رپورتاژ دانشگاهی EDU

خرید رپورتاژ دانشگاهی رپورتاژ دانشگاهی یا همان رپورتاژ EDU قویترین رپورتاژی است که شما میتوانید برای وب س

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399

خرید رپورتاژ دانشگاهی

رپورتاژ دانشگاهی یا همان رپورتاژ EDU قویترین رپورتاژی است که شما میتوانید برای وب سایتتان دریافت کنید. گوگل سایت ها را دسته بندی کرده است که از این دست میتوانیم به سایت های ساده ، سایت های دولتی ، سایت های دانشگاهی و… اشاره کنیم ، حال در این بین وب سایت های دانشگاهی از نظر گوگل قابل اعتماد ترین سایت ها میباشند. عموماً سئوکاران از سایت های دانشگاهی به صورت کامنتی لینک دریافت میکنند اما وب سایت ما این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است که بتوانید از دانشگاه های مطرح جهان رپورتاژ همراه با لینک فالو دریافت نمایید. تعداد این دانشگاه ها بالغ بر 80 دانشگاه برتر جهانی میباشد.  

دامین اتوریتی سایت های دانشگاهی چقدر است؟

دامین اتوریتی وب سایت های دانشگاهی معمولاً مابین 80 تا 94 میباشد که این میزان میتواند گزینه عالی برای لینک گرفتن باشد. عموماً بهترین سایت های ایرانی دامین اتوریتی مابین 40 تا 60 را دارند که در مقابل بک سایت دانشگاهی با پسوند .EDU بسیار ناچیز است ، در نتیجه تاثیر آنها نیز به همین صورت خواهد بود یعنی یک رپورتاژ دانشگاهی میتواند برابر با 3 رپورتاژ در سایت های ایرانی باشد.  

لیست سایت های دانشگاهی دنیا

ویکی پدیا لیستی از تمامی دانشگاه های دنیا در وب سایت خود منتشر کرده است که میتوانید آن را در مطلب education websites مطالعه کنید. توجه داشته باشید که ما فقط به 80 دانشگاه دنیا دسترسی داریم که شما میتوانید رپورتاژ سایتتان را در آنجا منتشر کنید.  

توصیه من به شما در مورد رپورتاژ های دانشگاهی

من ناصر رسولی به عنوان تنها ارائه کننده رپورتاژ های دانشگاهی در سطح ایران میتوانم این ادعا را داشته باشم که در تمامی پروژه های خود از این سایت ها استفاده کرده ام و از این پتانسیل برای افزایش رتبه استفاده کردم. توصیه من به شما این است که از رپورتاژ های دانشگاهی برای لینک دهی بر روی انکرهای دقیق کلمه کلیدی استفاده کنید یعنی چنانچه شما میخواهید بر روی کلمه “رپورتاژ دانشگاهی” رتبه داشته باشید دقیقاً عین همین کلمه را درون رپورتاژ به سایتتان لینک کنید ، در این صورت بیشترین تاثیر را خواهید دید.  

تاثیر رپورتاژ های دانشگاهی بر روی سایت های تاره تاسیس

زمانی که سایت شما تازه تاسیس میباشد بایستی از منابع معتبر لینک بگیرید و این یعنی وب سایت هایی که از نظر گوگل معتبر هستند را انتخاب بکنید در این حالت از سایت شما براحتی میتوانید از رپورتاژ EDU یا همان رپورتاژ دانشگاهی استفاده کنید تا نهایت کیفیت را برای سایتتان رقم برنید.  

آیا رپورتاژ دانشگاهی میتواند منجر به جریمه یا پنالتی سایت شود؟

رپورتاژ دانشگاهی به دلیل اعتباری که نزد گوگل دارد به هیچ عنوان منجر به پنالتی یا کاهش رتبه با جریمه وب سایت شما نخواهد شد. این مورد را بارها و بارها تست و بررسی کرده ایم که در طی 4 سال سابقه در زمینه درج رپورتاژ در سایت های دانشگاهی به هیچ عنوان با مورد کاهش رتبه یا جریمه یا پنالتی مواجه نشده ایم. پس میتوانیم بگوییم امکان جریمه در رپورتاژ های دانشگاهی حتی کمتر از یک هزارم درصد میباشد.  

از رپورتاژ EDU به عنوان یک PBN میتوان استفاده کرد؟

بله شاید بهترین و قویترین PBN که میتوانید پیاده سازی کنید بر روی رپورتاژ های دانشگاهی باشد. بدین صورت که شما یک رپورتاژ دانشگاهی ثبت میکنید و سپس 2 رپورتاژ از سایت های ایرانی به رپورتاژ دانشگاهی لینک میکنید و همین صورت چند رپورتاژ دیگر نیز به رپورتاژ های لایه دوم خودتان یعنی همان سایت های ایرانی لینک میکنید بدین صورت شما میتوانید یکی از قویترین پی بی ان ها را ثبت کنید.  

قیمت رپورتاژ دانشگاهی به چه صورت است؟

متاسفانه در بسیاری از موارد شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از افراد از اکانت های کرکی استفاده کرده و در نهایت بعد از مدتی رپورتاژ در سایت دانشگاهی حذف میشود اما ما با هماهنگی کامل با یکی از دانشجویان در هر دانشگاه به صورت پرداخت ارزی هزینه رپورتاژ ها را واریز کرده و مطلب شما را در آنها منتشر میکنیم که بدین صورت به هیچ عنوان امکان پاک شدن رپورتاژ شما وجود ندارد.  

نحوه خرید رپورتاژ دانشگاهی

به جهت خرید رپورتاژ دانشگاهی میتوانید با شماره تماس 09145622900 در ارتباط باشید ، به دلیل تغییر قیمت ها قبل از هر پرداختی از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آخرین مطالب