سشوار خوب چه مارکیه - نظرات و راهنمای خرید

برای این پست مجموعه ای از بهترین سشوار برای موهای فرفری را که هم اکنون در دسترس است قرار داده ایم. داشتن م

توسط MINERALNEWS در 20 بهمن 1398

برای این پست مجموعه ای از بهترین سشوار برای موهای فرفری را که هم اکنون در دسترس است قرار داده ایم.

داشتن موهای مجعد برای بعضی افراد سعادتمندانه است ، در حالی که دردسر برخی از افراد ، دلیل در نظر گرفتن موهای مجعد به عنوان دردسر ، واضح است ، موهای مجعد کاملاً شکننده است که نظافت و یک ظاهر طراحی مو را دشوار کرده و باعث خشکی بیشتر می شود و باعث خشکی بیشتر می شود. خشن و موها بیشتر مواقع درهم می شوند.

مطالعات نشان می دهد که ریزش مو بیشتر در افراد دارای موهای مجعد اتفاق می افتد ، زیرا آنها کمتر کنترل می شوند زیرا موهای مجعد ، رطوبت لازم لازم برای کاهش اصطکاک را هنگام شانه زدن و سرخ شدن را حفظ نمی کنند.

افراد زیادی وجود دارند که فقط برای جلوگیری از دردسرهای یک ظاهر طراحی شده موهای فرفری ، برای درمان صاف کردن دائمی ، نرم و صاف کردن یا کراتین تمایل دارند. با این وجود ، شما می توانید با رعایت مراقبت های مناسب و خرید برخی از محصولات مناسب ، از مشکل در مدیریت فرهای خود کنار بیایید و موهای موی طبیعی براق داشته باشید ، سشوار یکی از محصولات اساسی است.

فقط شامل ضربات خشک در رژیم زیبایی شما می تواند باعث شگفتی شود که بتوانید آن روز ایده آل مویی را که همیشه در آن آرزو داشته اید داشته باشید. (به خصوص ، برای بسیاری از خانمها داشتن روزی عالی مو یک رویا است.)

عجله دارید؟ در اینجا گزینه های برتر ما وجود دارد
چینی سرامیکی Babylisspro Babyliss Pro 2000w 2800، 1 Ea، 1count
سرامیک Babylisspro Babyliss Pro 2000w 2800 …
(1529)
79.99 دلار
خرید در آمازون
فروش
سشوار حرفه ای Super Freak Engineering Rusk
سشوار حرفه ای Super Freak Engineering Rusk
(214)
97.85 دلار
خرید در آمازون
فروش
سشوار Conair 1875 وات بند ناف ، بنفش
سشوار Conair 1875 وات بند ناف ، بنفش
(1407)
از 32.13 $
خرید در آمازون
انتخاب یک سشوار مناسب از بین انواع سشوارهای موجود در بازار به هیچ وجه کار آسانی نیست ، بنابراین پس از تحقیقات گسترده و مقایسه ها ، ما 5 بهترین سشوار مو برای موهای فرفری دریافت کرده ایم که انتظارات شخص دارای موهای مجعد را کاهش می دهد.

بنابراین در اینجا لیست ما از 5 بهترین سشوار برای موهای مجعد قرار دارد
لذت بردن!

سشوار خوب چه مارکیه

سشوار شماره 1 RUS Engineering W8less Professional 2000 Watt
همانطور که از نام این محصول پیداست این سشوار بی وزن است اما بسیار قدرتمند است. ظاهری براق دارد و گرفتن خوبی برای نگه داشتن سشوار برای مدت طولانی است. عملکرد آن بسیار قابل توجه است که دارای یک ژنراتور یونی است که درخشش می بخشد ، باعث می شود که فرها صاف به نظر برسند.

این پرتوهای مادون قرمز را دور می کند که به خشک کردن موهای داخل و به سرعت خشک کردن موهای مجعد بدون اینکه ظاهری خشن یا موز بخورد ، کمک می کند.

قیمت
سشوار مهندسی RUSK W8less Professional 2000 Watt
: 119.95 دلار
اکنون در آمازون بخرید
سشوار RUSK Engineering W8less Professional 2000 Watt
افشای کامل: اگر روی این لینک کلیک کرده و خرید کنید ، بدون هیچ هزینه اضافی برای شما یک کمیسیون کسب می کنیم.
آخرین بروزرسانی:
11/16/2019
دریچه سشوار به راحتی قابل تمیز است زیرا فیلتر می تواند خارج شود. نکته خوب دیگر این است که به شما انعطاف پذیری می دهد تا در اطراف میز پانسمان حرکت کنید زیرا بند ناف کاملاً طولانی است و به راحتی خم نمی شود.

سشوار های سرامیکی و تورمالینی باعث تقویت بافت مو می شوند و دارای هفت دکمه تنظیم بر روی آن 3 دکمه تنظیم سرعت ، 3 دکمه تنظیم گرما و یک دکمه شات خنک است که به مو لمس نهایی می بخشد و به حفظ مدل مو در تمام طول روز کمک می کند.

برای کسی که وقت کمتری برای نظافت مو دارد ، اما می خواهد موهای خوبی را همزمان داشته باشد ، یک جواهرات است. هزینه این سشوار مقرون به صرفه است اگر به دنبال یک سشوار قدرتمند برای استفاده روزانه هستید.

2 ریمینگ مو سرامیکی کنترل صدمات Remington D3190A

این سشوار از Remington یکی از انواع آن است زیرا دارای تمام ویژگی های بارگذاری شده مانند پوشش تورمالین می باشد که یون های منفی را منتشر می کند که با مولکول های مثبت در موهای شما واکنش نشان می دهند که به نوبه خود موهای براق می بخشد ، از آسیب دیدن کوتیکول های مو محافظت می کند و باعث خشک شدن می شود سریعتر

کوره این سشوار دارای میکرو نرم کننده هایی است که به مو وصل می شوند و رطوبت اضافی را که بیشتر برای موهای خشک مجعد لازم است ، به آن می دهند.

سشوار Remington با فناوری Ionic + سرامیک + فناوری تورمالین ، بنفش ، D3190
قیمت: 19.84 دلار
اکنون در آمازون بخرید
سشوار Remington با فناوری Ionic + سرامیک + Turmaline ، بنفش ، D3190
افشای کامل: اگر روی این لینک کلیک کرده و خرید کنید ، بدون هیچ هزینه اضافی برای شما یک کمیسیون کسب می کنیم.
آخرین بروزرسانی:
11/16/2019
اگر موهای فرفری ضخیمی دارید که به راحتی قابل جدا شدن نیستند و به منظور لعاب این موها باید موهای خود را با استفاده از قسمتهای کوچکتر کار کنید ، این سشوار هنگام استفاده از یک اتصال دهنده کنسانتره برای این منظور عالی عمل می کند.

جریان هوا قوی است اما فناوری یونی از توزیع یکنواخت گرما مراقبت می کند تا کانون های مزاحم وجود نداشته باشد. فیلتر قابل جابجایی است به گونه ای که می توانید به راحتی هواکش را تمیز کنید.

دارای 3 دکمه تنظیم درجه حرارت و دکمه های تنظیم سطح 2 سرعته است. آنچه که باعث ایستادگی می شود شرایط ریز تزریق آن و مواد گرمای سرامیکی است که باعث کاهش آسیب مو می شود.

شماره 3 BaBylissPRO چینی سرامیک 2800
Babyliss یکی از برندهای معتبر در صنعت مراقبت از مو و یک ظاهر طراحی شده است. این سشوار سرامیکی حرفه ای باعث افزایش گرمای لازم برای تنظیم موهای سرخ شده و بدون ایجاد اصطکاک استاتیک می شود ، به طور خلاصه ، به شما کمک می کند تا از شر مضراب خلاص شوید.

سرامیکی که به عنوان عنصر گرمایش استفاده می شود ، گرما یکنواخت توزیع شده را به موها می بخشد. برای انواع مو مناسب است. بدنه این سشوار به دلیل ظروف سرامیکی چینی کمی سنگین است اما استفاده آن را محکم می کند.

سشوار سرامیکی پرسلن BaBylissPRO 2800 ،
قیمت
سیاه
:
اکنون در آمازون بخرید
سشوار پرسلن BaBylissPRO 2800 ، سیاه
افشای کامل: اگر روی این لینک کلیک کرده و خرید کنید ، بدون هیچ هزینه اضافی برای شما یک کمیسیون کسب می کنیم.
آخرین بروزرسانی:
11/16/2019
دسته دارای یک ساختار ارگونومیک با شش دکمه تنظیم گرما و سرعت است. این سکوت بدون ایجاد هیچ صدای مکانیکی کار می کند.

