مزایای دانلود کتاب خارجی

فقط کتاب چیست؟ کتاب الکترونیکی به سادگی یک نسخه دیجیتالی از یک کتاب فیزیکی است که برای خواندن د

توسط MINERALNEWS در 12 فروردین 1399
فقط کتاب چیست؟ کتاب الکترونیکی به سادگی یک نسخه دیجیتالی از یک کتاب فیزیکی است که برای خواندن در رایانه ، تلفن هوشمند ، دستگاه تبلت یا دستگاه اختصاصی eReader (خواننده الکترونیکی) مانند Amazon Kindle طراحی شده است. کتاب چیست؟ مثال ها در زیر تصویری از پرونده .mobi eBook برای یکی از نسخه های اخیر کتاب الکترونیکی ما با نام Perception: اتهام نحوه مشاهده دیگران از برند شما ، تبدیل شدن به مقاومت ناپذیر و تأثیر بزرگتر را ببینید. تصویر کتاب چیست؟ همانطور که می بینید ، یک کتاب الکترونیکی بسیار شبیه یک کتاب معمولی است! ادراک در حال حاضر در قالب eBook و قالب دیجیتال کتاب صوتی (در شنیداری ، iTunes و آمازون) در دسترس است و به زودی در قالب شومیز نیز در سطح بین المللی نیز در دسترس خواهد بود. مزایای eBook: هدف از کتاب چیست؟ به عنوان یک خواننده ، کتابهای الکترونیکی مزایایی را ارائه می دهند که کتاب های فیزیکی از آن استفاده نمی کنند. در اینجا لیست ما از 8 مزیت برتر خواندن کتابهای الکترونیکی به جای یا علاوه بر کتابهای فیزیکی آورده شده است.
  1. صرفه جویی در پول با کتابهای الکترونیکی مزیت برتر یک کتاب الکترونیکی چیست؟ ما باید جادوی پس انداز آن را بگوییم!
میانگین قیمت کتاب در سالهای اخیر به طرز چشمگیری کاهش یافته است و اکنون کمتر از 5 دلار است ، در حالی که قیمت متوسط ​​کتاب چاپ هنوز بیش از 10 دلار است.
  1. قدردانی فوری اگر صاحب دستگاه Kindle ، تلفن هوشمند ، رایانه یا رایانه لوحی هستید ، می توانید هر کتاب الکترونیکی را فوراً خریداری کنید ، فوراً آن را در دستگاه خود بارگیری کرده و همین حالا شروع به خواندن آن کنید!
حتی با وجود آمازون پرایم و تحویل همان روز ، هنوز هم باید چند ساعت صبر کنید تا یک کتاب فیزیکی پس از سفارش آن ظاهر شود.
  1. راحتی حمل و نقل شما می توانید به معنای واقعی کلمه هزاران کتاب الکترونیکی را در تلفن هوشمند ، iPad یا دستگاه e-Reader خود حمل کنید و وزن آنها چیزی نیست! دفعه دیگر که سفر می کنید هزار کتاب چاپ همراه داشته باشید - فقط نمی توانید این کار را انجام دهید. اما با کتابهای الکترونیکی ، هر جا که می خواهید می توانید تعداد تقریباً نامحدودی از کتاب را با خود حمل کنید.
  2. مکان مطالعه خود را همگام کنید هنگامی که خواندن را متوقف می کنید ، دستگاه خواننده الکترونیکی شما در همان جایی که ترک کرده اید همگام سازی می شود. به محض اینکه کتاب را باز کردید تا دوباره شروع به خواندن کنید ، بلافاصله شما را به مکان دقیقی که در آن تعطیل شده اید می برد. حتی این کار را با همگام سازی مکان خواندن خود در دستگاه های مختلف انجام می دهد.
این بدان معناست که اگر در آیفون خود و همچنین در دستگاه Kindle خود بخوانید ، می توانید بدون از دست دادن جای خود و یا مجبور به خواندن صفحه هایی که قبلاً خوانده اید ، به جلو و عقب برگردید. 5- سالانه 8 میلیون درخت صرفه جویی کنید یکی از مزایای بسیار زیاد خواندن کتابهای الکترونیکی برخلاف کتابهای چاپی معمولی ، صرفه جویی در تن درختان است. خوانندگان هر ساله بیش از 500 میلیون کتاب الکترونیکی خریداری می کنند ، که باعث کاهش میزان درختانی می شود که باید برای چاپ کتاب توسط 8 میلیون درخت در سال (طبق ریاضی از ePublishersweekly ) چاپ کنیم. طی صد سال آینده ، این بیش از 800 میلیون درخت است که با فرض اینکه بازار کتاب الکترونیکی ذخیره شود ، دیگر رشد نمی یابد.
  1. شماره بیشتری برای ذخیره کتاب وجود ندارد ابرقدرت دیگر کتابهای الکترونیکی توانایی آنها برای ذخیره صدها و هزاران عنوان عناوین مورد علاقه شما بدون گرفتن فضای در خانه شما است.
اگر کتابخانه بزرگی در خانه خود دارید ، همه شما برای ذخیره کتاب های زیادی راه اندازی شده اید. اما برای افرادی که دارای بودجه هستند یا افرادی که در فضاهای کوچک یا در شهرها زندگی می کنند ، کتابهای الکترونیکی با کاهش میزان فضای مورد نیاز برای ذخیره کتابهای خود ، مزیت بزرگی را ارائه می دهند.
https://is.gd/qrBDV8 https://bit.ly/2wHnd4F   https://tinyurl.com/qnx5jnu   http://ulvis.net/WrSQ
  https://plink.ir/VesPl   https://b2n.ir/840457   http://gg.gg/h2px4   https://rebrand.ly/fa659
  https://cutit.org/lWDwF   http://rlu.ru/2Fpq9   https://t2m.io/puFQWSDu   https://cutt.ly/mtTNDsY
  https://u.nu/iglmq   https://cutit.org/lWDwF
منبع: https://plink.ir/OYqgS مزایای دانلود کتاب خارجی
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن