتر از شما نوشتن در تمام ؟

مردم نمی خواهد به عنوان خوانده شده چیزی اگر بود چه ربطی به جستجوی آنها در وهله اول. این امر فقط از وب سایت خود را افزایش نرخ گزاف گویی و کاهش رتبه بندی وب سایت شما در گوگل - که ترجمه را به یک کاهش ترافیک خود را. مطمئن شوید که شما انجام تحقیقات کافی در هر چیزی که شما می رویم به نوشتن در وب سایت خود و اضافه کردن منابع در صورت لزوم. چرا که اگر محتوای خود را فاقد همه کار شده اند که برای هیچ چیز.

و اگر شما لازم نیست که زمان برای نوشتن خودتان یک نویسنده محتوا برای انجام آن را برای شما.

[ad_2]
آخرین مطالب