پرتوهای مادون قرمز دور در شافت موها نفوذ می کنند و باعث می شوند موهای مرطوب سریعتر خشک شوند بدون اینکه ظاهری ایجاد کنند یا احساس خشن کنند. قیمت این سشوار BaByliss اگر به دنبال ابزاری حرفه ای برای یک ظاهر طراحی مو هستید ، منطقی است.

شماره 4 Solano Top Power 3200 سشوار حرفه ای
متخصصان مو درجه یک به ابزارهای یکنواخت کردن مو Solano اعتماد می کنند ، زیرا این یک جانور است وقتی که به عملکرد خود می پردازد. این سشوار مخصوص به موتور متعادل با وزن می رسد که کارایی را به حداکثر می رساند.

این کمی گران است اما بسیار مؤثر و دارای ارزش برای پول است ، تمام ویژگی های خاص آن را مانند تورمالین ، یک فناوری یونی که باعث افزایش درخشش می شود ، به شما می دهد که موها در داخل مو خشک شوند. کارگردان این سشوار به خاموش کردن کوتیکول ها کمک می کند و باعث می شود موهای براق و تیره به نظر برسد.

قیمت
سشوار حرفه ای Solano Top Power 3200 حرفه ای
:
اکنون در آمازون بخرید
سشوار حرفه ای Solano Top Power 3200
افشای کامل: اگر روی این لینک کلیک کرده و خرید کنید ، بدون هیچ هزینه اضافی برای شما یک کمیسیون کسب می کنیم.
آخرین بروزرسانی:
11/16/2019
صدای ساخته شده توسط سشوار هنگام کار قابل ملاحظه ای کم است. دکمه شات خنک باعث می شود که مدل موهای شما در تمام طول روز بماند و هیچ گونه پرواز وجود ندارد که به دلیل اصطکاک استاتیک ایجاد شود. اگر این سشوار را برای موهای مجعد بدست آورید ، مجبورید از سالن نتیجه بگیرید.

شماره 5 Conair 1875 Watt Cord-Keeper 2-in-1 Styler
این سشوار سبک ، کم مصرف بوده و دارای سه سال ضمانت است. این سشوار بر پایه یونی تورمالین ، یونی است که موهای شما را خیلی آرام آماده می کند

طناب قابل جمع شدن دارد اما سیم برق مانند سایر سشوارهای حرفه ای خیلی طولانی نیست. این یک سشوار کامل است اگر دائماً در حال مسافرت هستید ، این سشوار به راحتی در کیف دستی شما جای می گیرد.

Conair Cord-Keeper 1875-Watt 2-in-1 Styler
قیمت: 34.99 دلار
اکنون در آمازون بخرید
Conair Cord-Keeper 1875-Watt 2-in-1 Styler
افشای کامل: اگر روی این لینک کلیک کرده و خرید کنید ، بدون هیچ هزینه اضافی برای شما یک کمیسیون کسب می کنیم.
آخرین بروزرسانی:
11/16/2019
Conair ادعا می کند که هنگام خشک کردن مو ، تقریباً 75 درصد از ریزش مو را کاهش می دهد. دارای سه تنظیم گرما و تنظیم دو سرعته و علاوه بر این ، دارای دکمه شات خنک است. اگر می خواهید هزینه کمتری داشته باشید اما موهای خوبی داشته باشید قطعاً می توانید این سشوار را در نظر بگیرید.

سشوار برای راهنمای خریدار موهای مجعد
بهترین سشوار برای موهای مجعد
خرید سشوار با کیفیت بالا یک سرمایه گذاری مناسب برای حفظ موهای خود و تقویت اعتماد به نفس هنگام بیرون رفتن است. هر فرد برای موهای خود نیازهای متفاوتی دارد اما چند نکته مهم وجود دارد که در زیر ذکر شده است که برای همه انواع مو رایج است و حتما هنگام خرید سشوار باید در نظر داشته باشید.

