ساختمان پیوند چیست و چرا مهم است برای جستجوگرها?

[ad_1] ساختمان پیوند است که روند گرفتن لینک از وب سایت های دیگر که لینک بازگشت به سایت خود را. SEO یک برنامه

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
[ad_1]

ساختمان پیوند است که روند گرفتن لینک از وب سایت های دیگر که لینک بازگشت به سایت خود را. SEO یک برنامه درسی. ساخت لینک, مطالب, نوشته, خزنده گوگل و نمایه سازی تمام قطعات از جستجوگرها. نوشتن مقالات با کیفیت ممکن است کمک به شما دریافت لینک های, اما این همیشه درست نیست. موتورهای جستجو به طور کلی استفاده از لینک به خزیدن وب سایت و رتبه بندی صفحات وب برای بهره مندی از وب سایت خود را. بیشتر لینک های با کیفیت به شما ارائه با اشاره به وب سایت خود را بالاتر وب سایت خود را رتبه بندی در نتایج موتورهای جستجو. آن است که اساسا فرایند گرفتن لینک از سایت های مرجع مرتبط و با کیفیت hd. علاوه بر این برای کسب و کار خود را در بالا تمرکز خود را باید در تنوع لینک کلیک کنید. آن نقش مهمی در گرفتن بالاتر رتبه بندی موتور جستجو.

در اینجا برخی از مزایای ساختمان پیوند:

ساخت شهرت: هنگامی که وب سایت شما مرتبط است با سایت های معتبر به نوبه خود شما را تبدیل به کسی که به آنها اعتماد. محبوبیت را افزایش می دهد دید از وبلاگ شما در نتایج جستجو. بنابراین از طریق لینک ساخت سایت خود را می تواند به دست آوردن شهرت.

گرفتن ترافیک هدفمند: شما می توانید دریافت ترافیک از وب سایت های دیگر به طور مستقیم به شما. هنگامی که لینک های خود را در مکان های راست و سپس به طور طبیعی شما آمار ترافیک است که با هدف برای.

کیفیت مطالب و محتوا: اگر شما مربوطه و آموزنده و محتوای با کیفیت در سایت خود آن را تحسین خواهد شد به عنوان یک منبع با ارزش است. این مطالب شامل نوشتن مهمان وبلاگ را برای تو رفتگی در دیوار سایت های فروم ارسال و بازاریابی مقاله است. قدرت سایت را به شما در مورد شما از کیفیت مقالات است. آن را نیز به نفع بازدید کننده به عنوان آنها می توانید به عنوان خوانده شده چیزی مفید علاقه خود را.

استفاده از کلمات کلیدی در مقالات: هنگامی که شما در حال نوشتن مقالات برای پست مهمان یا مقاله ارسالی با استفاده از کلمات کلیدی در آنها است. در این راه شما می توانید بهتر که لینک شما لینک شما به طور مستقیم به وب سایت خود را.

کمک می کند تا در گرفتن ایندکس گوگل نمایه سازی فرایند اضافه کردن صفحات وب در گوگل جستجو کنید. بسته به متا تگ گوگل خواهد خزیدن و شاخص صفحات خود را. No - Index برچسب بدان معنی است که این صفحه را نمی خواهد اضافه شده به جستجو در وب و شاخص. اگر شما با استفاده از ورد پرس برای وبلاگ خود را ارسال و سپس به طور پیش فرض خود را در صفحه ایندکس شده می شود. پیوند ساختمان کمک می کند تا در گرفتن ایندکس شده و کمک می کند تا در گرفتن نتیجه جستجو سریعتر.

بدون شک این یک جنبه بسیار مهم از جستجوگرها. آن را نیز یک فرایند مداوم است. اگر شما می خواهید برای دریافت نتایج جستجو بالا, سپس مطمئن شوید که برای لینک به صفحات مختلف سایت خود و نه فقط در صفحه اصلی. ترین اصل شما باید نگه داشتن محتوای سایت خود را منحصر به فرد و آموزنده به طوری که سایت های مرجع می تواند به شما اعتماد کند و به نوبه خود لینک با شما.

چگونه بسیاری از انواع لینک وجود دارد ؟

لینک های داخلی: این لینک که لینک های یک صفحه در وب به یک صفحه دیگر در وب سایت شما. لینک های داخلی هرگز همان دامنه.

لینک های خارجی: این لینک یک صفحه را در وب سایت خود را به یک صفحه دیگر در برخی از دامنه های دیگر.

لینک: لینک وب سایت های دیگر را لینک محتوا به وب سایت خود را. لحظه ای شما بر روی لینکهایی کلیدی شما خواهد شد هدایت می شوید به وب سایت شرکت.

چرا لینک ساختمان بسیار مهم برای موتورهای جستجو?

موتورهای جستجو تا حد زیادی تکیه بر لینک های خارجی در حالی که رتبه بندی صفحات وب برای نتایج جستجو. بیشتر با کیفیت بالا و لینک شما به دست آوردن رتبه های بالا در نتایج جستجو است. توسط لینک های با کیفیت به معنی لینک کلمات کلیدی و یا عبارت است که به طور مستقیم مربوط به این صفحه است. اگر یک وب سایت لینک به شما, که بدان معنی است که آنها اعتماد خود را وب سایت و کسب و کار شما در حال انجام است. است که چرا آنها در حال ارسال خود به خود خوانندگان و مشتریان راه خود را. بالا رتبه بندی صفحات وب در گوگل جستجو صفحات نتیجه باید تعداد زیادی از لینک. بنابراين لینک بازی نقش مهمی برای وبلاگ به رتبه های بالا آنلاین.

ساختمان پیوند است که مهم است برای گرفتن ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو. آن را تعیین می کند چگونه سایت خود را در صفوف خود را برای هدف قرار دادن کلمه کلیدی در نتایج موتورهای جستجو صفحه. لینک با کیفیت بالا به معنی یک موقعیت خوب را از وب سایت خود را در موتورهای جستجو از آن درایو ترافیک آلی بیشتر به وبلاگ خود. مطمئن شوید که وب سایت شما همیشه با کیفیت بالا و مطالب آموزنده. اطلاعات به عنوان یک خدمت بزرگ لینک طعمه برای ساخت لینک به وب سایت خود را.

[ad_2]
آخرین مطالب