مواد مورد استفاده در سشوار
یک سشوار یونی و تورمالین را به جای مراجعه به سشوار تیتانیوم انتخاب کنید. سشوار های یونی یون های منفی را که موها را به هم متصل می کنند و نرم می کنند ، کوتیکول مو را صاف می کنند و تورمالین باعث صاف شدن ، لکه دار شدن موها شده و آسیب گرما به مو را کاهش می دهد. سشوار های تیتانیوم ارزان هستند اما می توانند آسیب زیادی به مو وارد کنند.

طرح
طراحی باید ارگونومیک ، سبک وزن ، حمل و نقل آسان باشد و سیم برق باید طولانی باشد که به شما آزادی حرکت و گرفتن چیزهایی را که در هنگام نظافت مو نیاز دارید ، به شما می دهد. اطمینان حاصل کنید که پیوستها درست در قسمت فوری های ارائه شده قرار می گیرند.

موتور و قدرت آن
موتور یکی از اجزای مهم سشوار است ، مسئولیت جریان هوا را بر عهده دارد. قدرت و جریان هوا بیشتر می شود. سشوار با بیش از 1500 وات تهیه کنید زیرا به راحتی و برای استفاده روزمره و همچنین برای یک ظاهر طراحی مو در روزهای خاص کار می کند.

تنظیمات گرما و سرعت
یک سشوار داشته باشید که دارای تنظیمات خنک ، گرم و گرم است. برای استفاده روزانه می توانید آن را گرم یا خنک کنید و اگر می خواهید روزی صاف و براق به نظر برسید ، داغ است اما برای طولانی مدت خوب نیست آن را گرم کنید زیرا باعث شکنندگی موها می شود. مستعد ریزش مو. اگر می خواهید موهای خود را سشوارید و یا کم کنید تا اجازه دهید موها به تدریج خشک شوند تا از پرواز جلوگیری کند ، می توانید سرعت را زیاد کنید.

پیوست ها
بیشتر سشوارها دارای دو ضمیمه هستند که Diffuser و Concentrator هر دو مدل مو را به روش های مختلف تقویت می کنند. پیوست دیفیوزر برای موهای فرفری بسیار مهم است ، موها را سالم نگه می دارد اما در عین حال آنها را صاف می کند و باعث می شود فرها سریع بدون خشک شدن موها خشک شوند.

پیوست دیفیوزر به صورت دایره ای گسترده با سنبله نرم است ، موها را در داخل دیفیوزر قرار داده و بدون اعمال فشار آن را حرکت دهید ، در ریشه ها حجم می بخشد. Concentrator یک نازل باریک است که برای صاف کردن موها استفاده می شود (اگر با نگاه مستقیم وسواس دارید) بسیار مهم است.

قیمت
سشوار با قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند ، اما یک سشوار با کیفیت خوب در حدود 30 تا 300 دلار قیمت دارد. باید بودجه و ویژگی های مورد نظر خود را بررسی کنید.

عناصر گرمایش
سشوار هایی را انتخاب کنید که از سرامیک یا پرسلن به عنوان عنصر گرمایش استفاده می کنند نه آنهایی که فلزی هستند. سرامیک یا پرسلین ویژگی هایی مانند امواج مادون قرمز طولانی دارند که به خشک شدن مو به روشی سالم تر کمک می کند و از آسیب دیدن مو در اثر گرما یا جریان هوای سنگین محافظت می کند.

نتیجه:
سشوارهای موجود در لیست ما دارای کلیه ویژگی های لازم و پیشرفته برای بدست آوردن موهای مورد نظر و از همه مهمتر از موهای آسیب دیده محافظت می کند. ما امیدواریم که این بررسی به شما کمک کند سشوار ایده آل است که نیازهای شما را برآورده می کند و داشتن بدون دردسر موهای شما را فراهم می کند.

همیشه به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از سشوار ، مرطوب کننده ، مو را مرتب کنید ، از یک محافظ گرما یا سرم استفاده کنید و سعی کنید تنظیم گرما را خنک و گرم نگه دارید تا از صدمه زدن به موهای زیبای شما جلوگیری کند.

امیدوارم این لیست از بهترین سشوار برای موهای مجعد مفید باشد.

اگر فکر می کنید من یکی از موارد مهم را کنار گذاشته ام یا پیشنهادی برای مقاله آینده دارم ، در نظرات زیر به من اطلاع دهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن